Bende aramıştım daha önce, abi parayı yolla ben adresine yollarım demişti.
Komisyon olayı doğru ama nasıl güveneceksin ki adama.
Gerçi 50 TL için yapmaz bi sakatlık heralde.
Bende aramıştım daha önce, abi parayı yolla ben adresine yollarım demişti.
Komisyon olayı doğru ama nasıl güveneceksin ki adama.
Gerçi 50 TL için yapmaz bi sakatlık heralde.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
@afatsum,bende o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor.
@stepfunk,ben parayı yollıcam bu hafta içinde bakalım.
Evet arka ayakları bilerek açık bırakıyorum motor düşerse grenajları korumak için, Sürüş esnasında bir zararı olduğunu sanmıyorum ? Bana bir sıkıntı yaratmıyor.
Bu arada bir fotoğraf daha paylaşayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Arrkadaşlar zincir yağmala zamanı geldi galiba 400km yi geçtim.
İnternette araştırdım biraz galiba en kalitelisi WÜRTH'müş. Fiyatı biraz pahalı, daha hesaplı ama gönül rahatlığı ile kullanabileceğimiz ne önerirsiniz ?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Bügün bahçelievlerde park halinde givi 40 lt den küçük olmayan çanta takılı siyah cbr 250 gördüm. Motor zaten cbr 600f ten biraz minyon. Çantayla gerçekten motor iyice alçak kalmış olmamış . Aynı çanta cbf 150 de boyut olarak o kadar sırıtmıyor.
Boyuta çok takılan biri değilim ama bu boyut ve görünüş cbr 125 te fiyat ve cc icabı normal. ama 250'lik aks mesafesi 5 cm uzun olsada 125 lik kasasında boyutlarında olmamalıydı.
boyutu 600 lerden ufak olan Ninja 250 den daha ufak üretmek de yanlış bi olay bence.
Yani motor aAprilla RS 125 ten YZF 125 tende minyon kalıyor.
Dediğim gibi ben cbr 125 ime binerken sorun etmiyorum ama keşke bu boyut olayı alışıla gelmiş göz normlarını tırmalamıyıcak bi boyut kullanılsaydı. 250 cc bunu hakediyor.
Çok ses getirecek bir proje üzerinde çalışıyorum evet, detaylarını şuan açıklayamıyorum ama tüm forum kullanıcıları bunu çok beğenecek
Şuanda Proje için sponsor arayışı içersindeyim, proje sahibi ve yazılımcı olduğum o kısımlar kolay ancak maddi olarak destek lazım
( 3 cbr250 parası kadar )
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
a
Söylediklerine aynen katılıyorum, Biraz daha görüntüsü iri olabilirdi, ayrıca çanta olayı bu motora çok ama çok ters, arka çanta takmayın arkadaşlar, arka çanta takarak hem motoru hemde kendinizi rezil edersiniz, Depo üzeri veya arka sele çantası kullanın.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
domaine bakılırsa fotoğraf ağırlıklı bie site olacak diye tahmın ediyorum
bende kendi çapımda bir sitem var..gezilerimi yayınlıyorum..
motosiklet yarıscıları bile sponsor konusunda zorluk yasarlarken motosiklet hakkında websitesi için sponsor bulmakta cok kolay olmasa gerek..ama şu motosiklet malzemeleri satan websitelerine basvurun istersenız..onlar yardımcı olabilirler sanırım.. ama 30 bin lira destek verecek bayii sanmıyorum..godamanlara yönelmek lazım
bizde siteniz açılınca ziyaretimizle destek veririz size
Youtube: YOL AVCISI
Site açıldığı zaman kendi .................... o kadar söyleyeyim
hehe fazla bile oldu sen oku bunu ben sileyim sonra
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
Yani çıkan plakalar 3 harflimi yoksa :(
yarın plakam çıkacak umarım 34 ABC 123 şeklinde olmaz. Çünki bu şekilde motor plakasına hiç yakışmıyor
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us Bazı arkadaşlar arka ve yan çantaların görüntüyü bozduğunu yazmışlar tabi ne amaçla kullandığına ne kadar yol yaptığına kısacası ihtiyaca bağlı olarak fikirler değişir ama bana göre görüntüyüde pek bozduğunu düşünmüyorum... Bu haliyle İzmirden ,Trabzona gidip geldim her durduğum yerde motorun görüntüsüne haran olan çok kişi ile karşılaştım Gezi fotoğraflarım Etkinlik gezi fotoğrafları bölümünde Trabzon izmir dönüş 1350 km motokurtun deklanşöründen başlığı altında yayımlanmaktadır
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
Maşallah çok iyi yol yapmışsınız, Yan çantalar güzel ama ben arka çantanın bu motoru bozduğu inancımı devam ettireceğim
Kullanım amacına göre elbette arka çanta olmadan büyük eziyet. Ama şehir içinde arka çanta olmamalı.
iyi geceler herkese
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
Arkadaşlar, benim de motorum da siyah ve görüyorum ki birçok siyah motor var. Fakat siyah motorlar trafikte görülmüyor ve "pardon görmedim" diye çarpacak adamlara davetiye çıkarıyor gibiyiz. Bu sebeple karenajları vinil ile beyaz veya ktm turuncusu ile kaplamayı düşünüyorum. metrekaresi 20 TL civarında olan bir malzeme ve kendi kendine uygulayabiliyorsun. Eğer bu konuda bilgisi olan varsa fikir verebilir mi? Hangi ürünü alayım. Kaplarken dikkat edilecek birşey var mı ?
Sadece karenajları kaplamayı düşünüyorum. Karenajı motordan ayırıp kaplayayım diyorum. Sanırım becerebilirim.
Kimse siyah bir arabayi gormedim demiyor ?
Bana cok tuhaf geliyor bence bu gorunmeyen motor suruculerinin cogu kor noktada araclara yaklasip ve o noktada hareket ettigi icin gozukmedikletini dusunuyorum
Hakli olamaz miyim?
Tesekkurler
Kör nokta konusunda haklısın ama tek sebep kör nokta değil. Bizim küçük olmamız sebebiyle görünememe gibi bir sorunumuz var. Arabalar bile kör noktada olmamalarına rağmen kaza yapabiliyorlar. Fakat onların yaptığı kazanın aynısını biz yapsak forumun "aramızdan ayrılanlar" bölümünde anılıyor oluruz. Çünkü arabalardan daha kırılganız
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)