Milleet acil yan çanta lazm 250r ima...bilen duyan goren yardimci olursa sevinirim..
ben soft yan canta aldim ama demir takilmadan olmuyo lastige surttu alti yirtildi haberiniz olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
arkadaslar benim yurtdisina cikma isim cikti 2 sene motorumu satmak zorundayim cbr250r dusunen varsa bana ulasabilirler soft yancantalari var orjinal depo ve tank pedleri var L2 cene acilan kaskim var motorum 520km de rodaji bitmedi.
cantalarin birazcik tamir gormesi lazim sifir cantayi kullanamadan altini yirttim birazcik
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
cantalarin birazcik tamir gormesi lazim sifir cantayi kullanamadan altini yirttim birazcik
kanka resimleri varsa bana sana zahmet yolla uygun fıyatla alayım senden o cantaları çoook uzun yola çııkkıcam motorla o yüzden acl lazım =)
Allah kaza bela vermesin brooklynnn en güzel rengini almışsın bence
Tavsiyeler için teşekkürler. Aslında resimleri yan yana koyup bakınca Dainese fersah fersah önde gibi detay işçiliği ve havalı görünüm bakımından. Ama Rev'it Ignition'ın 3 mevsim giyilebilmesi beni cezbetti. İçinde 2 özel astar varmış. Biri su geçirmezlik için , diğeri ısı yalıtımı için. İstersen bunları çıkarabiliyorsun ve ön taraftaki meshten girip arkadaki mesh kısımlardan çıkan hava sayesinde yazlık monta dönüşüyor. İhtiyaç halinde tekrar takıyosun kışın da kullanabiliyosun. Hem kumaşın avantajları var hem de deri görünümü ve sağlamlığı var. Özel bi mont gibi geldi bana. Kendim de tekstil mühendisiyim zaten. Üzerinde "engineered skin" yazıyo. Kararımı verdim gibi Rev'it Ignition alıcam
Kask önerinden sonra saatlerce kaskları araştırdım. İngilizlerin çıkarttığı Sharp testi varmış. Motor kazalarında boyun kırılması nedeniyle oluşan kazaları incelemişler. Bu kazalarda başın üst kısmına alınan darbe nedeniyle ölümler %2 kadarmış. Dolayısıyla puanlamada kaskın üst kısmının dayanımının puanlamaya etkisini %2 ile sınırlı tutmuşlar. En fazla yanlardan alınan darbeler nedeniyle ölüm oluyormuş. Bu yüzden kaskların yan darbelere dayanımının puanlamaya etkisini yüksek tutmuşlar. "Sharp 5" en iyi derece ve Shoei'lerin "5" alabilen kaskları türkiyede yok. Ulaşabildiğim modellere baktığımda hep Sharp 3 ya da 4 dereceliler var ve en ucuz fiyatları 600-700TL. "Sharp 5" almış en uygun fiyatlı kaskı şu linkte buldum. Fiyatı 200TL. Tip olarak çok hoşuma gitmedi, Shark gibi pahalı markalarda bulunan fazla bi ekstra özelliği de yok ama güvenlik daha ön planda sonuçta kaskta. Çeneden açılır kask düşünüyordum başta araştırdıkça marka farkı gözetmeksizin bu modellerin tam kapalı kasklardan daha güvensiz olduklarını öğrendim ve vazgeçtim. Sonuçta sanırım yukarda verdiğim linkteki kaskı alıcam.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Ben aldım dostum.250 tricolor..Cuma teslim edecekler insallah..senin motorun da diger baslıkta dikkatimi cekti çok güzel olmuş tebrikler..Elçik ve aynalar 10 numara durmuş.Kazasız belasız binersin inşallah..
Golf'taki mevzunun güç sınırlamasıyla ilgisi yok. Arabada hem turbo hem de kompresör var. Seninkinde hiçbir şey yok. Ama fiyatlarına bak bir de senin arabanın 3 katı. BG sınırlaması doğru bir uygulamadır. Acemi sürücünün aşırı sürat yapmasını engeller. Ayrıca ton başına düşen BG hesanını da yıllardır anlamsız bulurum. Yarış şanzımanı yoksa BG'nin hızlanmayla direk bağlantısını kuramazsınız. Çünkü şanzımanlar ortalama kullanım koşullarına göre tasarlanırlar. O sebepten biz vitesi F1 araçlarında yapıldığı gibi kırmızı çizgiye gelmeden yükseltiriz. Hızlanma torkla açıklanabilir, güçle değil. Ninja 250'nin 36 yerine 33 BG olması neredeyse hiçbir şey fark ettirmez. En azından test masasına bağlamadan anlayamazsınız. Yukarıdaki hesabı bazı yüksek hacimli ağır cruiserlar için yapın, ton başına benzer değerler bulacaksınız ama hızlanma olarak Ninja'yı da CBR'ı da ikiye katlarlar.
Honda CBR ile Kawasaki'nin 0-100 değerleri neredeyse aynıdır.
ninja ile cbr'in 0-100 değerlerinin aynı olmasının (cbr biraz daha iyi) bence pekte bir önemi yok bence zira bunlar vites oranları ve dişlilere ayar yaparak rahatça modifiye edilebiliyor. Asıl fark zaten 100km'den sonraki hızlanmada ve son süratte ortaya çıkıyorki ninja'nın en büyük avantajı bu yönde.
Ancak birde şöyle bir şey var, 0 - 100km'si 7 saniye yada biraz altında olan bu iki modelin acemi bir sürücüde olduğunu düşünün.
Otomobil ehliyetini yeni alan birisinin altında ortalama düzeyde bir binek otomobil varsa 100km'e hızlanması 13sn'e kadar sürüyor. Motosiklette ise 2'nci vitesin sonunda bu hıza ulaşmabilmesi mümkün. (redlineda 95km - ninja için)
Acemi birinin elinin altında böyle bir güç olması bence doğru değil, o yüzden otomobiller ile motosikletler arasındaki güç farkı kıyaslanmamalı (otomobillerin daha güvenilir olduğu tartışılmaz). Zira, cbr'ı bilmiyorum ama ninja yukarda bahsi geçen 1.4 160bg'lik golf kadar seri bir motor (160km hıza ulaşmak 17-18sn kadar sürüyor ninja'da). son sürati daha düşük, o ayrı bir mevzuu..
Bu yüzden iki tekerden hevesini yeni almaya başlayacak birinin altında böyle bir motor olması pekte doğru değil, zaten güç sınırlamaları ve yeni ehliyet alanların 125cc'den başlamalarını gerektiren kurallar bu yüzden var.
Birde ülkemizde Doblo, Transit, Sprinter tipi taşımacılıkta kullanılan araçların son süratini elektronik olarak kısıtlasalar (mesela Kıbrıs'taki Ford transitlerin son sürati 110km) o zaman harika olurdu.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
sonuç olarak modifiye edilerek üzerinde pusularak max hız yapan bir cbr250 nin yaptığı hızı : ninja da sıfır modifiye ve dik bir oturuş pozisyonuyla o hızları çok rahat motor kendini üzmeden görüyor,altını çizerek söylüyorum ninjada motor kendini üzmeden o süratlere çıkıyor,motor hırpalanmıyor bence çok önemli birşey
Her asker yeşil bereli olamaz
nasıl bi cbr 250 forumuysa bütün kawasaki kullanıcıları burada motorlarını anlatıyolar
hakan hocam sen yaşıyomusun yaa topic de kimse yokki,motorunu alan bidaha siteye yazı yazmıyo,bide napalım ilgileniyoruz işte
Her asker yeşil bereli olamaz
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)