Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2341

    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paylaşım için teşekkürler bu durumda 100km de 4.3litre yakmış oluyor.
    Peki bu 300km de ortalama olarak sürüş stiliniz nasıldı agrasif ve dip gazmı yoksa sakin arada gazlama şeklindemi?
    Rodajı bitirdinizmi?
    Rodaji bitirdim bu yazdigim bir depo 300 km surekli yuksek devir agresif kullanmada ancak dusuk devirde ne olur ne biter bilmiyorum 350 km yaptim diyen arkadaslar var suan benim motor icin bu imkansiz sunu da belirteyim 250 km de isik yanip sonmeye basliyor ben 300 e kadar devam ediyorum benzin aldigimda icinde 1 litre civari benzin oluyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2342
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Ertug10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onceki sayfada yazmistim tekrar yaziyorum ilk vitesli motorum onceden today50 ardindan ps150 kullandim performansi gayet guzel 161 son gordugum hiz 150 ye kadar rahat tirmaniyor sonra kesiliyor yakit konusunda da ben 97 kullaniyorum 50 tl civarinda depo doluyor 300 km yol yapiyor sunu da belirteyim surekli yuksek devir kullaniyorum kesici oncesi vites atiyorum daha sakin bir kullanimda daha az yakabilir gt250r ile arasinda kaldiysan kesinlikle cbr250r hyo yu da yakindan inceledim parca kalitesi cok dusuk yakindan gordunmu bilmiyorum ama cbr bekledigim zamanlarda niyeti bozup bakmistim direk tesekkur edip ciktim birazda eksilerini yazayim inanipmaz titresimli bir alet gazi verince aynalar flu oluyor o derece frenler biraz zayif daha etkili olabilirdi ama zamanla alisiyorsun islak zeminde 0 performans bikeresinde sulama vardi ve yol bir bolumu anide islak oldu o sirada da onumdeki ani fren yapti bende frene basinda onu direk kaybetti sag sol kurtardim ama biraz daha yuksek hizda olsam yatitiyordum motoru birde baslarda alt devirler cok oluydu simdi biraz biraz acilmaya basladi soyliceklerim bunlar baska aklina takilan varsa cevaplayabilirim
    Fuarda cbr250r ı inceledim elcikler ve gidon üzerindeki kütüklerin kalitesi hyosungdan daha düşük geldi bana.
    Ayrıca bu çok titriyor diye bahsettiğin motosiklet hyosung mu? gt250r çift silindirdir tek silindir motosikletlerde her zaman daha fazla titreşim olur ve şuana kadar 5-6tane farklı gt250r kullandım en ölüsünde bile bahsettiğin titreşim yok
    @düzeltme:
    yakıtın normal geldi bana tek silindir motosikletin maliyet olarak düşük oldugundan daha ucuz olması gerekir ama honda saolsun satış fiyatı şahane.
    honda hyosung kawasaki arasında hala en düşük yakıt tüketimine kawasaki sahip ondan sonrada enjeksiyonlu hyosung gelir ama cbr250r ların kullanıcısı az olduğundan kişiden kişiye değişen yakıt bilgileri hakkında bişey demek biraz zor
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #2343
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda cbr250r ı inceledim elcikler ve gidon üzerindeki kütüklerin kalitesi hyosungdan daha düşük geldi bana.
    Ayrıca bu çok titriyor diye bahsettiğin motosiklet hyosung mu? gt250r çift silindirdir tek silindir motosikletlerde her zaman daha fazla titreşim olur ve şuana kadar 5-6tane farklı gt250r kullandım en ölüsünde bile bahsettiğin titreşim yok
    @düzeltme:
    yakıtın normal geldi bana tek silindir motosikletin maliyet olarak düşük oldugundan daha ucuz olması gerekir ama honda saolsun satış fiyatı şahane.
    honda hyosung kawasaki arasında hala en düşük yakıt tüketimine kawasaki sahip ondan sonrada enjeksiyonlu hyosung gelir ama cbr250r ların kullanıcısı az olduğundan kişiden kişiye değişen y
    akıt bilgileri hakkında bişey demek biraz zor
    ali ne dersen de ama hyo daha az yakıyor deme aga ya vala nasıl diyosantek silindir çiftsilindire göre daha fazla titreşim yapar zıtı orantıdada fazla yakıt yakar hondada pgm-fı adı altında baya gelişmiş bi enjeksiyon sistemi var 1de tek silindir nasıl daha fazla yakar ?
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  4. #2344

    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda cbr250r ı inceledim elcikler ve gidon üzerindeki kütüklerin kalitesi hyosungdan daha düşük geldi bana.
    Ayrıca bu çok titriyor diye bahsettiğin motosiklet hyosung mu? gt250r çift silindirdir tek silindir motosikletlerde her zaman daha fazla titreşim olur ve şuana kadar 5-6tane farklı gt250r kullandım en ölüsünde bile bahsettiğin titreşim yok
    @düzeltme:
    yakıtın normal geldi bana tek silindir motosikletin maliyet olarak düşük oldugundan daha ucuz olması gerekir ama honda saolsun satış fiyatı şahane.
    honda hyosung kawasaki arasında hala en düşük yakıt tüketimine kawasaki sahip ondan sonrada enjeksiyonlu hyosung gelir ama cbr250r ların kullanıcısı az olduğundan kişiden kişiye değişen yakıt bilgileri hakkında bişey demek biraz zor
    Elcikleri ve gidonu detayli incelemedim ama plastik kalitesi grenaj kesinlikle hondanin bariz sekilde bana daha kaliteli geldi ninja yi da yakindan inceledim hepsinin icinde ninja cok kaliteli duruyor euro bukadar ucuk olmasa ve ninja 10 bin civarimda olsa kesinlikle honda ve hyo fiyat dusurmek zorunda kalir cok titriyor diye bahsettigimde cbr250 r benim kendi motorum

  5. #2345
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ali ne dersen de ama hyo daha az yakıyor deme aga ya vala nasıl diyosantek silindir çiftsilindire göre daha fazla titreşim yapar zıtı orantıdada fazla yakıt yakar hondada pgm-fı adı altında baya gelişmiş bi enjeksiyon sistemi var 1de tek silindir nasıl daha fazla yakar ?
    hayır alper daha az yakmaz.Ayrıca cbr ın 160km gibi yüksek hızlarda yakıt tüketimi farkı çift silindirlere oranla çok daha yükselir...
    senin dediğin gibi olsaydı tek silindir 125cc motorların hepsinden az yakması yakması lazım.ama 250cc den daha fazla yakıyo scooterlar tabi onların bide otomatik şanzumanlı olmasınında etkisi var.
    Ben tek silindirin bi avantajını göremiyorum eğer çift silindirle aynı fiyatta satılacaksa?
    he bi bakımı daha hafif olur bi tane buji kar'ın olur....
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #2346
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır alper daha az yakmaz.Ayrıca cbr ın 160km gibi yüksek hızlarda yakıt tüketimi farkı çift silindirlere oranla çok daha yükselir...
    senin dediğin gibi olsaydı tek silindir 125cc motorların hepsinden az yakması yakması lazım.ama 250cc den daha fazla yakıyo scooterlar tabi onların bide otomatik şanzumanlı olmasınında etkisi var.
    Ben tek silindirin bi avantajını göremiyorum eğer çift silindirle aynı fiyatta satılacaksa?
    he bi bakımı daha hafif olur bi tane buji kar'ın olur....
    mondiallemi kıyasladın lan 125cc :D:D eskisi 4-4.5lt:D:DD:
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #2347
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    hertürlü iddaaya açığım ninja az yakar hatta enjeksiyonlu hyosungda daha az yakar..
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #2348

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hertürlü iddaaya açığım ninja az yakar hatta enjeksiyonlu hyosungda daha az yakar..
    Dostum yakıt işi alengirli iş kullanıma kullanana yakıta hava yol şartlarına her birseye bağlı yani. Ama sabit hız sabit şartlar dersen o zaman düzgün bir karşılaştırma olur

  9. #2349
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Yakıt konusunda sana katılıyorum.
    Hangi şartlarda yakıt sarfiyatını karşılaştırdığın çok önemli.
    Bütün koşullar eşitken ( kullanıcı, yol şartları, hava şartları vs.) yüksek hızda 600rr 1000rr dan daha fazla yakabilir.
    Bu demek değildir ki 600RR 1000rr dan daha fazla yakıyor.

  10. #2350
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt konusunda sana katılıyorum.
    Hangi şartlarda yakıt sarfiyatını karşılaştırdığın çok önemli.
    Bütün koşullar eşitken ( kullanıcı, yol şartları, hava şartları vs.) yüksek hızda 600rr 1000rr dan daha fazla yakabilir.
    Bu demek değildir ki 600RR 1000rr dan daha fazla yakıyor.
    600RR 1000RR dan daha çok yakıyor (tabi ki üst devirler ve yüksek hızlarda yoksa 100 120 ile giderken değil)

    Bir de ek olarak gt250r 17lt ile 550km yol yaptım

  11. #2351
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    cbr250 yakıt konusunda atılıp tululuyor anladığım kadarıyla
    daha çok az kullanıcada var benim ps150 mede almadan önce 100 kmde yok 3.5 litre benzin sarfiyatı varmış hatta 4 litre filan gibisinden yazılar oluyordum
    allaha şükürki hiç te öyle çıkmadı yakıt konusunda memnun kaldım cbr250 de bu modellerden en ekonomik olması gerekir yapısı ve teknik verileri yüzünden.
    he bide şu var sport bir modele göre gerçekten güçsüz görünüyor kağıt üstünde ancak youtubede bir sürü videoları var adamlar 170 yaptırmışlar fake mi ne ya anlamadım gitti:D
    neyse herkezin tekeri düz bassın dileğiyle
    Mustafa Kemal Atatürk

  12. #2352

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    beyler tekrar merhaba CBR250R ıcın ortalama yakıt tüketimi bir depo ile 370km çok fazla slklştlrmazsanlz.

  13. #2353
    fyildirok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda
    Honda cbr 250rB full rizoma set,kirmizi jant seritleri honda tankpad,siyah egzoz kapagi,eklenecek olanlar. Ciktiginda k&n hava filtresi,iridyum buji,akrapovic egzoz,mügen koltuk,siyah cam

  14. #2354

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Rodaj sonrası çok sıkıştırmadan en fazla 7000 devirde 340 km ye geldim. Son çizgi yeni yanıp sönmeye başladı.
    performansa gelince Çok rahat 140 yapıyor. Maksimum 151 gördüm 6 viteste 9000 devirin üstüne çıkamadım. 160-170 yaptım diyenler bana inandırıcı gelmiyor

  15. #2355

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    arkadaslar 160 km hızlara ulasmak için 1-2-3-4-5. viteslerde kac bin devirlere cıkıyosunuz

  16. #2356
    fyildirok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda
    Full 10.000;)

  17. #2357

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    benim rodaj daha bugun bitti ama makinada hiç görmedi 10000 deviri en fazla 7000 gördü. yarın birgün acım su makinayı bi :D makinayı açmak için tavsiyeniz varmı arkadaslar

    ---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

    Alıntı mctsnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim rodaj daha bugun bitti ama makinada hiç görmedi 10000 deviri en fazla 7000 gördü. yarın birgün acım su makinayı bi :D makinayı açmak için tavsiyeniz varmı arkadaslar
    yokmu herhangi bi tavsiye :D

  18. #2358

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı newton06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumla 2000km'yi devirdikten sonra yeniden aranızdayım .
    Diğer kullanıcı arkadaşlardan bir konuda yorumlarını bekliyorum... Bugüne kadar motorla bir çok defa kaza tehlikesi atlattım ama bugün motordan indiğimde farkettim ki bütün bu tehlikeler hep bir şekilde lastiğin düşük yol tutuş kabiliyetinden kaynaklanıyordu. Ani frende çok çabuk arka teker kontrolünü kaybediyorsunuz, hızlı vites düşürmelerde aynı şekilde motor kavramayı gerçekleştirdiği anda arka teker yeniden kaymaya başlıyor. Islak zeminde gerçekten çok başarısız olduğunu düşünüyorum. Ayrıca bugün elimle lastiklerin de malzeme sertliğini kontrol ettiğimde kullandığım bütün araba lastiklerinden daha kötü kalitede bir malzemeden yapılmış hissi verdi...
    Siz bu roadrunner marka lastikler hakkında ne düşünüyorsunuz?? Kucak dolusu para verip metzeler falan almaya değer mi?
    Önceki sayfalarda lastik konusu geçmişti. Yurtdışında motorla birlikte verilen lastiklerle Türkiye'ye gelen motorlarda üzerinde verilen lastikler farklı markaymış. Ama izlediğim yabancı review videolarında yurtdışındaki modellerde kullanılan lastiklerin şaşırtıcı derecede iyi olduğu belirtiliyordu. Hatta racing motor alanların yaptığı ilk işin lastikleri kaliteli lastiklerle değiştirmek olduğu belirtiliyor ve cbr250r lastikerinin buna bi son verdiği ve üzerindeki lastiklerin çok kaliteli olduğundan bahsediliyordu.

    Arka fren kilitlenmesi konusuna gelince... Arka frenin durma üzerindeki etkisi %30. Racing motorlarda asıl frenleme etkisini yapan %70 ağırlık ile ön fren. Arka freni sadece çok usta kullanıcıysan ve ön fren ile birlikte kullanırsan tavsiye ediyorlar. Aksi taktirde sadece ön frenle durmalısınki arkanın kontrolünü kaybetmeyesin.

  19. #2359
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı mctsnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim rodaj daha bugun bitti ama makinada hiç görmedi 10000 deviri en fazla 7000 gördü. yarın birgün acım su makinayı bi :D makinayı açmak için tavsiyeniz varmı arkadaslar

    ---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 21:32 ----------



    yokmu herhangi bi tavsiye :D
    uzun yola çıkmak ve bol vites değiştirmek. şöyle virajlı 200 - 300km aralıksız sürebileceğin bir parkur belirle, çok yüksek devirli kullanmayada gerek yok ama ara ara 9-10 bin deviri gör.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  20. #2360

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Şu anda 1060km deyim. Yakıt tüketimim bir depoyla 300km civarında. Rodaj sonrasında neler değişiyor? Yakıt tüketimi düşüyor mu?
    Hız konusunda benim tecrübem rahat 125 yapıyor. Bı hızı 5.vitesle yapabiliyorum. 6. viteste yüksek devirlere çıkmadım rodajda olduğum için. Rodajdan sonra son hızda bir değişiklik gözledin mi?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler