Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Nisan 2011, 10:07
#541
Başta bu motorun kırmızısı gözüme çok güzel gözükmüştü ama Youtube'daki videoların neredeyse tümünde kırmızı renklisi olduğundan gözüm çok alıştı. Artık 3 renkli model ve siyah olanı daha çok beğeniyorum. Son kararı inşallah alacağım zaman canlısını görünce vereceğim.
Reklamlar
-
05 Nisan 2011, 10:54
#542
-
05 Nisan 2011, 11:19
#543
-
05 Nisan 2011, 12:33
#544
İŞTE YENİ TOP SPEED DENEMESİ
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 ----------
CBR250R Malaysian Police Edition
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
05 Nisan 2011, 12:36
#545
Felon adlı üyeden alıntı
İŞTE YENİ TOP SPEED DENEMESİ
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 ----------
CBR250R Malaysian Police Edition
beyaz da hiç fena durmamış hani çok fenaaaa
-
05 Nisan 2011, 13:00
#546
bu yan çantalar gider aslında bu motora uzun yolda çok rahatlık olur
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
05 Nisan 2011, 13:35
#547
toop speed iniş aşağı yapılan bir sürat mi demek.
bevirli 500 bile düz yolda 150 zor yapıyorda.
honda cbf 500 de 180 çok zorlanarak yapıyor.
er5 de dahil.
çocuk musunuz. 171 km hızı düz yolda yaptığına inanmak için
-
05 Nisan 2011, 13:44
#548
acun0 adlı üyeden alıntı
toop speed iniş aşağı yapılan bir sürat mi demek.
bevirli 500 bile düz yolda 150 zor yapıyorda.
honda cbf 500 de 180 çok zorlanarak yapıyor.
er5 de dahil.
çocuk musunuz. 171 km hızı düz yolda yaptığına inanmak için
Hem hondan var hem de markaya her ..ku atıyorsun. Yok yağ yakar yok süratı bu kadar sana ne kardeşim. Alan alır. Güya burası bilgi paylaşım topiği. Daha rodajı bile tamamlanmamış yeni bir model hakkında her şeyi söyledin saçmaladın resmen. Umarım inşallah senin hondan da yağ yakarda bi daha honda almazsın.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
05 Nisan 2011, 13:46
#549
bencede git kendi motorunu kullan keyfine bak amacın ne bilemedim ki yok o yok bu yok şöyle yok böyle daha motor yok ortada git bin kendi cbf ne sus
zevk renk meselesi arkadaş isteyen istediğini alır
-
05 Nisan 2011, 14:05
#550
Yahu Acun'a saldırmayın.Onun motoru da yağ yakmış.Titan falan kullanmış galiba.CBF almış o da yağ yakmış.Adam tamamen haklı saldırmayın.
Yukarıda yazdıklarım Acun0 içindi.Şimdi kendi görüşlerim.Acun'a saldırın Bozuk motor almış ya da binde bir bi CBF denk gelmiş 120'yi geçmiyomuş yağ yakıyomuş.O da kendine bir emel biçmiş:
"Honda'yı bu piyasadan sileceğim..."
İşte o gün bugündür Honda'ya yazar çizer ok atar.Ya çok şanssız bir arkadaş ya da kasti olarak yazıyor.Ama kendisini yeni CBF 1000'i ile görmüşler arkadaşlar geçenlerde
-
05 Nisan 2011, 14:06
#551
acun0 adlı üyeden alıntı
toop speed iniş aşağı yapılan bir sürat mi demek.
bevirli 500 bile düz yolda 150 zor yapıyorda.
honda cbf 500 de 180 çok zorlanarak yapıyor.
er5 de dahil.
çocuk musunuz. 171 km hızı düz yolda yaptığına inanmak için
video ortada zaten 171km hızı ne kadar ıkınarak yaptığı belli ?illa belirtmeyemi gerek var.Zaten bu motoru alan 171km hızla gitmek için almaz ama yinede merak edilir son hızı nedir diye burdaki amaç bu.
yabancı bi forumda kullanıcının yorumlarından anladığım kadarıyla anlatıyım motor 140a çok rahat tırmanıyor ama 140 sonrası biraz ağır 160 a kadar normal şartlarda tırmanır. 171 gibi rakamlar extrem durumlar.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
05 Nisan 2011, 15:04
#552
Arkadaşlar hepinizi seviyorum. hepinizin ayrı bir sevgisi var.
dua ederken hayırlı dua etmek lazım. yağ yaksın denirmi. uykularım kaçar. uyuyamam. ben kıl bir kullanıcıyım. motorun üstünde foto çekilmesine bile zor izin veren birisiyim. hatta motorun deposuna elini biri koysa onu azarlarım. o benim için çok önemli bir oyuncak
ikinci el motor almakta çok zorlanırım. ama bazen illa istediğin bir motor oluyor. yamaha rxz 135 1992 yılında bitmiş bir motor .daha sonradan gerçi yeni versiyon olarak 5 vitesli çıktı . ve denemek adına 38 binde bir yamaha aldım. evveli zamanında 2 bin km sonra motor kitledi orası ayrı. asıl konu bunun haricinde 2. el motor almadım. yaşım 37 tam olarak 20 senedir. bir fiil yaz kış demeden sırf zevki motora bindim. ruhumda hep hız vardı.
altımda 50 cc lik motor olsada hep hızlı oldum. kaza olarak 2 tane kazam oldu. 2 kazamda artçı yüzünden virajı dönemedik karşı şerit ihlali yaptık. şansımıza ikisindede karşıdan araç geldi. araca çarpmaktansa şarampola atmayı tercih ettim.
ama yine aynı gaza basıyorum. limitlerde kullanırım. uzun yolculuklarda eğer 2 motor gidiyorsak. kesin arkamdaki bir müddet sonra stires olur ve takip etmeyi bırakır. bende anlar yavaşlarım. bir seferinde dar virajlı yokuş ve inişi bulunan asvalt var ama dağ yolunda bende ninja 250 varken suzuki gsr 600 ile anahtarına yarışa girdik. yol 85 km ilk varan anahtarı alır. sonuç arkadaş yolda uçtu kalça kemiği ve parmaklarda kırık.
oturduğum zaman yanlış şeyler olduğunu düşünürken motor üstünde kendimi kaybettiğim oluyor. hız meraklısı olduğumdan zx 12 ye kadar bindim. 200 km hızdan sonra patiye kardığınıda bilirim ama virajı yok kullanırken virajda basamıyorsunuz. son hız tatminkar ama viraj zevki ölüyor. 600 rr çok sert süspansiyon ve iki büklüm bileklerde ağrılar. motor hafif yoldaki süpriz kasislerde kafa salınmaları. tecrube == yenilen kazıkların bileşkesidir.
honda konusunda hep sıkıntılar yaşadım. en çok cbf 250 de internet ortamında youtubeye bakın motor 155 yapıyor. aldık açılış yaptık motor düzde 117 yapıyor. iniş aşağı bulursa 155 yapıyordu. yani burda çoğu insan denemeden alıyor . yanılıyor. kriterlerini bulamıyor.
honda dan beklenilen motor bence bu değildi. 600 rr çizgilerini yaşıyan en az 2 silindirli. 40 hp lik bir R modeli
yada cbf 250 den biraz daha iri yapılı turinğ yapılı 30 hp lik iki kişi rahat ederek binilecek ekonomik bir yol motoru
gelen motor ne spor ne iki kişi rahat ettirecek bir motor. alacak olanlar bir mecburi alacaklar elde bulunan bu diyerek.
-
05 Nisan 2011, 15:32
#553
-
05 Nisan 2011, 15:38
#554
acun0 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinizi seviyorum. hepinizin ayrı bir sevgisi var.
dua ederken hayırlı dua etmek lazım. yağ yaksın denirmi. uykularım kaçar. uyuyamam. ben kıl bir kullanıcıyım. motorun üstünde foto çekilmesine bile zor izin veren birisiyim. hatta motorun deposuna elini biri koysa onu azarlarım. o benim için çok önemli bir oyuncak
ikinci el motor almakta çok zorlanırım. ama bazen illa istediğin bir motor oluyor. yamaha rxz 135 1992 yılında bitmiş bir motor .daha sonradan gerçi yeni versiyon olarak 5 vitesli çıktı . ve denemek adına 38 binde bir yamaha aldım. evveli zamanında 2 bin km sonra motor kitledi orası ayrı. asıl konu bunun haricinde 2. el motor almadım. yaşım 37 tam olarak 20 senedir. bir fiil yaz kış demeden sırf zevki motora bindim. ruhumda hep hız vardı.
altımda 50 cc lik motor olsada hep hızlı oldum. kaza olarak 2 tane kazam oldu. 2 kazamda artçı yüzünden virajı dönemedik karşı şerit ihlali yaptık. şansımıza ikisindede karşıdan araç geldi. araca çarpmaktansa şarampola atmayı tercih ettim.
ama yine aynı gaza basıyorum. limitlerde kullanırım. uzun yolculuklarda eğer 2 motor gidiyorsak. kesin arkamdaki bir müddet sonra stires olur ve takip etmeyi bırakır. bende anlar yavaşlarım. bir seferinde dar virajlı yokuş ve inişi bulunan asvalt var ama dağ yolunda bende ninja 250 varken suzuki gsr 600 ile anahtarına yarışa girdik. yol 85 km ilk varan anahtarı alır. sonuç arkadaş yolda uçtu kalça kemiği ve parmaklarda kırık.
oturduğum zaman yanlış şeyler olduğunu düşünürken motor üstünde kendimi kaybettiğim oluyor. hız meraklısı olduğumdan zx 12 ye kadar bindim. 200 km hızdan sonra patiye kardığınıda bilirim ama virajı yok kullanırken virajda basamıyorsunuz. son hız tatminkar ama viraj zevki ölüyor. 600 rr çok sert süspansiyon ve iki büklüm bileklerde ağrılar. motor hafif yoldaki süpriz kasislerde kafa salınmaları. tecrube == yenilen kazıkların bileşkesidir.
honda konusunda hep sıkıntılar yaşadım. en çok cbf 250 de internet ortamında youtubeye bakın motor 155 yapıyor. aldık açılış yaptık motor düzde 117 yapıyor. iniş aşağı bulursa 155 yapıyordu. yani burda çoğu insan denemeden alıyor . yanılıyor. kriterlerini bulamıyor.
honda dan beklenilen motor bence bu değildi. 600 rr çizgilerini yaşıyan en az 2 silindirli. 40 hp lik bir R modeli
yada cbf 250 den biraz daha iri yapılı turinğ yapılı 30 hp lik iki kişi rahat ederek binilecek ekonomik bir yol motoru
gelen motor ne spor ne iki kişi rahat ettirecek bir motor. alacak olanlar bir mecburi alacaklar elde bulunan bu diyerek.
Sevgili arkadaşım, 62 doğumluyum, bilfiil 21 yıldır yaz kış yağmur çamur demeden biniyorum.Hiç hız meraklısı olmadım.Bugüne kadar bir çok motosiklet sürdüm ve kimilerine sahip oldum.Fakat sahip olduğum motosikletlerin en büyüğü 350 cc Yamaha XT 350 idi.Hep enduro sürdüm.Dt 125 de kullandım XT 600 de Dominator de CRF 250 de KDX 200 de KLR 250 de KLR 650 de XLR 125 de XL 200 de vesaire vesaire.Bu liste uzayıp gider.Her Allahın günü binbir tereddütle oğlumla biniyorum bu alete.Korktuğum şey de 200 cc 17 hp bişey.Yani yapsa yapsa 130 yapıyor. Ama bütün korkum yaşamak ve ailem.Ya aileme, oğluma, eşime bir şey olursa, ya bana bir şey olur da onlar zor duruma düşerse, ya onların hayatlarını değiştirecek bir hata yaparsam.Yani inan dostum seninle çok farklı tellerde çalıyoruz.
Tüm bunları neden yazdım bilmiyorum aslında.Acun yazınca içimi dökeyim dedim herhalde.Fakat anlatmak istediğim şu ki, ben kendi halinde sessiz, sakin bir sürücü isem, neyime benim ZX12R, CBR 100RR. Ben eğer o alete keyif almak için biniyorsam bunlar bir yere kadar. Belli bir noktadan sonra insani duygular devreye girer.Arkamda sevdiğim, birlikteyken keyif aldığım bir insan yoksa neyleyim ben en hızlı motoru.Belki deli bir ego tatmini yaşarım ama bir yere kadar. Oturup çok sevdiğim bir dostumla 2 bira içmek beni daha fazla eğlendirir.
Yine saptım konudan.Dediğim gibi eğer ben sessiz sakin bir sürücü isem en azından benim gibi birilerini tatmin edecek bir motor.Neden bilmiyorum fakat ben bu motosiklete bakınca gençler için geçici bir basamak olarak değil de tecrübeli bir sürücü için uzun yıllar sürülebilecek, gezilebilecek bir keyif motoru izlenimi uyandırıyor bende. O yüzden fikrim şu yönde ki hızlanmak, otobanda veya pistte gaz açmak isteyenler veya sadece geçerken bir tadına bakayım diyenler bu motosikleti değil de GT250R veya Ninja 250 alsınlar.Onlar bu işe daha uygun geliyor sanki bana, dediğim gibi tamamen şahsi görüşüm, kullanıcıları yanlış anlamasınlar kesinlikle bir kötüleme amacım yok, sizlerin görüşlerinize de saygı duyarım.
Sürekli söyledim, bu motosiklet diğer akranlarıyla boy ölçüşsün diye yapılmamış gibi geliyor bana. Tek amaç keyif almaksa eğer, o zaman bunu tercih edebilirsiniz diyebilirim.Yoksa eşdeğer motosikletlere karşı mağlup olacaksınız gibi görünüyor...
Keyifli Sürüşler...
-
05 Nisan 2011, 17:54
#555
acun0 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinizi seviyorum. hepinizin ayrı bir sevgisi var.
dua ederken hayırlı dua etmek lazım. yağ yaksın denirmi. uykularım kaçar. uyuyamam. ben kıl bir kullanıcıyım. motorun üstünde foto çekilmesine bile zor izin veren birisiyim. hatta motorun deposuna elini biri koysa onu azarlarım. o benim için çok önemli bir oyuncak
ikinci el motor almakta çok zorlanırım. ama bazen illa istediğin bir motor oluyor. yamaha rxz 135 1992 yılında bitmiş bir motor .daha sonradan gerçi yeni versiyon olarak 5 vitesli çıktı . ve denemek adına 38 binde bir yamaha aldım. evveli zamanında 2 bin km sonra motor kitledi orası ayrı. asıl konu bunun haricinde 2. el motor almadım. yaşım 37 tam olarak 20 senedir. bir fiil yaz kış demeden sırf zevki motora bindim. ruhumda hep hız vardı.
altımda 50 cc lik motor olsada hep hızlı oldum. kaza olarak 2 tane kazam oldu. 2 kazamda artçı yüzünden virajı dönemedik karşı şerit ihlali yaptık. şansımıza ikisindede karşıdan araç geldi. araca çarpmaktansa şarampola atmayı tercih ettim.
ama yine aynı gaza basıyorum. limitlerde kullanırım. uzun yolculuklarda eğer 2 motor gidiyorsak. kesin arkamdaki bir müddet sonra stires olur ve takip etmeyi bırakır. bende anlar yavaşlarım. bir seferinde dar virajlı yokuş ve inişi bulunan asvalt var ama dağ yolunda bende ninja 250 varken suzuki gsr 600 ile anahtarına yarışa girdik. yol 85 km ilk varan anahtarı alır. sonuç arkadaş yolda uçtu kalça kemiği ve parmaklarda kırık.
oturduğum zaman yanlış şeyler olduğunu düşünürken motor üstünde kendimi kaybettiğim oluyor. hız meraklısı olduğumdan zx 12 ye kadar bindim. 200 km hızdan sonra patiye kardığınıda bilirim ama virajı yok kullanırken virajda basamıyorsunuz. son hız tatminkar ama viraj zevki ölüyor. 600 rr çok sert süspansiyon ve iki büklüm bileklerde ağrılar. motor hafif yoldaki süpriz kasislerde kafa salınmaları. tecrube == yenilen kazıkların bileşkesidir.
honda konusunda hep sıkıntılar yaşadım. en çok cbf 250 de internet ortamında youtubeye bakın motor 155 yapıyor. aldık açılış yaptık motor düzde 117 yapıyor. iniş aşağı bulursa 155 yapıyordu. yani burda çoğu insan denemeden alıyor . yanılıyor. kriterlerini bulamıyor.
honda dan beklenilen motor bence bu değildi. 600 rr çizgilerini yaşıyan en az 2 silindirli. 40 hp lik bir R modeli
yada cbf 250 den biraz daha iri yapılı turinğ yapılı 30 hp lik iki kişi rahat ederek binilecek ekonomik bir yol motoru
gelen motor ne spor ne iki kişi rahat ettirecek bir motor. alacak olanlar bir mecburi alacaklar elde bulunan bu diyerek.
iyide dünya genelinde 250cc'de 33bg güç limiti varken nasıl 40hp motor üretsinler?
her firmanın pazar anlayışı farklı.
varadero'nun 125cc çift silindirli modeli varken bunun yok mesela. ama bu modelin ikinci silindire ihtiyacı varmı orasıda tartışılır. 0 - 100km ve 100 - 140km hızlanması son derece tatminkar görünüyor. daha yuksek hızlar içinde 600cc touring motor alır zaten kullanıcı.
bu kadar ön yargıya gerek yok
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
05 Nisan 2011, 18:24
#556
Overcloud 33 Hp sınırı Avrupa yasalarımı?
-
05 Nisan 2011, 19:38
#557
Felon adlı üyeden alıntı
İŞTE YENİ TOP SPEED DENEMESİ
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 ----------
CBR250R Malaysian Police Edition
ben de motorualınca yan çanta ve topcase taktırmayı dusunuyorum uzun yolculuklar için çantalar yakışmış ama demiyler dışarda goruntu biraz bozuk duruyo inşallah bunun aparatları gelirde takabiliriz çanta falan
-
05 Nisan 2011, 21:46
#558
acun 37 yaşına gelmişin, motosikletin sadece hız için olduğunu öğrenmişin......
-
05 Nisan 2011, 22:15
#559
[/QUOTE]
Bu yan çantalar süper. Top caseden daha estetik durmuş
-
05 Nisan 2011, 22:25
#560
Acun kasma kendini boşuna.Adamlar yapmış işte adam gibi motor.150'yi de rahat görür.Daha ne olsun.Adam olana o hız yeter de artar bile.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler