Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Nisan 2015, 01:47
#23121
Reklamlar
-
21 Nisan 2015, 01:53
#23122
Hocam takipteyim yorumlarınızı bekliyorum titreme, vites geçişleri vs vs bilgi verirseniz sevinirim malum bizim buralarda yazın kuru sıcaklar var belki bende değiştire bilirim
-
21 Nisan 2015, 18:14
#23123
KYorulmaz adlı üyeden alıntı
Maşallah hocam kazasız belasız tekerin düz bassın
Yanlız aklıma takılan 15-50 biraz kalın değilmi ?
Teşekkür ederim hocam saolasın çok
Kışın zaten çoğu kişi gibi 10 - 40 koyuyordum ancak İzmir yazları 35 - 40 ları görüyor. 15 - 50 bu sebeple en uygunu gibi geldi bana ustalarında tavsiyesi ile.
200km dir kullanıyorum şu ana kadar da bir şikayetim yok [/QUOTE]
Hocam avatarınızda yanılmıyorsam deri mont var ben de almayı düşünüyorum acaba yazın kullanımı nasıl gerçi izmirle zonguldak sıcaklığı kıyaslanamaz da mayıs ayında filan oralarda çok terletiyor mu ?
-
21 Nisan 2015, 19:52
#23124
ARkadaşlar bazen boştan 1e düşürürken veya 1deyken üst vitese geçirmek istediğimde takılıyor gibi olup vites geçmekte zorlanıyor neden olabilir ?
Birde vites geçerken çok tak tuk ses geliyor gibi ağaç dalı kırılıyormuşcasına normali böyle midir? diğer motorumda neredeyse hiç sessiz geçiyordu
Not:Motor 2000km de daha
-
21 Nisan 2015, 20:21
#23125
Serkan S adlı üyeden alıntı
ARkadaşlar bazen boştan 1e düşürürken veya 1deyken üst vitese geçirmek istediğimde takılıyor gibi olup vites geçmekte zorlanıyor neden olabilir ?
Birde vites geçerken çok tak tuk ses geliyor gibi ağaç dalı kırılıyormuşcasına normali böyle midir? diğer motorumda neredeyse hiç sessiz geçiyordu
Not:Motor 2000km de daha
Hocam bizim motorların genel özelliği bu. Ama debriyaj ayarı yaparak bi nebze iyileştirebilirsiniz
-
21 Nisan 2015, 20:56
#23126
Serkan S adlı üyeden alıntı
ARkadaşlar bazen boştan 1e düşürürken veya 1deyken üst vitese geçirmek istediğimde takılıyor gibi olup vites geçmekte zorlanıyor neden olabilir ?
Birde vites geçerken çok tak tuk ses geliyor gibi ağaç dalı kırılıyormuşcasına normali böyle midir? diğer motorumda neredeyse hiç sessiz geçiyordu
Not:Motor 2000km de daha
Hocam kulladığınız yağ ilede alakalı olabilir.. Genel olarak vitesler biraz serttir ancak yağ büyük etken oluyor bilginize.. Ayrıca vites düşürürken hafif gaz vererek bir alttaki vitese geçiniz..
-
21 Nisan 2015, 21:51
#23127
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam kulladığınız yağ ilede alakalı olabilir.. Genel olarak vitesler biraz serttir ancak yağ büyük etken oluyor bilginize.. Ayrıca vites düşürürken hafif gaz vererek bir alttaki vitese geçiniz..
yağı bugün değiştirdim motul 4T 15-50 koydum malum antalyanın yazı ama herkesde bu sertlikteyse ben abartmışım biraz. Peki vites geçişlerindeki takılmalar oluyormu sizde de ? Ayrıca gaz vererek düşürüyorum genelde hocam
-
21 Nisan 2015, 21:56
#23128
Ben cbr250 kullandığım dönemlerde her hangi bir takılma yaşamamıştım.. Yağ olarak IPONE 10/40 kullanıyordum vitesler şıkır şıkır geçiş yapıyordu.. Ancak motor olarak vites yapısı biraz kemikli normal bir durum diyorum ben..
-
22 Nisan 2015, 00:49
#23129
İyi geceler hemen şuradan başlayayım...
Bende rolantide tıkırtı sesi vardı hatta video eklemiştim.. Honda doğu batı servisi garantiden eksantirik gergi yayını değiştirdi.. Havalar daha ısınmadı sabah ilk çalıştırmada yapacak mı kontrol edicem tekrar bilgi vericem..
@Afyonlu;Fırsat bu fırsat fuardan aldığım Eneos 15-50 ile gittim.. Yağ filtresi ve yağı da değiştirdim.. Yağ ile izlenimim şöyle ilk çalıştırmada geç ısınıyor sıkışık trafite fan açmadı çok sıcak değildi hava bugün zaten.. Vites geçişleri pamuk oldu..
@Bugraaa; doğu batı servis bugun bana dedi ki "250 CC ve altı motorların yağ değişimini honda merkez 4k ya indirdi.. Bizim motorlarda dahil olmak üzere.. Devirli kullanmıyor isen 6k da bir yeterli bence ama sakın geçirme eğer devirli kullanıyor isen servisten sonra filtre alıp kendin ara değişim yapman daha güzel olur bütçene ve sana kalmış..
@serkan s; 1 ve 2. Vites geçişleri sert oluyor biraz.. Nasıl tarif etsem acaba Hmm... Buldum debriyajı çekince ön freni sıkıyor gibi değiştir vitesleri.. sert kararlı bas ama aşağı itme yada yukarı çekme işini biraz yavaşlat onu ağırdan al şık diye geçer.. biraz dene ne demek istediğimi anlarsın..
-
22 Nisan 2015, 03:14
#23130
xcom adlı üyeden alıntı
İyi geceler hemen şuradan başlayayım...
Bende rolantide tıkırtı sesi vardı hatta video eklemiştim.. Honda doğu batı servisi garantiden eksantirik gergi yayını değiştirdi.. Havalar daha ısınmadı sabah ilk çalıştırmada yapacak mı kontrol edicem tekrar bilgi vericem..
@Afyonlu;Fırsat bu fırsat fuardan aldığım Eneos 15-50 ile gittim.. Yağ filtresi ve yağı da değiştirdim.. Yağ ile izlenimim şöyle ilk çalıştırmada geç ısınıyor sıkışık trafite fan açmadı çok sıcak değildi hava bugün zaten.. Vites geçişleri pamuk oldu..
@Bugraaa; doğu batı servis bugun bana dedi ki "250 CC ve altı motorların yağ değişimini honda merkez 4k ya indirdi.. Bizim motorlarda dahil olmak üzere.. Devirli kullanmıyor isen 6k da bir yeterli bence ama sakın geçirme eğer devirli kullanıyor isen servisten sonra filtre alıp kendin ara değişim yapman daha güzel olur bütçene ve sana kalmış..
@serkan s; 1 ve 2. Vites geçişleri sert oluyor biraz.. Nasıl tarif etsem acaba Hmm... Buldum debriyajı çekince ön freni sıkıyor gibi değiştir vitesleri.. sert kararlı bas ama aşağı itme yada yukarı çekme işini biraz yavaşlat onu ağırdan al şık diye geçer.. biraz dene ne demek istediğimi anlarsın..
kaç saattir düşünüyorum sanırım sorun kaynağı olabileceğini düşündüğüm birşey buldum
debriyajım çok aşşağıda kavrıyor ama öyle böyle değil yani onun yanlış ayarlanmasından dolayı olabilir çünkü en son servise götürdüğümde oynamışlar bu hale getirmişler. Sanırım kavrama noktası çok aşşağıda olduğu için tam sıkamıyorum debriyajı.
sizce de mümkün olabilir mi ?
@Mitoqondri
-
22 Nisan 2015, 03:27
#23131
Hocam aşağıda kavradığı için tam olarak basamıyor olabilirsin debriyaja bu yüzden de tam geçiş olmuyo olabilir.. Ayarı kolay aşağıdan ve yukarıdan somunları çevirerek ayar yapabilirsin kitapçıkta yazıyordu..
-
22 Nisan 2015, 04:19
#23132
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam aşağıda kavradığı için tam olarak basamıyor olabilirsin debriyaja bu yüzden de tam geçiş olmuyo olabilir.. Ayarı kolay aşağıdan ve yukarıdan somunları çevirerek ayar yapabilirsin kitapçıkta yazıyordu..
evet hocam sabah ilk iş ona bakacağım sanırım o yüzden eğer o yüzdense şanzımana zarar vermemişimdir umarım
-
22 Nisan 2015, 04:53
#23133
Yok hocam her hangi bir zarar vermemişsinizdir içiniz rahat olsun.. Öyle hemen sorun yaşanacak parçalar değiller.. Debriyajınızı ayarlayın sorun kalkar ortadan..
-
22 Nisan 2015, 05:10
#23134
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Yok hocam her hangi bir zarar vermemişsinizdir içiniz rahat olsun.. Öyle hemen sorun yaşanacak parçalar değiller.. Debriyajınızı ayarlayın sorun kalkar ortadan..
eyvallah hocam cidden 2gündür hızır gibi yardıma yetişiyorsun minnettarım
-
22 Nisan 2015, 05:42
#23135
Sorun değil hocam ne demek elimden geldiğince bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışıyorum..
-
22 Nisan 2015, 09:27
#23136
Gittiğim servis 4 yıl garanti olayı sebebiyle bakım araları kısaldı dedi. Rodaj bakımından sonra bir de 4k da bakıma soktum. Yağ ve yağ filtresi değişti. Bir dahaki bakımı ne zaman diye sormadan çıktım
-
22 Nisan 2015, 09:58
#23137
honda 4 yıl diye bizi yiyo 6 ay yada 1000 bakımı var ilk olarak sonra sık sık yüzümü görmek istiyormuş tamamen duygusal yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------
Serkan S adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Bende motosiklet macerama 2014 model kirmizi bir cbr250r la devam etme karari alip araniza katildim
en yakin zamanda fotograflarla susleyecegim.
Tekeriniz duz bassin
hayırlı olsun kardeşim baktırdın dimi motora inşallah kazasız belasız bineriz hepimiz
-
22 Nisan 2015, 11:04
#23138
arkadaşlar garanti 4 yıl olsada verdikleri garanti belgesinde bakım aralıklarının 1000 12000 diye devam ettiği açıkça belli olduğundan servisin söylediklerini çok takmayın, onlar malüm para gelsin peşinde, ama siz yine de 5000 de bir yada 4000 de bir yağınızı felan değişin sonra devam edin tavsiyedir.
-
22 Nisan 2015, 11:20
#23139
Arkadaşlar merhaba dün akşam yolda giderken dükkanların vitrinlerinden motoruma bakıyodum yeni fark ettim ki arka frene bastığımda stop lambam baya bi bastıktan sonra yanıyo, bu yolda giderken arkamdaki motor, araba gibi varlıkları sıkıntıya sokabilir diye düşündüm. Bunun bi ayarı var mıdır acaba? arkamdan dengesizin biri gelip patlasın istemem.
-
22 Nisan 2015, 12:31
#23140
keremkrmn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba dün akşam yolda giderken dükkanların vitrinlerinden motoruma bakıyodum yeni fark ettim ki arka frene bastığımda stop lambam baya bi bastıktan sonra yanıyo, bu yolda giderken arkamdaki motor, araba gibi varlıkları sıkıntıya sokabilir diye düşündüm. Bunun bi ayarı var mıdır acaba? arkamdan dengesizin biri gelip patlasın istemem.
Arka fren pedalına bas çek ve arka süspansiyon yakınlarında bir yerde fren müşirinin yanmasını sağlayan yay görebilirsin ona bağlı cıvata var ordan sıktırıp gevşetip pedala basıp ayar verebilirsin.
Kendi motorumdan biliyorum CBR'da aynımıdır bilmiyorum, önemli bişey olduğu için cevap verdim, eminim ki kullanıcıları daha iyi biliyordur.
Selamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler