bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
valla geçenlerde motoru hyo nun yanına koydum moralim bozuldu
bu arada senin hyoda hayırlı olsun
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
lastik inceliğinin pek bi etkisi yok tamamen bg ile ilgili ve bitmek bilmeyen bir 6'ncı vitesi var
paralı yolda hyosunglarla test yapmıştık geçen yaz. 5'nci vitese kadar kafa kafaya gidiyor motorlar ama ninja 6'da son sürat farkıyla geçiyor. yani hiç bir zaman 6'da redline sokamadık ninja'ları. arka dişli ile oynayıp daha iyi ivmelenme yapılabilir belki ama bu seferde 185km'lik sürat (bu benim ulaştığım suratti 140'lık arka lastik ile & göstergenin yalancısıyım) 175'lere düşebilir büyük ihtimalle.
gerçi son sürat olayına takılmak gereksiz. 160'tan sonra mevsimler değişiyor daha yuksek süratlere çıkmak için.
şu cbr'in kırmızısı gelse fuara tekrar bi yakından görsek vfr'ye benzediği için çok hoşuma gidiyor
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
olsun olsun kazasız belasoz binelim
160 gördüm bir defa
bidaha yapmam ama zaten lastik ince güven vermiyor
motor zorlanıyor gereksiz bence 13o-140 ideal bence
Bulut sen yaza bi cbr250 alcan belli oldu artık burdan çıkmıyosun hiç
Ya siyah al boyatırız birlikte bende turuncu yapmayı düşünüyorum :p
[QUOTE=wolky-ksk;2574504]olsun olsun kazasız belasoz binelim
160 gördüm bir defa
bidaha yapmam ama zaten lastik ince güven vermiyor
motor zorlanıyor gereksiz bence 13o-140 ideal bence[/ QUOTE]
yok be valla bi bursaya gidip geldim 176 ya kadar bastım ama varya hava sıcakken tadından yenmiyor lastikler ısındığında yol tutuşu dahada ii oluyor o zaman varya of offf
honda cbr 250r siyah
Acun0 gercekleri görünce ninja'sini satmaya çalışıyor sonrada Cbr250R alıp tekrar gelecek heralde.
Forum sitelerinde bilip bilmeden araştırmada yalan yanlış bilgileri ısrarlı bir sekilde savunmaları ne iştir anlamış değilim.
Hakikaten Cbr250R 6000 devirden sonra 7000 devire çıkınca sanki aslanın kukremesi gibi kukruyor.
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGoF6ap0qFQOPVDVW_OAWQW-dgRP9UrIzlnMnHoVRj0_Go1sLK
Şimdi söyle bişey var. Honda bu motoru üretirken hepimiz ilk duyduğumuzda eleştirdik tek silindir sport motormu olur diye. Ama Honda bunun avantajlarını bildiği için yeni motoruna böyle bir tercih yaptı.
Bunun sonucunda
Daha fazla tork
Daha iyi güç dağılımı
Çift silindir motor bloguna ve yapıdına göre ağırlık avantajı
çift silindire göre daha basit motor yapısı ve düşük maliyet
tek silindirin yapısı gereği daha düşük tüketime imkan vermesi
Gibi avantajları elde etti.
Kawa ise yıllardır üretiği çift silindiri bloğu kullanmaya devam ediyor. zaten bu motorlarda hafif üretim teknolojisi bulunmuyor. CBR600RR 4 silindirle 155 kilo iken 250cc çift silindir kawa da aynı Hacmine oranla agır olduklarından de üst devirlerde gelen güç yerine alt ve orta devir güç daha önemli. Tek silindirli motorlardan da 30-31 beygir rahat çıkıyor(WR250 yamaha) Honda bu motoru 26.5 beygir yerine 30 hp güç çıkışı vericek şekilde fuel map hazırlayabilirdi. Ama yapmadı çünkü böyle yaparsa alt ve orta devirleri feda edicekti bu da yolda değil yarış pistinde istenen bişey.
Bu testin videosunda adam en iyi güç dağılımının v twin motorda olduğunu söylüyor. Zaten grafikten belli hyo 2-4 bin devir arası da dolu. Ama bunu yola veremiyor işte büyük ve ağır kasadan dolayı.
Hyo görüntü olarak 1 numara Honda kawa yan yana gelmeye dursun
Cumartesi ben de a2 sınavına gireceğim umraniye lisesinde.
Arkadaşlar bende motoru kullanırken vites deiştirirken birden stop etti son 5 günde 2 kere falan.acaba bi ara yazılmıştı akünün yanındaki garanti belgesi kağıdı hava filtresinemi ne kaçıyordu acaba ondanmı yapıyodur servise gidip açtırmalımıyım aküyü sizce? birde 4-5 bin devirlerde ön cam titriyo ses yapıyor bunu önleyebilme şansım varmıdır
geçen gün benim motorda aaynı şeyi yaptı ama motor tam ısınmamıştı hararet 3 kademeye cıktığında bidaha yapmadı bende ewe gelince hava filtresine baktım ama benimkinde kkağıt falan cıkmadı
gp 500 bu senin verilerin deki motor. kalbüratörlü modelidir. arlarında 2 hp fark var bu bir.
cbr 250 r modeline yada ninja 250 modeline hatta haysung gtr 250 ye bindinmi de bu yorumları yaptın. bence binmediğin tamamen ortada
şehir içi kullanımında torktan bahsetmişsin kullandığım ninjadan söz edeyim. kalkışta 2 vites te unutup birinci viteste kalktığımı bilirim ki 85 kg bir insan için oldukça iyi bir durum. hatta 3 vites ninjayı yerinden istenilirse kaldırabilirsin. bunu cbr 250 de denersen sevinirim ki ben denedim. 2 viteste bile kalkarken öyle sırsılıyorki motor stop edecek duruma geliyor. hatta bazen 1 vitesi 2 vitestemiyim diye yokladığım oldu.
ha bu arada ninjayı 6 vites 60 km hıza alıp artık scooter gibi kullanma imkanında var. yeterki hızın 60 dan aşağı düşmesin o torku az dediğin motor her türlü hızlanmayı başarabiliyor.
çoğu uzun yolda bir çok kez denedim. vitesleri 9 bin 12 bin devir aralığında atarak hızlandım. birde 80 km hızdan sonra 6 vites hızlandım. aralarında çok az bir fark oldu. daha sonraları vitesi düşürmek yerine sadece gaza bastım.
bu yazılarımı önemsemeyen arkadaşlarım. size tavsiyem istanbuldakiler özellikle bir ninja ile cbr 250 motorunuzu değişerek kullanın
hem sürüş hem sessizlik hem titreşimlerdeki farkı hatta torku görün.
burda yazan overli linkli arkadaş ile buluşup denemek çok zor değil.
eğer ben istanbulda olsam zaten bir buluşma ayarlardım. bu konular burda yazmakla olmaz. bire bir deneyeceksin. ben denedim. bir kere ninja ile cbr arasında seçim yapacak olsam. hiç tereddüt etmezdim. sırf şu titreşim farkına yine ninja alırdım.
gp 500 şu şimdiki kullandığın motorda cbr 125 de işte tork olayında senin motor ile cbf 150 yi kıyaslanman daha doğru olur. şehir içinde her türlü senin motoru cbf 150 yer. cbr 125 de senin bir acın var. motor malesef ağır daban motoru devirlendirmez yüksek devirde tutamazsan yığılma yapıyor. cbf 150 de öyle değil. senin birinci vites çıktığın yere cbf 150 2 ile çıkar.
şimdi demekki cbf 150 torklu olduğu için cbr 125 den oldukça avantajlıdır. piste çıkmadığımız sürece.
ama senin cbr125 gibi ninja yavan bir motor değildir.
siz bu yollara giderken ben geri dönüyordum.
motor konusunda yazmakla tartışmak çok uzun sürüyor. sözün bittiği yer vardır. ben işte oralarda olmayı çok severim.
arkadaşlar bu muhabbet sağlıklı bir noktaya gitmez o yüzden lütfen üslubumuza dikkat edelim.
Arkadaşlar herkes kendi motorundan memnun ise problem yoktur üstünlük tartışması aşağılık kompleksi olan insanlarda olur.. boş verin böyle şeyleri bilgi paylaştıkça çoğalır gereksiz işleri boşverelim.. benim sizden ricam daha önce GSR600 k8 kullanan bir arkadaşımız varmı? veya bu motor hakkında bilgisi olan varmı bana biraz bilgi verebilirmi? bu motorunda konu başlığı var ama çok hareketsiz..bilgisi olan arkadaşları paylaşıma davet ediyorum
>>>CBR250R<<<
2010 gsr 600 kullandım. k8 derken aklıma gsxr geliyor. aklına geleni sorabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------
mesala en basidinden 72 hp lik er 6 ile kendi aramızda küçük bir kalkış yaptık. er6n 55 kg ben 85 kg başa baş 220 ye kadar gittik.
bilgi paylaşımının yanısıra her modelin kötü ve iyi yönler ve diğer modellerle karşılaştırması tabiki yapılacak hiç karşılaştırılma yapmayıp gözü kapalı markaya bakarak bir mal almak aptallıktır.Fakat bu şekilde değil.acun0 hocam sen aslında burada hondanın reklamını yapıyosun fakat farkında değilsin umarım bi gün bunu anlar yaptığın gereksiz eleştriler yerine sadece yapıcı eleştrilerde bulunursun.o zaman herkes daha samimi cevaplar verir arkanızdan laf değil övgü yersiniz.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)