Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mart 2015, 23:00
#22861
Hakantrk91 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim honda cbr 250 r 2014 motorun var motoruma egzos taktırmayı düşünüyorum ama karar vermedım daha dogrusu fiyat farkları cok akrapovic tiger vs hangısını tavsıye edersınız hangisinin sesi daha güzeldir ve fiyatları nedır bana bir yardımcı olursanız cok sevinirim cünkü sesini yakından duymadım görmedim daha önce hep youtubedan izledigim kadarıyla kullanıcılar varsa yazarsa cok sevınırım tesekkurler .kazasız belasız iyi gunler arkadaslar ..
Merhaba ilişkili sorularım var! taktırdığınız yada taktıracak olduğunuz egz.makinanın çıkış basıncında değişikliğe yol araçsa yakıt tüketimi, rolanti deviri, tahliye ve emiş zamanları bundan nasıl etkilenecek yeniden elektronik ateşleme ve tahliyeler mi progr@mlanacak? Ki verimli olsun?
Motorun ömründen alırmıydı bu?
Reklamlar
-
08 Mart 2015, 00:17
#22862
Şu egzoz olayı çok araştırdım sordum soruşturdum. Mesele takmakla kalmıyor taktıktan sonra motoru yeniden programlamak lazım yani hava-yakıt karışımını falan bunun için de power commender denen icat var genellikle yurt dışından geliyor vede bazıları bu icat olmadan egzoz da işe yaramaz diyorlardı(?)
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
-
08 Mart 2015, 10:51
#22863
Boşverin hem masraf hem de su motoru gibi ses çıkıyo )
-
09 Mart 2015, 00:15
#22864
Bu hafta itibariyle bende aranıza katıldım.
Aklıma takılan bazı noktalar var. ilk motosikletim. şuan 150km gibi bir yol yaptım. frenler hiç güven vermiyor, özellikle arka fren. o yüzden çoğunlukla ön freni kullanıyorum virajlar hariç. fren için bir ayar vs gerekiyor mu yoksa genel olarak mı bu şekilde. birde fazla debriyaj kullanımının zararı var mı. yavaşladığı zamanlarda devamlı debriyajla birlikte fren yapıyorum, vitesi değiştirmeyip aynı viteste kalkıyorum sonra. ve 1. vitesi sadece kalkışta mı kullanmam gerekiyor yoksa 1. viteste devam edebilir miyim bir süre, şehir içinde gerekiyor sanki bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
Birde güvenlik için önerileriniz nedir. Alarm taktırmak istiyordum ama garanti dışı bırakıyormuş o yuzden vazgeçtim. şuan sadece sxp halat kilit ile koruma sağlıyorum. huzurla uyuyamıyorum açıkcası.
-
09 Mart 2015, 00:18
#22865
Hocam hayırlı olsun,
Her frende debriyaj yapmayın kompresyonu kestiğiniz için zor durdurursunuz.
Duracağıniz zamanlarda debriyaj fren daha sağlıklı olur
-
09 Mart 2015, 00:32
#22866
DarK77 adlı üyeden alıntı
Bu hafta itibariyle bende aranıza katıldım.
Aklıma takılan bazı noktalar var. ilk motosikletim. şuan 150km gibi bir yol yaptım. frenler hiç güven vermiyor, özellikle arka fren. o yüzden çoğunlukla ön freni kullanıyorum virajlar hariç. fren için bir ayar vs gerekiyor mu yoksa genel olarak mı bu şekilde. birde fazla debriyaj kullanımının zararı var mı. yavaşladığı zamanlarda devamlı debriyajla birlikte fren yapıyorum, vitesi değiştirmeyip aynı viteste kalkıyorum sonra. ve 1. vitesi sadece kalkışta mı kullanmam gerekiyor yoksa 1. viteste devam edebilir miyim bir süre, şehir içinde gerekiyor sanki bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
Birde güvenlik için önerileriniz nedir. Alarm taktırmak istiyordum ama garanti dışı bırakıyormuş o yuzden vazgeçtim. şuan sadece sxp halat kilit ile koruma sağlıyorum. huzurla uyuyamıyorum açıkcası.
Hocam hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin.. Motorun daha yeni fren olmaması normal neden diyecek olursan lastiklerden dolayı zaten üstünde gelen naylon adi bir şey bide üstünde sır tabakasına benzeyen garip bi icat var ikanın varsa lastiği değiştir derim, fazla debriyaj kullanmanın bi zararı olmaz ama fren yapmaya başladığında debriyajı devir iyice düştüğü zaman çek yoksa motor boşa düştüğü için durmak için frene daha çok abanırsın
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
-
09 Mart 2015, 01:24
#22867
DarK77 adlı üyeden alıntı
Bu hafta itibariyle bende aranıza katıldım.
Aklıma takılan bazı noktalar var. ilk motosikletim. şuan 150km gibi bir yol yaptım. frenler hiç güven vermiyor, özellikle arka fren. o yüzden çoğunlukla ön freni kullanıyorum virajlar hariç. fren için bir ayar vs gerekiyor mu yoksa genel olarak mı bu şekilde. birde fazla debriyaj kullanımının zararı var mı. yavaşladığı zamanlarda devamlı debriyajla birlikte fren yapıyorum, vitesi değiştirmeyip aynı viteste kalkıyorum sonra. ve 1. vitesi sadece kalkışta mı kullanmam gerekiyor yoksa 1. viteste devam edebilir miyim bir süre, şehir içinde gerekiyor sanki bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
Birde güvenlik için önerileriniz nedir. Alarm taktırmak istiyordum ama garanti dışı bırakıyormuş o yuzden vazgeçtim. şuan sadece sxp halat kilit ile koruma sağlıyorum. huzurla uyuyamıyorum açıkcası.
Oncelikle hayirli olsun kazasiz belasiz guzel gunlerde kullanmani dilerm fren yaptiginda tam debriyaj yaptigin icin bi yandan da vites dusur bunu aliskanlik haline getir 1. Vitestede kalkarsin sonra bide 1. Vitesi istedigin gibi kullanirsin ama 5 / 6 bin devirden snra deistir 1.vites takip gitme dakikalarca yani makine sifirsa eger balatalar diske alisma sureci var kullandikca frenlerin daha iyi tutucaktir endiselenme...
-
09 Mart 2015, 10:55
#22868
beyler saygılar sevgiler,
ocak ayı itibariyle bende ak güvercinim canım CBR'me kavuştum. şu ana kadarki tecrübem 280 km. bu kadarıyla diyorum ki iyi ki bu deliliği yapmışım :D, önerilerinizi tavsiyelerinizi beklerim.
-
09 Mart 2015, 18:12
#22869
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
-
09 Mart 2015, 19:21
#22870
Hayırlı olsun.
Kaliteli problemsiz sürüşler dilerim
-
11 Mart 2015, 01:12
#22871
Arkadaslar Selam
2014 cbr250 icin fuardan grenaj koruma takozu aldim. Anadolu yakasinda bunu nerede montaj ettirebilirim acaba? Yada kendim yapabilirmiyim?
Ayrica ustteki arkadasa da hayirli ugurlu olsun. Kazasiz surusler..
-
11 Mart 2015, 02:13
#22872
Motorlarını yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.
Aramıza hoş geldiniz
-
11 Mart 2015, 15:10
#22873
-
11 Mart 2015, 20:36
#22874
Aynen katılıyorum ilk zamanlar frenler tutmuyor düzelir merak etmeyin
-
11 Mart 2015, 23:22
#22875
- Herkese selamlar
MT 7 yi sattıktan sonra 2015 CBR250 ile aranızdayım
-
12 Mart 2015, 00:19
#22876
OnNumero adlı üyeden alıntı
MT-07 yi neden sattınız acaba paylaşabilir misiniz? Ayrıca hayırlı olsun yeni motorunuz kazasız belasız binin inşallah
Ahmet
Honda CBR125 (5500 km)
Yamaha YZF R25 (15000 km)
-
12 Mart 2015, 00:25
#22877
Safety First adlı üyeden alıntı
MT-07 yi neden sattınız acaba paylaşabilir misiniz? Ayrıca hayırlı olsun yeni motorunuz kazasız belasız binin inşallah
Kardeşimde motosiklet sevdalısı olduğu için 17 yaşına giricek ve kendine göre 125-250cc kullanımı kolay olan motosiklet istiyordu 125cc alıcaktık motoru az çok kavrayınca gözü mt7ye dikicekti biliyorum o yüzden satıp ortak kullanabiliceğimiz bi motosiklet aldık.
Herkesten hızlı sürmen, yalnız süreceğinin garantisidir.
-
12 Mart 2015, 10:14
#22878
Herkese hayırlı ugurlu olsun. HRC mi kırmızı mı kararsız kaldım ? çok büyük sıkıntılardayım
-
12 Mart 2015, 11:45
#22879
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Herkese hayırlı ugurlu olsun. HRC mi kırmızı mı kararsız kaldım ? çok büyük sıkıntılardayım
.********siyah******
-
12 Mart 2015, 17:27
#22880
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler