Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2011, 21:10
#3881
Merhaba akadaşlar facebookta CBR 250 lerimiz için bir FAN SAYFASI hazırladım. desteğinizi bekliyorum. CBR 250 R sahibi arkadaşlar bu sayfada toplanabilirsek sık sık gezi etkinlikleri planlamayı düşünüyorum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler...
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
Reklamlar
-
13 Aralık 2011, 21:36
#3882
cbr 125 den cbr 250 ye geçen biri bana aradaki farklardan biraz bahsedebilir mi ?
-
13 Aralık 2011, 21:57
#3883
funkyboys adlı üyeden alıntı
kim 140 dan baska olmaz dedı sana ? teknik verilere bakarak konusalım... bizim arka jantlarımız 160 a kadar kaldırabiliyor. oncekı sayfalarda bu konu konusulmustu...
Anes Servis dedi
[B]Murat Günay[/B]
2011 Honda Cbr 250 R
Mail + Msn : mertmugen@gmail.com
-
13 Aralık 2011, 22:31
#3884
forza46 adlı üyeden alıntı
cbr 125 den cbr 250 ye geçen biri bana aradaki farklardan biraz bahsedebilir mi ?
cbr 125 ile 10bin km den fazla yol yaptım motosiklet kullanmayı ogrendım cbr 250r aldım. bandit s ve fazer 8 gibi motosikletlerde kullandım.
cbr 250 ye bınınce cbr 125 resmen bır oyuncak gıbı gelıyor. bandit e yada fazer a bınıncede cbr 250r oyuncak gıbı gelıyor. 600cc ye gecemeden once tecrubenın artması acısından guzel bır motosıklet. gerek varmı dıye sorarsan herkesden farklı yanıt alabılırsın, bnce kendi iyiliğin için bu motosikleti kullanıp tecrubelenmen faydalı olacaktır.
kısacası cbr 125 den sonra cbr 250 bi sure daha senı tatmın eder ve zamanı gelınce sıkılırsın :D
-
13 Aralık 2011, 22:46
#3885
forza46 adlı üyeden alıntı
cbr 125 den cbr 250 ye geçen biri bana aradaki farklardan biraz bahsedebilir mi ?
bende tam bu soruyu sormayı düşünüyordum
fark olarak benim bahsetmek istediğim egzoz ve motor hacmi bunun dışında herhangi bir farklılık var mı acaba ?
-
13 Aralık 2011, 22:48
#3886
Borhan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Bu akşam şöyle bir dolaşmaya çıkayım dedim ve bahçeşehirde 2 tane (Siyah-Tri Color) 250r, 1 tane 600rr takılıyorlardı
Buraya üyelerdir diye düşünüyorum varmıydı bu akşam bahçeşehir tarafında olan arkadaş
Birde bu taraflarda organizasyon eksikliği var. Bahçeşehir civarı ikamet eden varsa buluşma ayarlayabiliriz. Avcılar ekibinden uzun zamandır etkinlik haberi gelmiyor :(
walla siyah olan bendim diye dusunuyorum )
-
13 Aralık 2011, 23:10
#3887
Arkadaşlar paylaşım başlığını dağıtmış olmak istemem ama çok iyi durumda VN800 ile takas edebileceğim CBR250R arıyorum. Umarım tekrar Honda günlerine dönerim.
-
13 Aralık 2011, 23:55
#3888
funkyboys adlı üyeden alıntı
cbr 125 ile 10bin km den fazla yol yaptım motosiklet kullanmayı ogrendım cbr 250r aldım. bandit s ve fazer 8 gibi motosikletlerde kullandım.
cbr 250 ye bınınce cbr 125 resmen bır oyuncak gıbı gelıyor. bandit e yada fazer a bınıncede cbr 250r oyuncak gıbı gelıyor.
600cc ye gecemeden once tecrubenın artması acısından guzel bır motosıklet. gerek varmı dıye sorarsan herkesden farklı yanıt alabılırsın, bnce kendi iyiliğin için bu motosikleti kullanıp tecrubelenmen faydalı olacaktır.
kısacası cbr 125 den sonra cbr 250 bi sure daha senı tatmın eder ve zamanı gelınce sıkılırsın :D
orası Allah ın emri sıkılacaz belli bi süre sonra ama benim motorumu satıp üstüne 3 4 bin lira daha koyup cbr250 almama değecek mi orası biraz kafamı kurcalıyor artçım varken çevremizdeki dağ yollarına dolaşmaya çıkmak acı veriyordu , cbr250 de onu atlatacak mıyım ? düz yağ gibi yola çıktığımda motorun üstüne yattığımda 160 a kadar uzayabilecek miyim , titreşim hissedip moralim bozulacak mı ? bunlar nasıl mesela kardeşim aynı kasanın kullanıcısı olduğumuzdan az çok sessiz makine olduğunu , az yaktığını , virajları iyi aldığını biliyoruz , ama o aradaki 13 beygirlik artışla 125 cc artış ne kadar etkiliyor performansı onu fena merak ediyorum , hani ortada çift beygir tek beygir muhabbeti var ondan gına geldi
-
14 Aralık 2011, 00:06
#3889
CBR250R için motor koruma takozu varmı acaba?
Anes motorda var 150tl civarında
-
14 Aralık 2011, 00:09
#3890
http://www.anesmotor.com/?urun-1362-...Takozlari.html
ilgilenen arkadaşların haberi olsun.
Acaba bizim 125lerede uyar mı
-
14 Aralık 2011, 00:58
#3891
forza46 adlı üyeden alıntı
orası Allah ın emri sıkılacaz belli bi süre sonra ama benim motorumu satıp üstüne 3 4 bin lira daha koyup cbr250 almama değecek mi orası biraz kafamı kurcalıyor
artçım varken çevremizdeki dağ yollarına dolaşmaya çıkmak acı veriyordu , cbr250 de onu atlatacak mıyım ? düz yağ gibi yola çıktığımda motorun üstüne yattığımda 160 a kadar uzayabilecek miyim , titreşim hissedip moralim bozulacak mı ? bunlar nasıl mesela kardeşim
aynı kasanın kullanıcısı olduğumuzdan az çok sessiz makine olduğunu , az yaktığını , virajları iyi aldığını biliyoruz , ama o aradaki 13 beygirlik artışla 125 cc artış ne kadar etkiliyor performansı onu fena merak ediyorum , hani ortada çift beygir tek beygir muhabbeti var ondan gına geldi
cbr 125 le 80 le cıktıgım yokusu 130 la cıkıyorum duz yolda yatmana gerek kalmadan ve makına yırtınmadan 140 150 km hızları goruyor otobanda 150 den aşşağıya ınmem en fazlada yatarak 170km hızı gordum ve uzun sure bu hızda yol aldım.
tıtresim surucu ıcın pek rahatsız edıcı degıl ama artcı bı sure sonra sıkayet edıyor. cbr 125e gore yok dıyebılırız.
motosikletin sevmedıgım tek tarafı dandık lastıklerı. metzeler m5 takınca o sorunda ortadan kalkıyor.
-
14 Aralık 2011, 01:09
#3892
funkyboys adlı üyeden alıntı
cbr 125 le 80 le cıktıgım yokusu 130 la cıkıyorum duz yolda yatmana gerek kalmadan ve makına yırtınmadan 140 150 km hızları goruyor otobanda 150 den aşşağıya ınmem en fazlada yatarak 170km hızı gordum ve uzun sure bu hızda yol aldım.
tıtresim surucu ıcın pek rahatsız edıcı degıl ama artcı bı sure sonra sıkayet edıyor. cbr 125e gore yok dıyebılırız.
motosikletin sevmedıgım tek tarafı dandık lastıklerı. metzeler m5 takınca o sorunda ortadan kalkıyor.
bilgiler için teşekkürler kardeşim çoğu yerden okuyordum ama direk cbr125 den cbr 250 ye gecen birinden duymak iyi geldi .
Allah izin verirse yaza doğru aranızdayım . ninja ile arasında çok kaldım epey araştırdım , ama seneye hafta da bir 400 km yapmam gerekecek büyük ihtimal . yakıt da önemli bi hal aldı benim için ve yolun yarısı dağ yolu olduğu için cbr ın viraj performansı etkiledi baya beni ee görünüş de cabası cbr da alışmışım ilgiye ninjada aynı ilgi olacak mı son hızı biraz düşük de olsa artçımla çok zorlanmadan yolculuk yapabileceğim için cbr tercihim olacak tekrardan kararımı yüzde doksan cbr250 den yana verdim hayırlısı .
-
14 Aralık 2011, 01:34
#3893
forza46 adlı üyeden alıntı
bilgiler için teşekkürler kardeşim çoğu yerden okuyordum ama direk cbr125 den cbr 250 ye gecen birinden duymak iyi geldi .
Allah izin verirse yaza doğru aranızdayım . ninja ile arasında çok kaldım epey araştırdım , ama seneye hafta da bir 400 km yapmam gerekecek büyük ihtimal . yakıt da önemli bi hal aldı benim için ve yolun yarısı dağ yolu olduğu için cbr ın viraj performansı etkiledi baya beni ee görünüş de cabası cbr da alışmışım ilgiye ninjada aynı ilgi olacak mı
son hızı biraz düşük de olsa artçımla çok zorlanmadan yolculuk yapabileceğim için cbr tercihim olacak tekrardan kararımı yüzde doksan cbr250 den yana verdim hayırlısı .
rica ederim dostum elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
senı aramızda görmek isterim motosikletini aldıgında lastıklerını mıchelın metzeler pırellı olarak degıstırmeyı ıhmal etme ıste ozmn viraj performansını göreceksın. metzeler sportec m5 ınteract taktıktan sonra bnm ayaklıklar cızık ıcınde kaldı vırajda cok yatmaktan
söylemeyi unuttugum bi kötü yanı daha var siperlik cok fazla sallanıyor... ön 120 arka 160 lastıge kadar bızım jantlara uyabılıyor degiştirirken aklında bulunsun.
-
14 Aralık 2011, 01:34
#3894
İlk motoru cbr 250 olan var mi acaba tecrubelerini paylasabilir mi?
-
14 Aralık 2011, 01:45
#3895
funkyboys adlı üyeden alıntı
rica ederim dostum elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
senı aramızda görmek isterim motosikletini aldıgında lastıklerını mıchelın metzeler pırellı olarak degıstırmeyı ıhmal etme ıste ozmn viraj performansını göreceksın.
metzeler sportec m5 ınteract taktıktan sonra bnm ayaklıklar cızık ıcınde kaldı vırajda cok yatmaktan
söylemeyi unuttugum bi kötü yanı daha var siperlik cok fazla sallanıyor... ön 120 arka 160 lastıge kadar bızım jantlara uyabılıyor degiştirirken aklında bulunsun.
alayım lastik değişiminde mutlaka burdan tavsiyelerinizi alacağım , senin lastikler kaçlık ? motorun üstündeki lastik kaçlık ? 160 baya kalın güzel gözükür ama performans nasıl olur acaba . o siperlik bizim motorda da berbat ya , galiba puig gibi bi marka var o da epey pahalı .
-
14 Aralık 2011, 03:03
#3896
slm bnde cbr250r kulanıcısıyım ancak verilerin bana 1 az uçuk geldi..şuanda motor 8000 km cıvarında ama yattım uzandım neyaptıysam motorla en fazla 155 i gördüm..rüzgarsız havada bu 160km/h olsada maksimum bumakina 151km/h yapıyor..gerisi bence hikayedir..ama yiyene =)))))
-
14 Aralık 2011, 03:08
#3897
Efe Şenkader sakın yanıp sönerken motoru uzun süre kullanmayın. Benzin pompası yakıtla soğutuluyormuş. Yanıp söndüğü zaman pompanın ısınma sorunu olduğunu direk alırken söylediler.
[IMG][/IMG]
Arkadaşlar kazam sonucu bu parçayı değişmem gerekiyor. Ayağımı koyabiliyorum ama arka freni kullanmak mümkün değil.
Gidondada problemin oldu. Gidonu düz tuttuğumda ön teker sol doğru duruyordu. Bacaklarımın arasında tekeri sıkıştırıp gidonu kastırdım düzeldi ama emin olamıyorum. Kafamı çok yoruyor bu iş acaba çok büyük bir sorun olmuş olabilir mi? 50km ile yaptığım kazada motor yan yatıp sürüklenince böyle olacaksa yandık yani.
-
14 Aralık 2011, 05:12
#3898
hanefikaya adlı üyeden alıntı
slm bnde cbr250r kulanıcısıyım ancak verilerin bana 1 az uçuk geldi..şuanda motor 8000 km cıvarında ama yattım uzandım neyaptıysam motorla en fazla 155 i gördüm..rüzgarsız havada bu 160km/h olsada maksimum bumakina 151km/h yapıyor..gerisi bence hikayedir..ama yiyene =)))))
makina değil makine !! ona buna laf çarpıtmaya çalışacağınız yerde türkçeyi doğru kullanmayı denesek . hem eğimli yolda 160 ı geçiyor sen geçemedin diye başkası yalan söylemiş olacak değil .
-
14 Aralık 2011, 10:52
#3899
forza46 adlı üyeden alıntı
makina değil makine !! ona buna laf çarpıtmaya çalışacağınız yerde türkçeyi doğru kullanmayı denesek . hem eğimli yolda 160 ı geçiyor sen geçemedin diye başkası yalan söylemiş olacak değil .
bu gözler 162 gördü daha gidiyodu basamadım tırstım yol biraz bozuktu
-
14 Aralık 2011, 11:23
#3900
Beyler makineler arası 5-10 km performans farkları olabilir normaldir.
bide son sürat söz konusuysa gözün algılamadığı eğimler baya etkiler sonucu.
ufak farklar için kırmayın birbirinizi kimsenin yalan söyleyip hava atma gibi bi amacıda olamaz. Gördüyse onu söylüyodur.
Bende 2011 125 likle 150 gördüm inişti. şaşırdım topiğe deyazdım. çıkmaz sanıyodum kendi gözümle görmeden
yerse gibi imalı şeyler söylemeden biraz düşünelim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler