anahtar girip çıkarken ve gidon kilidine alırken o sıkıntı bende de var. Tereyağından kıl çeker gibi olmuyor. Bazen birkaç defa upraşmam gerekiyor. Belki acemelik zamanında zorlayarak kendim bu hale getirmişimdir.
anahtar girip çıkarken ve gidon kilidine alırken o sıkıntı bende de var. Tereyağından kıl çeker gibi olmuyor. Bazen birkaç defa upraşmam gerekiyor. Belki acemelik zamanında zorlayarak kendim bu hale getirmişimdir.
yıkama sırasında yada yağışta kaldıysa kontaktan içeri su girmiş olabilir. zaman zaman sertleşir. anahtara ve kontaktan içeriye wd40 sıkın biraz sonra anahtarla aç kapa yaparak alıştırın
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
arada anahtarıma wd40 sıkıp kontağa sokup çıkarırdım..siz de yapabilirsiniz..
Youtube: YOL AVCISI
Arkdaşlar malum CBR 250 egzos sesi pek iç açıcı değil trafikte duyulmuyor bile, buda büyük sıkıntı tabiki, araçların sağa sola geriye manevra yaparken arkalarında bir ses duymasıda gerekli, yoksa paldır küldür sinyal vermeden dalıyorlar istedikleri yöne, benim egzostu gayet hoş gürültülü bir akrapovic ile değiştirmek istiyorum (akrapovic evde duruyor resimlerini paylaşırım akşam) bu egzost işini doğru dürüst şekilde yapabilecek bir usta varmı tanıdığınız? malum araç muaynesine girerken orjinal egzosu yerine takıcam, sağlam işçilik ile takılmayan egzoslar hem yakıt tüketimini arttırıyor hemde çıkan motor gazlarını direkt koklamamıza neden oluyor, ayaklarda o sıcaklığı hissettiriyor, tanıdığınız bildiğiniz bir usta varsa paylaşın lütfen.
[B]Murat Günay[/B]
2011 Honda Cbr 250 R
Mail + Msn : mertmugen@gmail.com
bu kaskı kullanan var mı arkadaşlar..http://www.feyizoglu.com/Multitec-ce...k_44364.html#0
Ben de CBF150 kullanıp sesini kıyaslama imkanı bulduğumdan beri ve buradaki injeksiyon çipli olduğu için hava yakıt karışımı düzgün hesaplanıp ayarlanamaza yorumlarından sonra egsoz değiştirmekten vazgeçmiştim.
herşeyim mevcut valla
sadece kask eski biraz birde ls2
değiştirmek lazım
onlar beni çok aşıyor malesef
250 tl ye kadar zorlamayı düşünüyorum
benim için kask güvenlikten ziyade,sürüş keyfi ve konforu için önemlidir..rüzgarı içeriye almaması,sessizliği,hafifiliği,yüksek süratlerde bile başımı sağa sola çevirebileceğim bir kask olmalı.özellikle alttan rüzgar almamalı..yani çene altlığı olmalı,buğu yapmamalı.yağmuru içeri almaması,çok sıcak havalarda bile havalandırma kanallarıyla yüksek sıcağın etkilerini azaltması vs vs.....kask tercihlerimde konfor önde gelir..hatta kaska creative kulakklıklar yerleştirip sürüş zevkimi daha da arttırırım..hatta kaskı çıkarmadan telefonla konuşacak sistem de olmalı..tüm bunlar gözönüne alınırsa fedakarlık yapılıp yüksek fiyata iyi bir kask alınabilir..hele altımızdaki motor 9 milyarlık bir motorsa değer..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
bu kaskın hastasıyım ama kışın gitmez..http://www.feyizoglu.com/Nolan-N43-A...-_46869.html#0
CBR 250 R konusunda bana biraz bilgi verebilecek kisi arıyorum tesekurler. Titresimi var mı ne durumda?Hızlanma olarak nasıl?
CBR 250 R konusunda bana biraz bilgi verebilecek kisi arıyorum tesekurler. Titresimi var mı ne durumda?Hızlanma olarak nasıl?
Önceki sayfalarda geçen konuşmaları özetleyeyim
7000 devirlerden sonra titresim baslıyor. 9000-10000 devirlerde titresim bayağı bir fazla.
Hızlanma olarak gayet tatmin edici. 140a kadar cok rahat bir sekilde cıkıyor anlamıyorsun bile fakat 140dan sonra birer birer artıyor hız
100 km agresif kullanım ile 3.5 litre yakıyor ortalama. Ben en iyi 3.1 litre gördüm 100 km de. Daha aşağısını gören var mı?
Vites geçişleri rahat fakat ara sıra ilk vitese geçirmekte zorlanıyorum. Onun da çözümü motoru hafif ileri geri oynatmak veyahut debryajı hafif salmak.
Orjinal Lastikleri kötü. Arka oynuyor ani hızlanmalarda veya ani vites küçültmelerde ve virajlarda. Yagmurda ise cok kötü. Herkes orjinal lastikleri değiştirme eğiliminde.
Dijital ekranı yeterli ve bilgilendirici. Aklıma gelenler bunlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)