Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5281

    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R (olacak)
    Bir çok tanıdığım rodajda motoru açmak gerektiğini söylüyor ve http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm adresinde de bunu destekler nitelikte ve "ilk ... km motoru fazla zorlamayın"dan farklı bir rodaj tekniği anlatılıyor; bu işten anlayan arkadaşların yorumu nedir acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5282
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    2 günde toplam 250km total:315km
    Bu motorun yakıtı acayip hoşuma gitti ya :p
    Topicler çok hızlı akıyor ya feysbukta bi grup felan kurup ordan haberleşelim buluşmalar için bitane var ama burdan biri mi açtı acaba bilmiyorum.

    bir iki foto atıp renk katıyim




    Ve Anadolu Kavağından Bir manzara

  3. #5283
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Üç motor ve bir arabanın motorlarını zorlamadan açtım ve faydasını gördüm
    forumda yazılanlara görede rodajda yüksek hızlara ulaşanların daha fazla benzin sarfettiğini gördüm.rodajda motor parçaları birbirine alışıyor
    aslında nekadar hız konusundansa nekadar düzgün kullanıldığına bağlı
    motora darbe yaptırtmamak ani hızlanmalardan kaçınmak gerek tabiki yüksek devirlere çıkılmıyacak

  4. #5284
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Bende şuan anı gaz çekmeler ve yüksek devirlere çıkmıyor.5.500rpm'i geçmiyorum.
    İyi açılmış motorla rodajında gazlanmış motor arasında büyük farklar olur bence şu nette yok orasından burasından ses geliyor diyen arkadaşların rodajdaki yanlışlardan kaynaklandığını düşünüyorum.

  5. #5285

    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R (olacak)
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üç motor ve bir arabanın motorlarını zorlamadan açtım ve faydasını gördüm
    forumda yazılanlara görede rodajda yüksek hızlara ulaşanların daha fazla benzin sarfettiğini gördüm.rodajda motor parçaları birbirine alışıyor
    aslında nekadar hız konusundansa nekadar düzgün kullanıldığına bağlı
    motora darbe yaptırtmamak ani hızlanmalardan kaçınmak gerek tabiki yüksek devirlere çıkılmıyacak
    Rodaj, teknik imkansızlıklarla ve/veya başka sebeplerle tamamen pürüzsüz üretil(e)meyen silindir iç duvarına pistonun uyguladığı basınç/sürtünme ile mikroskobik pürüzlerin giderilmesi ve pistonun silindirin içine bir nevi yuva yapması işlemi ise; bugüne dek aldığım teorik eğitim ve uygulamalardan edindiğim deneyim bana pistonun silindir iç duvarında daha iyi bir aşınma/pürüz giderme yaratabilmesi için daha fazla güç uygulaması gerektiğini düşündürüyor.

    Fazla güç uygulanmazsa piston traşladığı mikroskobik pürüzlerden arta kalan ve/veya eritip düzlediği metal parçacıklarından oluşan metal yüzey üzerinde kaymaktan çok, silindir iç duvarı üzerinde bulunan ve mikroskobik pürüzlerin arasını kaplayan ince yağ tabasının üzerinde kaymış olur ve böylece pürüzler tam anlamıyla giderilemez diye düşünüyorum.

    Fakat bu ilk 500/1000 km değil, ilk 30-40 km için geçerli olan bir durum; zira silindir iç duvarının şekil alması tam anlamıyla ilk kullanımda (bayiden eve kadar olan yolda) olmakta. (Bir çok araç fabrikası bu işlemi motor fabrikayı terketmeden uyguluyor olsa da, bu motor için durum nedir maalesef pek bilgim yok)

    Bu anlattıklarım, bağlantısını paylaştığım yazıda da ifade edilmiş. Hatta ideal rodaj yöntemi olarak ilk 30 km boyunca 2,3 ve 4. viteslerde hızlıca hızlanıp yavaşlamak tarif edilmiş (ki bu yöntemi bir çok yerde daha duydum/okudum). Bir başka yerde ise bu işlemin motoru yeterince ısıttıktan sonra 10 defa kadar devir çizgisi kırmızıya gelene dek hızlanıp motor freni ile durarak yapılması tavsiye edilmiş.

    Bu yöntemler hakkında sizlerin fikirleri nedir?

  6. #5286
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Kocelideki ford fabrikasında fabrikadan çıkan araçları gemiye yüklemek için parkur var bu parkurda ani hızlanma ve belli bir sürate ulaşmak var daha sonra gemiye yükleniyor sizin dediğinizi doğruluyor.Ancak günümüz teknolojisindede artık rodaj diye birşeyin kalmadığınıda söyleyenler var çelişkili bir durum.Sonuçta motorlar daha yüksek teknoloji kullanılarak üretiliyor açıkcası bende uzmanların dediğine inanıyorum ancak ilk 1000km de çok devirli kullanmamaya özen gösteriyorum.

  7. #5287

    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R (olacak)
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kocelideki ford fabrikasında fabrikadan çıkan araçları gemiye yüklemek için parkur var bu parkurda ani hızlanma ve belli bir sürate ulaşmak var daha sonra gemiye yükleniyor sizin dediğinizi doğruluyor.Ancak günümüz teknolojisindede artık rodaj diye birşeyin kalmadığınıda söyleyenler var çelişkili bir durum.Sonuçta motorlar daha yüksek teknoloji kullanılarak üretiliyor açıkcası bende uzmanların dediğine inanıyorum ancak ilk 1000km de çok devirli kullanmamaya özen gösteriyorum.
    Evet günümüz motorları yüksek teknoloji ile üretiliyor ancak birbirinden ayrı üretim/işlem süreçlerinde ve ekonomik maliyetler nedeniyle belirli üretim toleransları içerisinde üretilen iki farklı parçanın birbirine %100 uyum göstermesi (özellikle de bu fiyata üretilen bir motorda) imkansıza yakın bir durum. Hatta piston segmanı silindir iç duvarlarını aşındırıp sızdırmaz özelliğini arttırsın diye silindir iç duvarlarında belirli miktarda pürüz bilerek bırakılır, bu da motorun kullanıcının kullanım alışkanlıklarına göre şekil almasını sağlar.

    Motoru sanırım Mart ayının başında alacağım ve o zamana kadar fikrim değişmezse bayiden eve kadar olan yolu yukarıda tarif ettiğim 2. yöntemle alıp, sonrasında kullanma klavuzunda belirtildiği üzere motoru kullanacağım çünkü birbirine alışacak tek parçalar pistonla silindir değil, diğer parçalar içinse zorlamamak daha mantıklı iken en sağlıklı yöntem bu gibi duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende şuan anı gaz çekmeler ve yüksek devirlere çıkmıyor.5.500rpm'i geçmiyorum.
    İyi açılmış motorla rodajında gazlanmış motor arasında büyük farklar olur bence şu nette yok orasından burasından ses geliyor diyen arkadaşların rodajdaki yanlışlardan kaynaklandığını düşünüyorum.
    Ben de o seslerin hatrı sayılır bir kısmının yanlış oktanlı yakıt kullanımından kaynaklanan vuruntu sesi olduğunu düşünüyorum. Artık motoru alınca deneyip öğreneceğim.

  8. #5288
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Tamam , tahmin ettim zaten de içimdeki kırmızı aşkından dolayı emin olmak istedim.Motorun hayırlı olsun.

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ben değilim foto komiğime gitti baya 180 i var abinin

    benim kerata burda fotolar taze çıktı bugun. Hava güneşli diye aldandık erimiş kar sularından o gölet senin bu gölet benim takıldım valla...

    http://e1202.hizliresim.com/u/5/2g93w.jpg

    http://e1202.hizliresim.com/u/5/2g91w.jpg

    http://e1202.hizliresim.com/u/5/2g92z.jpg


    ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:23 ----------

    Sercan iyi gezmişsin.Bende daha henüz Cbr'ım olmasada Cumartesi sanırım 100 km yaptım.Çok güzeldi.Bir kaç foto'da benden.

    Önce Moto'ru yıkattım.









    Tuzla'da Zippo's ve Can arkadaşı beklerken



    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  9. #5289
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Oohh Tayfun afiyet olsun, götürmüşsün vallahi. Afiyet şeker olsun.
    Bir dahaki sefer buluşalım muhakkak. Hepberaber toplanalım
    Senin motorda tam bir canavarmış, maşallah maşallah.

    Arka sehpa için haber bekleyen arkadaşlar, haftasonu kullandım sehpayı.
    Çok işe yarıyor ve kullanımı çok kolay. Tek kişi hiç zorlanmadan kaldırdım arka tekeri.
    Maşadan kaldırmalı, motorada hiçbir zararı yok. İlk hizayı yapıyorsunuz ondan sonra bastırınca kendisi oturuyor zaten.
    Almak isteyenler hiç düşünmesinler, malzemeside çok kaliteli. Resim çektim ama bilgisayara atamadım henüz.

    Haftasonu o kadar çok misafirim vardı ki xenon işi çok aksadı. Dün anca gece grenajları söküp eve getirdim.
    Ön kafayı da söktüm. Arkalar hariç ön tarafta hiç grenaj kalmadı. Sökerken baya uğraştırdı beni.
    İlk kez söktüğüm için kırmayayım diye çok nazik davrandım. Öyle olunca sökme sürem uzadı.
    Detaylar birazdan gelecek
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  10. #5290
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    sanırım bende ktm olsa hele birde 690 ım olsa cbr durduk yerde eskir gibime geliyor, köfte bile yemem ktmem yesin derim hayalimdeki motorlardan birisine sahipsiniz bak yine duygularım kabardı ktm ktm ... diyor sizden rica etsem ani gaz açışlarda motorun tepkileri nasıl ? ivmelenmesi, tekere gelmesi falan ? kısaca anlatabilir misiniz. cbr 250 topiğinde bu soru cok sacma ama cevremdeki hic kimsede ktm yok daha dogrusu bulundugum ilçede 1 tane bile yok ve ben hastası olmama rağmen ktm lere karşı bilgi açlığı içerisindeyim :(

  11. #5291
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Saol Can götürdüm valla köfteleri.Doktor'un yeri bu işi biliyorEvet şöyle kalabalık toplanalımda CBR'ı biraz inceleyeyim sesini duyayım:D
    Motor kardeşimin aslında.Ama ikimiz kullanıyoruz işte.Kardeşi olunca insanın şanslı oluyor valla.2 motorun olmuş oluyo ayrıca istediğine biniyorsun , o da ben de
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oohh Tayfun afiyet olsun, götürmüşsün vallahi. Afiyet şeker olsun.
    Bir dahaki sefer buluşalım muhakkak. Hepberaber toplanalım
    Senin motorda tam bir canavarmış, maşallah maşallah.

    Arka sehpa için haber bekleyen arkadaşlar, haftasonu kullandım sehpayı.
    Çok işe yarıyor ve kullanımı çok kolay. Tek kişi hiç zorlanmadan kaldırdım arka tekeri.
    Maşadan kaldırmalı, motorada hiçbir zararı yok. İlk hizayı yapıyorsunuz ondan sonra bastırınca kendisi oturuyor zaten.
    Almak isteyenler hiç düşünmesinler, malzemeside çok kaliteli. Resim çektim ama bilgisayara atamadım henüz.

    Haftasonu o kadar çok misafirim vardı ki xenon işi çok aksadı. Dün anca gece grenajları söküp eve getirdim.
    Ön kafayı da söktüm. Arkalar hariç ön tarafta hiç grenaj kalmadı. Sökerken baya uğraştırdı beni.
    İlk kez söktüğüm için kırmayayım diye çok nazik davrandım. Öyle olunca sökme sürem uzadı.
    Detaylar birazdan gelecek
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  12. #5292
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    love japanese girls

    İbreklik paylaşım:
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  13. #5293
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Bizde bulamadık Ktm sayfası zaten
    Yok tabi bahsedeyim ,aslında Yıldırım(kardeşim) yazarsa daha iyi olurdu ama , ben kendimce yazayım o da sonra yazar.
    Bİzim makina 690 SM'nin prestige modeli.Standartı ile arasında bazı farklar var.Egzoslar ile birlikte bg'i 80 civarı.160 kg bir alet.Öyle olunca da 1.vites 2.vites 3 .vites çok rahat tek teker ve power sliding yapıyor.Motor 5000 devirde çıldırıyor resmen.Eski sahibi yarışlara hazırlama amaçlı bir çok değişiklik yapmış.Bir çok aksam , motor şase lastik aksamlarında yarış parçaları bulunuyor.Birde yolda SS tayfası hep kapışmak istiyorBen ne kadar sürücü olarak o tarz durumlardan hoşlanmasamda bazen önüm arkam sobe saklanmayan ebe yapabiliyorum.Çok eğlenceli ,çok güçlü ,arazi ,kaldırım,üst geçit ,çukur ,uzun yol ve otoban her yerde gidebilecek bir alet.Ama herşeyin bir bedeli var olmadı yar demek hiçten bile değil benzin istasyonlarında

    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım bende ktm olsa hele birde 690 ım olsa cbr durduk yerde eskir gibime geliyor, köfte bile yemem ktmem yesin derim hayalimdeki motorlardan birisine sahipsiniz bak yine duygularım kabardı ktm ktm ... diyor sizden rica etsem ani gaz açışlarda motorun tepkileri nasıl ? ivmelenmesi, tekere gelmesi falan ? kısaca anlatabilir misiniz. cbr 250 topiğinde bu soru cok sacma ama cevremdeki hic kimsede ktm yok daha dogrusu bulundugum ilçede 1 tane bile yok ve ben hastası olmama rağmen ktm lere karşı bilgi açlığı içerisindeyim :(
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  14. #5294
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Arkadaşlar sehpa bu, maşadan kaldırma olması daha kolay.
    Hizalıyorsun, bastırıyorsun kendisi oturuyor. Fiyatı da çok uygun.







    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  15. #5295

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    Merhaba arkadaşlar; yeni aldığım cbr 250 le ilk gezimi dün yaptım ve yaklaşık 50 km yol aldım. Bu arada daha önce motor kullanmayı da bilmiyordum. Şimdi size şunu sormak istiyorum: Rodaj meselesi nedir, nelere dikkat etmek gerekir, kaç km boyunca bu hassasiyet gösterilmelidir.

  16. #5296
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam , tahmin ettim zaten de içimdeki kırmızı aşkından dolayı emin olmak istedim.Motorun hayırlı olsun.



    ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:23 ----------

    Sercan iyi gezmişsin.Bende daha henüz Cbr'ım olmasada Cumartesi sanırım 100 km yaptım.Çok güzeldi.Bir kaç foto'da benden.

    Önce Moto'ru yıkattım.

    http://b1202.hizliresim.com/u/6/2gt3k.jpg

    http://e1202.hizliresim.com/u/6/2gt3y.jpg

    http://a1202.hizliresim.com/u/6/2gt47.jpg

    http://b1202.hizliresim.com/u/6/2gt4h.jpg

    Tuzla'da Zippo's ve Can arkadaşı beklerken

    http://b1202.hizliresim.com/u/6/2gt4q.jpg

    http://c1202.hizliresim.com/u/6/2gt4t.jpg
    Oyyy oyyy oyyy hep aklımda o var inş.2-3 yıl sonra 690'ı alıcam 640'ın sonradan SM'ye dönmüşüne bindim hafif makina nasılda atak ya 1'de hafiften bi tekere aldım 2-3 kendı gidiyo alet ya

    SS Killer alet ya hele 600'leri deli eder

  17. #5297
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizde bulamadık Ktm sayfası zaten
    Yok tabi bahsedeyim ,aslında Yıldırım(kardeşim) yazarsa daha iyi olurdu ama , ben kendimce yazayım o da sonra yazar.
    Bİzim makina 690 SM'nin prestige modeli.Standartı ile arasında bazı farklar var.Egzoslar ile birlikte bg'i 80 civarı.160 kg bir alet.Öyle olunca da 1.vites 2.vites 3 .vites çok rahat tek teker ve power sliding yapıyor.Motor 5000 devirde çıldırıyor resmen.Eski sahibi yarışlara hazırlama amaçlı bir çok değişiklik yapmış.Bir çok aksam , motor şase lastik aksamlarında yarış parçaları bulunuyor.Birde yolda SS tayfası hep kapışmak istiyorBen ne kadar sürücü olarak o tarz durumlardan hoşlanmasamda bazen önüm arkam sobe saklanmayan ebe yapabiliyorum.Çok eğlenceli ,çok güçlü ,arazi ,kaldırım,üst geçit ,çukur ,uzun yol ve otoban her yerde gidebilecek bir alet.Ama herşeyin bir bedeli var olmadı yar demek hiçten bile değil benzin istasyonlarında
    çok teşekkür ederim yorumunuz için güle güle kullanın çok zevkli bir motosiklet olduğunu tahmin edebiliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

    Alıntı ciplakayak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar; yeni aldığım cbr 250 le ilk gezimi dün yaptım ve yaklaşık 50 km yol aldım. Bu arada daha önce motor kullanmayı da bilmiyordum. Şimdi size şunu sormak istiyorum: Rodaj meselesi nedir, nelere dikkat etmek gerekir, kaç km boyunca bu hassasiyet gösterilmelidir.
    hayırlı olsun güle güle kullan arkadaşım. rodaj olayına çok kafayı yorma aynen kitapçıkta ne yazıyorsa onu uygula. cbr 250 kitapçığını bilmiyorum ama genelde ilk 1000 km 5000 devirin üzerinde çok gitme ( vites değiştireceğin zaman kısa süreli 6000-7000 olabilir ), ani gaz vermelerden kaçın yumuşak bir şekilde hızlan ve her zaman uyulması gereken bir kural olan sabah ve motor soğukken yola çıkmadan önce rolantide 2-3 dk kaar hiç gaz vermeden ısıt öyle çık yola

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sehpa bu, maşadan kaldırma olması daha kolay.
    Hizalıyorsun, bastırıyorsun kendisi oturuyor. Fiyatı da çok uygun.

    http://img62.resimup.net/di/8TUC.jpg

    http://img62.resimup.net/di/FOQ8.jpg

    http://img62.resimup.net/di/6TAN.jpg

    http://img62.resimup.net/di/FKAF.jpg
    sehpa çok güzel ve sağlam görünüyor güle güle kullanın. fakat bir şey dikkatimi çekti sehpanın maşaya temas ettiği kısımda lastik gibi yumuşak birşey var mı ? çünkü metal metale temas ettiğinde boyayı kazır zaman içinde pas yapar. gerçi olmasa bile kendimiz bir iç lastik bulup oraya göre kesip yapıştırabiliriz ama merak ettim yinede ?

  18. #5298

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim yorumunuz için güle güle kullanın çok zevkli bir motosiklet olduğunu tahmin edebiliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------



    hayırlı olsun güle güle kullan arkadaşım. rodaj olayına çok kafayı yorma aynen kitapçıkta ne yazıyorsa onu uygula. cbr 250 kitapçığını bilmiyorum ama genelde ilk 1000 km 5000 devirin üzerinde çok gitme ( vites değiştireceğin zaman kısa süreli 6000-7000 olabilir ), ani gaz vermelerden kaçın yumuşak bir şekilde hızlan ve her zaman uyulması gereken bir kural olan sabah ve motor soğukken yola çıkmadan önce rolantide 2-3 dk kaar hiç gaz vermeden ısıt öyle çık yola

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------



    sehpa çok güzel ve sağlam görünüyor güle güle kullanın. fakat bir şey dikkatimi çekti sehpanın maşaya temas ettiği kısımda lastik gibi yumuşak birşey var mı ? çünkü metal metale temas ettiğinde boyayı kazır zaman içinde pas yapar. gerçi olmasa bile kendimiz bir iç lastik bulup oraya göre kesip yapıştırabiliriz ama merak ettim yinede ?
    rodaj konusundaki tavsiyeler için teşekkürler hocam, eyvallah.

  19. #5299
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sehpa çok güzel ve sağlam görünüyor güle güle kullanın. fakat bir şey dikkatimi çekti sehpanın maşaya temas ettiği kısımda lastik gibi yumuşak birşey var mı ? çünkü metal metale temas ettiğinde boyayı kazır zaman içinde pas yapar. gerçi olmasa bile kendimiz bir iç lastik bulup oraya göre kesip yapıştırabiliriz ama merak ettim yinede ?
    Doğru söylüyorsun, benimde ilk aklıma gelen buydu. Oraya göre bir parça kesip yapıştıracağım dediğiniz gibi.
    Zamanla boyayı kazıma yapabilir.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  20. #5300

    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R (olacak)
    Alıntı ciplakayak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodaj konusundaki tavsiyeler için teşekkürler hocam, eyvallah.
    İlk gezin sırasında nasıl kullandın motorunu?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler