Arkadaşlar merhaba, benim zincirde baya bollaşti, cbf150 videosunu izledim ama bi turlu gevşetemiyorum, sıkışmıştir diye wd 40 sıktım nafile, ustune cıktım o da yok ! Mototali aradım germe işlemi icin 25 kagit aliyolarmiş napsam bilemedim varmi onerisi olan ?
Honda D&B motor. kesinlikle önermiyorum arkadaşlar.
istanbul ümraniyede canpark avm nin karşısındalar.
adamlar motora bakmadan tehşiş koyuyorlar. bu devirde doktor bile motora bakarak anlıyor.
son zamanlarda elektronik böglelerde sıkıntı yaşıyorum.
km göstergesini aydınlatan mavi led ışıklardan solda ki kısım yanmıyor. bazen yanıyor,bazen yanmıyor. tahminimce su kaçmış veyahut kablolarda temassızlık var. kasislerden geçince düzeliyor çünkü.
c.tesi günü yalova iftar etkinliğine katılacağım diye gideyim hem bakımını yaptırırım hemde şu sorunu çözerler kafam rahat giderim dedim.
motorun bakımlarıın hep serviste yaptırdım ben. kafam rahat olsun diye. ( tabi yamahada böyleydi )
neyse gittim. içeri girdim ilgilenen yok. ustaların 2 tanesine söyledim içerde bekle gelcez dediler.
arkadaş 2 oyun PARAMANYA oynadım. aradan geçmiş 30 dk. hala yanıma uğrayan yok. ben gittim, adam unuttuk abi ya dedi.
içeri bakıyorum çok fazla yoğunda değil.
bilgisayarcı birisi vardı sanırım fatura kesiyordu. onunla görüştüm.
kayıt açalım dedi. arkadaş zaten 30 dk beklemişim birde gene sıraya sokacak beni. eyvallah tamam dedim, ne kadar sürer dedim. 2 saat dedi.
yuh ulan dedim adamlara karşı böyle birşey mi var? önce bir motora bak sonra koy tehşişi. böyle rezillik yok. adama tarif ediyorum, adam ilgilenmiyor yav.
benim r125 imde de aynı sorun oldu. adam motora bir baktı, aldı aşağıya 5 dk sonra yukarı çıkardı abi al motor hazır dedi.
bu adamlar fazla para kazanmak için, hem saati uzatıyorlar hemde ekstra işlem yapıyorlar.
yağ değişim ve yağ filtresi değişimi 150 TL ye. birde led ışıklara bakmaya 50+ TL para istedi. birde 50 den aşağısı olmaz yukarısı olur dedi pişkin pişkin gülerek.
komedi yahu. adamlara ısrarlar diyorum. abi gel bak, yamahada anında baktılar anladılar adamlar. adam yok diyor sorunun nerden kaynaklandığını bulmak lazım diyor.
eyvallah dedimde, bunun için bir dış görünümden bakmak lazım değil mi? belki anlatmak istediğimi anlatamadım size.
böyle bir rezillik yok yahu.
aynı yerden cbr 125imin kafa demirini değiştirmiştim.
benden 60 TL kafa demiri ücreti 62 TL de işlem ücreti almışlardı.
ne b*k olduklarını anladım doğrusu. artık buradan uzak dururum.
bu arada c.tesi sabahı 45TL likbenzin aldım. şuanda 200km yol yaptım 2 diş daha var. umut ediyorum bir 30 daha yapsın sonra mutlu olacağım
Arkadaşlar merhaba,
Yeni katıldım foruma ve cbr 250r repsol'um var ama motorla ilgili çok fazla bilgiye sahip olmadığım için bilgi edinmeme yardımcı oluyor fazlasıyla ..
Motoru alalı 3 ay gibi bir süre oldu ama 2 defa devirdim ciddi birşey yok ama fabrika çıkışı lastikler frene dokunmaya korkutuyor insanı . Lastik almayı düşünüyorum önerisi ve fiyat bilgisi paylaşan olursa sevinirim..
Birde Repsol'ün eski siyahlı versiyonu çok daha güzeldi beyaza göre .. Grenajları değiştirme yada kaplama yaptırma gibi birşey var mı ? Bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim . Tşk..
Lastikleri değiştir tabii de grenajdan falan önce buraya bi uğrayıver
Oncelikle meraba yazdiklarini iki sefer okudum ilginc geldi... ben avrupa yakasinda oturuyorum servise ozellikle dogu batiya gidiyorum gayet ilgililer sabah 8 gibi giderm hemen motoru isleme alip ne istersem hemen hallederler yardimci olurlar hic boyle bi tavir davranisla karsilasmadim hatta kaza yaptigimda exper motora baktiktan sonra gel al motoru bosuna kalmasin kullan yapicagmz zaman getirirsin demislerdi parcalar gelincede en kisa surede yapmislardi 18000 bakimina iscilik bile almadilar ben sahsen cok memnunum gayette ilgililer ve motora heryonuyle bakiyolar suan sasirdim basina boyle bi olay gelmesinden oturu...
Dusmeden olmuyor ama sehir icinde sakin kullanmak lazim surekli riskleri düşünmek gerekiyor kimin nerden cikacagi belli olmuyor ve de lastiklerde okadar farketmiyor iyi oluyor ama okadar da cok fark yok vede diablo Rosso alacaksin cok cabuk eskiycek ben aldim ilk önceleri cok iyi tutunuyordu şimdi saldı kendini sanki. alali 3 ay anca oldu eski lastiklerime benzedi tutunmuyor ilk taktirdigim gibi degil yada ben alıştım bilmiyorum on teker sürekli kayiyor bundan nefret eder oldum. Dedimya bide lastik cok cabuk eskiyor lastik suan her tarafi parca pircik yoldaki en ufak sivri tas lastigin icine giriyor camin ustunden gec hic affetmiyor aninda icinde bide cakillarin üzerinden geçerken cakillari topluyor saga sola fırlatıyor
Herkes eğitim demiş gitmeyi düşünüyorum biraz bütçeyi toparlayıp zaten . Birde bu Diablo Rosso 2'yi yurt dışından getirtmeyi düşünüyorum daha uyguna gelirse arkadaş aracılığıyla ama sanırım jant boyuna göre fiyat veriyorlarmış cbr 250r için hangi jant boyu kullanılıyor ? Birde ülkeye giriş çıkışlarda vergisi falan olur mu bilgisi olan var mı ? Keza lastiği aldık servise götürüp taktırma masrafı var daha .. Ona göre hesap yapacağım karlı mı çıkarım zararlı mı diye . Yardımcı olursanız sevinirim Tşk..
Bir DB Honda şikayeti de benden gelsin ozaman
11.06.2015 Tarihinde 12.000Km bakımı için ilgili servise gittim, daha önce 6.000Km de de bu servise gitmiştim. 6Bin kilometrede bir gitmemin nedeni de her 3.000Km de bir kendi yağımı değiştiriyorum.
Öncelikle ilgili servis genellikle lokantaların kullandığı spacy motorlar ile dolup taşıyor ve artık gelen kurye arkadaşlarla baya bi ilişkilerini ilerlettikleri için sıraya falan girme muhabbeti hak getire gözümle şahit oldum. Motorum 12.000Km de olmasına rağmen bu artık 3. senesi ve ben de ön arka fren balatalarının değiştirilmesini, fren hidroliğinin değiştirilmesini ve ayrıca titreşimden düşmüş olan artçı peginin 1 vidası ve arka çamurluğun bir vidasının da takılmasını söyledim ve beklemeye başladım. Motosikletle toplamda 30dk ilgilenmişlerdir ne zaman baksam başında kimse yok fakat faturada 1.5 Saat periyodik bakım işçiliği mevcut.
Bakım yapılırken usta çağırdı ukala bir uslupla abi sen bunun fren hidroliğini değiştir demişsin ne alaka? 12.000Km çok erken boşuna para vereceksin gibi bahaneler üretmeye başladı ben de bak güzel kardeşim bu motor 3 senedir bende 3 kere kış gördü artık değişme vakti geldi o yüzden değiştiriyorum. Para benim motor benim sorgulamayın müşteri ne istiyorsa yapın gibi ukala bir cevap verdim ki titiz olduğumu anlasın...
Söylediğim iki vida için motora baktığımda dalga geçtiklerini sandım, adam gitmiş yıldız vida atmış farklı renkte dedim ben bunu atmayı bilmiyormuydum? Servise ne diye geliyorum orjinal vidası neyse onu takın diye di mi? Hemen o gün Honda merkeze mailimi attım ve Honda japonyaya da mail attım. 2 Saat sonra aradılar vida ellerinde yokmuş ben mağdur olmayayım diye takmışlar ama nedense ben sormasam sipariş vs eden yok çok ilginç Her neyse o iki vidanın gelmesi 2 hafta sürdü ve geçenlerde uğradım aldım çok şükür kendim taktım. Bir daha DB hondaya gidermiyim? Gitmem...
Bu arada motoru teslim almaya çıktım fren hidroliğine kadar değişmiş motorla nedense test sürüşüne dahi çıkılmadı hani hava yapmış falan olsa yolda aha şimdi patlayacam şimdi tutmayacak diye diye 50km hızı hiç geçmedim.
545.38TL fatura ödedim :D ( sağ ön karenajım çiziklet içindeydi onu da değiştirmek istedim 161,80 sadece o ) ayrıca belirtmeme rağmen fren balatalarını da değiştirmemişlerdi... Bu servisin vizyonu spacy 110 a yapacağı ufak tefek işler kadar...
Yağ Filtresi - 15,66
Yağ Filtre Contası - 4,97
Hava Filtresi - 22,00
Kapak Susturucu - 81,71 (Yeni siyah olanlarından taktırdım)
Endüstriyel Temizleyici - 8,47
Ipone Yağ 10w40 - 44,06
Sağ Ön Kaporta Siyah - 161,80 (Sağ karenajın çizik ve çatlağından kurtuldum)
Panel Sağ Orta - 40,20 (Bu da sağ karenajın orta kısımıymış bende çatlak olan yer oradan başlıyordu)
Yağ Tapası - 1,29
Yağ Tapa Pulu - 0,85
Ipone DOT4 - 21,19
Periyodik Bakım İşçiliği 60,00
Toplam 462,20
KDV 83,18
Genel Toplam 545,38 (Hemen hemen 280TL si keyfe keder yedek parça olmuş ama onun dışında ki kalan bakım ücreti de yapılan işleme göre fazla gerçekten)
Hocam istikrarlı bir hizmet sunan hiç bir Honda servisi yok, hatta Türkiye'de bir tane bile işini düzgün yapan yetkili servis yok diye düşünüyorum. Allah kimsenin yolunu düşürmesin. En ücra köşedeki motosiklet tamircisi bile işini daha esnafça, daha severek, daha düzgün yapıyor.
Suzuki'yi bilmiyorum hiç yetkili servisine gitmedim, gitmeyeceğim de ama bu Yamaha'da da böyle, Kawasaki'yi zaten saymıyorum.
Barkın'ın her fırsatta önerdiği Kardeşler Yamaha tam bir kan emici. r25'i olan arkadaşa eşlik etmek için 2 kez gittik, ikisinde de işimizi yapmadan geri döndük ,hadi şurdan gidelim gözünü seveyim bu adamlarla kavga edeceğiz yoksa diye ayrıldık.
Esengül ve Honda Artı'daki dalavereyi bizzat gördüm, adamlar yaptığı işi açıklama zahmetine bile girmiyorlar. DB'yi iki kişi öneriyor, beş kişi kötülüyor. Otosever zaten Goldwing'i parlatmakla meşgul.
Gece gündüz çalışıp aldığın motora düzgün muamele ve bakım yapılsın diye servise gidip 200-300 TL veriyorsun, 16- 17 yaşındaki ergen "abi ondan bişey olmaz yeaaaa " diyor, sinir krizine giriyorum.
Bu adamlar gelip bu işi denetlemedikçe, veya kendileri yapmadıkça bu iş olmaz.
Razor ve Atillatopal mesajına ithafen yazılmıştır.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)