Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Şubat 2016, 10:12
#24481
slymn93 adlı üyeden alıntı
Ben michelin pilot street aldım 4bin stok ile kullandıktan sonra iyikide almışım dedim motoruma bakış açım değişti güvenim arttı gerçekten çok fark ediyor 2 kere ön teker bırakması yüzünden kaza atlattım 3. Den sonra kafaya koydum ve değiştirdim. Şimdi kalkıp mıcırlı yolda yada toprak dökülmüş tol gibi yollar dışında bastın mı duruyor tedirgin etmiyor. O kadar hiç zorlamadim ama stopie yapmak istesen güzel asfaltta yaparsın. Ama irc ler illa ki belli bir sınırdan sonra kayıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Maddi durumunuz iyi ise gidim direk rosso 2 alın pilot streetten biraz daha pahali ama daha iyi bir lastik tereddüt etmeyin kendi Güvenliğinize yatırım yapıyorsunuz çünkü.
valla çok güzel söylemişsiniz ama sigortasıydı, bakımıydı belimi büktü. Lastik fiyatları da uçmuş gerçekten. Öncelikle IRC kuru zeminde sıkıntı çıkartır mı? Zaten yağmurda-yaşta binmeyi düşünmüyorum. Bir de son olarak şimdilik arka lastiği değiştirsem, sonuç olarak güç arka lastikten geliyor. nasıl olur?
pilot street ile diablo rosso'lar arasında 100.- TL oynuyor bu arada.
Reklamlar
-
26 Şubat 2016, 10:23
#24482
kedurgut adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
cbr250 ailesine dün itibariyle yeni katıldım. Motorum 12bin'de,2014 model. zincirini değiştirip yağını, filtresini yenileteceğim. üzerinde stock lastikler var. yaklaşık 100 km geldim, fazla üzmedi. dostlar, değiştirmek elzem mi diyorsunuz? Motor ustam bu sezonu çıkarır dedi. Bunun dışında vereceğiniz her türü tavsiye kabulümdür.
http://<a href="http://hizliresim.co...5A.jpg</a></a>
12.000 ' de zinciri degistirmeye gerek duyuyorsan kim bilir nasil davranmistir o motora neyse almissin artik hayirlisi olsun. Lastikleri degistir michelin,pirelli,metzeller iyidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Malatya CBR adlı üyeden alıntı
selamun aleyküm
arkadaşlar cbr125 var bende de bizim bilgi paylaşım başlığında cevaplarımı alamıyorum pek canlı değil bölüm yazanların da pek bilgisi yok ben motorum bakımını (ön arka fren hidroliği ve soğutma suyu değiştirme işini) kendim yapmak istiyorum sorular soruyorum pek cevap alamıyorum soğutma suyu işinde size soracaklarım var bilgisi olan esirgemezse çok sevinirim
1)kullanıcı kitabında bizde ''yedek depo'' diye ifade edilen yer aslında ''genleşme kabı'' oluyor değil mi?
2)radyatör soğutma suyunu 2 yılda bir değiştirin diyor benim ki 3 yıl oldu değişmedi bir sıkıntı olmuş mudur (şuan en asgari seviyede sanki arada asgarinin de altına düşüyormuş gibi geliyor)
3)bu değişimi kendim yapmak istiyorum. Kullanıcı kitabında da değiştirin dediği için tamamını boşaltıp önerilen miktarda antifiriz ve saf su eklemek istiyorum fakat bu radyatör soğutma suyunun tahliye borusu nerede? nereden boşaltacağım bu suyu ayrıca boşalttım diyelim ondan sonraki işlem nedir ? (bildiğim kadarıyla arka sele çıkacak oradan ön seleye ulaşacağız ön seleyi çıkaracağız sonra orada plastik bir kapak varmış orası ''yedek depo'' diye ifade edilen ''genleşme kabı'' herhalde oraya 2 seviyenin arasında su ekleyeceğiz) (ama bunu nasıl boşaltacağım tahliye yeri neresi ve bir sıkıntı olur mu bunu benim yapmam?)
hidroligi herkes degistiremez oyle frenin havasini falan alman lazim. Ugrasma ver servise 50-100 liraya hallolur
-
26 Şubat 2016, 12:50
#24483
seta34 adlı üyeden alıntı
12.000 ' de zinciri degistirmeye gerek duyuyorsan kim bilir nasil davranmistir o motora
neyse almissin artik hayirlisi olsun. Lastikleri degistir michelin,pirelli,metzeller iyidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
hidroligi herkes degistiremez oyle frenin havasini falan alman lazim. Ugrasma ver servise 50-100 liraya hallolur
valla ustam, gayet iyi ve temiz dedi. aslında zincir de idare eder ama olmuşken tam olsun diye değiştiriyorum. zincir önemli ağa.
bu arada 826.- TL sigorta çıktı. diyecek birşey bulamıyorum.
-
26 Şubat 2016, 15:06
#24484
kedurgut adlı üyeden alıntı
valla çok güzel söylemişsiniz ama sigortasıydı, bakımıydı belimi büktü. Lastik fiyatları da uçmuş gerçekten. Öncelikle IRC kuru zeminde sıkıntı çıkartır mı? Zaten yağmurda-yaşta binmeyi düşünmüyorum. Bir de son olarak şimdilik arka lastiği değiştirsem, sonuç olarak güç arka lastikten geliyor. nasıl olur?
pilot street ile diablo rosso'lar arasında 100.- TL oynuyor bu arada.
Frenlemede ani frenlerde eylemsizlik momentinden dolayı yük öne biniyor hatta şöyle söyleyeyim ben size direk makina mühendisliği öğrencisi olunca teknik terimlere girdim istemeden. Ani frenlemede neredeyse sadece ön frene yük biner ve ön teker sizi durdurur diyebilirim arka tekerde yük kalmadığı için yerden bile kesilebilir çok sert frenlemede.demem şu ki arka tekeri degistirdiginde ani gaza bastığında boşa dönmek yerine biran önce yolu tutup ivmelenecektir ve virajlarda arkadan kaymaların önüne geçersiniz ki motorun sınırını bilerek sürerseniz ufak kaymalarda salınımı hissedip bu kaymalari toparlarsiniz rahatlikla fakat virajda ön tekeriniz kayarsa direksiyon da sizin kontrolünüz dışında yön degistireceginden kayıp dusmeniz kaçınılmaz olacaktır.düz frenlemede de eğer direksiyon kontrolünüz iyi değil ise yine düşersiniz yön değiştirir gidon. Ön tekeriniz iyi olursa düz giderken frenlemeniz daha net olacaktır virajda da önden kayma yerine arkadan kayma tercih edilir toparlanmasi mümkün olduğu için. Ben olsam önü değiştirirdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
Yani amaç gücün geldiği yer değil dizginlendigi yer.
Ne demiş ünlü bir lastik firması kontrolsüz güç güç değildir
2 Teker bir başka !
-
26 Şubat 2016, 15:08
#24485
trancexp adlı üyeden alıntı
Youtube dan araştırma yaptınmı hiç, orada mutlaka vardır diye düşünüyorum.
tamamı ingilizce sadece görüntü olarak faydalanıyorum ama adam sürekli konuşuyor bişey anlamıyorum ahh ahhh bir sürü motovlogcu çıktı piyasaya şöyle bi hizmet yapan gelmedi
-
26 Şubat 2016, 15:09
#24486
Motoru satıp cbr 500 e yonelmeyi düşünüyordum şuan için bu durumu ertelemem gerekecek.
Aranızda yan çanta demiri bulabilen var mı cbr250 ye göre motoru degistiremeyecegime göre ihtiyaca yönelik yatırım yapayım diyorum
2 Teker bir başka !
-
26 Şubat 2016, 20:13
#24487
seta34 adlı üyeden alıntı
12.000 ' de zinciri degistirmeye gerek duyuyorsan kim bilir nasil davranmistir o motora
neyse almissin artik hayirlisi olsun. Lastikleri degistir michelin,pirelli,metzeller iyidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
hidroligi herkes degistiremez oyle frenin havasini falan alman lazim. Ugrasma ver servise 50-100 liraya hallolur
hidrolik işi tamam teoride bir sorunum yok topladığım bilgileri bir resim dosyasında derledim sizinle de paylaşayım(resimler alıntıdır) 1.5-2 yıldır yapmayan arkadaşlar varsa isterse değiştirir hidrolikleri faydası ise örneğin 4.5saniye durma mesafeniz varsa 3-3.2 saniye de duruyor hidroliğin içine zamanla giren mikroskobik tortularda fren performansını etkiliyor o yüzden 1.5-2 yılda bir değiştirmek lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Arkadaşlar 2-3 yıldır soğutma sıvısı ve ön, arka fren hidroliği değişmeyen arkadaşlar siz ne yaptınız acaba?
-
26 Şubat 2016, 21:31
#24488
Malatya CBR adlı üyeden alıntı
hidrolik işi tamam teoride bir sorunum yok topladığım bilgileri bir resim dosyasında derledim sizinle de paylaşayım(resimler alıntıdır) 1.5-2 yıldır yapmayan arkadaşlar varsa isterse değiştirir hidrolikleri faydası ise örneğin 4.5saniye durma mesafeniz varsa 3-3.2 saniye de duruyor hidroliğin içine zamanla giren mikroskobik tortularda fren performansını etkiliyor o yüzden 1.5-2 yılda bir değiştirmek lazım
http://i.hizliresim.com/LApAlV.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Arkadaşlar 2-3 yıldır soğutma sıvısı ve ön, arka fren hidroliği değişmeyen arkadaşlar siz ne yaptınız acaba?
Ben servisde hallediorum fren hidroligini kafam rahat yani fren onemli bi etken acip kurcalamamak lazim cok..
-
27 Şubat 2016, 02:39
#24489
kedurgut adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
cbr250 ailesine dün itibariyle yeni katıldım. Motorum 12bin'de,2014 model. zincirini değiştirip yağını, filtresini yenileteceğim. Bunun dışında vereceğiniz her türü tavsiye kabulümdür.
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
Zinciri güzel bir temizleyip yağlayın ve gerdirin ölü -kilit bakla çok olduğunu zannetmiyorum.
Yağ hava filtesi olarak orjinal ürün harici kullanmayın.
Dizlik veya korumalı pantolon kullanın.
Malatya CBR adlı üyeden alıntı
[FONT=Franklin Gothic Medium]hidrolik işi tamam teoride bir sorunum yok topladığım bilgileri bir resim dosyasında derledim sizinle de paylaşayım(resimler alıntıdır) 1.5-2 yıldır yapmayan arkadaşlar varsa isterse değiştirir hidrolikleri faydası ise örneğin 4.5saniye durma mesafeniz varsa 3-3.2 saniye de duruyor hidroliğin içine zamanla giren mikroskobik tortularda fren performansını etkiliyor o yüzden 1.5-2 yılda bir değiştirmek lazım]
Hocam şu yazı fontundan bi vazgeçsen, 125r bölümünde de ufak ufak yazıyorsun okurken afakanlar basıyor.
Dediğin gibi fren hidrolik sıvısı değişiminin 2 senede bir yapılması gerekiyor, bu işi internetten öğrenerek değil, bir usta eliyle yaptırmanızı öneririm.
Arka fren pedalının üzerinde radyatör suyunun küçük rezerv deposu var, yıldız tornavida ile önündeki plastiği söküp, ne kadar kaldığına bakabilirsin. L yazan ibarenin altında ise ekleme yapmak gerekebilir.
Yine bunları kitapçığın önerdiği markalar ile yapmak iyi olur, zira antifiriz su oranı önemli, petrol ofisinden X marka saf suyu alıp boca etmeyin.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
27 Şubat 2016, 02:48
#24490
Yeni cıbırlar fuarda yoktu.Abs gelecekti.Bilgisi olan yok mu?
-
27 Şubat 2016, 02:51
#24491
Keoma adlı üyeden alıntı
Yeni cıbırlar fuarda yoktu.Abs gelecekti.Bilgisi olan yok mu?
Yeni cbr diye bir şey zaten yoktu, onlarca sayfa önce yazmıştık zaten.
Millet çince dergide gördüğü photosoplu veya konsept motorları 250r sanıyor.
Fuarda yeni olan tek Cbr 500r idi, motor bloğu aynı, egsoz , ön far ve grenajlarda fark var. ABS var.
25 kağıda veriyorlardı kampanyalı özel fiyat
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
27 Şubat 2016, 02:54
#24492
Ya onu biliyorum.Bu fosforlu cbr ler vardı abs li demişlerdi.Bahsettiğin siyahı biliyorum.
-
27 Şubat 2016, 12:20
#24493
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
Zinciri güzel bir temizleyip yağlayın ve gerdirin ölü -kilit bakla çok olduğunu zannetmiyorum.
Yağ hava filtesi olarak orjinal ürün harici kullanmayın.
Dizlik veya korumalı pantolon kullanın.
Hocam şu yazı fontundan bi vazgeçsen, 125r bölümünde de ufak ufak yazıyorsun okurken afakanlar basıyor.
Dediğin gibi fren hidrolik sıvısı değişiminin 2 senede bir yapılması gerekiyor, bu işi internetten öğrenerek değil, bir usta eliyle yaptırmanızı öneririm.
Arka fren pedalının üzerinde radyatör suyunun küçük rezerv deposu var, yıldız tornavida ile önündeki plastiği söküp, ne kadar kaldığına bakabilirsin. L yazan ibarenin altında ise ekleme yapmak gerekebilir.
Yine bunları kitapçığın önerdiği markalar ile yapmak iyi olur, zira antifiriz su oranı önemli, petrol ofisinden X marka saf suyu alıp boca etmeyin.
Çok teşekür ederim. zinciri değiştirdim, choho'nun altın sarısı o-ringli zincirini taktım. dediğiniz gibi hava ve yağ filtresini orijinal taktırdım.
şuan için kask, mont, bellik ve eldiven ile korunuyorum
en büyük sorunum lastik. güven vermiyor lastikler. gelecek hafta istanbul'a gitmeyi planlıyorum. stok irc lastikler kuru zeminde çok üzmez sanırım beni.
-
27 Şubat 2016, 12:27
#24494
kedurgut adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
cbr250 ailesine dün itibariyle yeni katıldım. Motorum 12bin'de,2014 model. zincirini değiştirip yağını, filtresini yenileteceğim. üzerinde stock lastikler var. yaklaşık 100 km geldim, fazla üzmedi. dostlar, değiştirmek elzem mi diyorsunuz? Motor ustam bu sezonu çıkarır dedi. Bunun dışında vereceğiniz her türü tavsiye kabulümdür.
http://<a href="http://hizliresim.co...5A.jpg</a></a>
Kardeşim kazasız belasız inş hayırlı uğurlu olsun... Bu gün bekliyorum yanıma akşama gazlayalım biraz
-
27 Şubat 2016, 14:04
#24495
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hocam şu yazı fontundan bi vazgeçsen, 125r bölümünde de ufak ufak yazıyorsun okurken afakanlar basıyor.
Pardon
Yamaha YBR 125 (2010-2012) = 21.000 km
Honda CBR 125R (2015-2016) = 7000 km +∞
-
27 Şubat 2016, 14:54
#24496
kedurgut adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
cbr250 ailesine dün itibariyle yeni katıldım. Motorum 12bin'de,2014 model. zincirini değiştirip yağını, filtresini yenileteceğim. üzerinde stock lastikler var. yaklaşık 100 km geldim, fazla üzmedi. dostlar, değiştirmek elzem mi diyorsunuz? Motor ustam bu sezonu çıkarır dedi. Bunun dışında vereceğiniz her türü tavsiye kabulümdür.
http://<a href="http://hizliresim.co...5A.jpg</a></a>
Ben im ki 2015 yazin 4500 km yol yaptim benim gibi sakin kullaniciysaniz fazlasiyla is goruyor ama ben atraksiyon severim diyorsan bence degisimi dusunun yagmurda 1-2 kez surdum sikinti olmadi
-
27 Şubat 2016, 15:48
#24497
Sokollu adlı üyeden alıntı
Yeni cbr diye bir şey zaten yoktu, onlarca sayfa önce yazmıştık zaten.
Millet çince dergide gördüğü photosoplu veya konsept motorları 250r sanıyor.
Fuarda yeni olan tek Cbr 500r idi, motor bloğu aynı, egsoz , ön far ve grenajlarda fark var. ABS var.
25 kağıda veriyorlardı kampanyalı özel fiyat
arka koltuk ta değişik hava giriş kanalları var , arka stop değişik, kuyruktaki demir boynuzlar kaldırılmış,ön frene ayar zımbırtısı konmuş , debriyaj çanağı altın rengi gibi bişi olmuş, ön amortisör için ayar zımbırtısı konmuş
-
28 Şubat 2016, 19:55
#24498
-
29 Şubat 2016, 03:33
#24499
Arkadaşlar motoruma pek binemediğimden ve taşındığım yerde garaj olmadığından motorumu satacağım yakın bir zamanda.
Bakımını yapayım öyle satayım dedim, İpone 10w40 yarı sentetik yağ almak istedim, bulamadım. Bu yağı bulabileceğim bir yer var mı? Yoksa başka hangi yarı sentetik yağı önerirsiniz?
-
29 Şubat 2016, 09:50
#24500
Cbr 250r koruma takoz lari kaç para
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)
Bu Konudaki Etiketler