http://www.youtube.com/watch?v=QxIC716LPfY
hocam 20.50 saniyeden itibaren izlemeni tavsiye ederim banada oldu çünki :D artık ağrımıyo
1 ay once radara girmisim 290 tl ceza geldi plakayı kuyruk altı yapmayı düşünüyorum acaba nasıl olur fikirleriniz neler?
doğru oturuş pozisyonu işin bi kısmı diğer yanı ise vucut şekli ve kondisyon. Eğer göbek varsa ve kolları hiç çalıştırmamış bi yapı varsa bünyede sürüş sürekli problemli olur. Bel kaslarıda önemli.
İnat edip günde 1-2 saat sürünce zamanla fizyolaojide ayarlıyor motora göre kendini ağrı mağrı kalmıyor
Ben ilk plakayı aldığımda kuyruk altı yapalım demiştim servise. 1000'liklerin kuyruk bölümü farklı olduğundan yapılıyor ama cbr250r'da kuyruk altı plaka yapman için kuyruk kısmındaki parçaları sökmek lazım demişlerdi. Ben de vazgeçmiştim.
Anladım plakalık sokulmesi lazım bakalım kendime ufak br plaka cikartip denemeyi dusunuyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=GWcHd...eature=related
repsol yapmıslar çok şık olmus
İlk başlarda motoru virajlarda yatırırken birkaç kez kaydırmıştım ama acemiliğime vermiştim. Ama sonra burada lastikler hakkında yazdıklarınızı okudukça motor kayıcak korkusuna viraj denemesi yapamaz oldum. İçimizde lastikleri metzeler ile değiştiren oldu mu? Fark hissediliyor mu?
metzeler sportec m5 interact
en iyi lastik bu imkanın varsa tavsiye etmeden hemen al tak derim
Arkadaslar bende CBR250R var alalı 2 hafta oldu arastırarak ve deneyerek aldım arkadaslarımdada vardı kaza sonucu iz bulamama sasırdım ve o hayranlıkla kendimi bayide buldum marmaristen motoru aldım ettim derken avatarda da oldugu gibi bi CBF150 ile beraber aydın izmir otobanına gittik ve motorda 2 kisi 183 gorduk duzluk otobanda... Bakmayın 166 fln yazanlara onlara sadece gülerim honda yanlıslıkla benim motora 600 cclik motor takmıssa orasını bilmem ama gordum kadarıyla tek silindir var
Websitesini inceledim. Geçekte de özel mühendislik yaplmış lastik üzerinde. motor dik konumda iken yol yüzeyi ile temas eden kısımlar uzun süre dayanmak üzere tasarlanmış. Motor yana yattığında yolla temas eden lastik yüzeyi ise maksimum yol tutuş için tasarlanmış. Lastiğin motor ilk çalıştığında ısınma süresi de kısaltılmış. Hem ıslak yüzey hem spor kullanım için ideal. Kısacası hoşlandım bu lastikten. Nerden alabilirim metzeler lastikleri? Takımı kaça geliyor? Kağıt üzerinde özellikler süper ama cbr250r için bir fark hissettiriyor mu gerçekten virajlarda ?
merhaba ya sahibinden.com da cbr250 hakkında çok garip ilanlar görüyorum bu günkü satış fiyatı 9250 olan birmotorun 2. eli nasıl 10300 olur üstüne hiç bir artısı yok motoruyn sıfırıyla aynı cbr250 kullandıkçamı değerleniyor
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
hayırlı olsun motoruna ilk günden sıçmışsın.ilerde senide motor yağ yakıyor dıye ağlıyan arkadaşlar arasinda görùcez anlasılan.177 gördün diye aferin bekliyorsun belli ama o motorla o hızda bircok insanın hayatını tehlikeye atmışsın.ama senin gibı arkadasların sonu hayırli olmuyor Allah senin sonunu hayrı etsin.
Selam Arkadaşlar Aranıza Yeni Katılldım Hayırlısıyla Bende CBR250R Düşünüyorum(Kawasaki Ninja 250 R yi Yenilemediği Sürece )
Konudaki tüm Yazılanları Okudum Konyada CBR 250 R ye Sahip Olan Kullanıcı Mevcutmu Acaba ?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)