ben değiştirdim varyatörü fakat garantiden değil. hiç bir sıkıntı çıkarmadı.
ben değiştirdim varyatörü fakat garantiden değil. hiç bir sıkıntı çıkarmadı.
Arkadaşlar Merhaba,
Konu biraz eskimiş ama Joyride 200i evo'ya özel bir konu başlığına yazmak istedim.
İlk motosikletim için bu model fiyatından ve kullanıcılarının memnuniyetinin yüksek olmasından dolayı listemde.Aslında 250cc hedefliyorum ama biraz bütçemi zorlayacak gibi.
Sorum şu; Sym Türkiye ve SYM global websitelerinde verilen özelliklere göre motor hava soğutmalı. Ancak bu konunun ilk mesajında ve internette birkaç kaynakta da sıvı soğutmalı olduğu bilgisi var. Antalya'da kullanacağım için sıvı soğutmalı bir motor almak istiyorum, uzun mesafelerde şişme olmasın diye. Bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim. 2014 Joyride Evo su soğutmalı mıdır?
Bir de boyum 190 olduğundan motorun üzerinde duruşum konusunda endişem var. Uzun boylu olup da bu motoru kullananlarda durum nasıldır acaba?
Sayın Southern soruyu soralı uzun zaman olmuş ama belki bakarsınız. Yeni aldığım için yazıyorum motor su soğutmalı...
Joyride kullananlar fazla foruma uğramıyor galiba.Bari ben birşeyler yazayım.Çünkü ben joyride ımı almadan önce bilgi edinmek için girdiğimde pek birşey bulamamaktan muzdarip olmuştum.Motorumu aldığımda depoyu fulledim ve 220 km de iken tekrardan depoyu fulledim. 5,75 litre benzin aldı.Tabi rodajda olduğundan dolayı bir iki kere dışında hiç 60 km/s hızı geçmedim ve oldukça sakin kullandım. Bu haliyle yakıt tüketimi 100 kilometrede 2,61 lt. Rodaj bittikten sonra farklı kullanım koşullarında yakıt tüketimlerini tekrardan yazarım.
Hala hiç yazan yok.Bari ben kaldığım yerden devam edeyim. 450 km ye geldim. 300 km. de yağ değiştikten sonra artık biraz daha gazı açarak kullanmaya başladım. Bir iki kere de düz yolda gazı sonuna kadar açtım 120 km yi gördükten sonra bıraktım çok zorlamamak için ama biraz daha gideri vardı. Malum rodaj 1000 km de bitiyor.Bunları yaparken haliyle yakıt tüketimim de biraz daha artarak 2,95/100 km. oldu. Km arttıkça yorumlara devam edecem...
Sayın doganerahmet, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Konuyu canlı tutma gayretiniz takdire şayan. Motorunuz hayırlı olsun,güle güle kullanın kazasız belasız inşallah. Joyride almayı düşünenler için sizin gibi kullanıcıların verdiği bilgiler çok faydalı olacaktır. Başka bir forumda bir SYM servisi sitedeki bilginin yanlış olduğunu ve motorun su soğutmalı olduğunu söyledi.Hatta distribütörü uyarıp sitedeki bilginin düzeltilmesini söyleyecekti. Joyride kendi klasmanında tercih edilesi başarılı bir motor bence. Ben de ilk motorum için, yakın fiyata alınabilecek Daelim S3 ile Joyride arasında kalmış gibiyim. En kısa zamanda bir finans ayarlayıp bunlardan bir tanesine sahip olacağım inşallah.
Sayın Southern ben de motoru almadan önce sizin gibi çok araştırdım. Joyride'ı tercih etmemdeki önemli sebepler; yedek parça, ayak koyma yerinin düzlüğü ve geniş koltuk altı bagaj. Motoru alırken çok önemli gibi gözükmesede gerektiğinde hava filtresi gibi basit bir parça için bile beklemek insanı çileden çıkartabiliyor.Başlangıç motorum olan motoran ventodan biliyorum
Henüz 150 km yaptım. rodaj bitince görüşlerimi paylaşıcam. ilk izlenimlerim çok iyi. Sym fiyatlarında yüzde on beş indirime gitse peynir ekmek gibi satar.
700 km ye geldim.Tabi giderek kullanışım daha sert oluyor.Daha rodajım tam olarak bitmese de ara sıra dayanamayıp basıyorum. Bir kere 130 km/s gördüm kısa süreliğine.Tabi bunları yaparken yakıt tüketimim de 100 km de 3,04 litreye çıktı.
Bursalı olanlar Mudanyadan önce Güzelyalıya gelmeden önceki bayır aşağı düzlüğü bilir. Düzlüğü görünce dayanamadım ve bastım. Sürat göstergesi en son 140 km/s gösteriyor ve ibre ordan biraz daha gitti. Tahminime göre 145 km/s gibi süratlere çıkabildi. Devir kesici falan yok anladığım kadarıyla.Tabi o süratlerde rüzgar biraz can sıkıcı oluyor...
Joyride 200i Evo modeli haketmediği kadar fakir kalmış.oysa piyasadaki birçok motora nazaran avantajlı ve güzel bie maxi.
Ben de 3 ay kadar kullanıp yaklaşık 3000 km yol yaptığım ve bugün itibarıyle sattığım joyride hakkında tecrübrlerimi paylaşmak istedim.
Konfor olarak bakarsak koltuk rahatlığı ve amortisör yumuşaklığı açısından çok üst düzeyde diyebilirim.zira yamaha xmax 400 sahibi bir arkadaş motorumu kullandı ve kesinlikle xmax den çok daha rahat olduğunu söyledi joyride ın.
Serilik olarak, kalkışlarda gts 250 evo yu aynanızdam görürsünüz.tabi 5 saniye sonra gts içinizden geçer o ayrı mesele
Yakıt olarak 100 km de rodaj süresince 3 litre, sonrasında 2,5 litre kadar tüketim yaptım.350 km lik uzun yolda ise 120 / 130 km/h hızla 2,7 litre tüketim oldu.uzun yolda genel olarak hızı tatminkar 120 km ye çok rahat çkıyor biraz daha hızını aldığında 130 km yi görebilimekte.hafif meyilli yolda ise 140 zaten ibre sonuna çıkabilirsiniz.
Soğutma konusunda kesin bilgi olarak paylaşayım ki bu cihaz sıvı soğutmalı.direksiyonun sağ altındaki vidalı kapağı çıkartarak radyatöre su ilave edebilirsiniz.zaten motorun paket kancası olan yerde de su seviyesi göstergesi mecvut.ön farın arkasında da radyatör ve fanı vardır.çok dur kalka girdiğinizde fanın devreye girdiğini duyabilirsiniz.
Ben genel olarak sakin ve limitleri çok zorlamadım ama kıvraklık konsunda sym fiddle kadar iyi olduğunu söyleyemem.zira yoğun trafikte motorla çok fazla dar yerlere girip çıkayım derseniz bu zorlayabilir.çünkü direksiyon büyük ve gidonu tam kavradığınızda çok fazla çeviremiyorsunuz.kendinizi iyice geri çekip gidonu en uçlardan tutmak lazım.
Bagaj hacmi gayet iyi full face ls2 kaskımı,montumu halatımı,brandasını rahatlıkla sığdırabildim.ön tarafta ayak uzatmak isterseniz bu da çok büyük bir rahatlık zira gts ve joymaxtaki ayak uzatma yeri bu motordakine oranla daha dar.
Performans olarak keşke dediğim tek şey 171cc değil de 200cc olsaymış daha gizel olurmuş bence.
Yol tutuşu üzerinde gelen maxiss %100 nylon lastiklerle kuru zeminde iyi,ancak en ufak suya girdiğnizde çok dikkatli olmak lazım kayma yapıyor.
Çalıştırmada enjeksiyon olduğundan tek marşta hiç gaz vermeden çalışıyor,akü voltajını da dijital ekranda göstermesi avantajlı bence.
Motor artçı ile de hiç zorlanmadan rampa vs çıkabiliyor ve son süratinde hiçbir düşme olmuyor.ancak frenleme mesafesi artçı varken %30-40 oranında azalmalta.
Benim bu motorda en çok hoşuma giden arka frenin disk olması idi,zira neredeyse ön frenle aynı ölçüde iie yarıyor.kuru yolda birkaç kez arka freni sertçe sıktım ve sadece lastik kaydı ancak motor yalpalayıp sağa sola kaymadı,bu konuda dengeli diyebilirim.
Eksilerine gelirsek virajlarda çok güvenilmemesi gerektiğini,istemsiz şerit değiştirmelerin yaşanabildiğni söylemem gerekli.
Ağırlık olarak da bana biraz fazla geliyordu açıkçası,geri almam veya manuel hareket ettirmek gerektiğinde biraz zorlanıyordum.büyük motor kullananlara komik gelebilir tabi bu.
Genel hatları ile çok güzel ve keyif verici rahat bir model bana kalırsa.sıkılmadan zevk alarak bindim bu kısa süre zarfında.
Çok fazla farklı motorlar kullanan birisi olmadığımdan diğerleri ile kıyas etmem ne yazık ki
Mümkün değil.beklentilerimi karşıladı ve kenarda kalmış bir model olmasına rağmen esgeçilmemesi ve daha çok kullanıcı tarafından keşfedilmesi gerekli bence.
Kazasız İyi sürüşler dilerim herkese
Bayram öncesi Bursa Burdur yaptım. Gidiş geliş 1000 km. civarı. Bana mısın demedi maşallah. Hiç durmadan 250 km. gittiğim oldu. Motorda hiçbir olumsuzluk gözlemlemedim. Genelde 110-130 gitmeme rağmen 100 km.de 3 lt. yaktı ki bence gayet iyi. Eğer 80-90 km süratlerde gidilirse yakıt 2,5 litreye kadar düşer.
ben şu an 30000 i geçtim halen sıfır performansta
kesinlikle tavsiye edebilirim
İyi günler arkadaşlar,
1100 km'de satın aldığım 2013 Joyride motorumdan genel olarak memnun olsam da yakıt konusunda ciddi sıkıntım var.
Öncelikle, teknik konularda motordan anlayan biri olmadığımı ancak çok sakin ve düzgün bir sürücü olduğumu belirtmek isterim. Şehiriçinde ortalama 30-40 km, şehirlerarasında 70-80 km hız yaparım, ani hareketlerde bulunmam.
Bu forumda okuduğum yakıt değerleri beni çok şaşırttı. Çünkü benim motorum şehirlerarası kullanımda ful depoyla sadece 200-220 km, şehiriçinde ise 150-160 km yol yapıyor (kullanım kılavuzunda 1 depo 12 litre yazıyor). Yani bu sizin verdiğiniz değerlerin neredeyse 3-4 misli aşağısı. Motorum şu anda 3400 km'de, periyodik bakımları da zamanında yapıldı. Ha bir de arka fren balatası, özellikle aşağı doğru rampada fren yapınca ötüyordu, 3000 km bakımında değiştirildi ama hala ötüyor.
Bu konularda, özellikle yakıt konusunda beni aydınlatacak olan birileri varsa çok sevinirim.
Sayın Joyrider;
Depo 12 lt değil 7,6 litre. Yani yaptığınız yolu 12 litreyle değil 7,6 litreyle yapıyorsunuz. Şehiriçi sıkışık trafikte kullanıyorsanız yakıtınız normal..
İnşallah banada nasip olur şu motoru almak kullanıcı yorumlarını okudukça beni uzun süre üzmeyecek bi motor olduğunu düşünüyorum 2.el olarak km si çok olmayan uygun bulursam yaza kadar paramda hazır olursa alırım eşimle birlikte kullanacağım için konforlu görünüyor.
34 HSK 57
ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
MONDİAL MASH
Selamlar arkadaşlar, 28 binde bir joyride alınır mı sizce? Km olarak problemsiz uzun süre kullanabilir miyim? Takasa istiyorlar. Kuba RAİNBOW cup kullaniyordum.
Sayın doğanerahmet,
Son fullememde dikkat ettim, dediğiniz gibi 7.6 lt imiş. Kullanım kılavuzunda 12 lt yazıyor. Aslında nette farklı bilgiler var, bazıları 8.5 lt diyor. Beni o yanıltmış. Bu durumda yukarıda yazdıklarım geçerli olmuyor, yani sorun yok. Teşekkür ederim, iyi günler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)