hafif meğim aşağı diyede belirtseydiniz:D
Mustafa Kemal Atatürk
Arkadaşlar bana bi yardım edin, henüz yeni ehliyete yazıldım ki motor alayım, 2-3 ay var almaya ben şimdiden motor almak niyetindeyim, alacam ama kararsız kaldım honda da takıldım beni etkiledi ama fiyatınada takıldım, bana fazla geldi, aklımda bir başka motorda mondial 150zc var ikisinden birini alacam, şimdi almam konusunda önemli bir kriterde aldıktan sonra çıkaracağı masraflar bu konuda ne dersiniz...
Aynen, 110 rahatlıkla yapıyor düz yolda. Ki bu da bana yetiyor.
Yahu motor eğim aşağı olmadan da düz yolda da, 110 görüyor zaten. Kaldı ki arkadaş fotoğrafla açıklık getirmek istemiş sadece. Niye inanmıyorsunuz anlamadım ki, forumda herkes birbirine yalancı gözüyle bakıyor. Bende görüyorum bu hızları düz yolda... Sanki, yalan borcumuz var sağa sola da, insanları sözlerimize inandıramıyoruz. Çok enteresan bir toplum haline geldik!
dur arkadaş heyacan yapma biz aksini söylemedik yahu:D
düzde o hıza yakın tek kişi yapıyo meğimdede 115 yapıyo doğruda bunu belirt dedim kimseye yalancı demedim yoksa cbf150 de meğim aşağıda 130 kopartıyo cbr125 de 150 yapıyor ama asıl hızı o değil onu dedim panik yok motoru kötülemedim
pcx125 lerin esp olanınıda esp olmayanınıda hertürlü denedik .sizin belirtmediğiniz yanları ben belirtiyorum , yakın cevremde ikiside var
ayrıca pcx125 esp li arkadaşım 95 kilo pcx125 normal versiyon olanı 70 kusur kilolarda ,ikisi yan yanayken bastığında eski pcx125 de geçiyor bunuda belirteyim
topluma bakmak istiyorsan ilk önce kendine bakmalısın çünkü yazılanları tam anlıyamıyorsun çünkü okuma alışkanlığımız küçüklükten gelmiyor
Mustafa Kemal Atatürk
motorcu48 adlı arkadaş kendi tezini kendi çürütüyor. Enteresan olan da bu.. Arka sayfalardan beri yapılan yorumları ve sohbeti okuyorum, yazılanlar oldukça komik. Yok o hız olmaz, yok yokuş aşağı yapar, yok şöyle, yok böyle.. Aslında beni düşündüren nokta, burada insanların söylediklerine birçok kişinin alaycı, kötüleyici ya da fazlaca skeptik yaklaşıyor oluşu. Bu arada sözlerim yalnızca sana değil motorcu48 kardeş, aslında genele.
O kadar çok sallama mesaj yazılıyor ki hangisine inanacağımızı şaşırıyoruz.Zaten buralardaki yorumlara bakıp da motor almaya kalkanlara allah kolaylık versin.
sallama konuları yazan sizsiniz
herşeyi ile forumda doğrusunu yazıp kimseye şu güne kadar sürdüğüm motoru önermedim övmedim aksinide yapmam.
ben kullanmasan bilmesem belki bende yerdim
6 bin tl ,yabancı üretimi aracı.. kendi malımız diye neden bukadar toz kondurmassınız olduğundan fazlasını gösterirsinizkii
burası motosiklet forumu doğrusu yanlışını kaldıramıyorsanız neden burda takılırsınız ki
sizin dediklerinize bu aracı kullanmayıp inansaydık ps150 ile arasında hiç bir fark yok derdik 115 120 son limit düz yolda .5 kmte yokuş aşağıda ekliyebiliyorum dahasını görmek imkansız
birdahada sizin başlığınız altında yazı yazmam kendinizi geliştirmeye bakın ünüversite okuyamıyorsanızda çeşitli alanlardan faydalanın
belki o zaman bunun bir araç olduğunu bu kadar sallamanın faydasının olmadığını anlarsınız başka bir insanıda tehtit olarak algılamazsınız kendinize
Mustafa Kemal Atatürk
Motorun durumu ve kullanıcıya göre izlenimler değişik olabilir. Bu konuda tartışmak gereksizdir.
Orhan KÖNİ
Aslında bizi bukadar son sürat tartışmasına sokan yollardaki öküz şöförlerimiz... en sağ şeritte 90'la orta seritte 110'la selektör yiyen tek araç motosiklet..
Basın ekpres yolu, tem, e5 gibi yollarda bazen orta şeritte 125'lik cbrla a 100'le giderken sıkıştırılıyorum, sağa geçip yol veriyorum önce ardından solundan 130-135'le geçiyorum veya hızı 125'e arttırıp sola çıkabiliyorum...
Kısaca millet insan gibi sürse belli bir kültür seviyesine sahip olsa hiç bu süratlere çıkma ihtiyacı olmayaycak. 650 endronun bile en keyifli sürati 90-110 arası
Arkadaşlar öncelikle merhabalar.. J costa varyatörü nasıl temin edebiliriz ?
merhaba arkadaşlar, 2012 CBF 150 2.100 km de bir motorum var, pcx ile takas etmek istiyorum üstüne bir miktar para vererek tabi ki. motorumun ilk sahibiyim haziran 12 de sıfır olarak aldım. bir iki çizik dışında herhangi bir sıkıntısı yok. 1000 km bakımını doğu batı motorda yaptırdım, kısmetse 2.500 ara bakımınıda orada yaptırcam. vergi borcu yoktur. muayenesi 2014 aralık ayına kadar. ilgilenen olursa konu altına mesaj atarsa burada takip edeceğim. teşekkürler
Selamlar ahali, önceki sayfaları okuyunca şöyle bir şey geldi aklıma, bu PCX'in fiyatı piyasaya çıktığı sene 4850 liraymış, şimdi 6100 lira. Bu fiyat artışı Japon Yeni/Dolar ve Dolar/TL kurlarının beraber zirve yapmasından mı kaynaklanıyordur yoksa 28 Şubat-3 Mart 2013'teki fuarda bizi 150cc'lik bir süpriz mi bekliyodur 6100 liraya?...
Şehre inmemin en uzun ama en hızlı yolu TEM'e çıkmak, CB125E'nin ucuz ama bu iş için pek uygun olmadığını anlamaya başladım, CBF150 de Honda'nın aile fotoğrafında garip duruyor, tasarımı sanki her an değişebilirmiş gibi geldi bana, ayrıca tabi beygir gücünü TEM'e uygun olacak şekilde arttırırlar mı bilinmez, Honda Unicorn Dazzler 150 (Hindistan) ve Honda Invicta 150 (Kolombiya) diye iki model geziyo internette, Türkiye'ye uğrama ihtimalleri varsa belllki düz vites düşünebilirim, şehir içerisinde otomatik vites kral... PCX'in selealtı bagajının ne kadar kullanışlı olduğunu XMax'tan hatırlıyorum, teker çapları XMax'a yakın, fiyatı XMax'ın yarısı, bu yüzden hala PCX öncelikli, 150cc'si olsa daha iyi tabi... 150cc de olsa, PCX TEM'deki trafikten ve köprüde rüzgardan ne kadar etkilendi kullanımlarınızda? Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
1991-2005 Kinetic (İlk göz ağrım) > 2005-... ZN 150T (Foresight'ın Çinli kopyası) > 2007-2010 CBR125R (Düz vites öğrendik) > 2007-2009 XMax (Kaza buna denk geldi) > 2012-... XCity (Uzun yol) > 2012-... CB125E (İstanbulda trafik-park-benzin) > ?
Rüzgardan etkilenmemek imkansız. Ağırlık fazla olursa binebze faydalı olur. Çare suratli gitmemek, sert rüzgarda suratimi azaltıyorum.
Orhan KÖNİ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)