bayram öncesi anlaşmıştım satış için ancak alıcak kişi satış sabahı vazgeçti. Para vericek arkadaşı para vermekten vazgeçtiği için Araya bayram falan girdi şimdi tekrar ilana koydum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8455133/detay/
bayram öncesi anlaşmıştım satış için ancak alıcak kişi satış sabahı vazgeçti. Para vericek arkadaşı para vermekten vazgeçtiği için Araya bayram falan girdi şimdi tekrar ilana koydum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8455133/detay/
cbr kaç model_?
I live my dream life.
Kaçırılmayacak bir motor, Km çok iyi, fiyatta yerinde, yadırgamamak lazım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Kardeşim senin zincir bayağı bariz paslanmış yaw. Yer istanbul ise tabi o da fark eder nem v.s. Fakat şu jantı ve jant kollarını da temizlesen çok daha hoş olacak. Hiç el atmamışsın gibi geldi bana yada yağmurlu bir havada çamur olmuş...
Merak ediyorum da gidon yükseltme takıp sport Turing olarak kullanmak nasıl olur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Hani böyle bişey geçiyor aklımdan.
Uzun zamandır bütçe nedenli arayışlarım sürüyor. (rks titanik 150 sahibiyim)
Baya bi baktım nette bulamamıştım. Niyetim çanta takımı ile gidon yükseltmek (bütçem yeterse tabi)
2012-2013 model temize benzeyen 8-9 bin arası bazı ilanlar görüyorum. Eğer dediğim şekilde yapılabilirse ciddi olarak bütçe ayarlama gayretindeyim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-859.html
Ybalci adli arkadaşın yapmış olduğu kombine bayıldım. Tam istediğim gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Tabi soft olmayacak yan çantalar.
Sürüş pozisyonu bir hayli dik zaten, gidon yükseltmelik bir durum hissetmeyebilirsin daha önce binip denemediysen.
Kardeşim sahibinden de epey bi model baktım. Tarzım Sport Touring olduğu için aklıma oturan tek bir model var. Yamaha XJ6-N veya Diversion, Fazer düşünüyordum büyük ve kaba motor ABS yok, CBF 600 baktım o da emekli motoru Çantalı filan Bir arkadaşımın motorunda foto çekinmiştim galiba benim motorum bu;
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Zincir değişimi şu türlü durumlarda yapılır. Zincir artık gerdirile gerdirile bitmiştir. Gerdirirsin kendini tekrar salar. Bakla aralarında bükülme olur düz durmaz biri aşağı biri yukarı doğrudur hafif. Zincir gittiğin yerde ses yapar. Zincir bir yerde gergin bir yerde salık durumdadır. Bunu Arka tekeri sehpaya alıp tekeri çevirdğinde farkedersn. Ben 19.200 km fabrikasyon zincirini bu tür nedenlerden dolayı çıkardım. Yeni D.I.D zincir taktırdım 260 TL'ye. Motorunun km si bu 16 17 18. km deyse zincirin değişim zamanı gelmiş demektir.Ama üzerinde ki pas değişim zamanı geldiği anlamına gelmez. Kullanım şartları, koşullar, zinciri muhafaza durumun değişkenlik gösterebilir. düşük km lerde de pas yapabilir. Bu canını sıkmasın. Gaz yağı ile temizle tripmetreni her 300 km debir sıfırla yağla sıfırla yağa.
Dediğim gibi zincirin mekanik bir sorunu yoksa pas olumsuz bir etken değildir.
Motorunun; KM? KAÇ MODEL? yazabilir misin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
CBR 250 için en güzel kombinasyon Sadece yan çantalardır. CBR 250 Commuter bir motosiklet değil AHZ kardeşim Arka hafif ve kuyruk sivri. Çanta Hava gider. Motosiklet yolda aerodinamiğini bozar. Farklı hava sirkülasyonlarına girer, rüzgarın tokatlamasına maruz kalabilirsiniz. Bu motorlara bagaj olmaz tekrar söylüyorum. Şu türlü olabilir. İki adet yanlara textil çanta atabilirsiniz. For example;
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
Selamlar herkese, yine abuk bir soruyla karşınızdayım.
Makyajsız kasanın aynalarını makyajlı kasanın aynalarıyla değiştirebiliyor muyuz?
Sevgiler,
Efe
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Ama arka çantasız kullanamayacağımı düşünüyorum. kask Kıyafetler vs. elimde dolanamıyorum bu şekilde. Bugün tekrar bi sürüş denedim. Gidon yükseltme çok ihtiyaç hissedecek gibi durmadı(boyum kısa sanırım ondan ) ). Fiyatlar konusunda baya bi kafam karıştı ama. 8-9bin civarı çok temiz aletler görüyorum. Neyse araştırmaya devam
Bu arada Bence xj6 kesinlikle sizin motorunuz zevklerimiz ve isteklerimiz uyuşuyor gibi sanki. Deneme sürüşü imkanı buldum. zevk ve tercihler sebebiyle harika bir motosiklet. Ah ah paranın gözü kör olsun olsa alırım dire alabilirim sanırım
Artçılı, arka çantalı, hatta çanta üstünde de sırt çantası bağlı halde izmirden antalyaya kadar geze geze gittik, sürüşle ilgili hiç bir sıkıntım olmadı. 150-160 kmlerle viraja girdiğim de oldu, düzlükte rüzgarla boğuştuğum da... Motor gücü dışında can sıkan bir şey olmadı Görsel olarak güzel gelmiyor, ki o da bakan göze göre değişir.
Problem olmaz yani
Az silindir, çok iş
Allah herkesin gönlüne göre niye ettiği motoru nasip etsin inş. Kuluna nasip edeceği şeyin hayalini kurdururmuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------
Ben rampa tırmanırken devir saatim 7 bin devirden 6 ya 6 dan 5 e düştü mü keyfim kaçar birader. Beni asılan birşey olmayacak motorum CBR 250 ise.
Alırım sırt çantamı, asılırım tek gazla dağlara, siler atarım yollarda yatarım yinede yük istemem arkamda. Artçıda olmasın.
Artçılı bir yolculuk edeceksen tercihin SS olmayacak. Tercihin SS ise motorun hakkını vereceksin...
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
Amin inşallah Allah kaza bela vermesin hayırlı sürüşler yapalım. Hocam birde cbr bana göre çok ss bir alet değil. Tabi göreceli bir kavram yanlış anlaşılmasın. O yüzden cbr 250 bakınıyorum çok ss olaydı (oturuş falan R25 gibi) bakmazdım.
Zaten bütçe dolayısı ile liste öyle kabarık değil.
Bişey daha soracam : bu 2012 model ile 2013 arasındaki performans tartışması nedir?
ben de arkama artçı bindirmeyenlerdenim... Tadı kaçar, benle beraber gelecek olan moturunu alır gelir...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)