Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Temmuz 2011, 00:58
#2181
ayrıca kafayı yedim çeşmede
zincir yağını bol sıkınca motorun orada bitene dişli kapağı var yağ oraya sıçramış ordanda ayaklığın oradaki tahliye hortumunun üstünden akmış
gece uyuyamadım bu yüzden kaktı baktım 4 saat filan e o kafayala yağın zincirden sıçrayıp damladığını anladım
vee soru o 3 hortum ne işe yarar?e hadi biri depodan taşan benzin için ya diğerleri?
Reklamlar
-
15 Temmuz 2011, 01:02
#2182
ya o hortumlar dert aşada duruyolar motoru parlatıyom onları sılemıyom çekiyom geliyo korkuyom geri iteliyom falan :D sizin zincir oringli sıcrıyor diyosun benim motor oringsiz ben ona sıkıyom o janta fırlatıyor :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
15 Temmuz 2011, 01:07
#2183
benim motorda janta fırlatıyo
-
15 Temmuz 2011, 01:10
#2184
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
benim motorda janta fırlatıyo
benim simsiyah oluyor jant temizliyici aldım sıkıyom siliyom volkan motorunda zincirinmi var derdin varya :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
15 Temmuz 2011, 01:10
#2185
bakalım benim ki ne yapacak biraz evvel yağladım %90 benimde başıma gelecek
ya ben bişey sorucam motorum kirlendi yıkıycama ama yıkamacıda tazikli suyla yıkamayı düşnüyorum bir sakıcası olurmu
-
15 Temmuz 2011, 01:16
#2186
-
15 Temmuz 2011, 01:21
#2187
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
ayrıca kafayı yedim çeşmede
zincir yağını bol sıkınca motorun orada bitene dişli kapağı var yağ oraya sıçramış ordanda ayaklığın oradaki tahliye hortumunun üstünden akmış
gece uyuyamadım bu yüzden kaktı baktım 4 saat filan e o kafayala yağın zincirden sıçrayıp damladığını anladım
vee soru o 3 hortum ne işe yarar?e hadi biri depodan taşan benzin için ya diğerleri?
akünün tahliyesi ile hava filitresine gelen yagı atmak için olabilir
-
15 Temmuz 2011, 01:23
#2188
kitapçığındada bulamadım
servise gidince sorarım artık ama büyük ihtimal dediğiniz gibidir
-
15 Temmuz 2011, 18:37
#2189
-
15 Temmuz 2011, 19:22
#2190
Arkadaşlar bugün kaldırıma yan olarak çıkmaya kalkınca dengemi yitirdim ve motor ilk defa olduğu yerde yan devrildi. Çalışır vaziyetteki motoru sağ kısımdaki kırmızı acil kapatma düğmesini kullanarak durdurdum. Motoru kaldırınca farkettim ki aşağıdaki tahliye borusundan bir miktar sıvı çıkışı olmuş. O telaşla başta herhalde hortumu koparttık dedim. Sonra aklıma geldi. Acil kapatma düğmesini kullanınca sanırım yangın önlemi olarak borudaki son kalan benzini tahliye ediyor. Bu arada kesin grenajı mahfetmişimdir diye tasalanırken süpriz oldu. Çizik bile yoktu!
Bu arada yakıt tüketimi konusunda hala yazdığınız değerlerin yanına yaklaşamadım. Bugün benzin göstergesi tek birime indi. Kontrol ettim. 250km civarında gitmiş tam dolu depoyla. Hep şehir içinde ve 6000-7000 devirlerde kullanmıştım sırf yakıt tüketimini test etmek için. Sanırım ayarında bi sıkıntı var. Rölanti devrinden filan olabilir mi? 2000'lerde geziyor devir rölantide. 1000km rodajının dolmasını bekliyorum. Bunu servise gittiğimde sorucam. Kafama fena taktım.
-
15 Temmuz 2011, 19:30
#2191
Şu motorun kırmızı rengini nie getirmezler hondaya akıl sır ermiyor vala :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
15 Temmuz 2011, 20:09
#2192
Gerçekten de en güzeli kırmızısı aslında. Tricolor yerine sadece kırmızı ve siyah gelse süper olurdu.
-
15 Temmuz 2011, 21:08
#2193
-
15 Temmuz 2011, 21:50
#2194
valla ne diyeyim.. bende motor yağı 5bine yaklaşınca kıllanmaya başlıyorum ve 5bin dolmadan değiştiriyorum ) Amerikada'ki ninjaların kitapçıklarında 10binde bir yağ değiştirin diyor.. mübarek otomobil sanki...
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
16 Temmuz 2011, 01:00
#2195
-
16 Temmuz 2011, 10:56
#2196
CaptainHakan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün kaldırıma yan olarak çıkmaya kalkınca dengemi yitirdim ve motor ilk defa olduğu yerde yan devrildi. Çalışır vaziyetteki motoru sağ kısımdaki kırmızı acil kapatma düğmesini kullanarak durdurdum. Motoru kaldırınca farkettim ki aşağıdaki tahliye borusundan bir miktar sıvı çıkışı olmuş. O telaşla başta herhalde hortumu koparttık dedim. Sonra aklıma geldi. Acil kapatma düğmesini kullanınca sanırım yangın önlemi olarak borudaki son kalan benzini tahliye ediyor. Bu arada kesin grenajı mahfetmişimdir diye tasalanırken süpriz oldu. Çizik bile yoktu!
Bu arada yakıt tüketimi konusunda hala yazdığınız değerlerin yanına yaklaşamadım. Bugün benzin göstergesi tek birime indi. Kontrol ettim. 250km civarında gitmiş tam dolu depoyla. Hep şehir içinde ve 6000-7000 devirlerde kullanmıştım sırf yakıt tüketimini test etmek için. Sanırım ayarında bi sıkıntı var. Rölanti devrinden filan olabilir mi? 2000'lerde geziyor devir rölantide. 1000km rodajının dolmasını bekliyorum. Bunu servise gittiğimde sorucam. Kafama fena taktım.
YAKIT konusunda doğru söylemeye devam edersen elbetteki yazılan değerlere ulaşamazsın. burda dergilerde 1lt ile 26 km gidiyor. diye test edilmiş. ve testlede kullanılan dinomometrik tezgahlar. borghi saveri f600- sd ve fa 50/30 Dynojet
pist ise pirelli vizzola ticino pisti. milano
birde motoru yağ eksiltip motor arızası açan arkadaşın motorunun piston silindir,ve üst kapak değişimi yapılmış. fakat bu motorun tekrar sıfır olduğu anlamına gelmez. eski orjinal haline asla gelmez. motor yağsız kalıp sadece silindire zarar vermiyor.kırank kolu kırank bilyaları eksantirik zinciri rulmanlar,eksantirik dişlisi,debriyaj balatası ve saçları, gözle görülmeyen bir aşınmaya maruz kaldılar. şimdi motorun bir süre sonra değişik seslerle çalışmaya başlayacaktır. motor aşınana kadar bu parçalarda ömürlerinden yediler.
sana tavsiyem hemen kurtulmandır.
-
16 Temmuz 2011, 13:40
#2197
acun0 adlı üyeden alıntı
YAKIT konusunda doğru söylemeye devam edersen elbetteki yazılan değerlere ulaşamazsın. burda dergilerde 1lt ile 26 km gidiyor. diye test edilmiş. ve testlede kullanılan dinomometrik tezgahlar. borghi saveri f600- sd ve fa 50/30 Dynojet
pist ise pirelli vizzola ticino pisti. milano
O zaman benim yakıt tüketim değerleri normale yakın demekki. 1 lt ile 26km gidiyorsa depo 13 lt aldığına göre 338km km gitmesi lazım bir depoyla. Peki rölanti devri olarak 2000 normal mi? Sizin rölanti devirleriniz ne yazabilir misiniz arkadaşlar?
Zincirlere sıkılacak yağı nerden bulabilirim? Markası, özelliği nedir? Kaç km'de bir sıkılması gerekiyor?
Yağ değişimi zamanının gelip gelmediğinin kontrolü nerden yapılıyor? newton06 arkadaşın başına geleni yaşamak istemiyorum.
-
17 Temmuz 2011, 14:11
#2198
herkese merhaba arkadaşlar. bende forumu uzun süre takip ettim ve gittim aldım. ilk vitesili motorum. heyecandan foruma giremedim paso kullandım. neyse dun bi arac aniden önüme kırdı bende refleksle ön frene bastım ve teker kardı düştüm. ben grenaj çizilmiştir diye düşündüm ama grenajda bişey yoktu sağ sinyalde yerinden cıkmıs ama hiç çizik yok. kendim denedim ama takamadım. birde egzozun gri renkli koruması gözle görülür çizilmiş bu çok canımı sıktı. ön teker düz dururken direksiyon hafif sola kaymıs. moralim bozuldu bayagı arkadaslar ya. sizce bu durum için benim yapmam gereken yada kontrol etmem gereken bişey varmı. motorun gidişinde sesinde vs. bi sorun göremedim
-
17 Temmuz 2011, 14:21
#2199
mctsnr adlı üyeden alıntı
herkese merhaba arkadaşlar. bende forumu uzun süre takip ettim ve gittim aldım. ilk vitesili motorum. heyecandan foruma giremedim paso kullandım. neyse dun bi arac aniden önüme kırdı bende refleksle ön frene bastım ve teker kardı düştüm. ben grenaj çizilmiştir diye düşündüm ama grenajda bişey yoktu sağ sinyalde yerinden cıkmıs ama hiç çizik yok. kendim denedim ama takamadım. birde egzozun gri renkli koruması gözle görülür çizilmiş bu çok canımı sıktı. ön teker düz dururken direksiyon hafif sola kaymıs. moralim bozuldu bayagı arkadaslar ya. sizce bu durum için benim yapmam gereken yada kontrol etmem gereken bişey varmı. motorun gidişinde sesinde vs. bi sorun göremedim
Geçmiş olsun kardeşim.Babamda cbr 125imle yan düştü ve bende grenaj gitti diye çok korkmuştum ama sadece egzost ve elcik topuzu çizilmişti.Nazarlık olsun napalım dedik.Bence motorunda teknik olarak herhangi bir aksamı sorun çıkarmaz diye düşünüyorum
-
18 Temmuz 2011, 11:59
#2200
mctsnr adlı üyeden alıntı
herkese merhaba arkadaşlar. bende forumu uzun süre takip ettim ve gittim aldım. ilk vitesili motorum. heyecandan foruma giremedim paso kullandım. neyse dun bi arac aniden önüme kırdı bende refleksle ön frene bastım ve teker kardı düştüm. ben grenaj çizilmiştir diye düşündüm ama grenajda bişey yoktu sağ sinyalde yerinden cıkmıs ama hiç çizik yok. kendim denedim ama takamadım. birde egzozun gri renkli koruması gözle görülür çizilmiş bu çok canımı sıktı. ön teker düz dururken direksiyon hafif sola kaymıs. moralim bozuldu bayagı arkadaslar ya. sizce bu durum için benim yapmam gereken yada kontrol etmem gereken bişey varmı. motorun gidişinde sesinde vs. bi sorun göremedim
geçmiş olsun arkadaşım. muhtemelen gidon borusu yada kafa demirin yamulmuştur. servise bi göster derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler