Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3481
    SARP AY52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC700X
    Alıntı Tolga Bey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar merhaba,
    Foruma yeni katıldım.. CBR 250 R düşünüyorum bende..
    Bo motora arka çanta demiri taktıran oldu mu.. Ekli linkte sanırım bu motor için arka demir var..
    Düşüncelerinizi almak isterim..Herkese selamlar..
    http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma...o=CBR-250-R-11
    Yanılmıyorsam verdiğin linkte CBR125 lik için uygun çanta demiri verilmiş. Modeller farklı olduğu için bağlantı civata ölçüleri tutmayabilir. CBR125'likle karşılaştırmak lazım. Çanta taktıran arkadaşların fotoları var güzel duruyor ama R serisi ruhuna biraz ters sanırsam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

    http://youtu.be/rlMbFlPzS24 Bu adam niye motorun dengesini sağlarken birden bire uçuyor üzerinden ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3482

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Yazılanlardan sonra önce alarmlı disk kilidi almaya karar verdim sonra vazgeçtim. Forumda bilgi, deneyim paylaşımının güzelliği de burda işte

    @SARP AY52 bence virajı hızla sola doğru alırken kayan motoru toplamak için sağa kırınca motor komutlarına cevap vermiş ama serbest vaziyetteki vücudu verememiş ve vücut farklı yöne motor farklı yöne gitmek isteyince motor sürücünün direktifleri doğrultusunda kendisini toplamayı baaşrsa bile sürücünün vücudu motor üstüne sabit olmadığından motorla birlikte hareket edemeyip kendi yoluna devam etmiş. Bu konularda hiçbir deneyimim yok sadece tahmin ediyorum ve gördüğümden çıkardığım bu

    EDIT: Bence motoru toplamak için gidonu kırması hata olmuş. Motor çok sert komuta tepki vermiş ama sürücünün kendi vücudu uyum sağlayamamış ve sürücüyü üzerinden atmak zorunda kalmış. Gidon kıracağına yatık vaziyetteki motorun açısını azaltıp motoru düzelene kadar bir miktar havaya kaldırması gerekiyormuş. Böyle yapsa motor sürücüyü üzerinden atmak zorunda kalmadan sürücüyle beraber aynı yöne hareket edebilirdi

  3. #3483
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılanlardan sonra önce alarmlı disk kilidi almaya karar verdim sonra vazgeçtim. Forumda bilgi, deneyim paylaşımının güzelliği de burda işte

    @SARP AY52 bence virajı hızla sola doğru alırken kayan motoru toplamak için sağa kırınca motor komutlarına cevap vermiş ama serbest vaziyetteki vücudu verememiş ve vücut farklı yöne motor farklı yöne gitmek isteyince motor sürücünün direktifleri doğrultusunda kendisini toplamayı baaşrsa bile sürücünün vücudu motor üstüne sabit olmadığından motorla birlikte hareket edemeyip kendi yoluna devam etmiş. Bu konularda hiçbir deneyimim yok sadece tahmin ediyorum ve gördüğümden çıkardığım bu

    EDIT: Bence motoru toplamak için gidonu kırması hata olmuş. Motor çok sert komuta tepki vermiş ama sürücünün kendi vücudu uyum sağlayamamış ve sürücüyü üzerinden atmak zorunda kalmış. Gidon kıracağına yatık vaziyetteki motorun açısını azaltıp motoru düzelene kadar bir miktar havaya kaldırması gerekiyormuş. Böyle yapsa motor sürücüyü üzerinden atmak zorunda kalmadan sürücüyle beraber aynı yöne hareket edebilirdi
    http://alfamotosiklet.blogspot.com/2...anatomisi.html

    Bu makalede anlatıyor highside ve lowside kaza sebeplerini...

  4. #3484

    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul Göztepe
    selamlar, yanıt için teşekkürler..
    Genel olarak motorunuzdan memnun musunuz? Hangi rengi tavsiye edersiniz..?
    Siyah renk sanırım hoş duruyor ama arabadaki gibi temiz tutmak büyük sorun olabilir.
    Siz herhangi bir modifikasyon yaptınız mı motorunuza?
    R serileri için koruma demiri yerine takoz oluyor sanırım.. Taktıran var mı, tavsiye eder misiniz..?
    Sevgiler...

  5. #3485
    SARP AY52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC700X
    Geçenlerde gece yol çalışması yapılan hafif tozlu ama asfalt bir yola gidiyordum. Trafik lambalarında kalkış yaptım biraz hızlanıp 2.vitese attım gazı verdim birden motorun arkası bir sağa bir sola gitti. 250'lik motoru küçümsedim herhal Gazı kesince düzeldi arkası. Sonra düşündüm neden oldu diye ? Ya fazla gaz açtım ? Yada yol tozlu diye tekerlek tutunamadı ? Yada ortaya yakın oturmuştum ağırlık merkezi ortada kalıp arka tekerlerk çok havada kaldı ? Son seçenek orjinal lastikler düşündüğümden de kötü :( Kalkışta ve hemen sonra kıç atan oldu mu arkadaşlar ?

  6. #3486

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Motoru yeni aldığımda ilk iki hafta bende de kalkışta kıç atma sorunları çok oluyordu. Özellikle ışıklarda en önde bekliyorsam ve düz değilde hemen bir tarafa dönmem gerekiyorsa oluyordu. Gazı ayarlamamakla ilgili birşey. Sonra kendiliğinden alıştım ve hiç yaşamadım. Kesinlikle 250cc küçümsenecek motor değil hem de benim gibi 100cc Yamaha BWS scooter'dan direkt geçiyorsanız. 100cc'lik BWS'de motoru çalıştırdığım gibi direkt son gaz vermeye alışmıştım. Hiç gaz kesmeden kullanırdım. Haliyle gaz ayarı hak getire Gaz ayarı diye birşey olduğunu cbr250r ile öğrendim ben

  7. #3487
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Son bir düzenleme ve resimler ile geri geldim
    Gezi hakkında;
    Yazın daha öncedende gittiğimiz suadiye marmaris cafede artık motosiklet kullanıcılarına %10 indirim yapılmaktaymış.Bizde onların bizlere bu jestlerine karşılık bu pazar sabahı suadiye marmaris cafeye sabah kahvaltısına gidelim dedik.Ama bu sefer sadece cbr250r-ninja250r-gt250r kullanıcıları olarak yapalım ve bütün 250cc kullanıcılarıyla anılarımızı paylaşalım hoş bir pazar sabahı geçirelim.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.Buluşma noktası saatler cumartesi günü belirlenecektir.Kahvaltı sonrası ufak bi program yaza grup sürüşüyle bir iki tur olabilir
    Ve tabiki her Felon buluşmasındaki gibi bol fotoğraflı bir gezi olacaktır.Lütfen dslr-slr fotoğraf makinesi olan herkes makinalarını tam sarş boş hafızalı olarak getirsin
    Buluşma Pazar Sabahı saat 10.30da bakırköy Galeria önünde olacaktır.Sahil yolundan ortaköye grup sürüşüyle gideceğiz.
    Kahvaltı tabağı 7lira +sınırsız çay.Doyma garantiside benden
    Vereceğimiz hesap üzerindende %10indirimimiz var kahvaltılar 6liraya gelecek
    Neyse Pazar sabahı Bakırköy Galeria önünde 10.30da teker döner.
    [COLOR="Silver"]

    Buradan katılabilirsiniz ;
    http://www.facebook.com/event.php?ei...07976065896806




    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #3488
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Evet arkadaşlar.

    Bekliyoruz. Kimse gelmeye çekinmesin ve üşenmesin sakın! Hem çok zevkli, hem çok doyurucu bir kalvaltı olduğu gibi bol boğaz gezintili, manzaralı, bol sohbetli bir gezi oluyor.

    Bekliyoruz...
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  9. #3489
    alphertunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    R25
    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://alfamotosiklet.blogspot.com/2...anatomisi.html

    Bu makalede anlatıyor highside ve lowside kaza sebeplerini...
    sanki bana fazla yatırıp artçı ayaklığını yere sürttürüyor bu yuzden motor kıç atıyor ters tarafa sonrada direksiyonu kırınca sürücüyü atıyor üstünden

  10. #3490
    SARP AY52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC700X
    Tekrar tekrar izledim videoyu. Artçı ayaklıkları kapalı. Anladığım şu adamın motorsiklette giderken fotoğrafını çekecekler. Sürücü viraja giriyor. Virajda yatıyor yatarken gazı açıyor. Arka teker ön tekerden daha hızlı dönüp highside oluyor. Ön freni hiç sıkmıyor. Refleks olarak diğer tarafa motoru yatırmak için motoru kaldırınca motor tepki verip sürücüyü vahşi at gibi üstünden atıyor. Acaba ne yapmalı o an ? a) arka frene asılmak b) ön frene asılmak c)hem ön hem arka d) motoru kendi yönüne bırakmak e)şahadet getirmek f) fotoğrafa gülümsemek

  11. #3491
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı SARP AY52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar tekrar izledim videoyu. Artçı ayaklıkları kapalı. Anladığım şu adamın motorsiklette giderken fotoğrafını çekecekler. Sürücü viraja giriyor. Virajda yatıyor yatarken gazı açıyor. Arka teker ön tekerden daha hızlı dönüp highside oluyor. Ön freni hiç sıkmıyor. Refleks olarak diğer tarafa motoru yatırmak için motoru kaldırınca motor tepki verip sürücüyü vahşi at gibi üstünden atıyor. Acaba ne yapmalı o an ? a) arka frene asılmak b) ön frene asılmak c)hem ön hem arka d) motoru kendi yönüne bırakmak e)şahadet getirmek f) fotoğrafa gülümsemek
    gazı açtığında arka sarmaya başlamışsa o ve motor neredeyse videodaki gibi 40-45derece yatıksa yapcak çok bişe yok.arka kaymaya başladığında gazı sabit bi şekilde tutup motoru dikmesi gerekiyodu ama o derece yatıkken onu relax bi şekilde yapmakta cidden prof işi.hertürlü düşücekti yani o hatanın getirisi budur.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  12. #3492
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı SARP AY52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar tekrar izledim videoyu. Artçı ayaklıkları kapalı. Anladığım şu adamın motorsiklette giderken fotoğrafını çekecekler. Sürücü viraja giriyor. Virajda yatıyor yatarken gazı açıyor. Arka teker ön tekerden daha hızlı dönüp highside oluyor. Ön freni hiç sıkmıyor. Refleks olarak diğer tarafa motoru yatırmak için motoru kaldırınca motor tepki verip sürücüyü vahşi at gibi üstünden atıyor. Acaba ne yapmalı o an ? a) arka frene asılmak b) ön frene asılmak c)hem ön hem arka d) motoru kendi yönüne bırakmak e)şahadet getirmek f) fotoğrafa gülümsemek
    benim anladığım kadarıyla arka teker kendini salmaya başladığı anda sürücü debriyajı sıkarak motoru toparlamak istiyor ve motor kendisini çok ani bir şekilde düzeltiği için sürücüyü üzerinden atıyor. (doğru yada yanlış olabilir)

    bence o anda ne yapılacağından ziyade olay işi oraya getirmemekte yoksa yerlere pas pas

    aslında bu video farklı bir konu başlığı altında uzun uzun konuşulmuştu ama bulamadım o başlığı
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #3493
    bluebird64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2007
    Şehir
    İZMİR / Hatay,Narlıdere
    Motosikleti
    YBR125 '07,YBR125 ESD '11,Agility City 125 '11
    Arkadaşlar tam virajda başını arkaya çevirdikten sonra tekrar önüne bakıyor ve işte o zaman
    denge bozuluyor. Çünkü virajı da almış oluyor ve toparlamak isterken o panikle iş bitiyor.
    Ben böyle yorumluyorum.
    Deniz, güneş, martı çığlığı ve yosun kokusu yoksa yaşam da yoktur...

  14. #3494

    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R
    Merhaba dostlar geçen hafta aldığım Tricolor cbr250R ile bende aranıza katılmış bulunmaktayım. Motosiklet dünyasına yeni katılmış bir arkadaşınız olarak başlangıç motorunu ( burda sizin yorumlarınızı okuyarak) cbr250 yi tercih ettim.Tüm yorumculara teşekkür ederim.İnşallah pişmanlık yaşamam..
    Tabi motoru alır almaz geçen hafta Ankara soğuğunda biraz fazla kullanınca ilk ve son binişim oldu.. bir haftadır hasta yatıyorum :(
    Şu meşhur Rodaj olayını nasıl yapacağım?? 25 km kullandıktan sonra 2-3 ay makina hiç kullanmadan beklerse bi sorun olurmu..rodaj ilkbaharda devam edilebilirmi ?

  15. #3495
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    iyi cesaret 250 cc ile motosiklet dünyasına girmek..r serisi bir motor altındaki..hayırlı olsun..Allah kazadan beladan korusun

  16. #3496
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD


    CBR cılar paylaşmak istedim
    Mustafa Kemal Atatürk

  17. #3497
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Sevgili dostlarımız unutmayın! Yarın boğaz gezisine bekliyoruz. Detaylar yukarıda.

    Hayırlı uğurlu olsun Mimar-arc. Güzel günler de kullanın.
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  18. #3498
    zeymen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F
    Alıntı theplatoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi cesaret 250 cc ile motosiklet dünyasına girmek..r serisi bir motor altındaki..hayırlı olsun..Allah kazadan beladan korusun
    fazla abartmayalım bence .. yavru racing diyebiliriz ancak.

  19. #3499

    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R
    Alıntı theplatoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi cesaret 250 cc ile motosiklet dünyasına girmek..r serisi bir motor altındaki..hayırlı olsun..Allah kazadan beladan korusun
    3 arkadaş beraber ders aldık ve motor almaya karar verdik.. diğer 2 arkadaşım 600 f aldılar.. bana da 600 cc ile başlamam için epey baskı yaptılar... hatta birçok kişi 250 cc sana 1 ay sonra yetmez, pişman olursun dediler.. bir gece oturup sabaha kadar buradaki yorumları okuyup 250 cc ye karar verdim.. Bence doğru karar verdim diye düşünüyorum..

  20. #3500
    teocan94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    Konya
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    CBR cılar paylaşmak istedim
    O Işığın Üzerindeki Site Şu: http://www.motosport.com
    Baya Çeşit var Hatta Hayatımda Hiç Görmediğim Kadar Çok Diyebilirim ama O Işığı Bulamadım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler