Kardeş ağzından bal damlıyo ama. eskiden beri bildiğimden bi 2011cbr la kaza yapan bi arkaşa(forumdan) 4.500 tl servi faturası çıkınca bu fiyatlar banada şaka gibi geliyor.
Benzin deposu 1.000 tl idi. Fiyatları böyle olması gerekn seviyelere çekmişlerse süper. Ben gri siyah tayland kasa cbr 250 yi beğendiğimden ve motorun kuyruk kısmını cılız bulduğumdan hesaplıysa kuyruk sağ sol ve çene sağsol parçaları griye çevirmek isterim. Söyleiğine göre bu 4 parça 150 yi geçmez. Ama gri yi nerden bulcaz
Belki 2012 renklerinde o kombinasyon olursa siyahçılar öyle bir değişime gidebilirler Motor biraz daha touring ve arka çantaya yatkın oluyor bence
eeeee Ben dedim size Grenajları ucuz diye sakalım yokki dinlemiyosunuz beni
Eski kasa cbr125 İn bitane gidonu 120'liraydı cbr250'nin 55lira
Honda yaaaa
Grenajların fiyatları o kadar da ucuz değil. Grenajlar 2 parçadan olusuyor. Büyük olan parca sinyalin icinden gectigi yaklasık 225-230 lira gibi bir fiyatı var. Esengüle ve Pazarbası hondaya sordum ikiside yaklasık 230 lira gibi aynı fiyatı söylediler. Sahibinden de satan varmıs
http://www.sahibinden.com/listing/va...0452186/detail
Diğer vidalanan ufak parca olan grenaj ise 25 lira civarı o ucuz biraz.
hyo'nun yan karenajı 700-800 arası değişiyo bi yanlışlık olmasın ??
acun0 yaş kaç hocam? hiçbir ima olmadan, sadece kişisel meraktan soruyorum
Balmumcudaki Anes motordan aldım. İstoç'ta ki Aneste taktırdım. Takozu yanlardaki boşluktan görünen şase demirine sabitliyorlar. Açıkcası markasını bilmiyorum . Marka yazan herhangi bir kısımı yok , sadece R1 logosu var.
Anes te sordum bunun Hondası veya CBR yazanı yokmu diye sadece R1 yazanı ve Kawasaki yazanı var dedi.
Koruma takozunu gereksiz bulan arkadaşım, ben gerçektende faydasını gördüm. Bir alışveriz merkezinin kapalı otoparkına bıraktığım motorumu çıkışta yerde buldum. Nokta kadar çizik olmamıştı sadece ekzoz az bişey çizilmişti ve takozun temiri yamulmuştu onuda 1 kişininde yardımışla elimle düzeltim. Tavsiye ederim zaten büyük kazalarda pek bişeye yarıyacağını zannetmiyorum ama en azından bu tarz ufak tefek çiziklerden koruyor. Parçalar ucuz olsada her ufak çiziktede değiştirileceğini zannetmiyorum
yaş 36 hocam. 1992 yılından beridir. motor kullanıyorum. garajım asla motorsuz kalmadı. yaz kış sedece zevk için motora binerim. burda daha eski sürücülerde vardır eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
şimdiki motorlarım. 2011 cbf 1000 ve 2011 cbf 150 dir.
napalim peki hacı? biz de mı gidip cbr 1000 alalım. şahsen param buna yetti bunu aldım.
güle güle kullan. fikir verme işi geçmiş zaten.
herkesin düşüncesi farklı bu paralara başka altarnatiflerde bulunabilirdi. az yakan olsun dersen er6 n gibi.
şu anda parlayan bir yıldız gibi ikinci eli baya bir hızlı. cbr 250 lerin sıfırı aldığın günden hemen zarar. mesala cbr 125 5600 tl idi. 900 tl zam ile 6500 oldu. artı pek bayilerde yok. alan herkes hem bindi hem kar etti. aslında bende hemen bir tane ikinci el 900 km 2012 aldım. 5000 tl ye zamdan bir gün sonra, yarın bir gün satmak için.
ben sırf bir iddaa b...na aldım. bir sürü yazıları gördüm. hakikaten bu kadar mı diye. hemde sfır aldım. 2300 km de garantiden cant değişti arka kampana ses yaptı. bunun için servisin başını yedim. adamlar serviste 1200 gr yağ koydular. 1000 bakımında eve gelince 200 gr çektim. yani bayi bile biliyor herşeyin farkında kilo 85 boy 180
daha cbf de yolun başındayız daha anahtar bozulacak , kırank bilyaları ses yapacak , siboplardan sesler gelecek.
benim motorlarımından yüzde 90 ı hondaydı. bu yüzden iç çamaşırlarını en çok ben bilirim.
hele ki cbf 250 az kalsın motordan soğutacaktı.
Tahmin etmiştim, biraz kilon var gerçekten
Geçen bende bir kuryeyle muhabbet ediyordum, saymadığını bırakmadı cbf150'ye.
Dediğin gibi insan kullandıkça daha iyi tanıyor motoru.
Mesela o kurye arkadaş bir şeyden bahsetmişti, arka sinyal mi duyu mu ne arızalanmış.
Tesisat komple birbirine bağlı olduğu için sadece tek taraflı değişim olmuyormuş.
Komple arka tesisatı değiştirmek gerekiyormuş. Tekleme olayıda varmış onda.
Bunun çözümüde vardı sanırım forumda, karbüratöre giden bir hortumun çapını yükseltince düzeliyormuş.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
hondanın motorları ile suzukı yada daha önceden kol çıkartan kawasaki yada yamaha gibi markalar, arasında gerçekten şu son zamanlarda hatta 2008 yılı itibari ile çıtayı düşürdüğüne inanıyorum. hadi cbf 150 yi rekabet için çinde yaptırdı. malzeme kalitesi pek yüksek değil. ama cbr 1000 rr ın 2008-2009 yağ yakması, 35 bin verilen bir motor. aklım almıyor.daylan150 lerin eksozlarının kopması, yada cbr 125 gibi bir motorda vites geçişleri sorunlu olması, boşa atması gibi. cbr 250 r ında tek silindir olması. kardeşim tak japon vtr 250 motorunu.
250 cc de kawasaki bence çok önde. şimdi mesala 2012 si 11500 olmuş. aradaki fark uzun süreli bir motora binmek için çok değil. gerçekten zevkle bindiğim motorlardan birisiydi. 85 kg ağırlığım ve artçım ile 65 kğ günü birlik 750 km yaptık. 140 altına düşürmedi.biraz acı kullandım. ama sorun açmadı. aynı yıl iki tane aldım.
Ninja 250'nin CBR'dan üstün olduğu konular var tabii, bunu kimse inkar edemez . Hatta ben CBR almadan önce ikinci el ninja bakıyordum.
Ama bir türlü içime sinmedi baktığım motorlar, banada denk gelmemiş olabilir.
Hatta gruplarına üye bile olmuştum. Birde CBR'ı da yakından incelemek istedim, bayii de çok hoşuma gitti.
Malzeme kalitesi gerçekten iyi, yakıt desen az yakıyor, şekli sağlam. Dedim madem bu kadar para vereceğim sıfır olsun benim olsun, imkanım olsaydı sıfır ninja alırdım.
Ama arada baya bir fark vardı. Hatta bir arkadaşın ER-5'ini alıyordum az kalsın. İyiki de almamışım, çok memnunum motorumdan.
İlk ben bindim
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)