Merhabalar soğuklar geliyor FERRO CAVALLO marka honda pcx 125'e özel mükemmel tasarım full korumalı diz örtüsü rüzgarlık tavsiye edilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...44787050/detay
Merhabalar soğuklar geliyor FERRO CAVALLO marka honda pcx 125'e özel mükemmel tasarım full korumalı diz örtüsü rüzgarlık tavsiye edilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...44787050/detay
Bir de arkadaşlar şunu sormak istiyorum, topcase olan pcx'e branda alacağım da boyutu ne olmalı acaba? Bilen veya yardımcı olabilecek olan var mı ?
Bence En Büyük Boy Alman Gerekiyor Çünkü Brandalar Genellikle Topcase Hesaba Katılmayarak Üretiliyor Ben Orta Boy Almıştım Topcase Olunca Arka Açık Kaldı Değiştirip Mağzadaki En büyük Bedeni Aldım Yere Kadar Kapandı Branda Altına Toz Toprak Girmeside Minimuma İndi Taki Kedinin Biri Brandaya İşeyinceye Kadar Biri İşedimi Diğerleride Düzenli İşiyolar Branda Haliyle Sidik Kokmaya Başladı Bende Kaldırıp Atmak Zorunda Kalmıştım "Garajda Sıkıntı Olmaz Heralde"
Çok teşekkürler @cehennem77 son bir sorum daha olacak, bu zorunlu trafik sigortası için istanbul plakalılar acaba ne kadar ödedi ? Sigorta araştırması yapıyorum da :/ 340'larda bir şey çıktı benim. Daha aşağısı olan ve tavsiye edecek olan varsa cevap bekliyorum
merhaba arkadaşlar,
ben brandayı özel diktirdim, hem hesaplı oldu hem istediğim şekilde, içi muflonlu dışı reflektörlü kumaştan seçtim. brandacı takmış olduğum tur camını ve top case i de içine alan, ölçüye uygun birşey dikti ve gayet güzel oldu. hazır almatansa böylesini tercih edebilirsiniz.
kediler ortak sorunumuz, branda altında çamurlu pati izleri mi, sidik izleri mi, kıl tüy mü dersiniz, sabah sabah hiç hoş olmayan bir dolu izle karşılaşmak güzel değil. naftalin denedim, bir süre etkili oldu. brandanın iç tarafına ortasından sallanacak şekilde tutturduğum bir kadın çorabının içine doldurdum naftalini, bayağı işe yaradı. ama hergün branda örtmüyorum, bu nedenle de naftalin kullanamamış oluyorum. bunun için de iki ayrı çözüm geliştirdim. asıl aklımdakini henüz yapamadım ama yapması kolay, sadece fırsat bulamadım. bir plexi ci bulup sele boyuna uygun bir plexi yaptıracağım, bu plexi tabiri caiz ise bir evin çatısı gibi piramit şeklinde olacak. biraz dik açılı olacak ki, üstüne yatma şansı bulamasınlar. motoru park ettiğimde bir kutu gibi bu plexiyi selenin üzerine koyup iki lastik parçası vasıtasıyla da seleye tutturacağım ki rüzgardan düşmesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:32 ----------
uzun cam taktım ben, bulabildiğim en uzun camı taktım üstelik. inanır mısınız, hız arttı. ilk camla üzerimdeki kıyafetler balon gibi şişiyordu, ben adeta bir yelken gibi oluyordum motorun üzerinde. uzun camdan sonra bana rüzgar gelmediği ve hava usulüne uygun şekilde önümüzden yukarı doğru atıldığı için artık şişmiyorum ve de rüzgar manyağına dönmüyorum. üstelik de benim gibi bir yelkenden kurtulduğu için aracın son sürate ulaşımı kolaylaştı. yakıt da farketmedi desem yeri var, bir depo ile ortalama 200-220km gidiyorum. aracım 4bine gelmek üzere. araçta topcase de var, büyük boylardan, içine iki full face kask sığıyor. ne yol tutuşta ne gidişte ne de yakıtta sorunum yok. yazın biraz daha rahat gideyim diye 50 km lik bir yola gitmeden önce top case ve uzun tur camını çıkartıp orjinallerini taktım, hem gidişi bozuldu aracın hem de ben yediğim rüzgardan pişman oldum yaptığıma, döner dönmez taktım hepsini yerli yerine..
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------
alınır,
temiz bakılmış, yatmamış, kazaya karışmamış bir motorsa ya da çok küçük kazalarda bile grenajda kırık çıkık olabiliyor, basit kırıklar nedeniyle değişikliği olmuş ama asıl gövdeye zarar vermemiş motorsa, hiç sıkıntı değil. doğru düzgün bir hastalığı da yok, çok büyük masraf çıkartan bakımı da yok. kayış değişmiş mi, ne zaman değişmiş, onları öğrenmeyi ihmal etmeyin, 19 binle 1900 arasında çok da fark olmadığını göreceksiniz eğer motor temiz ise.. hor kullanılmış, bakılmamış motor ise 1900 de bile olsa uzak durmanızı öneririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------
sizinle aynı boylarda bir arkadaşım var, benden önce aldı, hala büyük bir memnuniyetle biniyor. hatta pcx ten sonra bir de scirocco ve bir de kuga sahibi oldu ama onları kullanmayıp benim gibi motorla gezmeyi tercih ediyor. boy hiç sorun olmadı onun için, rahat edemese sanırım diğer araçlarını kullanmayı tercih ederdi.
1.90 boy ve 76 kiloyum. Pcx'de sıkıntı yok, onu söyleyebilirim bunun dışında bir sorum olacak, pcx'e günlük veya aylık yapılacak rutin bakımlar nelerdir? Nereleri neyle temizleyebiliriz ? Aydınlatacak olan arkadaşlar var mıdır acaba ?
Arkadaslar merhaba, gecenlerde pcx e arka cantalık demiri yaptık, ama fazla yoğunduk, numune çıkaracak vaktimiz olmadı. İhtiyaç duyuluyor mu acaba arka çantalık demirine?
Ne garip daha 2bin km de 6 aylik pcx i 5 bin tl ye satalim birisi faydalansin dedik , millette naz caz bitmedi . Utanmadan 4500 teklif eden oldu , simdiki fiyatlara bakiyorumda iyiki satmamisim pisman olucaktim .
Daha sonradan takasta 7 bine saydi alicak adam . Ne garip memleket.
Ucuza satmak istersin alan olmaz , lanet olsun satmiyorum dersin sifirindan pahaliya zorla alirlar , yok yok hakikaten acayip milletiz .
Yazin canta demiri cok aramistim . Bence canta demiri bo motora gerekli . Birdaha alirsam canta takarim .
hakikaten çok söylenebilecek birşey yok, sanırım acente değerini bilmiyordu, plakası dahil hemen hemen o paraya hemen teslim olarak alabilirdi, şu an bayide bol miktarda var. ne denilebilinir ki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
bakım neyin bişi istemiyor ki, son derece sorunsuz. aşırı alkali olmayan bir sabun ya da sadece su ile yıka, tazyikli suya bile gerek yok, 4000 km d ebir de servise götür, yağını suyunu vs sini kontrol etsinler, senden bütün istediği bu kadar.. motosiklet mi bize binecek, biz mi motosiklete.. bu arkadaşlık ilişkisinde benden 200 km de bir depo dolusu benzin ve 4000 kmde bir de yağ değişimi istiyor ve karşılığında o süre boyunca mutlu, mesut, üzmeden sırtında taşıyor. daha ne olsun.
bir tek şeye dikkat etmenizi öneririm, ben o hatayı yaptım, kargodan aldığım naylon poşeti topcase e koymaya üşendim, iki adım yol diyerek göstergelerin üzerine koydum. zaten öyle ağır ve köşeli bişi de değildi. ama sonradan bir baktım ki torbanın maviliği gösterge panelinin yan taraflarındaki kat izlerine geçmiş. şimdi onun için pasta yapmak gerekiyor :( basit ama can sıkıcı bir durum. özetle boyası başka boyaları kabul edebiliyor; pek muhatap etmeyin :D
Biz bi çantalık demiri yapalım o zaman buna, dandik dandik şeyleri 100 liraya satıyorlar..
Beyler 2200 km de lastik yeni değişmiş top case i var 2012 model kırızı. Adamla anlaştık bugün gidiyorum 5750 5500 gibi ir fiyata. Dikkat etmrm gerekn bir şey var mı sizce fiyat vs nasıl
pcxlerin ön arka lastik hava basıncı kaç olucak? bilen var mı?
Arkadaşlar sıfır pcx'lerin satış fiyatlarında bir değişiklik varmı?
Veya yeni yılda bu modelin fiyatlarında bir artış bekliyormusunuz?
180 lira zam gelmiş bence yeni sezon girişi yine gelecek. birde ötv si var bu işin.
buyrun resmi site fiyat listesi
http://honda.com.tr/App_Assets/Fiyat...klet140102.pdf
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
cbf 5 lirayı cb-e 4 lırayı astı. harbiden kucuk altın gıbı hondanın commuterlerı bu gun al yarın aldıgın fıyata satarsın.
buyrun yeni pcx:
https://www.youtube.com/watch?v=YP5nOhvle4U
Arkadaşlar bende cbf150 sattıktan sonra uzun zaman sonra pcx sahibi oldum motor herşeyi ile harika 3000 km de 2013 model kırmızı 2. el aldım hiç kazası yok ama arka amortisörleri çok yumuşak arkama 85 kiloluk biri oturunca çok esniyor cukurlarda küt küt amortisör vuruyor tekbaşıma kulandığımda pek sorun yok açaba sizlerinkide öylemi yoksa benim amortisözlermi bozuk yardımlarınız için teşekürler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)