Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4801
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Arkadaşlar bugün işe gitmek için motorun yanına gittim, anahtarı kontağı takamadım tam 10dk uğraştım :(
    Anahtar girdi bu seferde çıkmadı.
    Yine soluğu serviste aldım, evet küçük şeyler ama mide bulandırıyor. Sanki mekanik bir takılma gibi hissettim ama bolca yağlayıp spreylediler düzeldi.
    Şimdi yağmur suyundan diyeceksiniz ama benim eski Honda Dylan, sürekli kar altında kaldı 28bin km kullandım hiç anahtarın takıldığını bilmem.



    Cbr Kapalı alanda kalıyor




    Bir başka konu:
    Bugün işe giderken e5'te bir hız testi yapayım dedim.
    Malum rodaj'da gaz açamıyorduk
    Gazı açınca 145'e kadar hiç zorlamadan geldi. 145-155 arası birazcık nazlandı ve aynı şartlarda 165i 9.500 ile 10bin devir arasında gördüm.
    Yol tıkanmasaydı daha gidermiydi bilmem.
    Son hız beni tatmin etti aslında, Eğer 160'a falan sabitleyip gidilebiliyorsa süper.

    Sizler en fazla kaç gördünüz ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4802
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Son hız tatmin edici olabilir ama 160 sabitleyip gidilebiliyorsa derken hocam? Uzun yol için mi kastettiniz. 160 da uzun süre baya zorlanmaz mı motor sanmıyorum ideal 120-130 olsa gerek
    150HS > 2008 ST > 2012 ST >

  3. #4803
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı MF-Hyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son hız tatmin edici olabilir ama 160 sabitleyip gidilebiliyorsa derken hocam? Uzun yol için mi kastettiniz. 160 da uzun süre baya zorlanmaz mı motor sanmıyorum ideal 120-130 olsa gerek
    Evet uzun yoldan bahsediyorum, Ben motorun zorlanacağını sanmam
    Honda Dylan ile 2 kişi hiç gaz kesmeden İstanbul-Bolu yapmıştım Yolun durumuna göre son gazda 110 ile 135 arası gitmiştim.
    Beverly 500 ile ise Tekirdağ-İstanbul arası otobandan 160-180 hızlarda hiç gaz kesmeden ve dip gaz geldim.
    2 tane B500 eskittim hiç bir sorun olmadı, Honda Dylan'da 28bin km de 1 kere bile radyatör suyu bile değiştirmedim, hiç yağ eksiltme vs de olmadı.
    Dolayısı ile Cbr250'de de zorlanmada birşey olacağını sanmam, sonuçta makine 2 yıl garantili zorlama ile sorun çıkacaksa bu garanti kapsamında.


    http://www.youtube.com/watch?v=93BxZE2KjLI
    Bu Beverly 500 videom
    (Bu video Şubat ayında, motorun arkası full yüklü, rüzgara karşı)
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  4. #4804
    Can Özcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Göstergedeki hızlara sakın inanmayın. GPS ile anca gerçek hızınızı öğrenebiliyorsunuz. Araba ile birinin takip etmesine işe yarayabilir. Belli aralıklarda %10 a kadar fazla gösterdiği oluyormuş. Yurtdışındaki forumlarda bu konu hakkında baya bahsediyorlar.

    Arka süspansüyon ön gerilim ayarı yapan oldumu. Motor mak 180 kg kaldırır diye beiliyorum ama fabrika ayarlı arka süspansiyon kaça göre ayarlı o yazmıyor. Ben 95kg falanım. Benim hesabım en 2. kademeye getirmiş olmam gerekiyor. Yapan arkadaşlar varsa, bilgilendirirlerse sevinirim.

  5. #4805
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet uzun yoldan bahsediyorum, Ben motorun zorlanacağını sanmam
    Honda Dylan ile 2 kişi hiç gaz kesmeden İstanbul-Bolu yapmıştım Yolun durumuna göre son gazda 110 ile 135 arası gitmiştim.
    Beverly 500 ile ise Tekirdağ-İstanbul arası otobandan 160-180 hızlarda hiç gaz kesmeden ve dip gaz geldim.
    2 tane B500 eskittim hiç bir sorun olmadı, Honda Dylan'da 28bin km de 1 kere bile radyatör suyu bile değiştirmedim, hiç yağ eksiltme vs de olmadı.
    Dolayısı ile Cbr250'de de zorlanmada birşey olacağını sanmam, sonuçta makine 2 yıl garantili zorlama ile sorun çıkacaksa bu garanti kapsamında.


    http://www.youtube.com/watch?v=93BxZE2KjLI
    Bu Beverly 500 videom
    Doğrudur hocam cbr la alakalı fazla bilgim yok sadece fikrimi söyledim tabi bu motoru zorlama konusu kişiden kişiye değişir
    150HS > 2008 ST > 2012 ST >

  6. #4806
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    motorun son hız 160 oldugu ıcın yapılmasına yapılır ama tavsıye edılmez
    bendeki cbr 125 ile izmit istanbul arası arkadan gelen ruzgar ile birlikte 2 kişi 135 yapmıştık ama bıda yapar mıyım ? yapmam
    motor asagı ınecekmıs gıbı hıssettım guvensız gelıyor lımıtlerde ılerlemek

  7. #4807
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun son hız 160 oldugu ıcın yapılmasına yapılır ama tavsıye edılmez
    bendeki cbr 125 ile izmit istanbul arası arkadan gelen ruzgar ile birlikte 2 kişi 135 yapmıştık ama bıda yapar mıyım ? yapmam
    motor asagı ınecekmıs gıbı hıssettım guvensız gelıyor lımıtlerde ılerlemek
    Aynen ben de bunu demek istedim İnsan korkuyor tabi
    150HS > 2008 ST > 2012 ST >

  8. #4808
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    bu mootorun ideal hızı 130 bana göre bundan sonrası motoru zorluyor

  9. #4809
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı Can Özcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Göstergedeki hızlara sakın inanmayın. GPS ile anca gerçek hızınızı öğrenebiliyorsunuz. Araba ile birinin takip etmesine işe yarayabilir. Belli aralıklarda %10 a kadar fazla gösterdiği oluyormuş. Yurtdışındaki forumlarda bu konu hakkında baya bahsediyorlar.

    Arka süspansüyon ön gerilim ayarı yapan oldumu. Motor mak 180 kg kaldırır diye beiliyorum ama fabrika ayarlı arka süspansiyon kaça göre ayarlı o yazmıyor. Ben 95kg falanım. Benim hesabım en 2. kademeye getirmiş olmam gerekiyor. Yapan arkadaşlar varsa, bilgilendirirlerse sevinirim.
    kıtapcıkta fabrıkadan cıktıgında 2.kademede olur yazıyor.

  10. #4810
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı Can Özcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Göstergedeki hızlara sakın inanmayın. GPS ile anca gerçek hızınızı öğrenebiliyorsunuz. Araba ile birinin takip etmesine işe yarayabilir. Belli aralıklarda %10 a kadar fazla gösterdiği oluyormuş. Yurtdışındaki forumlarda bu konu hakkında baya bahsediyorlar.

    Arka süspansüyon ön gerilim ayarı yapan oldumu. Motor mak 180 kg kaldırır diye beiliyorum ama fabrika ayarlı arka süspansiyon kaça göre ayarlı o yazmıyor. Ben 95kg falanım. Benim hesabım en 2. kademeye getirmiş olmam gerekiyor. Yapan arkadaşlar varsa, bilgilendirirlerse sevinirim.
    hocam araba ibreleride aynen motosikletlerdeki gibi hata payına sahipler. ve hız arttıkça hata oranıda artar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

    motosikletlerde en ideal hız redline ın başladığı nokatanın yarısından biraz daha fazla bir devirde gidilen hız olarak kabul edilir. yani cbr 250 de redline 10500 de başladığına göre 6. viteste 6000-7000 devir aralığında kaç yapıyorsa o hız en idealdir. tabi bu illede uyulması gerekn bir kural olarak algılanmasın

  11. #4811
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Can Özcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka süspansüyon ön gerilim ayarı yapan oldumu. Motor mak 180 kg kaldırır diye beiliyorum ama fabrika ayarlı arka süspansiyon kaça göre ayarlı o yazmıyor. Ben 95kg falanım. Benim hesabım en 2. kademeye getirmiş olmam gerekiyor. Yapan arkadaşlar varsa, bilgilendirirlerse sevinirim.
    ninja'nın arka süspansiyonu da aynı şekilde fabrika çıkışı 2. kademede ayarlı olarak geliyor. kitapçıkta sürücünün kilosunu 68kg baz alınarak bu kademeye ayarlandığı hakkında bilgi var. cbr'in kitapçığında da bir yerlerde yazıyordur. eğer bu ayarlar standard ise bence 3'e yada 4'e almayı düşünebilirsin.


    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün işe gitmek için motorun yanına gittim, anahtarı kontağı takamadım tam 10dk uğraştım :(
    Anahtar girdi bu seferde çıkmadı.
    Yine soluğu serviste aldım, evet küçük şeyler ama mide bulandırıyor. Sanki mekanik bir takılma gibi hissettim ama bolca yağlayıp spreylediler düzeldi.
    Şimdi yağmur suyundan diyeceksiniz ama benim eski Honda Dylan, sürekli kar altında kaldı 28bin km kullandım hiç anahtarın takıldığını bilmem.

