Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ağustos 2014, 12:26
#21481
ANKOV adlı üyeden alıntı
6000 bakiminda neler değişiyor ortalama maliyet nedir ?
2 gün önce sordum 103 TL gibi rakam söylediler yağ yağ flitresi hava flitresi falan değişiyormuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------
Bide yağı hangi marka kullanıyorsunuz diye sorduğumda honda nın kendi yağını kullanıyoruz dediler ve başka yağ da kullanmıyolarmış ?? acaba hondanın kendi yağı nasıl ki ?
Reklamlar
-
07 Ağustos 2014, 12:38
#21482
ben daha yeni 12.000 yaptırdım motul mu castrolmu olsun diye sordular litrede 10 tl fazlaydı motul
-
07 Ağustos 2014, 12:46
#21483
-
07 Ağustos 2014, 13:06
#21484
denizlide yaptırdım hakan yoksa afyona gelipte yanına uğramadan dönmezdim ailem buradaydı denizli 70 km olunca mecburi istikamet görundu
-
07 Ağustos 2014, 13:41
#21485
Anladım abi aslında Denizli ye gidip bi bakıma iyi yapmıssın bende vaz geçtim afyon daki servisten
-
07 Ağustos 2014, 13:47
#21486
Yağ(iPone) + filtre. + hava filtre + işçilik 150tl tuttu
-
07 Ağustos 2014, 13:50
#21487
Yazdıklarını okudum iyi yapmışsın vazgecerek
-
07 Ağustos 2014, 14:22
#21488
Ya beyler bir şey soracağım.
benim yeni kasa cbr250 siyah serviste şu an. Model yeni olduğu için yedek parçaların gelmesi uzun sürüyormuş. Anlamadığım nokta şu. Gelmeyen iki parça kaldı sadece. Ama onların gelmesi de çok uzun sürecekmiş. Sol gidon ve alt mesnet. 2014 ile 2013 arasında gidon ve alt mesnette mi farklı? 2013'ün gidonunu ve mesnetini taksalar olmuyor mu? Her şey mi farklı?
-
07 Ağustos 2014, 16:03
#21489
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam eksoz hayırlı olsun.. Yoshimura'nın sesini hep farklı bulmuşumdur.. Güzelde olmuş.. Fiyatı ne kadar ? Birde nereden aldınız ? Bilgi verirseniz sevinirim..
Pamukova ova yıldırım motorda buldum uzun araştırmalar sonucu, piyasada bir yoshi kıtlığıdır gidiyor.1260 tl ye mal oldu , 1-2 yerde daha vardı 1600-1800 gibi rakamlar verdiler..
-
07 Ağustos 2014, 16:08
#21490
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Ya beyler bir şey soracağım.
benim yeni kasa cbr250 siyah serviste şu an. Model yeni olduğu için yedek parçaların gelmesi uzun sürüyormuş. Anlamadığım nokta şu. Gelmeyen iki parça kaldı sadece. Ama onların gelmesi de çok uzun sürecekmiş. Sol gidon ve alt mesnet. 2014 ile 2013 arasında gidon ve alt mesnette mi farklı? 2013'ün gidonunu ve mesnetini taksalar olmuyor mu? Her şey mi farklı?
Merak ettim şimdi google'dan ikisininde gidonlara baktım. hiç bir fark yok gibi...Sana 2014 modelin ki mi yok dediler yoksa gidon mu yok dediler? Sen hangi servise bıraktın motoru?
-
07 Ağustos 2014, 23:10
#21491
0zZ adlı üyeden alıntı
Pamukova ova yıldırım motorda buldum uzun araştırmalar sonucu, piyasada bir yoshi kıtlığıdır gidiyor.1260 tl ye mal oldu , 1-2 yerde daha vardı 1600-1800 gibi rakamlar verdiler..
Eyv. Hocam cevap için.. Bu yıldırım motorun internet adresi vs. Teli var mı sizde ? Ayrıca eksozun modeli vs. Nedir ?
-
08 Ağustos 2014, 16:42
#21492
Tardigrat adlı üyeden alıntı
önce dedim ki "2014 değil de 2013 kullanıyor olsaydım yine bu kadar bekleyecek miydim?"
"beklemenin en büyük nedeni yeni model olması" dediler. sonra dedim ki "2013 modelinin gidonu mesneti uymaz mı."
"sipariş verileceği için kodlar uymaz, montaj uygun olmayabilir" dediler.
mutluhan'a bıraktım maltepe'deki.
bütün parçalar gelmiş sadece gidon ve alt mesnet fabrikadan gelmemiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
Biz şimdi 2014 cbr kullananlar her parçamız hasarlandığında değiştirmek için böyle beklemek zorunda mı kalacağız.
ebay vb yabancı sitelerde bulamaz mıyız parçalarımızı.
-
08 Ağustos 2014, 17:26
#21493
Her yeni aracın yedek parçası çok olmaz ilk etap sadece araç üzerine çalışırlar 2011-2013 yedek parça sıkıntısı olmamasının tek sebebi bu aslında
-
08 Ağustos 2014, 17:50
#21494
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
önce dedim ki "2014 değil de 2013 kullanıyor olsaydım yine bu kadar bekleyecek miydim?"
"beklemenin en büyük nedeni yeni model olması" dediler. sonra dedim ki "2013 modelinin gidonu mesneti uymaz mı."
"sipariş verileceği için kodlar uymaz, montaj uygun olmayabilir" dediler.
mutluhan'a bıraktım maltepe'deki.
bütün parçalar gelmiş sadece gidon ve alt mesnet fabrikadan gelmemiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
Biz şimdi 2014 cbr kullananlar her parçamız hasarlandığında değiştirmek için böyle beklemek zorunda mı kalacağız.
ebay vb yabancı sitelerde bulamaz mıyız parçalarımızı.
Ebay'den falan sipariş edersen gene aynı süre beklersin. Hemen hemen 1 aya yakın sürede geliyor parçalar. Bana kalırsa git servise eğer görünüş olarak aynıysa 2013 model gidon al (ki bence %100 aynı parçalar. Hatta alt mesnet bile aynı yani). Siparişe girmesinler. ben bunu taktırmak istiyorum de. ozaman mırın kırın etmezler gibime geliyor. Sonuçta garantiden değişen parça yok bişey yok.
-
08 Ağustos 2014, 18:28
#21495
Tardigrat adlı üyeden alıntı
Ebay'den falan sipariş edersen gene aynı süre beklersin. Hemen hemen 1 aya yakın sürede geliyor parçalar. Bana kalırsa git servise eğer görünüş olarak aynıysa 2013 model gidon al (ki bence %100 aynı parçalar. Hatta alt mesnet bile aynı yani). Siparişe girmesinler. ben bunu taktırmak istiyorum de. ozaman mırın kırın etmezler gibime geliyor. Sonuçta garantiden değişen parça yok bişey yok.
Ellerinde daha önceki modellerin yedek parçası oluyor mu ki. onları da siparişle getirtmiyorlar mı.
-
08 Ağustos 2014, 21:17
#21496
Tiger Rs 800 Carbon egzoz satiliktir. Su an Cbr250 imde . video ya da fotoğraf gonderebilirm. Herkese kazasiz belasiz masrafsiz surusler
-
09 Ağustos 2014, 01:01
#21497
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Ellerinde daha önceki modellerin yedek parçası oluyor mu ki. onları da siparişle getirtmiyorlar mı.
şansına o biraz. servis servis arayıp sormalısın...
-
09 Ağustos 2014, 01:25
#21498
Arkadaşlar motorda 4000 ile 7000 arası titreşim başlıyor.. Bu titreşim 80-90'dan sonra daha da artıyor.. Ayaklıklara kadar titriyor.. Tek silindir olduğundan mı böyledir.. Başka cbr250 de olmadığından deneme şansım olmadı.. Sizde de durum böyle midir ?
Birde 10-40 yağ koyduk, 10-30 koysaydık kitapçıkta önerdiği gibi titreşim daha da azalırmıydı..
Forumlarda araştırdım çoğu kullanıcıda durum böyle.. Normal olduğunu yazanlar var..
Daha önce scoteer kullanmamdan ötürü mü titreşimi bu kadar hissediyorum..
Motor bacak arasında olduğu için olabilir mi ? Mantık yürütüyorum..
Merak içindeyim açılcası.. ?
-
09 Ağustos 2014, 01:31
#21499
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorda 4000 ile 7000 arası titreşim başlıyor.. Bu titreşim 80-90'dan sonra daha da artıyor.. Ayaklıklara kadar titriyor.. Tek silindir olduğundan mı böyledir.. Başka cbr250 de olmadığından deneme şansım olmadı.. Sizde de durum böyle midir ?
Birde 10-40 yağ koyduk, 10-30 koysaydık kitapçıkta önerdiği gibi titreşim daha da azalırmıydı..
Forumlarda araştırdım çoğu kullanıcıda durum böyle.. Normal olduğunu yazanlar var..
Daha önce scoteer kullanmamdan ötürü mü titreşimi bu kadar hissediyorum..
Motor bacak arasında olduğu için olabilir mi ? Mantık yürütüyorum..
Merak içindeyim açılcası.. ?
Yağ numarası acaba yaşadığımız ülke veya şehir havasına göre değişiklik göstere bilirmi
-
09 Ağustos 2014, 01:54
#21500
@Karalı
Hava sıcaklığı iklim şartlarına göre değişiklik gösterdiğini biliyorum..
Ancak 10-40 normal olması gereken değerde diye düşünüyorum..
Araştırdığıma göre çoğu kullanıcının yorumu tek silindir olduğundan ve durumun normal olduğundan bahsetmiş olması.. Ben yinede size sorayım dedim..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler