Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3561
    rq7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    @stepfunk hocam 2.tasarımdan 2 adet medium beden olsun lütfen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3562

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Arkadaşlar merhaba,
    Bugun itibari ile 2011 2700 km.de cbr250 ile aranıza katılmış bulunuyorum , daha önce 1 yıl kadar cbf150 kullandım, iki motor arasında ciddi fark var, şimdi motor kullandığımı hissetmeye başladım
    Cbr250'de debriyaj çok yukardan kavrıyor , maneti bırakırken nerdeyse en uçta kavramaya geçiyor , cbf150 de ortalarda kavrıyordu. Bu tüm cbr 250'lerde böylemidir? Ayar filan yapılabiliyrmu?

  3. #3563

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    @hunter26 benim debriyaj da aynı şekilde kavrıyor. Kendim kavramayı aşağıya almak için ayar yapmıştım bi ara bu sefer de debriyaj da boşluk var gibi hissettim ve geri aldım ayarı.
    @huseyin48 benim rölanti 2000 devirde sabit.

  4. #3564

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @hunter26 benim debriyaj da aynı şekilde kavrıyor. Kendim kavramayı aşağıya almak için ayar yapmıştım bi ara bu sefer de debriyaj da boşluk var gibi hissettim ve geri aldım ayarı.
    @huseyin48 benim rölanti 2000 devirde sabit.
    Cevap için tşk. , alışmak biraz zaman alıcak. Nu arada motorun sesi ile ilgili şunu söyleyebilirim , daha önce cbf150 kullandım, ondan sonra aslan kükremesi gibi geldi bana sesi

  5. #3565
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    @hunter26 Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Her geçen gün kullanıcı sayımız artıyor.
    Allah kaza bela göstermesin. Ben debriyaj kavramasını çok sevdim, çok yumuşak geliyor YBR'den sonra.
    Ama geçen gün virajda vites küçültme hatasını yaptım, arka biraz attı sonra topladı.
    Ödüm patladı

    ---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:49 ----------

    Arkadaşlar bizim motorlar için şöyle bir CDI var. Bu parça ne işe yarıyor bilen var mı acaba?
    Açıklamasında şunlar yazıyor (Google Translate'den direk çevirdim)

    TEKNOLOJİ

    Ithal edilen yüksek hızlı mikrobilgisayar çipi
    1.Adopts
    2. Tek çip hassasiyeti ile kontrollü

    Foundation

    1.Spark enerji yoğunluğu
    2. Kolay start düşük hızda altında
    3.Smooth hızlandırma
    4.Sınırsız hız
    5. Motor gücü talebi üzerine farklı hızlarda sürücü karşılamak için

    Toplama foundtion
    1. Daha fazla yağ kaydet
    2.Hızlı Start
    3. Motor gücü artırır
    4. Dayanıklılık

    Diğer bir özelliği
    1. ateşleme zamanı 0.1 'e doğru °
    2.It orijinal araç aynı kabuk ve fiş vardır.



    ---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

    Alıntı rq7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @stepfunk hocam 2.tasarımdan 2 adet medium beden olsun lütfen
    Üretime geçersek gönderirz tabii
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  6. #3566

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Ignition demek "ateşleme" demek. Ama teknik olarak ne işe yarar parça tam bilmiyorum

    Alıntı hunter26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için tşk. , alışmak biraz zaman alıcak. Nu arada motorun sesi ile ilgili şunu söyleyebilirim , daha önce cbf150 kullandım, ondan sonra aslan kükremesi gibi geldi bana sesi
    hahahaaa ben hep 600'lüklerle kıyaslayıp hayıflanıyordum. Geçen gün ben de CBF150'ye bindim. O konuda çok haklısın

  7. #3567
    teocan94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    Konya
    [QUOTE=stepfunk;2499873]@hunter26 Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Her geçen gün kullanıcı sayımız artıyor.
    Allah kaza bela göstermesin. Ben debriyaj kavramasını çok sevdim, çok yumuşak geliyor YBR'den sonra.
    Ama geçen gün virajda vites küçültme hatasını yaptım, arka biraz attı sonra topladı.
    Ödüm patladı

    ---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:49 ----------

    Arkadaşlar bizim motorlar için şöyle bir CDI var. Bu parça ne işe yarıyor bilen var mı acaba?
    Açıklamasında şunlar yazıyor (Google Translate'den direk çevirdim)

    TEKNOLOJİ

    Ithal edilen yüksek hızlı mikrobilgisayar çipi
    1.Adopts
    2. Tek çip hassasiyeti ile kontrollü

    Foundation

    1.Spark enerji yoğunluğu
    2. Kolay start düşük hızda altında
    3.Smooth hızlandırma
    4.Sınırsız hız
    5. Motor gücü talebi üzerine farklı hızlarda sürücü karşılamak için

    Toplama foundtion
    1. Daha fazla yağ kaydet
    2.Hızlı Start
    3. Motor gücü artırır
    4. Dayanıklılık

    Diğer bir özelliği
    1. ateşleme zamanı 0.1 'e doğru °
    2.It orijinal araç aynı kabuk ve fiş vardır.

    http://img44.resimup.net/di/N25O.jpg

    Bence Bu Pist İçin Tasarlanmış Limitlerde Süren Sürücüler İçin Yapılmış bi Elektrik Devresi.
    Muhtemelen Motorun Beynindeki Gaz Kesiciyi Kapatarak Daha Fazla Devir Çevirmesini Sağlıyor Bu Yüzden Krank Kırma Gibi Sorunlar Yaşayabilirsiniz aman Dikkat !!
    @maerhan Dostum Çok geçmiş Olsun Trafikte Kamil Dolu. Ne Yaptıkları Belli Değil Bir de Yaptıklarını Doğru Gibi Göstermeye Çalışmaları Yokmu.. işte O Beni Deli Ediyor. Diğer Bir Unsur İse Eğer Haklı Olduğunuzu Gerçekten Düşünüyorsanız Geri Adım Atmayın Kendinizi Savunun Bıçak Sopa vs Çıkarırlarsa Şok Tabancası ve Biber Gazına Başvurun Şok Tabancasını Hayalarına Değdirdiğinizde Baın Nasıl Güneşi Görüyorlar.
    Bibergazı İçin Şu Konuyu Okuyun Zevkli Topicdir
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...iber-gazi.html
    Aman Dikkatli Olalım Trafik Yobaz-Hanzo Kaynıyor
    Selamlar.

  8. #3568
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar CBR250R tişörtleri tasarladım, nasıl olmuş sizce?

    Tüm hakları saklıdır

    http://img50.resimup.net/di/0BU9.jpg

    http://img50.resimup.net/di/00OL.jpg
    iikincisinden isterim hocam 1 adet :D

    arkadaşlar dün 1000 bakmıını yaptırdım yağı yağ filtresi değişti suyuna felan baktırdım 60 lira gitti 4.000 de gel dediler bakalm

  9. #3569

    Üyelik
    24 Ekim 2011
    Şehir
    fethiye/muğla
    Motosikleti
    Dragstar 650 custom
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @hunter26 benim debriyaj da aynı şekilde kavrıyor. Kendim kavramayı aşağıya almak için ayar yapmıştım bi ara bu sefer de debriyaj da boşluk var gibi hissettim ve geri aldım ayarı.
    @huseyin48 benim rölanti 2000 devirde sabit.
    o zaman sıkıntı yok saolasın.

  10. #3570
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar CBR250R tişörtleri tasarladım, nasıl olmuş sizce?

    Tüm hakları saklıdır

    http://img50.resimup.net/di/0BU9.jpg

    http://img50.resimup.net/di/00OL.jpg
    çok güzel tasarlamışsın dostum..eline sağlık

  11. #3571
    hoyrat79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim. Üretebilirsek tabii ki, ne demek
    O zaman Ninja versiyorlarını da çalışmak lazım
    Arkadsım 1.ve 2. tasarımdan 1 er adet yollarmısın

  12. #3572

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Merhaba arkadaşlar;

    Bende aranıza yeni katıldım, herkeze selamlar saygılar. CBR 250 R kullanıcısıyım (2 ay evvel aldım) boyum uzun olmasına rağmen gayet iyi kullanılıyor tekerlekleri değiştirmek istiyorumda daha geniş yanaklı tekerlek takarsam sıkıntı yaşarmıyım acaba, takabileceğim maksimum tekerlek ebatı ne olabilir?
    [B]Murat Günay[/B]
    2011 Honda Cbr 250 R
    Mail + Msn : mertmugen@gmail.com

  13. #3573
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    hayırlı olsun motorunz
    büyük yanak dengesiz yapar diye biliyorum
    yanlış biliyorsam k.bakmayın

  14. #3574
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı mertmugen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar;

    Bende aranıza yeni katıldım, herkeze selamlar saygılar. CBR 250 R kullanıcısıyım (2 ay evvel aldım) boyum uzun olmasına rağmen gayet iyi kullanılıyor tekerlekleri değiştirmek istiyorumda daha geniş yanaklı tekerlek takarsam sıkıntı yaşarmıyım acaba, takabileceğim maksimum tekerlek ebatı ne olabilir?
    150-70 17 hatta belki 160 60 17 takabilirsin fakat ne kadar büyük lastik takarsan jantın küçük olduğundan lastik o kadar bombeli duracak ve buda motorun viraj kabiliyetini düşürücek.Son hızında birazcık düşer belki fark olmaz.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #3575
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı theplatoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel tasarlamışsın dostum..eline sağlık
    Çok teşekkür ederim dostum, henüz üretemedik, üretirsek haber vereceğim



    Alıntı mertmugen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar;

    Bende aranıza yeni katıldım, herkeze selamlar saygılar. CBR 250 R kullanıcısıyım (2 ay evvel aldım) boyum uzun olmasına rağmen gayet iyi kullanılıyor tekerlekleri değiştirmek istiyorumda daha geniş yanaklı tekerlek takarsam sıkıntı yaşarmıyım acaba, takabileceğim maksimum tekerlek ebatı ne olabilir?
    Arkadaşların söyledikleri çok doğru. Orjinalden şaşmamak lazım. Yeni motorunuz hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin inşallah.
    Kullanıcılar çoğalıyor iyice

    ---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

    Alıntı theplatoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel tasarlamışsın dostum..eline sağlık
    Beğendiğinize sevindim
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  16. #3576

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Teşekkürler arkadaşlar, Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah.

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150-70 17 hatta belki 160 60 17 takabilirsin fakat ne kadar büyük lastik takarsan jantın küçük olduğundan lastik o kadar bombeli duracak ve buda motorun viraj kabiliyetini düşürücek.Son hızında birazcık düşer belki fark olmaz.
    dostlar ben çok fazla hız yapmayan bir motosiklet severim, buda benim ilk motorum, üzerinde mekanik ile olmasada görselliği arttıracak şekilde değişiklikler yapmak istiyorum, bu değişimlerede öncelikle lastiklerden başlayacağım bu sebeple lastiklerimi 150/160 ile değişirsem ne gibi sorunlarla karşılaşırım veya avantaj sağlayabilirim, boyum uzun racing gibi değilde touring gibi kullanıyorum zaten çokta hoşuma gidiyor Felon arkadaşım bombeli bir yapı alabilir demiş kalın lastikler acaba çokmu çirkin olur yoksa 120km/s geçmeyen bir motorda avantaj sağlayıp görselliğe yardımcı olurmu?

    saygılar sevgiler
    [B]Murat Günay[/B]
    2011 Honda Cbr 250 R
    Mail + Msn : mertmugen@gmail.com

  17. #3577
    alphertunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    R25
    orjinalden şaşma hem lastikler okadar ince değil gayet güzel duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

    lastikler vereceğin parayla güzel bir mont ve alt al bunlarda görselliği arttırır hem.

  18. #3578
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Alıntı mertmugen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler arkadaşlar, Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah.



    dostlar ben çok fazla hız yapmayan bir motosiklet severim, buda benim ilk motorum, üzerinde mekanik ile olmasada görselliği arttıracak şekilde değişiklikler yapmak istiyorum, bu değişimlerede öncelikle lastiklerden başlayacağım bu sebeple lastiklerimi 150/160 ile değişirsem ne gibi sorunlarla karşılaşırım veya avantaj sağlayabilirim, boyum uzun racing gibi değilde touring gibi kullanıyorum zaten çokta hoşuma gidiyor Felon arkadaşım bombeli bir yapı alabilir demiş kalın lastikler acaba çokmu çirkin olur yoksa 120km/s geçmeyen bir motorda avantaj sağlayıp görselliğe yardımcı olurmu?

    saygılar sevgiler
    alphertunga kardeşim doğru söylüyor mont vs..bence çok iyi de bi kask al..nolan,shoei vs..150-160 km/sa hızı kaldıracak bir kask al

  19. #3579

    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Benim motosikletin kontakta bir sıkıntı olacak sanırım. Anahtar zor oturuyor ve zor çıkıyor... Belki de adinin biri kontağı zorladı. Bilmiyorum neden.

  20. #3580
    SARP AY52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC700X
    Alıntı habbili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motosikletin kontakta bir sıkıntı olacak sanırım. Anahtar zor oturuyor ve zor çıkıyor... Belki de adinin biri kontağı zorladı. Bilmiyorum neden.
    Motoru stop ettikten sonra gidon kilidine alınca, teker tam pozisyonunda değilse tekrar çalıştırırken kontak zorlanıyor. Motoru kitlerken gidon tam sol'da olması gerekiyor azcık pay varsa gidon kilidine alırken kontağı aşındırıyoruz zannedersem. İnce yağı (dikiş makinesi yağı) az damlatırsan kontağa belki zorunu çözer. Piyasada kontak spreyleri satılıyor hiç denemedim ama deneyen arkadaşlar olabilir yorumlarını bekliyoruz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler