Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #25701
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileği ile. Aramıza hoşgeldin. depoyu tıkabasa doldur. kapalı yerde duruyorsa koy kenara dursun. Hiçbir sıkıntı olmaz. Aküyü söküp kenara koyabilirsin. Sökmesende bir sıkıntı olacagını snamıyorum. Akülerimiz 3 yıl garantili sonuçta. bitse bile servise götürdüğünüzde şarja ücretsiz koyacaklardır.
    ramcixx bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25702
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Arkadaşlar bilgilendirme amaçlı tekrar söylemek istiyorum. Marka motul iphone putolin lukoil yamalube eneos vs önemi yok. Lütfen servis yada sanayi ustası yada kendi insiyatifinizde aracınıza şiddetle 10w-30 yağ koymanızı koydurmanızı öneririm. Servislerin veya ustaların 3 kuruş fazla kazanmak adına motorunuza 15-20 liralık 10-40 yağları koymasına izin vermeyiniz. adamlar 10w-30 diye kitapçığına yazıyor. yağın karşılayacak özelliğini yazıyor. Hatta motosikletlerin yağı için şartname oluşturuyorlar ve bu şartnameyi karşılayan yağ markalarını belirliyorlar. koyduğunuz yağ motorunuzun ömrünü debriyajınızın ömrünü yakıtınızı ve motorunuzun gidişini etkiler. Bu konuda dikkat etmenizde faydası var arkadaşlar.
    Kullandığım yağın açıklama kısmını sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Yüksek performanslı motosikletler, yarış motosikletleri, cadde & yol motosikletleri, trail, off-road ve endure motosikletleri için üretilmiştir. 4 zamanlı motora sahip, şanzımanı ayrı veya birlikte yağlanan, kuru ya da ıslak debriyajlı, Euro 2 veya Euro 3 emisyon kurallarına uygun katalitik konvertöre veya egzoz içi hava üfleme sistemlerine sahip motorlarda kullanılabilir.
    SAE-10W30 kulanılması üreticileri tarafından belirtilen HONDA ve YAMAHA modellerinde kullanılması tavsiye edilir.

    Diğer Kullanımlar: Katalitik konvertörleri olmayan cadde motosikletlerinde, scooterlarda, ATVlerde ve mopedlerde de kullanılabilir.

    Standartlar: API SN / SM/ SL / SJ / SH / SG
    Onaylar: JASO MA2 under N° M033MOT166

    Ester Teknolojisi:
    - Motor içi sürtünme kayıplarını minimize etmek ve performansı arttırmak için düşük sürtünme katsayısına sahip Ester.
    - Aşınmayı engelleyen katkılar içeren ve geliştirilmiş kayma direnci ile daha gelişmiş dişli koruması ve uzun ömür sağlayan ester sinerjisi. Geliştirilmiş yağ filmi direnci ile yüksek sıcaklık ve yüksek devirlerde %100 sentetik yağlama etkisi.
    Son emisyon yönetmelikleri doğrultusunda katalitik konvertörlerin daha iyi şekilde işleyebilmesi için düşük fosfor ve sülfür içeriği. JASO MA 2 onayı ile ıslak debriyajların kalkış anında, hızlanma ve son süratte bile mükemmel kavrama yapmasını garanti eder. Vites geçişlerini kolaylaştırır.

    %100 sentetik 4 zamanlı ester teknolojili motor yağı. Belli modellerinde 10W-30 viskozitesinde yağ kullanılması gerektiğini belirten HONDA ve YAMAHA gibi üreticilerin şartnamelerini karşılar. Mükemmel kayma stabilitesi ile motor ve debriyajda üstün koruma sağlar. Vites geçişlerinin mümkün olduğunca yumuşak olmasını sağlar. Ayrıca mükemmel ıslak debriyaj uyumluluğuna sahiptir.
    Tabikide takdir sizindir. Litresi 20Tl olan yağıda koyabilirsiniz 40Tl olan yağıda. dediğim gibi CBR250 Kullanıcıları için bilgilendirme amaçlıdır tamamen.
    Sandozix bunu beğendi.

  3. #25703
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Cbr dan bağımsız olarak cbf 150 için de önerilen yağ 10-30 ve değişim aralığı 4 bin km... Varsa cbf i olan bir delikanlı denesin bakalım

  4. #25704

    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Dostlar selam, 2015 model 20000 ila 30000 km cbr 250 almak mantıklı mıdır? KM açısından soruyorum. Teşekkürler.

  5. #25705
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15/50 daha kalin bir yag olmuyor mu 10/40`dan. Ya da tam mi tersi kafam karisti.

    Mersin gibi bir yerde 10-30 idealdir bence oranin havasini iyi bilen jimi_hendrix`in onerdigi gibi.
    15 50 daha kalın oluyor...

    Fakat yağ kutularının dışında yazan ılıman iklim yağı sıcak iklim yağı gibi şeylere aldanmamak lazım. Renault 12 ye koyulan 20-60 yağı f30 bmw ye koyarsan marş motoru bile çeviremez.
    Bir de bu motorların sıcaklığı yazın da kışın da göstergenin ortasında sürekli 3 diş, sıcaklığı sabit olan araç için niçin sıcaklığa göre yağ seçmeye çalışıyorlar hala onu da anlamış değilim. Gördüğüm yeni model arabalarda da yağ viskozitesi sabit ve iklime göre değişmiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

    Alıntı Sandozix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar nasip oldu hayalimde olan cabbarıma kavuştum Motor şimdilik salonda yatıyor malum bizim buralarda bu zamanlarda motor sürülecek gibi değil, haftada marş basıyorum 15-20 dk çalıştırıyorum.Fanı açınca kapatıyorum.Ancak çoğu zaman fan açmadan kapatıyorum.Şimdi ben bu durumda motoru bekletirken dikkat etmem gereken birşey var mı ? Yani haftada değilde 3-4 günde mi marşa bir basayım ? Fan açtırmadan kapatayım mı? yoksa akü kutup başlarını çıkartıp depodaki benzini sıfırlayıp sezona başlayasıya kadar hiç mi marş basmıyayım ?
    3-4 gün çok sık olur, 1 hafta da sık gibi. 10 günde bir çalıştırıp bırakabilirsin. 15 20 dakikaya gerek yok 5 dakika yeter... Akü kutup başlarını söküp bir daha hiç çalıştırmamayı da deneyebilirsin, karar senin.

    15 ocaktan sonra tatile gitmem sebebiyle ilk defa dün çalıştırdım motorumu, akü kutup başları da sökülük değildi, tek marşta kütür kütür çalıştı alet.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr dan bağımsız olarak cbf 150 için de önerilen yağ 10-30 ve değişim aralığı 4 bin km... Varsa cbf i olan bir delikanlı denesin bakalım
    cbf yi bilmem ama cb125e ye 10w-30 yağ koyuyor yazın antalya sıcağında honda servisi; bir sıkıntı olmuyor.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  6. #25706
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kişilerden biriyim ben de. Millet basıyor 10w-40'ı kafasına göre sonra da neymiş efendim sorunluymuş...
    Al bi benden de o kadar. Kim bu muhteşem süleymanlar da bu sesi duyuyor arkadaş. Kaskı takıp 110 a geldiğinde sadece yoldan ve sürüşten aldığım keyfe bakarım ben. Bariz bişe olsa bu zamana kadar çözülürdü zaten. Tekleme bende hiç olmadı olan arkadaşlarda da benzinde ki olası pislikten olur diye tahmin ediyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum teşekkürler cevap için cbr ın kalite ve performans olarak rs ten üstünlüğü tartışılmaz fakat fakat arkadaşların karşılaştığı gaz kesip tekleme ve önden gelen şangırtı sesi beni tedirgin ediyor sonuçta yalnız gece gündüz uzun gezilere çıkmayı planlıyorum.
    Herkesin bildiği doğru değildir. Her kafadan bir ses çıkar. Sen al motorunu. Motosiklet bu mekanik sonuçta. İlla ki çıkar bir şeyler. Problemlerle yaşamak,sorunu hissetmek sana tecrübe kazandırır. "Hmm bu şundan dolayı oluyormuş... hmm demek ki bunu böyle yapmak gerek" gibi cümlelerle kendine artılar katar, ufkunu genişletirsin. Sonra 6 ay 1 sene sonra senin gibi sorusu olan arkadaşlara yardımcı olursun onlarda öğrenir bu süreç böylece devam eder gider

    R25'inde yağ pompa arızası motosiklet taliplerini ürküttü. Ama forumlarda bakıyorum ben yere göğe sığdıramıyorlar ve halen sezon başında bayiler 347. sırayı bekleyen vatandaşa R25 için söz veriyormuş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler önceki sayfada paylaşmıştım yeni kasa cbr250 motosikletim için H4 beyaz led ampul aldım ama yeni kasalarda H7 ampul takılıyormuş o yüzden giriş kısmı motosikletime uymadı.
    İzmirde eski kasa cbr250 veya 2011 model üstü cbr125 kullanan arkadaş varsa satabilirim. Almak isteyen olursa Karşıyaka ya gelebilir montajını yaparız beğenirse alır. Beyaz ışık veriyor. Ampul adaptör kullanılarak test edilmiştir, aydınlatmasının görünmesi için video çektim whatsapptan aydınlatmasını görebilmeniz için video gönderebilirim.

    Almak isteyen arkadaşlar mesaj ile ulaşabilirsiniz 0506 928 33 09. Numarayı forumdan aldığınızı yazarsanız sevinirim.

    http://i.hizliresim.com/DBn8rl.jpg
    Ürünü geri iade etsen sağlıklı olur. Yoksa epey bir zaman elinde kalabilir.
    jimi_hendrix bunu beğendi.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  7. #25707

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    Arkadaşlar ikinci el 1obin km civarında bakımları yapılmış lastik zincir dişlileri sağlam gözüken,bir cbr 250 için dikkat etmem gerekn başka şeyler varmıdır alırken,ayoksa sıfır mı alsam karar veremedim ve uzun yol yapıcam bakımı aksatmassak 40 50binleri görürmüyüm sizce sorunsuz.
    ramcixx bunu beğendi.

  8. #25708
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ikinci el 1obin km civarında bakımları yapılmış lastik zincir dişlileri sağlam gözüken,bir cbr 250 için dikkat etmem gerekn başka şeyler varmıdır alırken,ayoksa sıfır mı alsam karar veremedim ve uzun yol yapıcam bakımı aksatmassak 40 50binleri görürmüyüm sizce sorunsuz.
    Sadece sarf malzemelerine masrafınız olur,sprun çıkmaz elbette

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

    Yağ konusuna dönecek olursak 10-30 yağdan sonra yatak saran varaderoların olduğu muhabbeti dinlemiştim, polislere yağ satan bir yerden. O yüzden biraz korkmuyor değilim 10-30 dan 10-40 ile aralarında ne fark var veya yakıtı nasıl ve ne kadar etkiliyoe?

  9. #25709
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ikinci el 1obin km civarında bakımları yapılmış lastik zincir dişlileri sağlam gözüken,bir cbr 250 için dikkat etmem gerekn başka şeyler varmıdır alırken,ayoksa sıfır mı alsam karar veremedim ve uzun yol yapıcam bakımı aksatmassak 40 50binleri görürmüyüm sizce sorunsuz.
    evladiyelik kullanıcaksan sıfır almanı öneririm neye bindiğini bilirsin. geçiş motoru olarak kullanacak isen 1-2 yaşındaki düşük km CBR lardan bakabilirsin uygun yollu satarken zarar ettirmeyecek gibi. 10.000km çok bir km değildir alınabilirdir. yağına suyuna baktıktan, bakımını yaptıktan sonra sorun çıkarmaz bu motorlar. Arkadaşın 2013model 40 küsür binde motoru var maşallah anahtar değmemiş ilk günkü gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece sarf malzemelerine masrafınız olur,sprun çıkmaz elbette

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

    Yağ konusuna dönecek olursak 10-30 yağdan sonra yatak saran varaderoların olduğu muhabbeti dinlemiştim, polislere yağ satan bir yerden. O yüzden biraz korkmuyor değilim 10-30 dan 10-40 ile aralarında ne fark var veya yakıtı nasıl ve ne kadar etkiliyoe?
    madeni yağ - sentetik yağ - tam sentetik yağ gibi yağ çeşitleri vardır. Bu yağların ayrı ayrı özellikleri vardır ve bu konu çok çok derin ve uzundur ben size en basit ve en kısa yoldan şu şekilde açıklayacağım.
    tam sentetik yağ motorunuzdaki hareketli parçaların arasında incecik film tabakası oluştrur ve sürtünmeleri minimum seviyeye indirir. Sürtünmeden oluşacak enerji kayıplarını minimize ederken motorunuzda rahatlama ve yakıtta tasarruf edecektir. yağın yırtılma direnci yüksek olduğundan motorunuzu en üst seviyede koruyacaktır. 10-40 ve 10-30 arasındaki farkı ben tecrübe ettim geçmiş yazılarda mevcut bu başlık altında...

  10. #25710
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evladiyelik kullanıcaksan sıfır almanı öneririm neye bindiğini bilirsin. geçiş motoru olarak kullanacak isen 1-2 yaşındaki düşük km CBR lardan bakabilirsin uygun yollu satarken zarar ettirmeyecek gibi. 10.000km çok bir km değildir alınabilirdir. yağına suyuna baktıktan, bakımını yaptıktan sonra sorun çıkarmaz bu motorlar. Arkadaşın 2013model 40 küsür binde motoru var maşallah anahtar değmemiş ilk günkü gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------



    madeni yağ - sentetik yağ - tam sentetik yağ gibi yağ çeşitleri vardır. Bu yağların ayrı ayrı özellikleri vardır ve bu konu çok çok derin ve uzundur ben size en basit ve en kısa yoldan şu şekilde açıklayacağım.
    tam sentetik yağ motorunuzdaki hareketli parçaların arasında incecik film tabakası oluştrur ve sürtünmeleri minimum seviyeye indirir. Sürtünmeden oluşacak enerji kayıplarını minimize ederken motorunuzda rahatlama ve yakıtta tasarruf edecektir. yağın yırtılma direnci yüksek olduğundan motorunuzu en üst seviyede koruyacaktır. 10-40 ve 10-30 arasındaki farkı ben tecrübe ettim geçmiş yazılarda mevcut bu başlık altında...
    Yağlar arasındaki farkı biliyorum 10-30 ile 10-40 arasında oluşuyor ediğiniz fark şaşırttı beni.
    Kullanım tarzınız nasıldır peki, ne kadar süre yüksek devirlerde kalırsınız mesela?
    Sorun olmayacaksa bir sonraki yağ değişiminde 10-30 deneyebilirim. Bakalım...
    Az silindir, çok iş

  11. #25711
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağlar arasındaki farkı biliyorum 10-30 ile 10-40 arasında oluşuyor ediğiniz fark şaşırttı beni.
    Kullanım tarzınız nasıldır peki, ne kadar süre yüksek devirlerde kalırsınız mesela?
    Sorun olmayacaksa bir sonraki yağ değişiminde 10-30 deneyebilirim. Bakalım...
    Motul 7100 10w-30 deneyin. Sesi inanılmaz yumuşuyor motorun. ben pek devir attırmıyorum. genellikle 5000 devir 6.000 devir civarında sürerim.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  12. #25712
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağlar arasındaki farkı biliyorum 10-30 ile 10-40 arasında oluşuyor ediğiniz fark şaşırttı beni.
    Kullanım tarzınız nasıldır peki, ne kadar süre yüksek devirlerde kalırsınız mesela?
    Sorun olmayacaksa bir sonraki yağ değişiminde 10-30 deneyebilirim. Bakalım...
    1. 2. ve 3. viteslerde sakin ve 4-5 bin devir max 6bin devir civarında kullanıyorum. 3. vitesten sonra 6.000 devir altında kullanmıyorum ben motorumu max 8-9 bin devirde de vites atıyorum. genelde uzun yolda kullandığım için yüksek vites ve 8-9 bin devir arası kullanıyorum şehir içinde sessiz sakin fıtı fıtı. tamamen psikolojik olarak böyle kullanıyorum tavsiye yada dikkat ettiğim bir özellikten dolayı değil. Böylesi daha çok hoşuma gidiyor.
    sizin motorunuz kaç binde ve kaç model_?
    I live my dream life.

  13. #25713

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kişilerden biriyim ben de. Millet basıyor 10w-40'ı kafasına göre sonra da neymiş efendim sorunluymuş...
    Uygun yağ nedir peki hocam? Yanlış anlama, bakımı servise yaptırdım, motul 5100 koydular ama 10/30 muydu 10/40 mıydı bilmiyorum. Referans olması için, honda efe plaza Ankara'da yaptırdım bakımı. Yarın arar sorarım.

    Düzeltme: Faturadan baktım, 5100 10w40 koymuşlar? Değiştirmeli miyim?
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  14. #25714
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    5100 bu motorla pek uymuyor çok titreşim yapıyor, 5100 10w30 koyanlar titreşimi biraz daha azalttığını söylemişti bulabiliyorsanız 7100 10w30 veya ipone r4000rs deneyeblirsiniz.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  15. #25715

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5100 bu motorla pek uymuyor çok titreşim yapıyor, 5100 10w30 koyanlar titreşimi biraz daha azalttığını söylemişti bulabiliyorsanız 7100 10w30 veya ipone r4000rs deneyeblirsiniz.
    Pulsardan geçtiğim için titreşim farketmiyorum da, motora zararı olacaksa (göstergede 2. diş hararet yanmadan pek hareket etmem) değiştirme yoluna gideceğim. Halbuki daha erken okusaydım iyi olurdu. 2 gün oldu yağ değişeli.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  16. #25716
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. 2. ve 3. viteslerde sakin ve 4-5 bin devir max 6bin devir civarında kullanıyorum. 3. vitesten sonra 6.000 devir altında kullanmıyorum ben motorumu max 8-9 bin devirde de vites atıyorum. genelde uzun yolda kullandığım için yüksek vites ve 8-9 bin devir arası kullanıyorum şehir içinde sessiz sakin fıtı fıtı. tamamen psikolojik olarak böyle kullanıyorum tavsiye yada dikkat ettiğim bir özellikten dolayı değil. Böylesi daha çok hoşuma gidiyor.
    sizin motorunuz kaç binde ve kaç model_?
    Anladım hocam şehir içi ben de sakin kullanırım fakat ara ara son viteste 8-9 bin devirlerde sabit gittiğim olabiliyor. izmire dönünce deneyeyim.
    Bendeki 2014 model, yanlış hatırlamıyosam 13 bin kmde idi
    jimi_hendrix bunu beğendi.
    Az silindir, çok iş

  17. #25717
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım hocam şehir içi ben de sakin kullanırım fakat ara ara son viteste 8-9 bin devirlerde sabit gittiğim olabiliyor. izmire dönünce deneyeyim.
    Bendeki 2014 model, yanlış hatırlamıyosam 13 bin kmde idi
    hocam söylediğiniz varadero olayı için şunu söyleyeyim honda 2010 dan sonra 10w30 önermeye başlamış. 2010 dan önceye ait motor bloğu olanlar için sıcaklık grafiği var şu sıcaklık aralığında şunu kullanın gibi.
    MoRFy bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  18. #25718
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ikinci el 1obin km civarında bakımları yapılmış lastik zincir dişlileri sağlam gözüken,bir cbr 250 için dikkat etmem gerekn başka şeyler varmıdır alırken,ayoksa sıfır mı alsam karar veremedim ve uzun yol yapıcam bakımı aksatmassak 40 50binleri görürmüyüm sizce sorunsuz.
    Ivırı Zıvırı "sağlam gözüken" dersen haşat bir motor alırsın,atı alan çoktan üsküdarı geçmiş olur. Gözükenden çok anlayan biri varsa beraber gidin bakın inceleyin. Belki dişliler bitik belki zincirin değişim zamanı geldi. Motor bloğuna hiç girmiyorum. Bakımlar meçhul... "GÖZÜKEN" kelimesiyle motor alınmaz

    Bunlar kıllık yapıyorsa sende sıfır al geç en azından herşeini kendin bilirsin biiiiiirrr...
    İkincisi Sıfır aldın varsayım 40-50 bin'e geldiğinde senin motor çoktan 4.5. ele düşer... (Kullanım sıklığına göre / El değiştirme sıklığına göre.)
    Ha 40 bin 50 bin kendim kullanacağım dersen bakım aralığınıda yaparsan gider için rahat olsun, ikinci el alırsan bu km lerin garantisini kimse veremez. 200 km cortlaman bile olası.
    jimi_hendrix bunu beğendi.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  19. #25719
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ikinci el 1obin km civarında bakımları yapılmış lastik zincir dişlileri sağlam gözüken,bir cbr 250 için dikkat etmem gerekn başka şeyler varmıdır alırken,ayoksa sıfır mı alsam karar veremedim ve uzun yol yapıcam bakımı aksatmassak 40 50binleri görürmüyüm sizce sorunsuz.
    Forumda 61000 gören var sadece statör arızası vermiş 2011 model. CBR600f konusunu açmıştı geçen aynı arkadaş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

    onun dışında 85-90.000 yapanlar var.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  20. #25720
    Kdr543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Istanbul
    Park halindeyken motorum dustu ve duvara carpti. Dusmeden sonra motoru itekledigimde sanki, araya bir yerlere bir sey sıkışmış gibi ses geliyordu.
    Bir de arka amortisore yuk bindikten sonra yuk azaldiginda islik sesi gelmeye başladı. Ornegin oturdum seleye, kalkınca islik sesi geliyor amortisorden. Sebebi nedir?
    ramcixx bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler