@teknoali
jantların sarısı farklı ve hoş olmuş.Ayrıca siyah motora küçükten bi yeşil monster stickerı her zaman gider
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
arkadaşlar bu iridyum buji hakkında biraz bilgi verirmisiniz bizim motorlarda avantaj sağlarmı ya da dez avantajmı sağlar
??
hondacı arkadaşlar dikkat ediorumda forumda yazılanların bı kısmını okudum nedense bu motora sahip olmayıpta cok atıp tutan var özellikle diger 250 cc kullananlar ,heralde bi çekememezlik mi var ne
Metzeler M5'in bizim standart fabrika çıkışı lastiklerimiz ebatında olanına ben de raslamadım. Acaba biraz daha geniş lastik seçmemizde janta oturum ve lastigin catal içindeki durusu dusunuldugunde sorun olur mu? Ayrıca orjınal ebadı her nekadar lastıkler kotu de olsa bır muhendıslık hesabına dayanıyordur, bunun dışına çıkmak kullanıcıyı nasıl etkiler?
Değerli fikirlerinizi bekliyorum
Not: Arkadaşlar kalın lastik daha iyi yol tutar diye halk arasında yaygın bir inanış olmasına rağmen ideal lastik kalınlığı hesabını konu alan akademik bir kitabın 450 sayfa olduguna ODTU kutuphanesinde tanıklık ettim. Biraz incelediğimde amaca gore kullanım donemlerındekı ortalama sıcaklık, havanın nem oranı, yagıs durumu, arac agırlıgı, yaygın yol kaplama malzemesi, surus tarzı, vs... parametrelerin goz onunde bulundurulması gerektıgını farkettım. Ornegın cok hafıf bır aracta kalın lastık tercıh etmek yere uygulanan basıncı azalttıgı ıcın yol tutusta benzer sekılde azalmaktadır. Dıger yandan kar yagısının bol oldugu bır ulkede ıse ınce tekerlerin kara gomulerek yıne benzer sekılde yok tutusunu azaltacagı malumdur. Bu noktada idealin dışına cıkmayı siz nasıl degerlendiriyorsunuz. ALtı ustu 10mm kalınlık artısı pek bısey degiştirmeyedebilir bence .
bir bildikleri varki o ebatta lastikkoymuşlar sürüşü ve yakıtı etkiliyeceğini düşünüyorum zaten 250 cc lik bir motor
Herkese slm bn özgür adanadan yaşım 26 iklm sog teknikeriyim bir mühendislik firmasında teknik servis sorumlusuyum 2000 yılından beri motorla tanışıklıgım var mobileyt ile başladım 2009 yamaha ybr 125 aldım vede bu cbr 250 r yi gördüm vuruldum motosikletimi satıp dün cbr 250 aldım 9000 tly plakayı herşey dahil kendim ugraşıp 200 tly maal ettim bu açılmış olan formun 150 sayfasını okudum açık cası bazı kuşkularım vardı onlar türkiyede tutarmı fiyasko olurmu kronik hastalıgı olacakmı gibi daha motsikletim 30 km deneyimli vbir kullanıcıyım bi,rde teknik olan bir kişi olarak konuşacak olursam en sıkıcı konu arkadaşlarımın titreşim konusuydu ybr de n inip ertesi gün cbr 250 bindin inancınız olsun tireşim aynı yani yok oturumu ybr kadar rahatr degil sürpansiyon aynı keza ama torklu iki kişi fln düşük devirde dahi gazı açında gitmesi rodajda 5000 devri geçmemme kaydı ile 6. vitese attım 100 ile gittim alacak arkadaşların aklına gelen soru varsa dilim döndügünce yardımcı olurum en kısa zamanda resimleride atarım yeni üye oldugum için nasıl olacagını ögrenince atarım hepinize en içten sevgi saygılarımı sunarım
Dün motoru 4000 bakımına götürdüm. 150 TL istediler zar zor 120ye hallettik
türkiyede orjınal ebatlarda yok malesef.
ben yurt dısından getırıyorum
lastik ebatları bunlar m5 de uretılen
ön :
120/60 ZR 17 M/C (55W) TL
110/70 ZR 17 M/C 54W TL
120/70 ZR 17 M/C (58W) TL
arka :
190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
200/50 ZR 17 M/C (75W) TL
180/55 ZR 17 M/C (73W) TL
190/55 ZR 17 M/C (75W) TL
150/60 ZR 17 M/C 66W TL
160/60 ZR 17 M/C (69W) TL
170/60 ZR 17 M/C (72W) TL
oturuş pozisyonuyla ilgili daha fazla bilgi alabilirmiyizHerkese slm bn özgür adanadan yaşım 26 iklm sog teknikeriyim bir mühendislik firmasında teknik servis sorumlusuyum 2000 yılından beri motorla tanışıklıgım var mobileyt ile başladım 2009 yamaha ybr 125 aldım vede bu cbr 250 r yi gördüm vuruldum motosikletimi satıp dün cbr 250 aldım 9000 tly plakayı herşey dahil kendim ugraşıp 200 tly maal ettim bu açılmış olan formun 150 sayfasını okudum açık cası bazı kuşkularım vardı onlar türkiyede tutarmı fiyasko olurmu kronik hastalıgı olacakmı gibi daha motsikletim 30 km deneyimli vbir kullanıcıyım bi,rde teknik olan bir kişi olarak konuşacak olursam en sıkıcı konu arkadaşlarımın titreşim konusuydu ybr de n inip ertesi gün cbr 250 bindin inancınız olsun tireşim aynı yani yok oturumu ybr kadar rahatr degil sürpansiyon aynı keza ama torklu iki kişi fln düşük devirde dahi gazı açında gitmesi rodajda 5000 devri geçmemme kaydı ile 6. vitese attım 100 ile gittim alacak arkadaşların aklına gelen soru varsa dilim döndügünce yardımcı olurum en kısa zamanda resimleride atarım yeni üye oldugum için nasıl olacagını ögrenince atarım hepinize en içten sevgi saygılarımı sunarım
ybr 125 ile kıyasladığınızda daha eğik olan sürüş pozisyonu beli ne kadar rahatsız ediyor sürüşe olumlu veya olumsuz katkıları nelerdir?
cbr 250 ile sizce kesintisiz 300km yol yapabilmek rahat olurmu?
en uzun kesintisiz ne kadar seyahat edilebilir?
ybr 125 ile uzun yol tecrübeleriniz nelerdi?
cbr ile ybr uzun yol performansında birbiriyle kıyaslayabilirmisiniz?
ya birisi bagaj nasıl diye sormuştu geçen açtım bagajı aklıma geldi çektim fotografını :D
y arkadaşlar bu 2. bakım 4000 mi 6000 mi..2 defa aradım servisi biri 4000 diğeri 6000 diyor anlamadım ben bunları
varmı 2.bakımı yaptırın ve ne kadar tuttu acaba
Arkadaşlar kitapçığında 1000 sonrası 12000 km de bakım görünüyor 4000 6000 ne anlamadım. servis 12000 den önce bakımm yaptırmadınız diye garanti dışı falan bırakamaz. Öyle bir hakkı yok. ha ben değiştireyim yağını ne olur ne olmaz diyorsanız o ayrı tabiki.
ne olur ne olmaz değiştirelim biz yağını
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)