Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4881
    rq7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence 10 lira daha pahalı ama,würth alın derim.En sıçratmayanı o
    kesinlikle bende kullanıyorum ya da bulabiliyorsanız motul


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4882
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    ben würth denemedim ama gulf kullanıyorum gayet başarılı kaliteli bir marka.

  3. #4883
    reis007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Ara verdik , yaza kısmet...
    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mustafa castrol zincir yağı var mı?
    bana acilen castrol chain lube lazım
    Alper abi genelde ürün gamımız hırdavat ağırlıklı olduğu için zincir yağı bulunmuyor.ama benden sana bi tavsiye ipone chain lube , öyleki sıçratma yok, dayanıklı ve kaliteli

  4. #4884
    motokurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    izmir,gaziemir
    Motosikleti
    suzuki V stron dl1000 .HONDA CBR 250 R-SENATÖR 150


    Uploaded with ImageShack.us

    Bu fotoğraf kafandaki bazı soruları cevaplandıracaktır. Ben artçımla beraber 1400 km bu şekilde yol yaptım. Ne artçım rahatsız oldu nede ben. iki kişiyle yolculukta motorda hiçbir performans kaybı yaşamadım ve bir kez daha bu motoru almakla çok isabetli bir karar verdiğimi anladım. Bende eski bir DL 1000 sürücüsüyüm . DL1000 veya DL650 ile CBR 250 R mukayese olmaz ama; Ben her yere motorla gittiğim zaman benzin parası canımı acıtmıyacak ,tipi güzel olacak,sağlam güvenilir olacak. şehir içinde ve dışında çok rahat kullanılacak anında 135 ,140 kmye çıkabilecek en son sürat 150 km bana yetecek (yakışıklı, cimri, atak )motor istiyorum dersen CBR 250 R en iyi seçin olacak hoşçakalın herşey gönlünüzce olsun
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostlar,

    Yakın bir zamanda kardeşime Ktm690 Sm aldık.Şu an için ortak kullanıyoruz.Bende kendim için bu zamana kadar 2007 Versys mi , V Strom mu alayım? diye bakınırken bu hafta ne olduysa 0 siyah CBR 250 kafama girdi.Deryali arkadaşımın eklediği resimlerinde etkisi olmuş olabilir.
    Motor hem Honda kalitesi olarak kafama yatıyor hemde tasarımı ,performansı ve yakıt ekonomisi olarak.Birde SS değilde Sportouring oturuş pozisyonu olması sanırım.Ayrıca sadece işe gidip gelirken bile günde yaklaşık 75-100 km yapan biri olarak benzin ekonomisi oldukça cezbedici.Dün Konşuk motor'u aradım ellerinde şu an motor mevcut ve 1 hafta'ya teslim ediyorlarmış.Arka çanta demiri'nide ellerinde mevcut takabiliryorlarŞu an haber bekliyorlar benden.Şu an henüz karar verebilmiş değilim ama bir sorum olacak sizlere,
    Boyum 181 cnm ve kilom 95.Acaba bu motor altımda çok ufak durur mu?Sürekli artçılı kullanımda ve uzun yolda sele'ye sığmak için karnımı içeri çekmek zorunda kalır mıyım

    Bu arada Casillas yeni motorun hayırlı olsun.Sm 'den sonra nasıl geldi motorun performansı?
    Adem Balkan bunu beğendi.
    DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.

  5. #4885

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    merhaba bende araniza yeni katildim aslinda sitenize uzun zamandir uye idim fakat mail adresime sifre gelmedi bende yeni uyelik actim , daha once cbr125 ve kawasaki 636 kullanmistim , simdi cbr250r aldim 1 sene kadar kullanmak istiyorum sonra tekrar buyuk motor ama acikcasi bu motoru hic birakmak istemiyor insan bu ulkedeki benzin fiyatlari yuzunden , aslinda alali bir hafta oluyor motoru fakat yeni yazma firsati buldum,rodaj diye fazla gaza dokunamadim ama bir kez zorladim o kadar ondada kalkista s2000 gecti saolsun (gecti dedigim sadece kalkis 1,2, 3. vites basinda biraktik o ara geride idi zaten s2000 ) bu kadar gidecegini tahmin etmiyordum aslinda 80 e kadar sorunsuz hizlaniyor motor, tabiki bana ucak gibi gelmedi zx ten sonra ama acikcasi ben son kurusuna kadar hakettigini dusunuyorum bir depo doldurdum hala benzinlige ugramadim gerci 200 kusur km de suan ama yinede beni cok sasirtiyor tasarrufu , gidisi torku, rahatligi , frenlerinide baya begendim , tek kotu noktasi aslinda bence iyi fakat egzozdan cikan az ses trafikte farkedilmemeye yol aciyor duran arabalarin yanindan cok yavas gecerim ole kurye yada pizzaci gibi hizli gitmem aklim basimda kullanirim ama oyle oluncada motordan ses cikmiyor , zaten memleketimizde aynaya bakan yok herkes onume kiriyor bu sorunu cok yasiyorum birkac bu motoru kullanan arkadaslara sorum olacak ;
    egzozu degistiren varmi , var ise yakit yoneticisi ile beraber mi kullaniyor , yurt disinda bazzaz yakit kontrol ile komple egzoz takilmis cbr250r 2,5 hp artis saglamis harcanan para 1500 tl gibi bir para, bole zaten az guce sahip motorlarda hp artisini % olarak dusunmek lazimki yazida %10 lik artis gosterildigni yazmislardi,sizin bu konuda fikirleriniz nelerdir, boyle seyler yaptirmayi dusunenleriniz varmi?

    yada lastik icin bastan sona konuyu okudum lastik isi birazda maliyettir arkadaslar honda bu isi bilmiyormu deniyor biliyorda maliyeti dusunuyor kalin lastik takmiyor , takarsa benzin sarfiyati cok az artar, performans cok az azalir ve motoru satarkenki maliyet cok az artar, bu cok az larin birikimi ile kar yapiyor o koca honda o yuzden koymuyor 150 lik lastik, yoksa kawasaki dahami cok biliyor isi daha ince lastik koyuyor ben abartilmamasi kaydi ile 1 cm 2 cm daha kalin lastik takilmasini doru buluyorum sorun cikacagini dusunmuyorum,kendimde muhendisim az cok matematik , fizik bilen insanlariz.Diger bir sorumda lastigini degistiren arkadaslar cidden farkediyor cok diyebiliyorlarmi acaba muhakkak farkeder fakat buyut buyutunce ne oldu yada boyut ayni iken degistirince ne oldu gibi , honda isini su konuda biliyor egzoz konusunda headers ve egzoz tork arttirmak amacli tasarlanmis ses dusunulmemis , yakit kontrol unitesi ile beraber degistirilmeyen egzoz muhakkak alt devirlerde tork kaybina neden olacaktir degistirmeyi dusunen arkadaslarin haberi olsun, yakit kontrol unitesi ile beraber degistirirsenizde , alet yakit kontrolunu yeni egzoza gore yapip tabiki daha cok benzin tuketecektir elde ettginizde 2.5 hp olacaktir, haberiniz olsun.

  6. #4886

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    herkese iyi geceler diliyorum kafamda bi soru işareti var ve sırf o yüzden 2 dk önce üye oldum 2012 modellerinde abs var mı ?

  7. #4887
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı olguince adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi geceler diliyorum kafamda bi soru işareti var ve sırf o yüzden 2 dk önce üye oldum 2012 modellerinde abs var mı ?
    yok öle bişey arkadaşım abs modellerini honda tr bize laik görmiyor görsede 1.5-2bin tl fazla fiyatla satıcağı kesin normallerinden
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  8. #4888
    Yuce123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2011
    Şehir
    Aydın Söke-İzmir
    Motosikleti
    2013 Honda Cbr 600f -- 2015 Honda Cbr 1000rr
    Birde Şu ''bu motoru alcağına araba alsaydın ya bu fiyata'' diyenlere Siz motor tutkusundan ne anlarsınız demekten bıktım arkadaşlar yaaa

  9. #4889
    rq7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Alıntı Yuce123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde Şu ''bu motoru alcağına araba alsaydın ya bu fiyata'' diyenlere Siz motor tutkusundan ne anlarsınız demekten bıktım arkadaşlar yaaa
    Hele birde bu havalarda onu diyen çok oluyor "Motora da binemiyosun araba alsaydın binerdin"
    Sanane lan sana soran oldumu bende bıktım valla cevap vermekten

  10. #4890
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Erhan abi çok teşekkürler.Abi bende bu motor ile tasarımının güzelliği,şehir içi pratikliği ve yakıt ekonomisi yüzünden ilgileniyorum.Gezilerine bakıyorum zaten.Fotoğrafta gerçekten taşları daha da yerine oturttu.Karar verdim yarın gidicem bayiye oturcam motorun üstüne ,şöyle sağına soluna gidonuna pegine bir bakıcam ok dersem de hemen alıcam
    Görüşmek dileğiyle

    Alıntı motokurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img29.imageshack.us/img29/151/p9300138.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Bu fotoğraf kafandaki bazı soruları cevaplandıracaktır. Ben artçımla beraber 1400 km bu şekilde yol yaptım. Ne artçım rahatsız oldu nede ben. iki kişiyle yolculukta motorda hiçbir performans kaybı yaşamadım ve bir kez daha bu motoru almakla çok isabetli bir karar verdiğimi anladım. Bende eski bir DL 1000 sürücüsüyüm . DL1000 veya DL650 ile CBR 250 R mukayese olmaz ama; Ben her yere motorla gittiğim zaman benzin parası canımı acıtmıyacak ,tipi güzel olacak,sağlam güvenilir olacak. şehir içinde ve dışında çok rahat kullanılacak anında 135 ,140 kmye çıkabilecek en son sürat 150 km bana yetecek (yakışıklı, cimri, atak )motor istiyorum dersen CBR 250 R en iyi seçin olacak hoşçakalın herşey gönlünüzce olsun
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  11. #4891

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    İSTANBUL - AVRUPA YAKASI
    Motosikleti
    HONDA CBR 250 R
    Walla ben yaz kış yağmur kar demeden biniyorum.

    Alıntı rq7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hele birde bu havalarda onu diyen çok oluyor "Motora da binemiyosun araba alsaydın binerdin"
    Sanane lan sana soran oldumu bende bıktım valla cevap vermekten
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGoF6ap0qFQOPVDVW_OAWQW-dgRP9UrIzlnMnHoVRj0_Go1sLK

  12. #4892
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı reis007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alper abi genelde ürün gamımız hırdavat ağırlıklı olduğu için zincir yağı bulunmuyor.ama benden sana bi tavsiye ipone chain lube , öyleki sıçratma yok, dayanıklı ve kaliteli
    Bende ipone kullanıyorum, çok kaliteli gerçekten ve daha uzun süre dayanıyor.



    Alıntı motokurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img29.imageshack.us/img29/151/p9300138.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Bu fotoğraf kafandaki bazı soruları cevaplandıracaktır. Ben artçımla beraber 1400 km bu şekilde yol yaptım. Ne artçım rahatsız oldu nede ben. iki kişiyle yolculukta motorda hiçbir performans kaybı yaşamadım ve bir kez daha bu motoru almakla çok isabetli bir karar verdiğimi anladım. Bende eski bir DL 1000 sürücüsüyüm . DL1000 veya DL650 ile CBR 250 R mukayese olmaz ama; Ben her yere motorla gittiğim zaman benzin parası canımı acıtmıyacak ,tipi güzel olacak,sağlam güvenilir olacak. şehir içinde ve dışında çok rahat kullanılacak anında 135 ,140 kmye çıkabilecek en son sürat 150 km bana yetecek (yakışıklı, cimri, atak )motor istiyorum dersen CBR 250 R en iyi seçin olacak hoşçakalın herşey gönlünüzce olsun
    Erhan abi bu foto gerçekten herşeyi açıklıyor. Artçı gayet rahat görünüyor
    Sanırım bende arka çanta takacağım.



    Alıntı snake_cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba bende araniza yeni katildim aslinda sitenize uzun zamandir uye idim fakat mail adresime sifre gelmedi bende yeni uyelik actim , daha once cbr125 ve kawasaki 636 kullanmistim , simdi cbr250r aldim 1 sene kadar kullanmak istiyorum sonra tekrar buyuk motor ama acikcasi bu motoru hic birakmak istemiyor insan bu ulkedeki benzin fiyatlari yuzunden , aslinda alali bir hafta oluyor motoru fakat yeni yazma firsati buldum,rodaj diye fazla gaza dokunamadim ama bir kez zorladim o kadar ondada kalkista s2000 gecti saolsun (gecti dedigim sadece kalkis 1,2, 3. vites basinda biraktik o ara geride idi zaten s2000 ) bu kadar gidecegini tahmin etmiyordum aslinda 80 e kadar sorunsuz hizlaniyor motor, tabiki bana ucak gibi gelmedi zx ten sonra ama acikcasi ben son kurusuna kadar hakettigini dusunuyorum bir depo doldurdum hala benzinlige ugramadim gerci 200 kusur km de suan ama yinede beni cok sasirtiyor tasarrufu , gidisi torku, rahatligi , frenlerinide baya begendim , tek kotu noktasi aslinda bence iyi fakat egzozdan cikan az ses trafikte farkedilmemeye yol aciyor duran arabalarin yanindan cok yavas gecerim ole kurye yada pizzaci gibi hizli gitmem aklim basimda kullanirim ama oyle oluncada motordan ses cikmiyor , zaten memleketimizde aynaya bakan yok herkes onume kiriyor bu sorunu cok yasiyorum birkac bu motoru kullanan arkadaslara sorum olacak ;
    egzozu degistiren varmi , var ise yakit yoneticisi ile beraber mi kullaniyor , yurt disinda bazzaz yakit kontrol ile komple egzoz takilmis cbr250r 2,5 hp artis saglamis harcanan para 1500 tl gibi bir para, bole zaten az guce sahip motorlarda hp artisini % olarak dusunmek lazimki yazida %10 lik artis gosterildigni yazmislardi,sizin bu konuda fikirleriniz nelerdir, boyle seyler yaptirmayi dusunenleriniz varmi?

    yada lastik icin bastan sona konuyu okudum lastik isi birazda maliyettir arkadaslar honda bu isi bilmiyormu deniyor biliyorda maliyeti dusunuyor kalin lastik takmiyor , takarsa benzin sarfiyati cok az artar, performans cok az azalir ve motoru satarkenki maliyet cok az artar, bu cok az larin birikimi ile kar yapiyor o koca honda o yuzden koymuyor 150 lik lastik, yoksa kawasaki dahami cok biliyor isi daha ince lastik koyuyor ben abartilmamasi kaydi ile 1 cm 2 cm daha kalin lastik takilmasini doru buluyorum sorun cikacagini dusunmuyorum,kendimde muhendisim az cok matematik , fizik bilen insanlariz.Diger bir sorumda lastigini degistiren arkadaslar cidden farkediyor cok diyebiliyorlarmi acaba muhakkak farkeder fakat buyut buyutunce ne oldu yada boyut ayni iken degistirince ne oldu gibi , honda isini su konuda biliyor egzoz konusunda headers ve egzoz tork arttirmak amacli tasarlanmis ses dusunulmemis , yakit kontrol unitesi ile beraber degistirilmeyen egzoz muhakkak alt devirlerde tork kaybina neden olacaktir degistirmeyi dusunen arkadaslarin haberi olsun, yakit kontrol unitesi ile beraber degistirirsenizde , alet yakit kontrolunu yeni egzoza gore yapip tabiki daha cok benzin tuketecektir elde ettginizde 2.5 hp olacaktir, haberiniz olsun.
    Egzos değişimini ben şimdilik düşünmüyorum, maliyetler yüzünden tabiiki.
    Ama lastiklerimi en kısa zamanda değiştireceğim. Islakta kendimi hiç güvende hissetmiyorum. Bir iki kere ön taraf kaydı.
    Bir kerede arka kaydı hafif virajda. Düşme tehlikesini yaşadım ve kesin karar verdim değiştirmek lazım.
    Önler 120, arkayı da 150 düşünüyorum.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  13. #4893
    motokurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    izmir,gaziemir
    Motosikleti
    suzuki V stron dl1000 .HONDA CBR 250 R-SENATÖR 150
    Tayfun cuğum hadi hayırlısı, Allah gönlüne göre versin . hoşçakal
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erhan abi çok teşekkürler.Abi bende bu motor ile tasarımının güzelliği,şehir içi pratikliği ve yakıt ekonomisi yüzünden ilgileniyorum.Gezilerine bakıyorum zaten.Fotoğrafta gerçekten taşları daha da yerine oturttu.Karar verdim yarın gidicem bayiye oturcam motorun üstüne ,şöyle sağına soluna gidonuna pegine bir bakıcam ok dersem de hemen alıcam
    Görüşmek dileğiyle


    ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

    Sevgili can topkase demirini yaptırırken bir kişi arkaya oturtup topkaseyi arka tarafa koyup mesafesini yüksekliğini ölçerek demirini yaptır. anladığım kadarıyla sen ölçülerin adamısın( zaten avatarındaki resmi gören bu adam her an bir şeyleri tamir etmekle meşkul diye düşünüyor ama ben yinede söyleyim ..Sonra topkase çok ilerde çok geride kalmasın Hem topkase şart , bir ekmek veya bir eldiven bile koyacak yer yok
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ipone kullanıyorum, çok kaliteli gerçekten ve daha uzun süre dayanıyor.





    Erhan abi bu foto gerçekten herşeyi açıklıyor. Artçı gayet rahat görünüyor
    Sanırım bende arka çanta takacağım.





    Egzos değişimini ben şimdilik düşünmüyorum, maliyetler yüzünden tabiiki.
    Ama lastiklerimi en kısa zamanda değiştireceğim. Islakta kendimi hiç güvende hissetmiyorum. Bir iki kere ön taraf kaydı.
    Bir kerede arka kaydı hafif virajda. Düşme tehlikesini yaşadım ve kesin karar verdim değiştirmek lazım.
    Önler 120, arkayı da 150 düşünüyorum.
    DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.

  14. #4894
    dedektif5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Su siralar satilan cbr 250'ler 2012 model mi yoksa hala 2011 mi?

  15. #4895

    Üyelik
    11 Ocak 2012
    Motosikleti
    honda cbr250r hussar 125
    2012 model ama elinde 2011 model kalan olmuşmudur bilmiyorum

  16. #4896
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Can ben de topcase düşünüyorum kesin yaptıracağım hatta ama öncelikle koruma takozu yaptırmak istiyorum..
    sen takoz aldın mı?
    Youtube: YOL AVCISI

  17. #4897
    inanck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    binbir zahmetle aldığım getirdiğim motorum

    http://img208.imageshack.us/img208/807/19222533.jpg
    hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız.

  18. #4898
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı Yuce123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde Şu ''bu motoru alcağına araba alsaydın ya bu fiyata'' diyenlere Siz motor tutkusundan ne anlarsınız demekten bıktım arkadaşlar yaaa
    tanıl hadi sizde 9250 tl lik motosiklet var, biz napalım bizim 5790 tl lik motora bile araba parası diyenler var ama sırf ülkemizde motosiklet kültürü yerleşmediği için bu böyle, yani motora sadece 100 lük 125 lik çin motorları gözüyle bakıyorlar onların gözünde en fazla 2-3 milyar eder motor dediğin ama şunu düşünmüyorlar benim cbr125 e laf atan adam 6000 tl ye nasıl araba alacak ki ? gidip dökük bir şahin alacak her hafta bilemedin ayda bir arıza ile uğraşak hadi şahin hiç arıza yapmadı varsaysak bile o arabayı kullanmaktan ne zevk alacak ? üstelik benim verdiğim yakıtın 2-3 katı yakıt parası verecek. babam evde olmadığı zaman annemleri çarşıya pazara götürmek dışında asla arabaya binmiyorum ki bizim arabamız şahinden de, cbr 125 ten çok daha performanslı olduğu halde binmiyorum yani motor bir zevktir seninde dediğin gibi.

    bir araca 80 bin tl ayıracak kadar maddi gelirim olsun yinede gidip araba almam ducati alır mvagusta alırım ama onu kullandığım anda bu dünyada yaşanacak en güzel 2. zevkin sahibi olduğumu bilirim benim bir abim 17000 tl ye gsxr600 almıştı mahallede komşulardan duymadığı laf kalmadı bende dedim ki siz 600 lük ss motordan aldığınız zevki bir arabadan alabilmeniz için ferrari, porsche gibi otolara sahip olmanız gerekir. isterseniz birde onların fiyatlarını düşünün ? dedim. mal mal bakıyorlar suratıma gerçi bana bugatti de versen yinede motosikletten daha çok zevk alacağımı biliyorum. insanların hayat kalitesi mutluluğu ile doğru orantılıdır bizler motosikletle mutluysak olay bitmiştir.

    bu arada şunuda ekliyim sadece tek kişiyi taşımak için 1 - 1,5 ton hatta 2 ton luk araçlara binip dünyaya ve trafiğe zarar vermenin mantığı nedir kardeşim ? işte bu zihniyetteki insanlar eminimki ellerine biraz para geçse etrafa hava atmak için gidip range rover gibi çok iri görünen maganda işi araçlar alırlar yanlışmıyım ? ve yolda gördükleri motosikletlilerin üzerine kırmalar, bizim onlar kadar trafik hakkımız olduğunu hatta bu sene bazı hakların bizde daha çok olduğu yönündeki kuralların eklendiğini bilmeden hareket etmeler, hep bu tip adamlarda

  19. #4899

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    Kadıköy / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Kontak dondu anahtar girdi donmedi hemen wd40 pist pist sorun çözüldü. Abimin evine geldim kapalı garaj yok otoparkta branda da burada degil motor kar topu gibi oldu depo kapağı bile buz tutmuş. Bu durumda yapmam gereken bisey varmi yoksa baharı bekleyelim kendiliğinden çözülsün mü?

  20. #4900
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    würth te söyle bir ürün var alırmısın bilmem ama senin işine yarar.
    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-ic...cu-sprey-500ml


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)

Bu Konudaki Etiketler