honda alırım yatarım aga bi derdim olmaz gt250r den iyi olduğu bence kesin laırım cbr 250rr gömmelik motor kafam rahat altımda kalite havasıda cabası :D hysoung olsa neysede kanuniye 7bin tl zuahahah
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Rodajı soran arkadaşlar, kullanma klavuzunda nasıl yapılacağı yazar. Kimsenin fikrini almadan onu uygulayın.
9 bin çok para çok verdiğin paraya göre alacakların yetersiz buluyorum. 9000 ne bir sürü uzun süre kullanılacak 600 lük motor dolu
600 lük deyince akla canı çıkarılmış 600 rr lar geliyor. ama benim dediğim er 6, suzuki bandit , cbf 500, hatta iyi bir pazarlıkla 9 a alınacak çok motor var. yakıt düşündügümüzü var sayalım. bu saydığım motorlar la cbr 250 ile yan yana uzun yola gitseler yakıtları arasında 5 lira oynamaz cbr canı çıka çıka 150 yaparken 70 hp lik motor yarım gazla bu hızları yapar ve motor ömrüde kat kat uzar. sonuç itibari ile 250 cc motor alan 1 sene geçmeden bu motordan bıkar tekrar aryışa girer. bir sürü zarar sıfırı 8800 olan motorun temiz bir ikinci eli 7 bin olur. buda 2 bin zarar demek ama internette temiz 9 bine bir sürü 600 lük var bir süre binse tekrar satmaya kalksa 500 bilemedin 1000 lira zarar eder. daha aşagı etmez
600 ivmelenmesi sizi tehlikelerden uzaklaştırıp gitmesi yeter. görüntü ve heybeti ile 600 lükleri taklit etmek yerine kendini aynı fiyata almak daha dogru seçim olur.
dostum emin ol kağıt üzerindeki teknik verilerin hiçbi anlamı yoktur. ne beygir gücü, ne tork ne ağırlık vs. verileri yan yana koyarak kıyaslama yapamazsın.
bi makine diğerine göre daha hafiftir ancak ağırlık dağılımı optimum değilse bu sürüşe ve viraj kabiliyetine olumlu yansımaz.
birinin beygir gücü diğerine göre yüksektir ama şanzıman oranları ve aktarma organları bunu diğerine göre daha fazla törpüler ve son hızda da ara hızlanmada da geride kalır vs.vs.vs.
yanlış anlaşılmasın marka fanatikliğim yoktur ama görüp incelediğim kullandığım gtr250 ile ne ninja250'nin ne de cbr250'nin alakası olamaz.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
suzuki bandit verelim sana yada er 6
suzuki bandit 600 s siyah hata kaza yok hatta çizik bulursan her çizik için için 100 tl düşülecek motor 2001 model
22 bin de sıfır ilk sahibinden ayagındaki lastikler orjinal fabrikanın taktığı lastikler duruyor. yani burdan anlaşılacağı üzere motorun ne kadar düzgün kullandıgını anlayabilirsin. tek degişeni buji ve yağ servis bakımlı 8800 tl
istediğin ustayı getir dediğimden en ufak farklılık farsa yol paran da benden.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Bende şu ucuz ve temiz olan 600 cc'likleri bir türlü göremedim, en ucuz japon 600 ccler (2006 ve üzerini söylüyorum) 13 binlira hem ne olduğuda belli değil acaba km'si ile oynanmısmı oynanmamışmı dert edeceğime, alırım babalar gibi 250 cc sıfır 8800 binliraya kendim rodajını yapar kafamda soru işaretide bırakmam. Kaldı ki Cbr 250R 120-130'a kadar nefes alır gibi çıkıyor Çift silindire rağmen ne ninja nede 250 gtrden aşagı kalır bi yanı yok hatta bu sürate kadar azda olsa daha iyi diyebiliriz, ama sonrasında birazda olsa yavaş kalıyor.
10 bin lira verdin mi honda yamaha suzuki kawasaki dolu 2008 abs li er 6 verelim sana km oynanmamış
yada cbf 500
yada 6500 civarı çok temiz gs 500 er 5 dolu
10 bin varsa seçenek çok bol
ama sürmesini bilmiyorum acemiyim biraz da param var geçiş motoru olarak kullanılır. bir sene sonra satarsın
Honda bu modeliyle gr250r' yi ciddi anlamda sarsacak belki de silecek bence.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Yakın zamanda silmese bile GTR250 ve ninjayı fiyat indirimine zorlayacaktır. Öte yandan yabancı sitelerde oratalama CBR250R nin yakıt tüketimi 100 km'de 3,2 lt olarak görülüyor. Bu ninjada 3.7, GTR250 de ise 4.2, Bu yöndende CBR250 çok avantajlı arkadaşlar Nisan ortası gelsede alsak şu veleti artık
fiyatı harika bi fiyat bunu alıcama gider makina alırım mantıgı yanlış cünkü eski piskü ve en önemlisi kullanılmış alet alıyosun .sonra uğraş dur yok şu aksamıydı yok şusu değişicekti .mantık tam tersi dahasına güçlü alet alınır ama onu bi iki senede elden çıkartmaya bakar eskidir bunu alırsan rahat bi 5 sene helalden binersin benzinide ekonomik gelir .ben ps ye 8 bayıldım 2 sene vadeyle keşke bu önceden gelseydi ya:S
Mustafa Kemal Atatürk
Hangi paraya neyin alınacağı, beklentiyle doğru orantılı bir tercih meselesi aslında.
Burada kullanıcı, 250cc bir motosikletin kapasitesini ve kullanım amacını bilmeli; beklentisi de bunu karşılayacak düzeyde olmalıdır.
250cc bir motosikletin 0-100 hızlanmaları gayet seri, 100-140 arası süratlere çıkma süresi tatminkar ve 160 km son sürate ulaşması yeterli kabul edilmelidir. Benzin tüketiminin makul düzeyde olması da tercih sebebinde önemli bir kalemdir tabi.
Eğer geçiş motosikleti olarak kullanılacak ve ileride hacim büyütülecekse, ben her zaman bulunabilecek 2. el temiz bir motosikletin mali anlamda ve herhangi bir kaza durumunda daha az canımız yanması açısından doğru tercih olacağını düşünüyorum.
Ama eğer kullanıcı bu motosikletin beklentilerini karşıladığını ve uzun süre kullanmayı düşünüyorsa, satıp büyütürüm diye almıyorsa, o zaman gayet yerinde bir seçim olacaktır.
Kaldı ki bu biraz kişinin maddi durumuyla da alakalı. İlk motoru olacaksa ve geçiş motoru olarak kullanacaksa bile, kaliteli bir seçim yapmak isteniyorsa sıfır bir 250cc düşünüldüğünde yine de ön plana çıkıyor.
Tüm bu pencerelerden bakıldığında piyasadaki 250cc sınıfındaki sıfır motosikletler arasında Honda CBR250R, fiyat-kalite-satış sonrası hizmetler üçgeninde oldukça avantajlı görünüyor.
Şahsen tecrübeli bir kullanıcı olarak, ekonomi derdim ve sıfır motosiklet alma niyetim de yoksa, 9000 TL parayla Ninja 250, CBR250R ve GT250R yerine 2006 model ER6 tercih ederdim. 9000 TL'ye alınacak 4 silindirliler pek iyi durumda değil ya da model yılı çok eski çünkü.
Ama dediğim gibi, bu tamamen tecrübe ve beklentiyle doğru orantılı bir seçim olurdu. Yukarıdaki pencereden bakıldığında halen en mantıklı seçim CBR250R'dır bana göre.
er6'ların torkuda 4 silindirli naked modeller kadar yüksek bunuda unutmamak lazım.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bence her açıdan gt250 r daha iyi.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)