Bilgilendirme iyi olmuş. Motor alacak kişilerin işine yarar. kask için şu modele de bakmanı öneririm. İngiliz Sharp testinden 5 yıldız alan sayılı model içerisinde en ucuz olanı. Ben kullanıyorum. Hareketsizken buğulanma yapması haricinde memnunum.
Bilgilendirme iyi olmuş. Motor alacak kişilerin işine yarar. kask için şu modele de bakmanı öneririm. İngiliz Sharp testinden 5 yıldız alan sayılı model içerisinde en ucuz olanı. Ben kullanıyorum. Hareketsizken buğulanma yapması haricinde memnunum.
2 bin Lira Zammı Göze Alamazlar Millet Ninja Seçer O zaman.
İlla Yapılacaksa O Zam Muhtemelen ABSli Modellere Yapılır.
Kaskları Buğu Yapmadığı İçin Tercih Etmeyin Tercih Ederken Dikkat Etmeniz Gereken Şeyler Güvenlik.İçeri Aldığı Rüzgar,Kafanıza Taktığınızda Hissettiğiniz Rahatlık vs vs. Olmalıdır
Güneş,Buğu İçin Tasarlanmş Yedek Parça Olarak Satılan Vizörler Var Onlardan Alırsanız Rahat Edersiniz.
CBR 250 R ile TEK BAŞINA yüklü olarak 3350 km izmir trabzon seyehati (gidiş,Dönüş) Sürüş zevki, Üstün performansı ,yakıt ekonomisi , + mükemmel dizaynı , Her konuda bana hitap eden en iyi motoru aldığıma bir kez daha emin oldum . Gidiş gezi fotoğrafları Motokurt izmir trabzon 3350 km 1 ve 2 olarak iki sayfa ETKİNLİK GEZİ FOTOĞRAFLARI BÖLÜMÜNDE İlgi duyan arkadaşlar bakabilir...
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
4 sene olacak neredeyse ama çok kullanmadım. ~30.000 km de şu an. En ufak bir sorun yaşamadım. 2 hafta önce de zincir dişli seti ve lastikleri değişti cillop gibi oldu. Bi ara fren balataları ve fren hidroliklerini de değiştireceğim. Belki çelik fren hortumuna da geçerim.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
kask alırken güvenlik en önemlisi dediler ki ben kaskımdan son derece memnunum (AGV marka kask) geçirdiğim kaza sonrası aldığı hal bu ama bende bişi yok çok şükür
http://img46.imageshack.us/img46/9236/29102011155.jpg
ama alırken buguyuda göz önünde bulundurun diyorum sadece hepsini düşünmek lazım
fren hidroliklerini değiştirdiğinde farkı hissedeceksin bence ilk fırsatta yaptır. Ayrıca keçelerle bilrikte amortisör yağlarınıda değiştir. Bu şekilde hem frenlerden daha iyi randıman alırsın hemde sürüş konforun artar.
Benim ninja'da 3 yaşında ve bu bakımları yaptırdığımda sanki farklı bir motora biniyormuşum gibi fark yarattı diyebilirim.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
ötv ile ilgili hiç bir şekilde bi artış olmıcak bu süreli bi ötv indirimi değil kalıcı bir indirimdi uygulanırken ayrıca bayilerde yanlış bilgilendirmiş ayda 1 olmasada honda fiyat artışına gidiyor gel gelelim bu st&kanuniden az oluyor ötv indiriminden sonra aynı para olan 2 motor bugun baktığında 500-600tl farkla satılıyor şu garanti yılbaşında ötv ile ilgilisi olmıyan markanın yaptığı bir zam olucak yılbaşlarında honda zam yapıyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
38 yasinda motorla ilk defa tanisacak biri olarak, her anlamda bir miktar tedirginim ancak ondan daha fazla mutlu ve heyecanliyim. Basta hep 600'luk buyuk motorlara bakiyordum. Sonra dun egitimde CBF 150'leri idare etmenin bile deneyim gerektirdigini ve zorlandigimi gorunce, oglum dedim kendi kendine, buyuk sozu dinle, 250'liklere bak. CBR 250R'yi bu sekilde kesfettim. Cok buyuk ihtimal yil bitmeden alacagim. Bu arada bu forumu ve yazdiklarinizi okudukca biraz daha bilinc kazandim. Paylasim yapan herkese cok tesekkur ederim. Mesela biliyorum ki, alir almaz lastikleri degistirmek lazim. Benim icin son derece faydali bir forum bu.
Birkac sorum olacak. ABS'li olan Turkiye'de yok. Bir de kirmizi renk yok. Acaba beklesem gelir mi? Bu konuda bilgisi olan var mi? Bunun yanisira, kask/bot/pantolon/mont vs konusunda tavsiye edeceginiz bir yerler var mi? Ornegin yurtdisinda bu tip aksesuarlarin daha ucuz oldugunu duydum dun. Dogru mu bu?
Simdiden tesekkurler,
Syg,
merhabalar, yaş olarak yakınız ve motosiklet tecrübesi açısından aynı durumdayız. Yazdıklarınızla ilgili şunları söyleyebilirim:
Cuma akşamı İstoç Anes teydim. Abs li modelin 2012 yılında da gelmeyeceğini, yeni modellerde renk seçeneklerinin büyük olasılıkla değişmeyeceğini söylediler. Abs aparatını biz temin edip montaj yaptırabilir miyiz diye sordum ona da olumsuz cevap aldım. Lastik konusunda pirelli sport demon u tavsiye ediyorlar fiyatı 575 tl. Aksesuar konusuna gelince, ben motomax , özen motor ve anes motor un sitelerine bakıyorum ve hoşuma giden bir aksesuar olduğunda buradaki arkadaşların fikrini soruyorum. Cuma günü Anes Balmumcu şubesine gittim , orada bana ixs marka bir kask gösterdiler, fiyatı 200 tl ve 1 adet zincir yağı bedava ancak bu ürünün kampanyalı olduğunu ve fiyatın 350 tl dan düştüğünü söylediler. Bu da ister istemez aklına sorular getiriyor insanın...Size şimdiden kolaylıklar diliyorum.
Arkadaşlar benim ilk bakımda valf ayarına gerek olmadığı söylenmişti. Yabancı forumlara baktığımda oralarda da çoğu servisin aynı şeyi söylediğini ama içi rahat etmeyen sürücülerin kendilerinin valf ayarı değerlerinin ölçümünü yaptığını ve bir kısmının değerlerinin olması gerekenden farklı çıktığını gördüm.Aslında ilk valf ayarı çok önemliymiş. Motor garanti dışı bile kalabilir deniyor. Üretim maliyetlerini kısmak için taylanddaki fabrika bu ilk ayarı yapmadan motorları satışa gönderiyormuş. 1000km rodajdan sonra motor titreşimiyle parçalar yerlerine tam oturup bundan sonra kontrol edilip gerekirse ayarlamak gerekiyormuş. Benim yakıt tüketimi forumda bahsedilenlerden yüksek olduğu için valf değerleri konusunda endişelerim var. Sizlerin ilk bakımda bu kontrol yapıldı mı? Kaçımızın valf değerleri tolerans sınırından fazla çıktı? Bunu kendimiz nasıl kontrol edebiliriz yol gösterebilecek deneyimli arkadaşlar var mı içimizde?
arkadaşlar ben dün barkın bayoğlu ile tekrar görüştüm ertuğ 10 ile birlikte bu lastik koınusunda konuştuk ve metzeler hakkında hiçte iyi şeyler konuşmadık pırellı veya mıchelını tercıh edin diyor yani metzeler için servet vermeye gerek yok bilginize
Çok teşekkürler sayın hocam. Size de kolay gelsin. Syg,
Arkadaşlar hafta sonu Michelin Pilot Active taktırdım buz motorda. Gercekten de farkı var bizim IRC lastiklerden.
Bir 350 km kadar yaptım kuru zeminde. İlk farkettiğim arkanın artık kaymaması virajlarda veya ani frenlerde Eski lastiklerde biraz arka frene fazla basdığımda hafif arkanın sağa sola kaydığını hissediyordum. Michelinde ise lastik cok güzel bir sekilde tutunuyor ve fren performansım arttı. Virajlarda ise gayet tatmin edici lastikler yeni diye fazla da yatırmadım motoru ama fark hissediliyor.
Aklıma birsey takıldı ama bizim kitapcıkta arka ve öne 29 psi basılmalı diyor. Buz motorda arkaya 34 öne 32 psi bastılar. Lastikleri takan eleman "Abi michelin lastiklerde biraz fazla basmak gerekiyor" dedi. Bana biraz fazla gibi geldi 29 psi ile 34 psi arasında bayagı fark var. Sizce dogru mu basınclar? Başka Michelin Pilot Active kullanan arkadaşlar ne kadar basıyor lastiklere acaba?
fazla hava basmışlar, ön 29 arka 32- 33 olmalı bence
Her asker yeşil bereli olamaz
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)