12.000 bakimina goturucem 1 haftaya.
Bir arkadas ipone full katana yag koyup cok memnun kalmisti.
Servis normalde castrol koyuyor bu bakimda ipone full katana yag koyulmasini isteyecegim, varmi deneyen tavsiye eden yada etmeyen?
12.000 bakimina goturucem 1 haftaya.
Bir arkadas ipone full katana yag koyup cok memnun kalmisti.
Servis normalde castrol koyuyor bu bakimda ipone full katana yag koyulmasini isteyecegim, varmi deneyen tavsiye eden yada etmeyen?
Herkese iyi günler.
Malum havalar soğuyor arkadaşlar ve motorumda antifirizli su var mı yok mu bilmiyorum. Kullanım kitapçığında yedek depodan ekleme yapın yazılmış ve benim şuan yedek depomda hiç sıvı yok gözüküyor. Çift farlı kasasına sahip arkadaşım var,onun motora da baktık onun da hiç sıvı yok bu yedek depo haznesinde. Demek istediğim,şuan antifirizli su var mı yok mu bilmiyorum ve yedek depoda da hiç sıvı yok. Geçen kış hiç dikkat etmemiştik bu hususa ve bi problem olmadı ama koca yaz geçti aradan... Acaba diyorum,saf su ve antifirizli su alıp yedek depodan eklesem işe yarar mı ?
Servisi aradım sordum,yüzde doksan vardır zart zurt dediler ama güven olmuyor bir de sizlere sorayım dedim
Merhaba arkadaslar Sair Sigortadan cbr250r icin kasko fiyati aldim. 1.100 tl civari. 2013 model icin. Sizce uygun mu?
Sigorta fiyatları uçmuş. Ortalama bişey söylemek zor ben R6 ya 700 TL ye yaptırdım yeni. Tüm acentelerden en ucuza aldığım Doğa idi. Bi bakın isterseniz
Hocam cbr250 için full sentetik olan hiçbir yağı önermiyorlar. Debriyajda kaçırma gibi problemler olduğu söyleniyordu.
Kendim bizzat Motul 5100 denedim ve memnun kalmadığım için, Ipone 10-40 kullanmıştım.
Tavsiye edecceğim tek yağ, Ipone 10-40 yarı sentetik olanı. Alın koyun motorun çalışması bile değişiyor.
Merhaba arkadaşlar,
Çarşamba günü işe giderken trafik kurallarını hiçe sayan bir araba sürücüsü sebebiyle yaptığım panik freninden sonra ön tekeri kaymasıyla düşük hızda da olsa motordan düştüm. Tüm ekipmanları giyiyordum. O sebeple sol bacağımda ve bileğimde doku zedelenmesi haricinde bir hasar almadım.
Motorun vites levyesi eğildi, dolayısıyla vites değiştiremiyorum şu an. O gün de şehir içinde 6. viteste eve götürmüştüm motoru. Sanıyorum bir de gidonda hafif bir yamulma var ama emin değilim. Olayın şokuyla tam kontrol edemedim.
Sormak istediğim; serviste vites levyesi (pedalı) değiştiren ve fiyatını hatırlayan var mı? Yedek parça olarak alabileceğim bir site var mı?
Yurtdışında $25'a satılıyor. Alıp kendim değiştireceğim.
Aslında bu olayda ABS'nin neden önemli olduğunu anlıyorsunuz. Panik frenini her ne kadar pratik yapıp geliştirme şansınız olsa bile her olumsuz durumda fren yapmayı çok düşünmemenizi sağlıyor. O sebeple bu hafta ABS'li motor bakmadım değil. Halbuki motorumu seviyorum. 2 hafta önce mercekli xenon falan uygulamıştım kendim (bir ara başlık açıp paylaşacağım detayları). Güzel de bir eksoz taktırmayı düşünüyordum ama önümüzdeki sene fırsatım olursa 2016 kasa CBR500R bakacağım gibi duruyor. Geçmişken çift veya 4 silindire de geçmek var aklımda. Bu konuda tavsiyenizi duymak isterim CBR250 sahibi olarak.
Vites pedalını çekiçle çekerek düzeltebilirsin. Esnek malzemedir, yenisiyle değiştirmene gerek yok.
Merhabalar dağıtım iznine geldikten sonra motora devamlı bineceğim diye zinciri dişliyi değiştirdim. Makine şöyle bi kendine geldi ama bi sıkıntı oluştu şimdi de 1. viteste dururken altında boşluk var hissede biliyorum vede vites geçişleri acayip zor oldu acaba takarken bi sıkıntımı oluşturdu yoksa ben 20 gündür binmediğim den mi böyle hissediyorum ki ?
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
Degistireceksen servisten 80 lira civari biseydi.
Yaparim dersen cok kolay
Bi uzun duz tornavida birde bezi al bezi ikiye katla ve vites pedalinin arkasina koy duz tornavidayi oraya sok ve kendine cek duzelecektir. Icine sinmezse degistir.
Gidonu yamulttuysan 60 lira sifiri ama duzeltmek kolay herhangi bir motorcuya gotur boru takar oraya kendine cekince duzelir icine sinmezse degistirebilirsin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-bakimli-ve-uygun-cbr250-242018146/detay bu ilana bakip bana yorum yaparmisiniz almak konusunda baska ilanlar onerirsenizde sevinirim
Selam,
Fiyat inanılmaz ucuz. Kaza durumuyla ilgili de bilgi verilmediği için kazalı olduğu kesin. Xenon far olayı, lenssiz olduğu için trafikte çok küfür yersiniz. Tek avantajı lastikleri gibi duruyor
Bakımlarının serviste, kazalıysa/düşmeliyse parçalarının orijinaliyle değişmiş olması önemli. Bunları öğrenebilirseniz servisinden belki denenebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
Teşekkürler, deneyip düzeltmeye çalışacağım. Olmazsa değiştiririm.
Orjinal gidon 120 TL, düzeltilecek bir şey değil, değiştirmenizi öneririm.
Ne soğudu hava be İstanbulda 10 dk ısınmıyor motor.
Bu gece çiy vardı yine dikkat edin ben patates oldum geçen ay, yaya şeriti üzerinde direk bırakıyor teker.
Beyler aklıma takılan bi konu var.
Benim motor 2012 model, 2012 çıkışlı, 2012'den beri sürüyorum yani kısacası motor 2012'den beri 5.000km yaptı
1.000 bakımını teee yaklaşık 2 sene evvel yaptırdım. Motor bu süre zarfında hiç bi şekilde servise gitmedi. Yani artık 6.000 bakımını erkenden yaptırıp yağını ve zamanı gelen herşeyi değiştirtmeli miyim?
Bu aralar vites geçişleri sertleşti. Sıkıntısız 1'den 2'ye atarken artık genelde boş vitese geçer oldu. (Tam emin değilim ama buna sebep bu aralar yeni ayakkabılar giydiğim için olabilir mi emin değilim)
Fikirlerinizi bekliyorum.
Zamani gelmis bence motor bi servis gorsun...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------
Hava fena ya... bu havada lastik ne olursa olsun heran hersey olur. sende soguklara kaldin lastigi deistirsen rodaj doneminde sancili olucak... ama deistirdiginde tekrardan yeni motor almis gibi olucaksin
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)