Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2016, 10:08
#25101
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
ilk 100-150 km üzerindeki mumun gitmesi için ani hareket, fazla yatırma yapmamak gerekio. şöyle bi 500 km felan olduktan sonra virajlardaki durumundan bahsedebilir misin hocam, frenlemede nasıl, ıslak zeminde nasıl, şehiriçi parlayan asfaltta tutuşu nasıl, hafif gaz verince arka hemen salıyo mu kendini.
benim rosso2 ler iyice oynar vaziyette. düzgün asfaltta gerçekten çok güzel tutuyor, ama o şehiriçi asfaltta yere tutunamıo.
tmm kardeşim 500 km sonra izlenimlerimi buraya aktarırım inş. bakalım 11-12-13-14 eskişehir festivali var Ispartadan geçeceğim. Totalde 600 km yol yapacağım. O zaman her şey ortaya çıkar.
Birde bu şehir içi asfaltında lastiklerden çok da beklenti içersinde olmamak gerekir diye düşünüyorum. Sonuçta sürekli kullanmıyoruz. Bir çarşıya yada haftasonu turlamak için. Yeteri kadar ısınmıyor ve asfalta hakimiyette yol şartlarından dolayı net olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
viraja çok yatmak için hakkaten de devirli girmek daha iyi oluyor. Ne alakası var bilmiyorum ama lastik daha iyi tutunuyor...
Motosiklet kompresöre yükleniyor ve Aktarma sistemleri tekerlere daha fazla hakimiyet sağlıyor. Tam randıman ile sağlam bir viraj alınabiliyor. Bende devirli giriyorum.
Bazı dangalaklar virajda boşa alıyor, sanki kamyon kullanıyor lambur lumbur hop yolun dışına.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
MoRFy adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar arkadaşlar. Cuma günü çay kaşığı sesi için servise gittim hafta sonum çok yoğundu şimdi yazabiliyorum.
Servis ustası balataları söktü zımpara attı ve balata temizleyici sıktı. ön tekere paddock taktı çevirmeye başladı. Harbiden ses yok kesildi. ne zaman yola koyuldum gene başladı çay kaşığı sesi. sinirden E5 te yolun sağına çektim kendim aramaya başladım allahın sıcağında. Ve mutlu son...
Sol önde bulunan koruma takozu gevşemiş içerisindeki pul çıkır çıkır yapıyor. alyan anahtar ile sıktım ve o sinir bozucu sesten kurtuldum...
Vay arkadaş, lan bende iyice merak ettiydim haa. Ee servis olayı yalan oldu. neyse balataların bakıma girmiş oldu.
Sese bak yahu... 40 yıl düşünsen aklına gelmez,
Yeter ki takozdan gelsin gidon disk balata dan gelmesinde...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------
Heroes adlı üyeden alıntı
Abi bari biriniz yazsaydiniz ya bu kadar mi zor cevap vermek neyse caniniz sagolsun
Hocam senin mesajını gördüm amma velakin ben Isparta'dayım. Arkadaşlarımız sana yardımcı olacaktır. Yine servisten sonra kafana takılan,teknik be teorik, fikrimizi düşüncelerimizi almanı istediğin bir durum olursa yaz, yardımcı olmaya çalışalım.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
Reklamlar
-
26 Temmuz 2016, 01:24
#25102
-
26 Temmuz 2016, 01:41
#25103
Bugraaa adlı üyeden alıntı
yani ben prensip olarak kazalı motosiklet almıyorum. ne olur ne olmaz belli değil. bir de plakasını neden söker ki bir insan.
-
26 Temmuz 2016, 03:02
#25104
Aynen bende o na takildim, ikinci el almaya karsiyim ama bi anda cok cazip geldi, sadece cizik var demis detayli bi ogrenmem lazim
-
26 Temmuz 2016, 10:08
#25105
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
yani ben prensip olarak kazalı motosiklet almıyorum. ne olur ne olmaz belli değil. bir de plakasını neden söker ki bir insan.
Plaka sökülmüş. Neden? Tramerde hasar kaydı var belli ki. Muamma. Mide bulandırır, canın sıkılır kafalarda soru işareti...
Kardeşim CBR 250R dan geçiş yapacaksan bi 4 silindir 600 bak bence haa supersport olur, sport touring olur, Enduro olur... ara cclerle boğuşmayın acizane tavsiyem. 300-390-400 ...
-
26 Temmuz 2016, 10:52
#25106
ben plaka sökülmüş veya katlanır plakalık bulunan motosikleti 2. el olarak alacağımı düşünmüyorum. adam plakayı söktüyse kimbilir neler neler yapmıştır o motora
-
26 Temmuz 2016, 12:51
#25107
Valla kafa cok karisik, bi monster dusuncesi var, klasik mt07 var en ulasilamaz olaraktan triumph street triple var ama sorun su ki hem maddiyat hemde naked motora alismak. Bu yuzden bu motor dikkatimi cekti, bi yillik binmek icin.
-
26 Temmuz 2016, 15:25
#25108
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
ben plaka sökülmüş veya katlanır plakalık bulunan motosikleti 2. el olarak alacağımı düşünmüyorum. adam plakayı söktüyse kimbilir neler neler yapmıştır o motora
Hmm katlanır plakalık için ben hiç böyle düşünmemiştim. Doğru, adam katlanır plaka taktırdıysa ya polisten kaçıyor yada artistik yapınca kimliğimiz ortaya çıkmasın diye dip gaz kaçıyor. mantıklı.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
26 Temmuz 2016, 16:46
#25109
arkadaşlar benim bir iki sorum olacaktı bu cbr 250 nin bakım periyodları nasıldı aldığım adam 1000km bakımı yaptırmış şimdi 2600kmde sırada ki bakım ne zaman ve bu motosiklete rizoma elcik ve manet takılmış elciklerden hiç memnun değilim elimi acıtıyor çok sivri orjinal elcikleri ne kadara mal olur tekrar taktırsak
-
26 Temmuz 2016, 16:52
#25110
Arkadaslar 23bin km de 10 bin tl ye 2013 model buldum birtane temiz görünüyor fiyat uygunmudur sizce
-
27 Temmuz 2016, 01:35
#25111
Dobrucalı adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 23bin km de 10 bin tl ye 2013 model buldum birtane temiz görünüyor fiyat uygunmudur sizce
uygun .
-
27 Temmuz 2016, 02:25
#25112
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim bir iki sorum olacaktı bu cbr 250 nin bakım periyodları nasıldı aldığım adam 1000km bakımı yaptırmış şimdi 2600kmde sırada ki bakım ne zaman ve bu motosiklete rizoma elcik ve manet takılmış elciklerden hiç memnun değilim elimi acıtıyor çok sivri orjinal elcikleri ne kadara mal olur tekrar taktırsak
Yeni periyodik bakim tarihleri geldi her 4kda bir...
Elcik icinde bence hava ne kadar sicak olursa olsun eldiven kullan. Bodrumda kiralik toktan bi motordan dusmustum deri kaybi yasadim hic gerek yok boyle seylere.
-
27 Temmuz 2016, 02:59
#25113
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Yeni periyodik bakim tarihleri geldi her 4kda bir...
Elcik icinde bence hava ne kadar sicak olursa olsun eldiven kullan. Bodrumda kiralik toktan bi motordan dusmustum deri kaybi yasadim hic gerek yok boyle seylere.
yani büyük ihtimal ya elcikleri değiştireceğim yada yazlık eldiven alacağım kışlık korumalı eldivenim var ama çok terletiyor yazlık eldiven alayım en iyisi ama bütçem çok az 80tlye kadar alabilirim.
-
27 Temmuz 2016, 08:04
#25114
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
yani büyük ihtimal ya elcikleri değiştireceğim yada yazlık eldiven alacağım kışlık korumalı eldivenim var ama çok terletiyor yazlık eldiven alayım en iyisi ama bütçem çok az 80tlye kadar alabilirim.
Elciklerin takimi 20 lira fln olmasi lazim yanlis hatirlamiosam. cok pahali deil.
-
27 Temmuz 2016, 12:26
#25115
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim bir iki sorum olacaktı bu cbr 250 nin bakım periyodları nasıldı aldığım adam 1000km bakımı yaptırmış şimdi 2600kmde sırada ki bakım ne zaman ve bu motosiklete rizoma elcik ve manet takılmış elciklerden hiç memnun değilim elimi acıtıyor çok sivri orjinal elcikleri ne kadara mal olur tekrar taktırsak
2011-2012-2013 kasalar için;
2014 ve sonrası;
Daha detaylı bilgi için;
https://honda.com.tr/satis-sonrasi/k...m-kitapciklari
Elcik için size en yakın Honda Yetkili servisini arayarak elcikler veya diğer yedek parçalar için kargo isteyebilir, fiyat öğrenebilirsiniz.
Bu arada eldivensiz binme hocam. Çok suratli olmasada, grenajlı performans motoru kullanıyorsun. Aman ha!
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
Dobrucalı adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 23bin km de 10 bin tl ye 2013 model buldum birtane temiz görünüyor fiyat uygunmudur sizce
Model yılına, göre fiyat ve km makul. Düşünülebilir.
-
27 Temmuz 2016, 12:46
#25116
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
yani büyük ihtimal ya elcikleri değiştireceğim yada yazlık eldiven alacağım kışlık korumalı eldivenim var ama çok terletiyor yazlık eldiven alayım en iyisi ama bütçem çok az 80tlye kadar alabilirim.
dostum eldiven kullanmayarak büyük risk alıyorsun. umarım başına gelmez ama bir kazada veya düşmede refleks olarak ilk elimizi yere koyuyoruz. bu şekilde yaptığım kazada ellerimin hiç hasar almamasını sağlayan ve terletmeyen bering aero isimli eldivenleri tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
15/01/2016 tarihinde almıştım. Daha 1700 km yeni oldu. 4000'i bile dolduramayacağım adamlar yurt dışında 12000 demiş. heralde 5. sene bakıma giderdim
-
27 Temmuz 2016, 14:03
#25117
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
ben plaka sökülmüş veya katlanır plakalık bulunan motosikleti 2. el olarak alacağımı düşünmüyorum. adam plakayı söktüyse kimbilir neler neler yapmıştır o motora
Ne alakası var...
Katlanır plakalık kullanmak için nedenler sayayım sana. Orjinal egsoz ses çıkartıyor diye şikayet ediliyorsun, eğer şikayet eden yetkili bir abiyse tüm istasyonlara plakan gidiyor gördüler mi hemen kenara çekip herhangi bir şeyden ceza yazıyorlar. Bir şey bulamazlarsa kafalarına göre ceza yazıyorlar.
Trafikte aralardan gittiğin için, makas attığı için, emniyet şeridinden gittiğin için ceza yazılıyor veya şikayet üzerine durdurup yine kitliyorlar.
Bölünmüş yolda hız sınırımız 80 malum, 80'le gitmem. Her şeyden önce kendi can güvenliğim için, bu sebeple plakamı katlar olması gereken seyir hızında devam ederim, radar tutmaya kalkarsa basar giderim. Delil yoksa, suç da yok.
Bazen öyle durumlarla karşılaşıyorum ki kural ihlali yapmam gerekiyor, plakan görünüyorsa sıkıntı yaşarsın. Motosiklette buna çok mecbur kalıyorsun. Büyük CC motosikletle trafiğe yakalan, yolda emniyet şeridi olmasın geçecek yer de olmasın. Hele dört silindirliyse ileride bayılıp kalırsın sıcaktan full ekipman olmadığını farz etsek bile. Ara sokaklardan, kaldırımdan başka bağlantı yoluna geçerim. En basit örnek bu.. Kural ihlali yapmaya zorluyorlar, motosikleti araba gibi süremezsin. Plakan yeri gelecek açık gezeceksin yeri gelecek kapatmak zorunda kalacaksın. Daha birçok şey yazılır bunun üzerine.
Evet suçtur ama plakayı söktüyse neler neler yapmıştır mantığı yanlış. Plakam sökülü değil ama kapatma ihtiyacı duyduğum zamanlar oluyor.
-
27 Temmuz 2016, 17:32
#25118
Cbr125 te 2000 kmde yağ değiştiriyodum 2014 icin yağ 3000 kmde mi 4000 kmde bir mi değiştireyim?
-
27 Temmuz 2016, 22:52
#25119
ramcixx adlı üyeden alıntı
Eldivene karar verdim ve hem elciklerdeki batma gitti hemde Allah korusun kaza durumunda elimizi biraz da olsa koruyabilir
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
dostum eldiven kullanmayarak büyük risk alıyorsun. umarım başına gelmez ama bir kazada veya düşmede refleks olarak ilk elimizi yere koyuyoruz. bu şekilde yaptığım kazada ellerimin hiç hasar almamasını sağlayan ve terletmeyen bering aero isimli eldivenleri tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
15/01/2016 tarihinde almıştım. Daha 1700 km yeni oldu. 4000'i bile dolduramayacağım adamlar yurt dışında 12000 demiş. heralde 5. sene bakıma giderdim
Teşekkürler dostum eldiven scoyco marka aldım maalesef bütçem buna yetti
kaanyuce adlı üyeden alıntı
Cbr125 te 2000 kmde yağ değiştiriyodum 2014 icin yağ 3000 kmde mi 4000 kmde bir mi değiştireyim?
1000km de 4000-8000-12000 km gidiyor diye biliyorum ama bende 1500-2000km de değiştireceğim
Bu 2015 cbr 250ye yazın 10-50(İstanbul) kışın 10-30 (Bilecik) koysam sıkıntı olur mu?
-
28 Temmuz 2016, 10:30
#25120
kaanyuce adlı üyeden alıntı
Cbr125 te 2000 kmde yağ değiştiriyodum 2014 icin yağ 3000 kmde mi 4000 kmde bir mi değiştireyim?
Kardeş sorunda bi sıkıntı var galiba?
Cbr 125 te 2000 de değiştirmişssin 2014 için demişsin. Cbr 125 in modeli kaç?
Yada ikinci bir motor aldın onun yağ değişimini soruyorsun?
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler