Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2841

    Üyelik
    25 Temmuz 2009
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R-Honda Ps 150i
    Arkadaşlar motorumun lastiklerini değiştirmek istiyorum tabiki üzerindekiler ömrünü doldurunca. Ama nekadar sağlıklı olur ? birde en fazla hangi kalınlıkta lastik takabiliriz ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2842

    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı newton06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar uzun süredir forumdan uzak kalmıştım ama zaten kimse de merak etmemiştir Herneyse size kendi CBR 250R'ımla ilgili yakıt tüketim değerlerini istatistiki olarak sunmak istiyorum. İlk 2000km'yi sitede daha önce verilen bir rodaj talimatına uygun olarak tamamladığım için tüketim değerlerinde bu bölümü 1. set olarak ayırdım. 2. set artık daha yüksek devirli kullanım sonucu elde ettiğim yakıt tüketim değerleridir. Bu istatistik 20 depo dolumu yapılarak elde edilmiştir. Tamamen kendi kişisel kullanımım sonucu ulaştığım veriler olduğundan kesinlik de arzetmemektedir.


    Ayrıca ben de şu an 5200km'de olan motorumu satıp Honda CB600F ya da Yamaha XJ6 Diversion almayı düşünüyorum. Konu hakkında değerli görüşlerinizi okumak da beni çok memnun edecektir.
    hocam valla akılma geldi bayadır görünmüyorsun nerelerdesin
    yakıttüketimi olarak fazla gibi geldi şaşırdım 120 üzerindeki hızlarda bence böyle olur gibime geliyor ortalama hız ve devir ekleseydin fikir yürütebilirdik

    Honda CB600F ya da Yamaha XJ6 Diversion bunlarda harika makinalar gelecekte bende bunlardan birini düşünüyorum yeni alacağın makina hakkında ilerde görüşlerini bekliyoruz

  3. #2843
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    arkadaslar rodaj konusunda kafama takılanlar var kimisi ilk 200 300km de tam gaz yapıcaksın pıstonlara basınc uygulanıcak diyor kimisi de sakin kullanıcaksın kıtapcıkdakı gibi diyor. bnm bundan oncekı motosıkletım 2009 cbr 125r dı kullanma kılavuzunda yazanlar gıbı sakın kullandım 500km de 1000km de yagını degıstırdım tam gaz yapmadım vsvs.
    motosıkletım 2000km bakımından sonra ızmır aydın otoyolunda 120 kmden assaya ınmedı yolu bılenler bılır tunele gırmeden radar var oradan 147km yle gectım makbuz elımde. fakat 4 bın bakımından sonra motor gıtmemeye basladı. duzde 110km yi göremedigım de oldu. kafasına estıkce 130km yaptıgı da oldu.bu duruma dayanamadım 10.000km sonunda 4.500tl ye motorumu sattım

    benim de dogru bıldıgım ılk 500km sakın kullan 8bın devırı gecme gaza basma gibi seyler gercek dısı mıydı ?
    eskı motorumda yasadıgım bu sorunu cbr 250r da da yasamak ıstemıyorum.
    şimdi rodaj süresince degısık devır ve suratlerde gaza asılıp pıstonlara basıncmı uygulayım yoksa sakın sakın tın tın mı gıdeyim ?
    cbr 250r sahıbplerı olarak sızler arasında ıkı yontemı de uygulayan arkadaslar vardır. bılgılerınızı ve karsılastıklarınızı burada paylasırsanız cok sevınırım.

  4. #2844
    Typerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Bu rodaj dönemi denilen şey bana çok abes geliyor butun mekanik araçlar vs.vs. zaten bir birine eklenip galeriye koymuyorlar lego gibi hepsi fabrikalarda motor kısmı araca veya motorsiklet gövdesine yerleştirilmeden önce belirli devir aralıklarında motoru çalıştırıyorlar "rodaj" demirin ve yağın ve diğer aksağamların alım yapılan yerin veya ülkenin hava nem vs. gibi etkenlerle farklılık göstermesi sonucu uyum dönemidir tek yapmaman gerekende bu dönemde red-line girmemek o kadar.İstediğin gibi kullan onun dışında ben hiç görmedim sıfır spor araba veya normal araba alıpda e-5 de 40 la 80 le gideni görmedim ben.!
    Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "

  5. #2845

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Kocaeli-Gölcük
    Motosikleti
    yok
    Alıntı newton06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar uzun süredir forumdan uzak kalmıştım ama zaten kimse de merak etmemiştir Herneyse size kendi CBR 250R'ımla ilgili yakıt tüketim değerlerini istatistiki olarak sunmak istiyorum. İlk 2000km'yi sitede daha önce verilen bir rodaj talimatına uygun olarak tamamladığım için tüketim değerlerinde bu bölümü 1. set olarak ayırdım. 2. set artık daha yüksek devirli kullanım sonucu elde ettiğim yakıt tüketim değerleridir. Bu istatistik 20 depo dolumu yapılarak elde edilmiştir. Tamamen kendi kişisel kullanımım sonucu ulaştığım veriler olduğundan kesinlik de arzetmemektedir.


    http://www.imageupload.org/?d=CA97877B1



    Ayrıca ben de şu an 5200km'de olan motorumu satıp Honda CB600F ya da Yamaha XJ6 Diversion almayı düşünüyorum. Konu hakkında değerli görüşlerinizi okumak da beni çok memnun edecektir.
    ben de yorum yapıyım mı usta? 2011 CBR 600F diyorum yine...
    [B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]

  6. #2846

    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBR 250 R

    motor kaplama nasıl olur?

    Merhaba arkaşdaşlar internette bi cbr 250 gördüm yan kısımları şeffaf bir malzemeyle kaplanmış ve malzzemenin üstünde ufak 250 yazıları vardı birçok yerinde. ama bu malzemenin özelliği şu, gündüz hiçbirşey belli olmuyor. Gece ışık geldiğinde fosforlu oluyor. Bu knuda bilgisi olan varmı. nerde yaptırabiliriz, kaça olur. ayrıca radyatör için korumalık gerek, hiç karşılaştınızmı satan bir yerlerle yada yaptırabilirmiyiz?
    Amaç bir yere gitmek değildir ; Amaç yolda olmaktır. YEĞEN :)
    muyatakdogan@hotmail.com

  7. #2847

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Typerkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu rodaj dönemi denilen şey bana çok abes geliyor butun mekanik araçlar vs.vs. zaten bir birine eklenip galeriye koymuyorlar lego gibi hepsi fabrikalarda motor kısmı araca veya motorsiklet gövdesine yerleştirilmeden önce belirli devir aralıklarında motoru çalıştırıyorlar "rodaj" demirin ve yağın ve diğer aksağamların alım yapılan yerin veya ülkenin hava nem vs. gibi etkenlerle farklılık göstermesi sonucu uyum dönemidir tek yapmaman gerekende bu dönemde red-line girmemek o kadar.İstediğin gibi kullan onun dışında ben hiç görmedim sıfır spor araba veya normal araba alıpda e-5 de 40 la 80 le gideni görmedim ben.!
    Ben otomobil fabrikasında çalışıyorum. Motorlar araca konmadan önce çalıştırılmazlar. Zaten araca bağlamadan ve bütün montaj bitmeden çalıştıramazsınız motoru. Ondan sonra bant çıkışında çalışır ve parka gider. Kullanma kılavuzlarının hepsinde aracın ilk 1000 km yumuşak kullanılması gerektiği yazar. Yumuşak kullanmak kırmızıya girmemek demek değildir. Kırmızıya zaten hiçbir zaman girmemelisiniz. Yumuşak kullanmak demek, gaza abanmadan yumuşak hızlanmak, motoru zorlayacak devir aralıklarına çıkmamak, son sürat denemesi falan yapmamak demektir. Bunun nemle sıcaklıkla, ülke koşuluyla falan ilgisi yoktur. Evet bizde kimse bunlara uymaz, o yüzdendir ki Avrupa'lıların 100 bin km'deki araçları bizim 10 bindeki araçlar kadar yıpranmış olur.

  8. #2848
    Typerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Bulamadım videoyu yoksa sana örnek olması adına göndericektim arkadaşım motor blogları oluşturulduğunda bir cihaza takılıyor ve o motor gövdeye takılmadan çalıştırılıyor gövdeye takıldıkdan sonraki işlemlerde aşağıdaki videoda mevcut kardeşim.

    Bu videonun 2. dakikasını izleye bilirsin...
    http://www.youtube.com/watch?v=JKJg4...eature=related" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">



    Bu videonunda 4. dakikasından itibaren izleye bilirsin....
    http://www.youtube.com/watch?v=-zqH7...eature=related" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    yani dediğim gibi kardeşim bunlar lego gibi birleştirilip Show roomlarda satılmıyor ;) bu arada vaktin olursa rusya vs. çok soğuk ve çok sıcak ulkeler için aynı marka model araçlar farklı elementler kullanıyorlarmı hatta metal ve plastiklerinde bir fark varmı araştırmanı tavsiye ederim ;) Hatta National Geographic yayınlarında mevcut olması lazım bahsettiğim şey ;) iyi forumlar

    ---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

    lütfen 6. dakikadan itibaren izle arkadaşım sana anlatmak istediklerimi anlatıyor ;) herne kadar ferrari olsada...
    http://www.youtube.com/watch?v=MBA-LFtjMR4

    yukardaki ilk linkler açılmıyor sanırım 4. dakika http://www.youtube.com/watch?v=-zqH7...eature=related
    Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "

  9. #2849

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbr250r
    arkadaşlar merhaba motorumun 1000 bakımı honda anes te yapıldı 2500 de yağ değiştirdim geçenlerde motorun şanzımanına baktırmak için gittiğimde 3bin bakımının geldiğini ve tekrar yağ değişimi vs. yapılacağını söylediler... 500 km önce yaptırdığımı söyledim sistemden bulamadılar falan... doğru düzgün dürüst çalışan bir honda servisi var mı acaba istanbulda? okadar canımı sıkıyor ki bu servisler en sonunda kendim servis açacağım birtane... şirinevler otosevere zaten önünden geçen borçlu çıkıyor honda anes desen ilgisiz ve birhaber yaptığı işlerden ayrıca doğru düzgün ustası yok... nereyi önerirsiniz?? hondacıyız ve fikrim şu cbr250 r kullanıcıları olarak birlik olalım bir servise gidelim ve adam gibi yaptıralım işlerimizi,birlikte hareket edersek güçlü oluruz hatta birgün tüm istanbul cbr250 r cılar buluşalım ve tanışalım....
    [I][I][/I][I][/I][COLOR="#B22222"][/COLOR][B]dum spiro spero.... nefes alıyorsan eğer, umudunu yitirme.... [I][/I][/B][/I]

  10. #2850
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    2. bakıma 6000 dediler bana :S

  11. #2851

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    Alıntı romeist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba motorumun 1000 bakımı honda anes te yapıldı 2500 de yağ değiştirdim geçenlerde motorun şanzımanına baktırmak için gittiğimde 3bin bakımının geldiğini ve tekrar yağ değişimi vs. yapılacağını söylediler... 500 km önce yaptırdığımı söyledim sistemden bulamadılar falan... doğru düzgün dürüst çalışan bir honda servisi var mı acaba istanbulda? okadar canımı sıkıyor ki bu servisler en sonunda kendim servis açacağım birtane... şirinevler otosevere zaten önünden geçen borçlu çıkıyor honda anes desen ilgisiz ve birhaber yaptığı işlerden ayrıca doğru düzgün ustası yok... nereyi önerirsiniz?? hondacıyız ve fikrim şu cbr250 r kullanıcıları olarak birlik olalım bir servise gidelim ve adam gibi yaptıralım işlerimizi,birlikte hareket edersek güçlü oluruz hatta birgün tüm istanbul cbr250 r cılar buluşalım ve tanışalım....
    selamlar ben 6000 abkımını pazarbaşında yapmayı istiyorum yeşim hn. ile daha önceden tanışmışlığım var ondan dolayı orayı öneririm
    anese gelince ben kimse oaraya gitmesin derim ukalalık densizlik terbiyesizlik vs.vs. ganimet ve bana 3000 bir bakıma gel diyorlardı pazar başı ise 6000 de gel diyor

    SAYGILAR

  12. #2852
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    bi resimde benden

    foruma baktım da kimse motoruna extra bişey yapmamışmı ya manetler veya elcikler yurt dışında egsoz takan bile var burda yokmu bizim motorlar için böyle şeyler
    bu adreste var egsoz videoları
    http://www.cbr250.org/forums/showthr...R-exhaust-mods


  13. #2853
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R

  14. #2854

    Üyelik
    11 Haziran 2011
    Şehir
    izmir-bolu-istanbul-hatay-kıbrıs
    Motosikleti
    honda cbr 125 R ' dı...
    maşallah kazasız belasız....

  15. #2855

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    CBR250r ile Antalya Hatay arasındaki 755 km'lik uzun yol gezisinin gidiş etabını tamamladım. Genel olarak araba yada otobüs ile çekilmeyen bu yolu motosiklet ile gitmek zevkliydi. sabah 06'da başladığım yolculuğu akşam 18 gibi bitirdim. Uzun yol en az iki motosiklet ile yapılırsa daha zevkli olacağı kanaatindeyim. Yer yer yol çalışmaları olan yolda servis yollarındaki toz duman ve topraktan dolayı zorlandım. 3 defa olmak üzere toplam 120 TL benzin aldım. Hatay Merkeze geldiğimde hala 2 çizgi vardı. Antalya Alanya arasını ortalama 120 km ile katettim. Gazipaşaya kadar yol düzgün. Gazipaşadan sonra Taşucuna kadar hız yapmak zaten olanaksız. Ancak kıvrımlı yollar eşşsiz doğa manzarası muhteşemdi. Araçlarn, otobüslerin, kamyonların dönmeye zorlandıkları yollarda onlar sollamak çok hoş. Mersine girmeden otobana girdim. Ortalama 140-150km ile gittim. Daha önceleri her ne kadar bu motosiklet 150den fazla yapmaz dediysemde yokuş aşşağı deponun üzerine yatarak 170km yi gördüm. Antalyada motosikleti hep sıfır asvaltta kullanmıştım. Uzun yolda çeşitli asvalt türleri ile karşılaştım. Sıfır asvalttaki performans diğer asvaltlara uymuyor. Öğle civarı taşucu na yetişmeden tepede bi yerde erimiş asvaltta motor kaydı. sağ tarafa yattım. Tam korumalı olduğum için sadece bileğim çizildi. Motosiklet yerde çalışmaya devam ediyordu. Kaldırıp nereleri kırılmış diye bakayım dedim. Her zaman bana kalitesiz gelen plastik aksama bişey olmamış, eksoz üzerinde bulunan koruma demiri çizilmiş grenajdada bir iki sıyrık vardı hayret ettim. Sinyallere nasıl bir malzeme kullanmışlarsa hala sapa sağlam. Yolda bazen durup fotoğraf çekmek istediğimde telefonumun azizliğine uğradım, resmi sabitliyor ancak kaydetmiyordu. Zorda olsa bir iki kare çekebildim. Hem yan yatmanın hemde telefonun yüzünden fotoğraf işini bir kenara bıraktım. Bayram dolayısı ile otobanların ücretsiz olması güzel olmuş. Otobanda da 2 kez durdum birinde benzin aldım birinde yemek yedim. Bu arada ben hep 97 oktan benzin kullanıyordum. Alanyadan sonra taşucu mersin adana yada hatayda hangi petrole gittiysem gideyim 97 bulamadım. Kaçak benzin var ama 97 oktan yok enteresan. Hatay merkez bu aralar şantiye alanı gibi. Her yer delik deşik. Doğru düzgün bi yol yok. her yerde çalışma var. Şehir içi yollarda cross motor lazım.
    Geldiğimin ikinci günü bi arkadaşımla şehir merkezine gittik. Önümüze tali yoldan aniden çıkan bir scooter lu yüzünden, Yollardaki çalışmalar, yolun bozukluğundan tahmini 40 km hızda iken arkadaş frene asıldı. ön teker kilitlendi ve kendimizi yerde bulduk. Burada benim dirseğim çıktı, kolum kırıldı, ardakaşımın kolları sıyrıldı. Kolum şimdi alçıda. umarım en kısa sürede iyileşir. Motosiklet'i usta saylacak bir abiye emanet ettim. Kısmet olursa Kurban bayramında gidip motosiklet ile geri döneceğim. Motosikleti bıraktığım abininde kullanımlarına dayanarak yaptığı yorumda lastiklerin sıfır asvalt lastiği olduğunu, bu yollara uygun olmadını, motosikletin hafif olması nedeniyle hem ön hemde arka frenlerin bir çok kez kilitlediğini, tecrübesiz olanların mutlaka motoru kaydıracağını, ABS'li modeli almanın daha uygun olacağını söyledi.
    Hem birinci hemde ikinci yatıştan sonra motosiklette adam akıllı hasar olmaması, grenajların sadece cizilmesi, plastiğin esnek olmasının işe yaraması hoşuma gitti. Ancak kol çıktığındaki acıyı Allah kimseye çektirmesin. Acı çekerken doktordan çok polislerin gelip kabir sorularına isyan ettirmesin.
    Yolda çektiğim bir iki fotoyuda bilgisayara aktarıp bir ara eklerim. Vesselam

  16. #2856
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı yashukawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi resimde benden

    foruma baktım da kimse motoruna extra bişey yapmamışmı ya manetler veya elcikler yurt dışında egsoz takan bile var burda yokmu bizim motorlar için böyle şeyler
    bu adreste var egsoz videoları
    http://www.cbr250.org/forums/showthr...R-exhaust-mods

    Dostum motorun çok güzel,kazasız belasız.Manetleri nerden aldınız acaba ?

  17. #2857

    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Şehir
    balıkesir havran
    Motosikleti
    cbr250r
    selam herkese, orjinal çanta demiri bulayınca, demirci arkadaşla birlite çanta demiri işini hallettik.resimleri sizinle paylaşmak istedim.
    http://imageshack.us/photo/my-images...915141849.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images...915142030.jpg/

  18. #2858

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA...item3a68fa8231
    Bu ürünü Türkiyede bulmak mümkünmü?

  19. #2859
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum motorun çok güzel,kazasız belasız.Manetleri nerden aldınız acaba ?
    hocam onu ben almadım birisi takmış ben paylaştım alan varsa belki haber verir diye

  20. #2860
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum motorun çok güzel,kazasız belasız.Manetleri nerden aldınız acaba ?
    mehmet sen cbr 250 mı aldın eğer öyleyle sevindim asla pişman olmayacağın motor 250r


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler