yaw millet 9.000 de iken esengüle 8.000 bakımına gitsem sıkıntı çıkarmazlar di mi? 2200 km lik gezi yaptım o da araya kaynadı. 7000 km de iken zaten servise götürmüştüm motoru...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
jimi merhaba. bursa servisinin söylediğini söylüyorum. spacy alphanın bakım aralıkları da 1000-4000-8000 diye gidiyordu. veya 6 ay hangisi erken dolarsa gibi. ben 6 ayda 4000'e ulaşamadım. 2000'de bakıma götürdüm. bir daha ne zaman geleceğimi sorduğumda 6000'de veya 6 ay hangisi dolarsa dediler. bakım periyotu bu şekilde oldu yani. sen 7000'de bakıma götürdüğün için bir sonraki bakım 11000'de olacak diye düşünüyorum. ama yine de servisine bir sor.
Selamlar,
1.Rodajda oldugunuz icin 6k 7k deviri gecmeden sık sık vites degistirerek ve ani hizlanmadan surus yapmalisiniz, arada sirada gecsen bi sorun teskil etmez.
2.Havalar cok sicak normaldir, oturus pozisyonuna daha cok dikkat et ayaklarinin ortasiyla degil on tarafiyla peglere bas(aya deniyo sanirim...)
3.Ezgost cok isinir normaldir, birde sifir almissin bunun sayesinde kokmada yapar, rodajdayken arkaniza artci almak rodaj icin sorundur, ayrica artcinizin ayakkabisinin erimesi normal degil acemilikten, egzosta degil peglere sizin gibi basmasi gerektigini soyleyin, temizleme kisminda ise yikadintan sonra wd40layip silin gecer. Mobilden yazmaya calistim, okunmayabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------
Bu arada ben servisi saldim arkadaslar, 15 dakkalik isi beklete beklete 1.5 saat yapip iscilik aliyolar, yerler artik.
çok teşekkür ederim detaylı bi şekilde cevapladığınız için. peki bu peglerin orasının ısınma muhabbeti zamanla geçen bişey mi yani yeni olmasıyla alakalı bişey mi yoksa hep olan bişeymi?
Ozelikle sag ayak pegi (egsozun oldugu taraf) ayak ayasi ile peglere basiyorsaniz ve ayaginiza ince tabanli bir ayakkabi var ise isinma hissetmeniz normal.
Bu aralar hava cok sicak, ve ozellikle dur kalk trafikte motorun isinmasi normal, gectigimiz aylarda disk kilidini arka tekere takmaya calisirken elim egsoza degmisti, bildigin yapisti deri uzerine
Eylul ekim ayi gibi havalar serinlediginde hic hissetmezsiniz. Ara gaz verme aliskanliginiz var ise vazgecin.
Egsoz sogudugunda bir kagit zimpara ile lastik izini cikarabilir, sonrasinda bi bez ile silebilirsiniz.
Koctas gibi yapi malzemeleri satilan yerlerde krom parlaticilar var, ise yariyormus onceki sayfalara goz atabilirsiniz.
Yeni motorun hayirli olsun, kazasiz belasiz
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
iyi forumlar arkadaşlar. Daha önce açlmış yazılmış çizilmiş şeyleri okudum ancak bi çkış bulamadım. işte o güzel soruyu sormak istiyorum....
-Mono kapak nereden bulabiliriz_?
bulan, yapan yada yapılmış gören varsa bilgi verebilirmi_?
Kardeşim bir ara bende baktım da büyük motorlar için var cbr 250 içinde EBAY dan getirtiyor arkadaşlar;
http://www.ebay.com/itm/Rear-Seat-Co...FUf0~U&vxp=mtr
Ebay'ın arama kısmına "cbr250r mono cover" yazarsan çıkıyor.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
türkiyede o fiyat olsa alırım dediğin doğru yurt dışından mantıksız o fiyata getirmek. plakalık gerçekten işiberbat etmiş...
I live my dream life.
rr versiyonunda kuyruk sivri tasarlanmış, plakalığı sökünce çok güzel bi görüntü olacak gibi
Merhaba geçen http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/168207-honda-cbr-2r50-hakkinda.html konusunda soruldu ama muhatabı çıkmadı. Cbr 250rr ın gelmesiyle 250r üretimi durdurulur mu sizce?
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)