Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24201
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    MOTORUMU SATIYORUM;
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4896413/detay/

    ACİL NAKİT İHTİYACINDAN FORUMDAKİLERE 8500 TL YE BIRAKACAĞIM.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24202

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Surekli su kadar benzinle ne kadar yol yaptigima bakarken motor 8900 km olmus 8000 bakimini gecirdim. Garantiden ciktik mi simdi?

  3. #24203
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Alıntı Matalgan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam. Bugün durur haldeyken birinci vitesle kalkış yaparken 3-4m sonra vites kendiliğinden boşa çıktı. Bu başıma ikinci defa geliyor. Ayağım vites koluna değdiğini sanmıyorum. Motor da henüz çok yeni, 3.500km, dişlilerin yalama olacağını zannetmiyorum. Böyle birşey yaşayan olu mu hiç?
    başıma benimde 1-2 kere geldi, sahilde ışıklardan kalkış yaptım. 1'den 2'ye geçtim kısa sürede boşa düştü. Sanırım nedeni vitesin geçişini tam sağlayamamamız.
    Matalgan bunu beğendi.
    '' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''

  4. #24204
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı EmirŞengezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Surekli su kadar benzinle ne kadar yol yaptigima bakarken motor 8900 km olmus 8000 bakimini gecirdim. Garantiden ciktik mi simdi?
    Servise periyodik bakima gittiginde `oho sen gecirmissin km`yi` diyeceklerini sanmiyorum. periyodik bakimi yaptir, km`ye bakmiyorlar zaten, firsat bulamadigini soyle. Garanti disi kalacagini sanmiyorum kitapcik 6binde bir dedigi halde 4binde periyodik bakima giriyoruz zaten.

    Alıntı Matalgan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam. Bugün durur haldeyken birinci vitesle kalkış yaparken 3-4m sonra vites kendiliğinden boşa çıktı. Bu başıma ikinci defa geliyor. Ayağım vites koluna değdiğini sanmıyorum. Motor da henüz çok yeni, 3.500km, dişlilerin yalama olacağını zannetmiyorum. Böyle birşey yaşayan olu mu hiç?
    Zamanla alisirsiniz, uygun devirde debriyajsiz bile cok rahat geciyor vitesler.

    Benim tavsiyem vites atmadan once ayaginiz vites peginin altinda hazir olsun, debriyaji cekince (sert sekilde degil) tekme atar gibi de degil , pege yukari dogru artan bir kuvvet uygulayin.

    Bence vitesi cok nazik gecirdiginiz icin 2den bosa dusuyor. Gazi kapatip debriyaji cekmenizle vitesi gecirmeniz bir olsun.
    Matalgan bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  5. #24205
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Gkhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda da şuan 2013 ve öncesi için indirimler var bakım,yedek parça vs. Fiyatları yükseltip indirmiyorlar değil mi? Kontrol eden oldumu hiç
    Olayı sana net anlatıyım.

    önce yüzde 5-6 parçaları zamlıyorlar bu yüzde 15-20 indirimlerden önce hemen arkasından kampanya başlıyor. Geçen yıl ben zincir dişliyi(cbr125 motor) 260 a değiştirdim bu kampanyalarından normalde 295-320 arası fiyat aldım.

    bu tarz fiyatlı işlemler için uygun. buji hava filtresi balata disk debriyaj zincir dişli gibi ihtiyaçlar geldiyse kampanyadan yaptır her türlü kardasın

  6. #24206
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün oldugu yerde yan yatırdım yokuştu park ettiğim yer tutamadım. debriyaj maneti yamuldu onu elimle düzeltip devam etsem sıkıntı olur mu esnek birşeymi yani ? 2014 yeni kasanın orjinal maneti.
    Orjinal manetle degistir zaten 25 lira birsey, sakın cikma,cakma manet taktirma pisman olursun cok sallaniyo :D

  7. #24207
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı forumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elim yatkın kendim de hallederim ama malum garanti için servis zulmune katlanıyorum. Gerçi motorda yağ kaçağı var birazdan resimlerini atacağım fikir almak için. Eğer garantiden yapmazlarsa bundan sonra servisi asla kullanmayacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    2014 model 12000 km motor arkadaşlar.
    Bakımları daha bir kaç gün önce yapıldı, motoru sıkıştırmam titiz kullanıcıyım ama bu neden oldu anlamadım.
    Bakımlardan önce fark etmiştim orada bir yağlanma olduğunu zinciri bol yağlamıştım sıçrayıp rüzgarla dağılmıştır diye düşündüm. Temizledim bakıma soktum yaklaşık 200 km sonra bu halde. Damlama yok işaretli yerde çok yavaş bir şekilde nemlenme var.


    http://i.hizliresim.com/YJ75Gz.jpg

    En ilginç kısmı burası.
    Motorun şaseye bağlandığı yerin hemen altında da aynı şekilde sızıntı var.
    Yukarıdan damlasa rüzgar farklı yerlere de bulaştırır ama damlamadan kaynaklı değil. Oradan yağ da geçmiyor diye biliyorum. Başına gelen ya da servise gitmeden önce önerisi olan arkadaşlar bir yardımcı olur musunuz?


    http://i.hizliresim.com/8Q7EyV.jpg
    Geçmiş olsun.. İlk fotoğraftaki nemlenme bende bayadır var ellemiyorum sürekli yağı kontrol edin.. Yarın servise gidiyorum ben de baktırayım bi neymiş sıkıntı..
    forumcu bunu beğendi.

  8. #24208

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015

    önce sonra :D Nerden bulurum debriyaj manetini

  9. #24209

    Üyelik
    16 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cb650f
    evet sanırım haklı olabilirsin, vitesin geçisini tam yapapamış olabiliriz. daha iyi baskı uygulamaya dikkat edeceğim vites çubuğuna.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başıma benimde 1-2 kere geldi, sahilde ışıklardan kalkış yaptım. 1'den 2'ye geçtim kısa sürede boşa düştü. Sanırım nedeni vitesin geçişini tam sağlayamamamız.
    evet sanırım haklı olabilirsin, vitesin geçisini tam yapapamış olabiliriz. daha iyi baskı uygulamaya dikkat edeceğim vites çubuğuna.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servise periyodik bakima gittiginde `oho sen gecirmissin km`yi` diyeceklerini sanmiyorum. periyodik bakimi yaptir, km`ye bakmiyorlar zaten, firsat bulamadigini soyle. Garanti disi kalacagini sanmiyorum kitapcik 6binde bir dedigi halde 4binde periyodik bakima giriyoruz zaten.



    Zamanla alisirsiniz, uygun devirde debriyajsiz bile cok rahat geciyor vitesler.

    Benim tavsiyem vites atmadan once ayaginiz vites peginin altinda hazir olsun, debriyaji cekince (sert sekilde degil) tekme atar gibi de degil , pege yukari dogru artan bir kuvvet uygulayin.

    Bence vitesi cok nazik gecirdiginiz icin 2den bosa dusuyor. Gazi kapatip debriyaji cekmenizle vitesi gecirmeniz bir olsun.
    Teşekkür ederim, dikkat edeceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

    Merhaba arkadaşlar, zincir yapı konusunda birşey duydum, sizin de fikirlerinizi almak istiyorum. Sanırım genel olarak race tipi zincir yapı kullanıyoruz fakat bir yerden duyduğuma göre günlük kullanım zincir yapı kullanmamız daha mantıklıymış. Sonuçta 1000RR'ımız yok, çok yüksek hızlara çıktığımız da söylenemez genel şehir içi kullanımda (ortalama 100km/h). Race tipi yağlar yarış performansı için yapılmış ve daha akışkanmış, doğru mudur sizce?

  10. #24210

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt 07
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.. İlk fotoğraftaki nemlenme bende bayadır var ellemiyorum sürekli yağı kontrol edin.. Yarın servise gidiyorum ben de baktırayım bi neymiş sıkıntı..
    Yakın zamanda başladı bende maalesef. Eksiltme yok çok şükür ama rahatsız ediyor işte. Şimdi komple motoru temizledim yağdan kirden durumuna bakacağım nerede ne var değerlendireceğim. Bu arada motoru temizlemek için grenajları sökmüştüm, hazır sökmüşken çalıştırıp üst devirlerdeki zırıltıya da baktım. Ön cam kesinlikle ciddi ses yapıyor onu buldum, deponun devamındaki yan kapaklardan birisi gevşemiş onu da buldum. Bir de arka stop camının üzerindeki grenaj gevşemiş. Velhasıl sorunları bulduk ama nasıl çözeceğimi düşünüyorum şimdi.

  11. #24211

    Üyelik
    27 Ocak 2015
    Merhaba arkadaşlar,

    1,5 sene sonunda cbr 250r nedir ne değildir, videoda bunlardan bahsetmeye çalıştım. Umarım alacak ya da yeni alan arkadaşlara yardımcı olur.

    https://www.youtube.com/watch?v=-dxDMjL23EE

    İyi Seyirler.
    Emron bunu beğendi.

  12. #24212
    mertcancbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara
    Arkadaşlar merhaba,yeni kasa Cbr 250 8000 bakımı 250 lira tutuyormuş, standart yağ ve yağ filtresi dışında değişen yok sanırım.Nasıl değiştiğini anlatan videolar var, o yüzden kendim yapmayı düşünüyorum becerebilirsem.Servis dışında yapıldığı için garanti dışı kalması gibi bir durum olur mu acaba?Çoğu kişi kendi değiştiriyor okudugum kadarıyla ama emin olmak istedim. Fiyat epey yuksek geldi çünkü.Teşekkürler.

  13. #24213
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı mertcancbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,yeni kasa Cbr 250 8000 bakımı 250 lira tutuyormuş, standart yağ ve yağ filtresi dışında değişen yok sanırım.Nasıl değiştiğini anlatan videolar var, o yüzden kendim yapmayı düşünüyorum becerebilirsem.Servis dışında yapıldığı için garanti dışı kalması gibi bir durum olur mu acaba?Çoğu kişi kendi değiştiriyor okudugum kadarıyla ama emin olmak istedim. Fiyat epey yuksek geldi çünkü.Teşekkürler.
    Garantiden cikar yagi degistiriyosun sonucta bide 250 lira olmasi imkansiz istanbuldaysan en iyisi pendik gungor motora git zincir yaglama hava filtresi yag ve yag filtresi degisimi ve iscilik 170 lira vermistim.
    Gunahim kadar sevmem gungor'u ama en ucuz o yapiyor sanirim

  14. #24214
    mertcancbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garantiden cikar yagi degistiriyosun sonucta bide 250 lira olmasi imkansiz istanbuldaysan en iyisi pendik gungor motora git zincir yaglama hava filtresi yag ve yag filtresi degisimi ve iscilik 170 lira vermistim.
    Gunahim kadar sevmem gungor'u ama en ucuz o yapiyor sanirim
    Ankara'dayım, Honda Efe motora sorduğumda tahmini 250 dendi, bende anlamadım 4000 bakımı 160 liraydı sonuçta değişenler aynı aradaki fiyat farkı saçma geldi o yüzden kendim girişeyim dedim neyse tekrar konuşayım servisle.Sağolun cevap için.

  15. #24215
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı mertcancbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara'dayım, Honda Efe motora sorduğumda tahmini 250 dendi, bende anlamadım 4000 bakımı 160 liraydı sonuçta değişenler aynı aradaki fiyat farkı saçma geldi o yüzden kendim girişeyim dedim neyse tekrar konuşayım servisle.Sağolun cevap için.
    250 liraya muamele'de içinde mi diye sor bence, ben olsam oyle yapardim

  16. #24216
    mertcancbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 liraya muamele'de içinde mi diye sor bence, ben olsam oyle yapardim
    250'yi duyunca insanın aklına her şey geliyor tabi.Büyük ihtimalle yanlış söyledi demek ki.Yalnız benim anlamadığım yağı,filtreyi kendi değiştiren epey kişi var hepsinin motorları garanti dışı mı kalıyor şimdi bence daha farklı olabilir durum.

  17. #24217

    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 250R '13
    Alıntı mertcancbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,yeni kasa Cbr 250 8000 bakımı 250 lira tutuyormuş, standart yağ ve yağ filtresi dışında değişen yok sanırım.Nasıl değiştiğini anlatan videolar var, o yüzden kendim yapmayı düşünüyorum becerebilirsem.Servis dışında yapıldığı için garanti dışı kalması gibi bir durum olur mu acaba?Çoğu kişi kendi değiştiriyor okudugum kadarıyla ama emin olmak istedim. Fiyat epey yuksek geldi çünkü.Teşekkürler.
    Bende Honda Bora'yı arayacaktım 2013 cbr 250 8000 bakımı için. Senin fiyatı görünce vazgeçtim aramaktan

  18. #24218
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı mertcancbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250'yi duyunca insanın aklına her şey geliyor tabi.Büyük ihtimalle yanlış söyledi demek ki.Yalnız benim anlamadığım yağı,filtreyi kendi değiştiren epey kişi var hepsinin motorları garanti dışı mı kalıyor şimdi bence daha farklı olabilir durum.
    Motor yaginin gorevi mekanik oldugu icin direk garantiyle alakali. Zaten garanti sadece mekanik kisimda yani grenaj bozuk,zincir koptu vs bunlar garantide degil.

  19. #24219
    hamza034 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    çengelköy
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı forumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elim yatkın kendim de hallederim ama malum garanti için servis zulmune katlanıyorum. Gerçi motorda yağ kaçağı var birazdan resimlerini atacağım fikir almak için. Eğer garantiden yapmazlarsa bundan sonra servisi asla kullanmayacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    2014 model 12000 km motor arkadaşlar.
    Bakımları daha bir kaç gün önce yapıldı, motoru sıkıştırmam titiz kullanıcıyım ama bu neden oldu anlamadım.
    Bakımlardan önce fark etmiştim orada bir yağlanma olduğunu zinciri bol yağlamıştım sıçrayıp rüzgarla dağılmıştır diye düşündüm. Temizledim bakıma soktum yaklaşık 200 km sonra bu halde. Damlama yok işaretli yerde çok yavaş bir şekilde nemlenme var.


    http://i.hizliresim.com/YJ75Gz.jpg

    En ilginç kısmı burası.
    Motorun şaseye bağlandığı yerin hemen altında da aynı şekilde sızıntı var.
    Yukarıdan damlasa rüzgar farklı yerlere de bulaştırır ama damlamadan kaynaklı değil. Oradan yağ da geçmiyor diye biliyorum. Başına gelen ya da servise gitmeden önce önerisi olan arkadaşlar bir yardımcı olur musunuz?


    http://i.hizliresim.com/8Q7EyV.jpg
    Kardeş aynı sorun bendede vardı
    Motorum daha 3800 km de iken ikinci el almıştım
    Alırken farkedememiştim sonra baktık motor bloğunda yağlanma var
    Daha önce burada konuyu paylaşmıştım eski yazılarıma bakarsan resimleriyle görebilirsin
    Neyse tavsiyeler üzerine birkaç deneme yaptım yağı kalın yağ ile falan değiştirdim ama nafile baktım olmuyo
    Ümraniye D&B Servise gittim orda garanti kapsamında motor söküldü ve contası değiştirildi
    Para vermedim
    Bence sende direk servise götür
    forumcu bunu beğendi.

  20. #24220
    frhtmglkc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/Edremit
    Motosikleti
    CBR 250R


    Arkadaşlar ÜRÜN GÜNCELLEME KAMPANYASI SORGULAMA sayfasına girerek şasi bilgilerini filan girdim karşıma bu çıktı nedir acaba bilen var mı.?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler