Bizim cbrlere radyator koruma kapagi yapsak nasil olur ? Onden bakinca radyator cok siritiyo
Bizim cbrlere radyator koruma kapagi yapsak nasil olur ? Onden bakinca radyator cok siritiyo
Yokya onden bakinca goruluyo, neyse zaten suan ondan baska bi derdim var; sol grenaj ya da karenaj i cizdim, repsol oldugu icin beyaz grenaj ustune kirmizi yapistirmislar ve kirmizi yapiskani cizdim acaba ne yapabilirim arkadaslar yapiskani degistirme sansim varmi, ayri olarak satiliyomudur? Sanmiyorum ama bi cizik icinde grenaj degistirilmez heralde napsam bilemedim...
Ben yan tekstil çanta kullanıyorum. Tepeleme de dolduruyorum. Hiç bir rahatsızlık vermedi. Ne bi denge kaybı ne de rüzgârda engel teşkil etti. Ama paraya acımam arkadaş yan çanta demiride taktiririm dersen sert çanta daha iyi olur. Çünkü tekstili motor üstünde birakamiyosun, meraklısı çıkıp pırkalayabiliyor. Ayrıca alıp goturmeleri daha kolay...
1800kmye geldik bugün... haydi biraz canlandırıyım burayi ) bu arada köpüğün zararlı olduğunu biliyorum.
Köpüğün zararı nedir acaba? zararlıysa neden bilerek uyguluyorsunuz? dalga geçmiyorum merakımdan sordum teşekkürler.
ya içindeki madde plastiğe zarar veren bir maddeymiş kullandıktan sonra kafama 10 kişi geldi ve zararli falan dedi... ondan yazıyım dedim.
İşin kimyasını falan bilmem ama detailing forumlarında takıldığım zamanlarda okuduğuma göre benzin istasyonlarında , ucuz yıkamacılarda bulunan köpük maliyetten kısmak ve kiri kolay çözebilmek için kostik içeriyor.
Kostik de zamanla boyaya ve plastiğe zarar veriyor.
Can'ın zararlı demesinin asıl sebebi de bu aslında.
Ön ve arka fren balatalarını değiştireceğim. Yakında alıp değiştiren var ise markasını veya linki atabilir mi rica etsem.
Yeni kasanin yedek parca fiyatlari iki kat daha pahali sanirim... haberiniz olsun sol grenajdaki kirmizi yapistirmanin (repsol icin) fiyati 145tl, sol grenajinda fiyatini sordum 350mi oyle bisey soylediler, eski kasanin sol grenaji 100 170 arasi olmali. Amman dikkat
Vallahi tam da ben aynı soruyu sormak için girdim
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, kazasız belasız sürüşler. Ay başında aldığım CBR şu an 19bine yaklaştı ve fren balataları bitti bitecek. Honda Artı motor acilen değişmesi gerektiğini , aksi takdirde diske zarar verebileceğimi söyledi. Fiyat olarak 120 TL'den bahsettiler , sadece arka için sanırım.
Şu an ön ile duruyorum desem yeridir, ön fren kutusundaki sıvı bitmek üzere zaten. Arkaya asılıyorum nerdeyse.
Para durumum biraz sıkışık ama kendimi haftaya ayarlayıp Honda Esengül'e gidip, 20bin bakımına erkenden girmeyi düşünüyorum. Ne kadar masraf çıkar acaba ? Belirteceğiniz bir markayı satın alıp, servise gitmeden halletsem mi, yoksa sen hiç uğraşma git Esengül'e biraz tuzlu olsa da onlar halleder mi dersiniz ?
Daha önce bu işlemi yapan deneyimli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Esen kalınız, önünüze atlama ihtimali olan Suriyeli çocuklara dikkat
şu konuya bir göz at istersen http://www.motosiklet.net/forum/fayd...-uyaridir.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
On balata arka balata hava filtresi 225 tl verdim ben honda dogu batida 12000 de deisti eskileri bitikti resmen
forum üyesi ardacik ten alıntıdır (forum sayfa 1069 )ona sorun ayrıntıları
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Netten baktığımda ebc brenta gold markalarına denk geldim kullanım ömrü kalite bakımından hangisi iyidir? Birde biz değişebilirmiyiz yoksa servis yolumu gözüküyor
Herkese iyi forumlar;
bugün motorumla max. hız kaç yapacak diye otobana çıkayım dedim. 6.vites tam gaz 152'yi geçmedi. Niye böyle olduğunu anlamış değilim. Hava şartları rüzgar vs. hız yapmaya pek engel bi durum yoktu. 30km falan yaptıktan sonra otobana çıktım yani motorda ısınmıştı. Motorumda açılmış yani 25bin küsürlerde. 2013 model. Sizce neden olabilir? Görüşlerinizi bekliyorum.
Bende arka ön fren balataları değiştireceğim. İnternetten alıp tanıdık motorcuda değiştirmeyi düşünüyorum. Bulduğunda bana da haber verirsen valla iyi olur
http://www.n11.com/gelismis-magaza/motoruma?iw=cbr%20250
http://www.n11.com/arama?q=cbr%20250%20balata&srt=PRICE_LOWhttp://www.n11.com/arama?q=cbr%20250%20balata&srt=PRICE_LOW
sahibindende 30 TLden bi başlıyor 168 TLye kadar çıkıyor brembo markada çıktı sahibinden de balatanın tek 2 3 parça ve sinterli oluşuna göre fiyatlarıda değişiyor. Sinterli balatalar ile ilgili bi yazı buldum (http://www.k-ma.com.tr/tr/346/S%C4%B0NTERLEME%20NED%C4%B0R%3F/) yalnız sinterli balatanın ömrü uzun ısıya dayanıklılığı yüksek fakat fren mesafesi uzuyormuş organik balata daha kısa fren mesafesi sağıyor kanımca lakin diğer 2 özelliği düşükmüş
Servise sormak lazım takıcakları balata sinter metal mi organik balatamı takıyorlar. Sinterli ise ön arka değişimi işçilik dahil 225e kadar yolu var gibi bana serviste ön daha 1000 km kadar götürür arkayı değişelim demişlerdi bende arkayı kullanmıyorum ışık haricinde
merhaba. bende 2013 model cbr 250r var, kontak anahtarını çevirdiğimde farlar otomatik olarak yanıyor. ancak bu durumda direkt olarak aküden yemiş oluyo. ben motorda marşa bastıktan sonra, yani motor çalıştıktan sonra farların yanmasını istiyorum. var mıdır bi ayarlaması?
Soruma cevap veren arkadaşlara teşekkürler
LynXMaSTer arkadaşım Akü takıldığı andan itibaren kendini yemeye başlar zaten. farın otomatik yanması ömrünü etkilemez zaten marşa basarken farlara giden elektriği kendisi kesiyor. mars düğmesine yarım basınca belirgin bi şekilde görülüyor yani ateşleme açısından bi zararı yok. Sizin çekinceniz nedir?
bazen sadece göstergeye bakmak için kontağı çevirdiğimde farlar da yanıyor, onu istemiyorum, eğer varsa bir ayarı felan öğrenmek istemiştim, yoksa da yapcak bişi yok
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)