Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2181
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    ayrıca kafayı yedim çeşmede
    zincir yağını bol sıkınca motorun orada bitene dişli kapağı var yağ oraya sıçramış ordanda ayaklığın oradaki tahliye hortumunun üstünden akmış
    gece uyuyamadım bu yüzden kaktı baktım 4 saat filan e o kafayala yağın zincirden sıçrayıp damladığını anladım
    vee soru o 3 hortum ne işe yarar?e hadi biri depodan taşan benzin için ya diğerleri?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2182
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    ya o hortumlar dert aşada duruyolar motoru parlatıyom onları sılemıyom çekiyom geliyo korkuyom geri iteliyom falan :D sizin zincir oringli sıcrıyor diyosun benim motor oringsiz ben ona sıkıyom o janta fırlatıyor :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  3. #2183
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    benim motorda janta fırlatıyo

  4. #2184
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorda janta fırlatıyo
    benim simsiyah oluyor jant temizliyici aldım sıkıyom siliyom volkan motorunda zincirinmi var derdin varya :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  5. #2185

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    bakalım benim ki ne yapacak biraz evvel yağladım %90 benimde başıma gelecek
    ya ben bişey sorucam motorum kirlendi yıkıycama ama yıkamacıda tazikli suyla yıkamayı düşnüyorum bir sakıcası olurmu

  6. #2186
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    tazikliyle hiç bir motorun yıkanması önerilmiyor ayrıca motorun alt kısmına sele altına pek su tutmayın malum sigorta akü filan orada..
    ben ıslak mendille sildim üst kısmı kuruladım sonra
    art kısmınıda bi kova sadece suyla çamurunu akıttım okadar gayet iyi oldu

    ya alper 150 zc de kayış kapağını sökmüştüm üstüme resmen kayış tozu yağdı kayışı takıp gaz verdikten sonra boşver kayışla uğraşılmıyor

  7. #2187
    orcax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ninja gitti - TDM900A - mt07 - crf250rally
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrıca kafayı yedim çeşmede
    zincir yağını bol sıkınca motorun orada bitene dişli kapağı var yağ oraya sıçramış ordanda ayaklığın oradaki tahliye hortumunun üstünden akmış
    gece uyuyamadım bu yüzden kaktı baktım 4 saat filan e o kafayala yağın zincirden sıçrayıp damladığını anladım
    vee soru o 3 hortum ne işe yarar?e hadi biri depodan taşan benzin için ya diğerleri?
    akünün tahliyesi ile hava filitresine gelen yagı atmak için olabilir

  8. #2188
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    kitapçığındada bulamadım
    servise gidince sorarım artık ama büyük ihtimal dediğiniz gibidir

  9. #2189
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    tahliye hortumları onlar. dert etme

    zincir yağını bende bol sıkıyordum hep. ön dişlinin ordan vites pedalının kenarından grenajın alt kısmına doğru yağ akıtıyordu görenler motor yağ sızdırıyor sanıyordu ilk başta
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #2190

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Arkadaşlar bugün kaldırıma yan olarak çıkmaya kalkınca dengemi yitirdim ve motor ilk defa olduğu yerde yan devrildi. Çalışır vaziyetteki motoru sağ kısımdaki kırmızı acil kapatma düğmesini kullanarak durdurdum. Motoru kaldırınca farkettim ki aşağıdaki tahliye borusundan bir miktar sıvı çıkışı olmuş. O telaşla başta herhalde hortumu koparttık dedim. Sonra aklıma geldi. Acil kapatma düğmesini kullanınca sanırım yangın önlemi olarak borudaki son kalan benzini tahliye ediyor. Bu arada kesin grenajı mahfetmişimdir diye tasalanırken süpriz oldu. Çizik bile yoktu!

    Bu arada yakıt tüketimi konusunda hala yazdığınız değerlerin yanına yaklaşamadım. Bugün benzin göstergesi tek birime indi. Kontrol ettim. 250km civarında gitmiş tam dolu depoyla. Hep şehir içinde ve 6000-7000 devirlerde kullanmıştım sırf yakıt tüketimini test etmek için. Sanırım ayarında bi sıkıntı var. Rölanti devrinden filan olabilir mi? 2000'lerde geziyor devir rölantide. 1000km rodajının dolmasını bekliyorum. Bunu servise gittiğimde sorucam. Kafama fena taktım.

  11. #2191
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Şu motorun kırmızı rengini nie getirmezler hondaya akıl sır ermiyor vala :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  12. #2192

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Gerçekten de en güzeli kırmızısı aslında. Tricolor yerine sadece kırmızı ve siyah gelse süper olurdu.

  13. #2193
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    20 senedir motosiklet kullanırım, bilfiil yaz-kış. Her motorumda en fazla 2000 kilometrede bir yağını değiştiririm. Siz 6000- 9000 kilometreden falan bahsediyorsunuz. Açıkçası ben değil 6000, 4000 kilometre yağ değiştirmeden binsem korkarım. Ya ben çok geri kafalıyım ve teknolojiye yetişemiyorum, ya da 6000 kilometre biraz fazla. Şuanki XL'de ise 1500-2000 kilometrede bir yağ değiştiriyorum.

    Zincir yağını nasıl sıkarsınız bilmem fakat ben içten ve dıştan sıkıyorum. Her halukarda janta sıçrıyor. Ama ben endurocuyum arkadaş, motoru temiz görünce rahatsız oluyorum. Gelin endurocu yapalım sizi de, yok jant kirlendi, yok sıçradı derdiniz olmasın

    Düştüğünüzde de grenaja falan birşey olmuyor, gidon sağolsun
    Düştüm ordan biliyorum

  14. #2194
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    valla ne diyeyim.. bende motor yağı 5bine yaklaşınca kıllanmaya başlıyorum ve 5bin dolmadan değiştiriyorum ) Amerikada'ki ninjaların kitapçıklarında 10binde bir yağ değiştirin diyor.. mübarek otomobil sanki...
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #2195
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    hortumdan süzüldüğünü ilk gördüğümde benimde sinrim bozuldu sonradan çözdüm olayın ön dişlinin ordan sıçradığını
    captainhakan geçmiş olsun ucuz atlatmışsın
    motorda bir sensör bulunmakta motor devrildiğinden kendini kapatıyor
    sensörü yeniden aktive etmek için off-on yapmak lazım tekrardan aklınızda bulunsun

    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ne diyeyim.. bende motor yağı 5bine yaklaşınca kıllanmaya başlıyorum ve 5bin dolmadan değiştiriyorum ) Amerikada'ki ninjaların kitapçıklarında 10binde bir yağ değiştirin diyor.. mübarek otomobil sanki...
    bende pimpirikliyimdir 3-4bini geçirmem

  16. #2196

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün kaldırıma yan olarak çıkmaya kalkınca dengemi yitirdim ve motor ilk defa olduğu yerde yan devrildi. Çalışır vaziyetteki motoru sağ kısımdaki kırmızı acil kapatma düğmesini kullanarak durdurdum. Motoru kaldırınca farkettim ki aşağıdaki tahliye borusundan bir miktar sıvı çıkışı olmuş. O telaşla başta herhalde hortumu koparttık dedim. Sonra aklıma geldi. Acil kapatma düğmesini kullanınca sanırım yangın önlemi olarak borudaki son kalan benzini tahliye ediyor. Bu arada kesin grenajı mahfetmişimdir diye tasalanırken süpriz oldu. Çizik bile yoktu!

    Bu arada yakıt tüketimi konusunda hala yazdığınız değerlerin yanına yaklaşamadım. Bugün benzin göstergesi tek birime indi. Kontrol ettim. 250km civarında gitmiş tam dolu depoyla. Hep şehir içinde ve 6000-7000 devirlerde kullanmıştım sırf yakıt tüketimini test etmek için. Sanırım ayarında bi sıkıntı var. Rölanti devrinden filan olabilir mi? 2000'lerde geziyor devir rölantide. 1000km rodajının dolmasını bekliyorum. Bunu servise gittiğimde sorucam. Kafama fena taktım.
    YAKIT konusunda doğru söylemeye devam edersen elbetteki yazılan değerlere ulaşamazsın. burda dergilerde 1lt ile 26 km gidiyor. diye test edilmiş. ve testlede kullanılan dinomometrik tezgahlar. borghi saveri f600- sd ve fa 50/30 Dynojet

    pist ise pirelli vizzola ticino pisti. milano

    birde motoru yağ eksiltip motor arızası açan arkadaşın motorunun piston silindir,ve üst kapak değişimi yapılmış. fakat bu motorun tekrar sıfır olduğu anlamına gelmez. eski orjinal haline asla gelmez. motor yağsız kalıp sadece silindire zarar vermiyor.kırank kolu kırank bilyaları eksantirik zinciri rulmanlar,eksantirik dişlisi,debriyaj balatası ve saçları, gözle görülmeyen bir aşınmaya maruz kaldılar. şimdi motorun bir süre sonra değişik seslerle çalışmaya başlayacaktır. motor aşınana kadar bu parçalarda ömürlerinden yediler.
    sana tavsiyem hemen kurtulmandır.

  17. #2197

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YAKIT konusunda doğru söylemeye devam edersen elbetteki yazılan değerlere ulaşamazsın. burda dergilerde 1lt ile 26 km gidiyor. diye test edilmiş. ve testlede kullanılan dinomometrik tezgahlar. borghi saveri f600- sd ve fa 50/30 Dynojet

    pist ise pirelli vizzola ticino pisti. milano
    O zaman benim yakıt tüketim değerleri normale yakın demekki. 1 lt ile 26km gidiyorsa depo 13 lt aldığına göre 338km km gitmesi lazım bir depoyla. Peki rölanti devri olarak 2000 normal mi? Sizin rölanti devirleriniz ne yazabilir misiniz arkadaşlar?

    Zincirlere sıkılacak yağı nerden bulabilirim? Markası, özelliği nedir? Kaç km'de bir sıkılması gerekiyor?
    Yağ değişimi zamanının gelip gelmediğinin kontrolü nerden yapılıyor? newton06 arkadaşın başına geleni yaşamak istemiyorum.

  18. #2198

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    herkese merhaba arkadaşlar. bende forumu uzun süre takip ettim ve gittim aldım. ilk vitesili motorum. heyecandan foruma giremedim paso kullandım. neyse dun bi arac aniden önüme kırdı bende refleksle ön frene bastım ve teker kardı düştüm. ben grenaj çizilmiştir diye düşündüm ama grenajda bişey yoktu sağ sinyalde yerinden cıkmıs ama hiç çizik yok. kendim denedim ama takamadım. birde egzozun gri renkli koruması gözle görülür çizilmiş bu çok canımı sıktı. ön teker düz dururken direksiyon hafif sola kaymıs. moralim bozuldu bayagı arkadaslar ya. sizce bu durum için benim yapmam gereken yada kontrol etmem gereken bişey varmı. motorun gidişinde sesinde vs. bi sorun göremedim

  19. #2199
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı mctsnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba arkadaşlar. bende forumu uzun süre takip ettim ve gittim aldım. ilk vitesili motorum. heyecandan foruma giremedim paso kullandım. neyse dun bi arac aniden önüme kırdı bende refleksle ön frene bastım ve teker kardı düştüm. ben grenaj çizilmiştir diye düşündüm ama grenajda bişey yoktu sağ sinyalde yerinden cıkmıs ama hiç çizik yok. kendim denedim ama takamadım. birde egzozun gri renkli koruması gözle görülür çizilmiş bu çok canımı sıktı. ön teker düz dururken direksiyon hafif sola kaymıs. moralim bozuldu bayagı arkadaslar ya. sizce bu durum için benim yapmam gereken yada kontrol etmem gereken bişey varmı. motorun gidişinde sesinde vs. bi sorun göremedim
    Geçmiş olsun kardeşim.Babamda cbr 125imle yan düştü ve bende grenaj gitti diye çok korkmuştum ama sadece egzost ve elcik topuzu çizilmişti.Nazarlık olsun napalım dedik.Bence motorunda teknik olarak herhangi bir aksamı sorun çıkarmaz diye düşünüyorum

  20. #2200
    ufuk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul/üsküdar
    Motosikleti
    yamaha R25
    Alıntı mctsnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba arkadaşlar. bende forumu uzun süre takip ettim ve gittim aldım. ilk vitesili motorum. heyecandan foruma giremedim paso kullandım. neyse dun bi arac aniden önüme kırdı bende refleksle ön frene bastım ve teker kardı düştüm. ben grenaj çizilmiştir diye düşündüm ama grenajda bişey yoktu sağ sinyalde yerinden cıkmıs ama hiç çizik yok. kendim denedim ama takamadım. birde egzozun gri renkli koruması gözle görülür çizilmiş bu çok canımı sıktı. ön teker düz dururken direksiyon hafif sola kaymıs. moralim bozuldu bayagı arkadaslar ya. sizce bu durum için benim yapmam gereken yada kontrol etmem gereken bişey varmı. motorun gidişinde sesinde vs. bi sorun göremedim
    geçmiş olsun arkadaşım. muhtemelen gidon borusu yada kafa demirin yamulmuştur. servise bi göster derim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler