Bu da mı yağ yakıyor yani. !!! Adam gibi motor yapamıyor mu bu Honda. Bir de neye güveniyorlarsa bana da 4000'de bir yağ değiştir diyolar...
Bu da mı yağ yakıyor yani. !!! Adam gibi motor yapamıyor mu bu Honda. Bir de neye güveniyorlarsa bana da 4000'de bir yağ değiştir diyolar...
Testin yabancı bir dergiden alındığından bahsetmiş. zaten motorları kıyaslarken servis ve parça teminini değerlendirmeye almazki adamlar..
Ben bu kawasakiyle ilgili parça sıkıntısı olayının biraz abartıldığını düşünüyorum. Abimin cbf250'sinin kontağının içinde anahtar kırılmıştı ve Hollanda'dan yeni kontak gelmesi için 2 hafta bekledik. Aynı şekilde ben orjinal kawasaki amortisör keçeleri için 1 hafta bekledim ve Z-motor'dan temin ettim (yan sanayisini istanbul'da buldum, 10tl daha ucuz. bu yüzden orijinalini almayı tercih ettim fiyatıda 60tl idi). Aynı şekilde zincir takozunu beklemeden aldım.
Demek istediğim her zaman her parça olmayabiliyor bunlarıda servis sipariş ile getiriyor zaten. Yarın öbür gün sizinde cbr için parçaya ihtiyacınız olsa buyuk ihtimalle bir süre beklemeniz gerekicek çünkü motor daha çok yeni..
250cc'lik motorlarda 650'lik tek slindirli bir enduro kadar yakıyor basmayla orantılı olarak ama bakım masrafları tabiki daha az.
cbr250 ile rodajı tamamlayıp uzun yolda ölçüm yapan oldu mu aranızda? yakıt tüketimini kıyaslayabilirsek güzel bir bilgi paylaşımı olur..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Acun Hondaya o kadar laf etti
Gitti binlik Honda aldı yakıtı vergisi bi yerden sonra sarmadı ve aldığı fiyat hıçkırık yaptı
Kawasaki 250 yi sattığına bin pisman Şimdi 250 Hondayada içi gidiyor
Eee mazur görün biraz eleştiri(Fayda/maliyet oranı) yapsın
Tekrar günaydın pardon hoşgeldin foruma diyelim..
1000km bakımını yaptırdıktan sonra motorumla İstanbul Beylikdüzü'nden İzmit'e gidiş dönüş yaklaşık 300km'lik bir yolculuk yaptım ve yakıt sarfiyatımı 100km'de 3.67lt olarak hesapladım.Yolculuk boyunca genelde 100-130km/saat hızla 6000-8000devir/dakika'da kullandım motorumu.
valla arkadaşlar kim ne derse desin ben motorumdan memnunum kardeşim . bundan önce gittim bi cbf 150 aldım gezerim tozarım zaten yakmıyo diyerek bi antebe gittik yol bitmek bilmedi motor 100 - 105 diyor çatlıcak gibi oluyor devir en sona dayanıyor . birde 2 litre 2.5 litre olayını ben tutturamadım gitmesi için sıkıştırdığınızda 150 bile acaip benzin yakıyor ark lar. o yüzden bu motorda newton06 arkadaşımın dediği gibi 3.67 litre oranları bence hakkaten güzel bi tüketim bunada değer . en azından otobanda bastınızda motor yok gitmem demiyor
ninja ile aynı tüketiyor diyebilirim bu durumda. benimde elde edebildiğim en düşük yakıt tüketimi motor yüksüz iken 80 - 120km hız aralığında (kısa sürede olsa zaman zaman 160'a kadar çıktığımız olmuştu) 3.7lt.
3'lü çanta seti ile bodrum seyahatimde ortalama 90 - 140km hız aralığında 4.27lt tüketmişti.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bu testi ben yapmadım. TEMMUZ motor ON dergisinden alıntıdır.37 . sayfadan 46 . sayfaya kadar. resimli bir anlatım.
hatta çizgi roman gibi pilotların sembolik konuşma balonlarında dile getirdikleri birkaç alıntı yı da yazayım.
beni zor yakalarsın ninja düz parkurlarda füze gibi..
sen şimdi kaçadur, birazdan virajlar başalyınca görüşürüz.
hızlı giderken sert firen yapınca yeterince yavaşlayamıyor. cbr nin firenleri pek iyi sayılmaz.
kawasaki her yola uyar ama viteslere dikkat etmen gerekiyor. yoksa virajlardan çıkamazsın.
cbr her zaman hızlı seyirler yapma merakına ve fazla deneyime sahip olmayan sürücüler için ideal.
diye yazılmış
bunlar benim yorumum degildir.
doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış...
Beyler hani ne oldu bu cbr 250 cilere,fotoları bekliyoruz...
Her asker yeşil bereli olamaz
arkadaşlar selam. yaklasık 3 haftadır cbr 250 kullanıyorum. siyah renk bir tane aldım. geç geldi hepinizin söylediği gibi ama bizzat görüştüm ben adamlar büyük depremden sonra bir çok çalışanını kaybetmiş ve yas ilan etmişler bir süre vs vs. bunun gibi sebeplerden ötürü motoru kötülemek bence dogru olmucaktır. kawa ile bu motor arasında cok kaldım ancak şu anda hiç pişman değilim. performansı viraj tutuşu yakıt tüketimi kesinlikle çok iyi. ilk aldığımda depoyu fulledim 250 küsür km oldu ve daha yakıt ibresinin yarısını yeni geçtim. kesinlikle bu açıdan tartışılmaz üstün. şehir içi için şiddetle tavsiye ederim. performans konusunda tek silindirli olduğu için üst düzey bir performans ve ses elbetteki yok. ancak benim ilk motorum olduğu için beni fazlasıyla tatmin etti diyebilirim. görmeyenler için söylüyorum kasası baya bi yüksek. 190 boyum var ama altımda öyle bi tarafıma kaçmış gibi durmadı. kawadan yüksek yani. arka fren çok zayıf ne yazıkki. belki yeni olduğu için kullandıkça iyileşir ümidindeyim. fiyat 9150 anahtar teslim aldım. kawa 11000 di. 2 bin bence çok büyük fark. özellikle başlangıc motoru yapmak ısteyenler için. 2. el satışta hondanın tartışmasız üstünlüğü elbette var. kawa'nın en büyük sıkıntısı bence bu. abimde vfr 800 var ve o da sehır içi agırlıklı kullandıgı için onu satıp cbr 250 mı alsam dıye dusunmeye basladı. cunku hep cok kıvrak hemde yakıtta inanılmaz bir fark oldu. şimdilik ilk deneyimlerimden soyleyeceklerim bunlar. bu motoru alan istanbuldaki arrkadaşlarla bi gün toplanıp sürmek isterim. varsa özelden mesajlasabılırız. teşekkürler herkese iyi aksamlar.
maşallah
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
teşekkürler overcloud benim için en ideal motoru bulmuşum
kawasaki fiyattan dolayı zorlamıştı benim çift silindir olması dahada cezbedici geliyordum ama bunun görünümü cartı curtu hoşuma gitti hayırlısı buymuş
mutluysan sorun yoktur kardeş
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
motorum servisten cikti arkadaslar. degisen parca listesi:
silindir kmp
conta, silindir
conta, silindir kafa
segman, piston
piston std
7000kmde 2. rodajim resmi olarak basladi insallah yag eksiltme olayi gitmistir, devamli kontrol edicem seviyeleri.
bende yağ konusunda uyuzum her gezi dönüşü kontrol ediyorum valla
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
bu arada yurt dışı testlerde dunlop lastik kullanılmıştır
ama üstündeki laztiklerde IRC dir yani çok iyi
arka sele kapağı 140 euroydu o çanta 300 dedende fazla edebilir :(
cbr250r shop manual okumak isterseniz. buyrun arkadaslar bugun kesfettim.
http://www.cbr250.org/forums/showthr...Manual-%29-%29
tşkkrler çok güzel bir cevap
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
olur bende çok isterim düşünürsen bana uyar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
newton 06 kardeşim geçmiş olsun görüşmek isteyenler varsa ben ikitelli de oturuyorum
engin-ozan@hotmail.com mailim ii akşamlar
bu arada şu zincir yağı diye aldığım castrol yağ
sanırım zincirin üstündeki yağı içceltmeye yarıyor yoksa benmi yanlış anladım ?
bende bu akşam sprey zincir yağı aldım enteresan bişey sıktığımda ilk olarak köpürüyor sonra dağılıyor elimler kontrol ettim snradan kalınlaşıyor
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)