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/dylanKar.jpg

    Cbr Kapalı alanda kalıyor

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr1.jpg


    Bir başka konu:
    Bugün işe giderken e5'te bir hız testi yapayım dedim.
    Malum rodaj'da gaz açamıyorduk
    Gazı açınca 145'e kadar hiç zorlamadan geldi. 145-155 arası birazcık nazlandı ve aynı şartlarda 165i 9.500 ile 10bin devir arasında gördüm.
    Yol tıkanmasaydı daha gidermiydi bilmem.
    Son hız beni tatmin etti aslında, Eğer 160'a falan sabitleyip gidilebiliyorsa süper.

    Sizler en fazla kaç gördünüz ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr2.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr3.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr4.jpg
    kontak anahtarının donması normal. arada bir anahtar deliğinin içine wd40 sıkıp direksiyon kilidine alıp çıkar. bu işlemi 9 - 10 kere tekrarlayınca yeni gibi oluyor. Bazı scooterlarda kontaktan içeri su girmemesi için kapak gibi bir parça oluyor, yada kontak kısmen korunaklı bir yerde olduğundan sorun çıkmıyor. aynı şey ilerde cbr'da da başına gelebilir spor motorlarda kontak direk dış etkenlere açık bir yerde duruyor.

    Sanırım daha önce beverly 500 kullanıyordunuz, sanki ninja kullanıcıları başlığında bir kaç şey sorduğunuzu hatırlar gibiyim.

    bence 250cc için ideal en yüksek hız 130 - 140 bu hızları korumakta zorlanmıyor. otoban yada e-5 gibi yollarda 160 - 170 gibi hızları görebilsen de düşük kaliteli şehirler arası duble yollarda bu hız çok değişkenlik gösteriyor. uzun yolculuklarda bazen 140'ın üzerine çıkamazken otobana geçiş yaptığında bu sürat rahatlıkla yükseliyor. 250cc motorların son süratleri yuksek cc scooterlar ile aynı olsa da torkları zayıf kaldığından bu son sürati her koşulda koruyamıyorlar maalesef.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #4812
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    ben 162 gördüm en fazla dahada gitmedim tırstım 130-140 ideal hız bence bu motor için uzun yolda tabi bide motoru hep kapalı garajda muhafaza ediyorum açık alanda bırakmıyorum ben

    aksesuarlara bakarmısınız http://www.cbr250.net/forum/cbr250-p...-thailand.html

  13. #4813

    Üyelik
    11 Ocak 2012
    Motosikleti
    honda cbr250r hussar 125
    Arkadaşlar bugün işe gitmek için motorun yanına gittim, anahtarı kontağı takamadım tam 10dk uğraştım :(
    Anahtar girdi bu seferde çıkmadı.
    Yine soluğu serviste aldım, evet küçük şeyler ama mide bulandırıyor. Sanki mekanik bir takılma gibi hissettim ama bolca yağlayıp spreylediler düzeldi.
    Şimdi yağmur suyundan diyeceksiniz ama benim eski Honda Dylan, sürekli kar altında kaldı 28bin km kullandım hiç anahtarın takıldığını bilmem.


    arkadaşım bugün aynı şey benimde başıma geldi dediniz gibi anahtarı kontaktan baya bi uğraşarak çıkarabildim tekrar anahtarı takıp kontağı açmak istediğimde kontak açılmadı dünde sizin yazdıklarınız aklıma geldi biraz sprey yağladım ve kontak baya bi rahatladı şu an bi sıkıntı tüm kullanıcılara tavsiyem sizde başınıza gelmeden bence kontağınızı yağlayın olmadık bi yerde başınıza gelebilir bu arada bende motoru alalı daha 1 hafta oldu ve kapalı garajda duruyo

  14. #4814
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün işe gitmek için motorun yanına gittim, anahtarı kontağı takamadım tam 10dk uğraştım :(
    Anahtar girdi bu seferde çıkmadı.
    Yine soluğu serviste aldım, evet küçük şeyler ama mide bulandırıyor. Sanki mekanik bir takılma gibi hissettim ama bolca yağlayıp spreylediler düzeldi.
    Şimdi yağmur suyundan diyeceksiniz ama benim eski Honda Dylan, sürekli kar altında kaldı 28bin km kullandım hiç anahtarın takıldığını bilmem.


    Bir başka konu:
    Bugün işe giderken e5'te bir hız testi yapayım dedim.
    Malum rodaj'da gaz açamıyorduk
    Gazı açınca 145'e kadar hiç zorlamadan geldi. 145-155 arası birazcık nazlandı ve aynı şartlarda 165i 9.500 ile 10bin devir arasında gördüm.
    Yol tıkanmasaydı daha gidermiydi bilmem.
    Son hız beni tatmin etti aslında, Eğer 160'a falan sabitleyip gidilebiliyorsa süper.

    Sizler en fazla kaç gördünüz ?
    Ali geçmiş olsun tekrar, dediğin gibi ufak şeyler adamın daha çok sinirini bozuyor.
    Bu problemi bir arkadaş daha yaşamıştı sanırım. Hallolmasına sevindim.
    Ama bunun yağmur suyundan olacağını sanmam. Ben kar hariç bütün hava koşullarında kullanıyorum.
    Dünya kadar yağmur yedi bugüne kadar, henüz bir problem yok.

    Bende henüz son hız olarak en son 165 gördüm, daha giderdi ama basmadım. Rodajım bitmemişti o zaman.
    Ondan sonrada deneyemedim henüz. Sabit 160'la gitmek zorlayabilir sanki.
    Motora her geçen gün daha da ısınıyorum. Sanki tam benim için üretilmiş.
    Şehiriçi içi en ideal motosiklet diyebilirim. Yakıtı, manevraları ve konforu çok iyi.


    Bir şey soracağım, bu WD40'ı her türlü yağlamada kullanabilirmiyiz.
    Mesela, debriyaj ve gaz kollarının yağlanmasında?

    Kendi sorumun cevabını vereyim
    Şöyle bir yazı buldum bununla ilgili;

    WD-40 - DOST MU YOKSA DÜŞMAN MI?
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  15. #4815
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Debriyaj ve gaz telini ben 2zamanlı motor yağı ile yağlıyordum fena oluyodu ama wd-40 sanayide herşeyde kullanılıyor nasıl vicudda vazelin ağrıya,yaraya sürülüyoda wd40 öyle
    Motorum siyah plastiklerini parlatmaya bile yarıyo

  16. #4816

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    Kadıköy / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Ben daha temizlik ve bakım isine gelmedim zaten motoru alalı anca 400-500 km oldu birkere zinciri yağladim oda karanlıkta kara düzen. Hiç bakım temizlik yapmamış olmama rağmen buradan herseyi öğreniyorum
    Bu arada ben Hız denemesini e5 te yaptım ilkinde sırt çantam vardı 153 gördüm ikincisinde 164 gördüm biraz daha yol olsa 170i bulur gibi geliyor bana ama 150 ve üstü güven verdigini söyleyemem. Bu Forumu takip ederek aklıma takılan Bir cok sorunu çözüyorum bu kadar aktif bir cbr250 forumu olduğu İcin cok şansliyiz paylaşımda bulunan herkese teşekkürler

  17. #4817
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Benimde cıbırdan ilk fotolar.




    Cbr'cılar yanlız bırakmadı bugünde

    Bugünde plakayı hallettim yarım günde işim bitti.
    Alışmak 2-3 günümü alcak sanırım dün 50km sürüş yaptım garip geliyo 660'dan sonra oturuş pozizyonu

  18. #4818

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Tekrardan hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler inşallah.

    Bu arada arkadaşlar bizim motorlar için yan çanta demiri yaptıracağım ama bir türlü yapacak yer bulamadım bilgisi olan varmı yardımlarınızı bekliyorum. İSTANBUL civarı heryer olabilir
    >>>CBR250R<<<

  19. #4819
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Hareret göstergeniz hiç 4.kademeye geldi mi ?
    Benimki hangi şartta olursa olsun 3.kademeyi geçmedi sizde nasıl merak ettim.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  20. #4820

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün işe gitmek için motorun yanına gittim, anahtarı kontağı takamadım tam 10dk uğraştım :(
    Anahtar girdi bu seferde çıkmadı.
    Yine soluğu serviste aldım, evet küçük şeyler ama mide bulandırıyor. Sanki mekanik bir takılma gibi hissettim ama bolca yağlayıp spreylediler düzeldi.
    Şimdi yağmur suyundan diyeceksiniz ama benim eski Honda Dylan, sürekli kar altında kaldı 28bin km kullandım hiç anahtarın takıldığını bilmem.

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/dylanKar.jpg

    Cbr Kapalı alanda kalıyor

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr1.jpg


    Bir başka konu:
    Bugün işe giderken e5'te bir hız testi yapayım dedim.
    Malum rodaj'da gaz açamıyorduk
    Gazı açınca 145'e kadar hiç zorlamadan geldi. 145-155 arası birazcık nazlandı ve aynı şartlarda 165i 9.500 ile 10bin devir arasında gördüm.
    Yol tıkanmasaydı daha gidermiydi bilmem.
    Son hız beni tatmin etti aslında, Eğer 160'a falan sabitleyip gidilebiliyorsa süper.

    Sizler en fazla kaç gördünüz ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr2.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr3.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

    http://www.alialtuntas.net/upload/fotograf/cbr4.jpg
    175 km gördüm hocammm 180 de red line a giriyor
    honda cbr 250r siyah


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler