Bende de ne şans var yahu bodrum ursa derken bulunduğum yere suzuki bayisi açıldı gittim baktım yalnız alet baya büyük xmax den bile büyük şaşırdım fotoğraflardaki gibi görünmüyor kesinlikle. Özellikle enlemesine baya geniş ve malzeme kalitesi harbiden çok iyi. Bir de 2016 modellerde mi böyledir ndir tur camı baya uzun. Pazartesi günü bakalım bi aksilik çıkmazsa nakit olarak gidip alacağım.
nakitte tamamdır çocuk gibi heyecan yaptım arkadaş yahu şimdi pazartesi gelmek bilmez 2 senedir motosikletsizim ilk defa arası bu kadar uzadı yahu.
MSX'ten sonra yine aynı Marka-Model motosiklete sahibiz. Güle güle kullanın şimdiden!
Gittim gördüm gerçekten iyi bir tasarımı var ayrıca kısa boylular ıcınde sorun olacagını sanmıyorum koltukta oldukca konforlu gözüküyordu bagaj desen ayrı bi dünya.Hiç bir sahibini üzmez inşallah
Herkese Merhaba, ilk motorum olmakla birlikte, sanki yıllardır berabermişiz hissi veren Burgman beni kendine aşık etti. Henüz 2 gündür beraber olduğumuz 2014 model Suzuki Burgman UH 200 ABS yi, 14.000 Km de teslim aldım. Eski sahibi belli ki gerçekten ilgilenmiş, ilk motorum olmasına rağmen 2 günde bir hevesle 400 Km yaptım ve çok mutluyum. Şimdi sizlerden önerilerinizi ve uyarılarınızı almak isterim. Dikkat edilecek ve kitaba girmeyen püf noktaları illaki vardır. Bu kalite ile Burgman da 400 lük ve 650 lik seri işe devam ederim diye düşünüyorum..Ben asıl uzun yol için bu serüvene katıldım. Gezi gruplarına katılmayı çok isterim. Bu işler Nasıl oluyor hiç bilmiyorum onu da öğreneceğim inşallah..Yorumlarınız katkılarınız beni memnun eder. Tekrar herkese merhaba diyorum arkadaşlar...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5094584/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5094584/detay/
arkadaşlar motor benim bana 0541 695 09 56 nolu telden ulaşabilirsiniz..
12750 ye düşürdüm fiyatı arkadaşlar..
Selamlar, iyi forumlar. Mart 2017' yi bekleyemeyip 15 Ekim 2016' da teslim aldığım Burgman UH200' ümle ben de aranıza katıldım. Herkese güzel sürüşler.
hayırlı olsun bekleriz https://www.facebook.com/groups/960157580689752/
Teşekkür ederim, keşfetmiştim, bir süredir takip etmekteyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------
Kısaca durumumu özetleyeyim de damdan düşer gibi konuya girmiş olmayayım
Herşey 1991' de, yedi yaşında terfi ettiğim destek tekerleksiz mavi Güven bisikletle başladı. 15 metrekare beton otoparkta düşe kalka sürmeyi öğrendim Güven' i. Her düştüğümde "bana Güven diyor, bas pedala" diye motive ettim kendimi. Ben çakma Pinokyo' mda, kardeşim dolma tekerlekli BMX' de bastık pedallara. Aradan yıllar geçti, emektar Güven 1996' da 60 kiloluk cüssemi kaldıramamaya başladı, zaten dizlerim de gidona deymeye başlamıştı. Trabzon Kanuni Anadolu Lisesi' ni kazanmamla hediyemi çoktan haketmiştim. Bianchi Aspid SF için çok yalvardım. Malum; 24 vitesle pedallar tüy gibi, ön amortisörüne tav olmayacak mahalle veledi yok. Olmadı, 18 vitesli Sarda dağ bisikleti neyimize yetmeyecekti kiDerken o yaz bir Ege kasabasında frenleri tutmayan Beldesan mobiletle tanıştım. Meğer hayalim dağ bisikleti değil motosikletmiş! Site görevlisi abi "bir tur" atmama izin verdi, virüs artık bedene girmişti.
Zaman zaman iyice gaza gelip sonlandıramadığım motosiklet konusunda ilk ciddi adımı Ağustos 2013' te attım, ve Yamaha' nın giriş seviyesi eğitimini aldım ve ehliyet başvurunda bulundum. Ardından Eylül 2013' te o zamanki ismiyle Gispark, şimdiki ismiyle Motto Akademi' de 10 saatlik bir sürüş paketi satın aldım. Tam motosiklet satın almaya maddi ve manevi en yakın olduğum dönemde araya dört aylık bir yurtdışı macerası girince bizim iş yine sarpa sardı. Döndüğümde yeni iş bulmaktı, yeni eve taşınmaktı, çocuk sahibi olmaktı derken araya yine bir hayli zaman girdi.
Geçtiğimiz kurban bayramında yaptığım Trabzon ziyaretinde kardeşimin Yamaha Nmax 125' iyle bir hayli haşır neşir oldum.Otoyolda 90km/s' lik hızda yüzümde beliren istemsiz gülümseme bombanın piminin çoktan çekildiğinin habercisiydi. Uzun lafın kısası, yaklaşık yirmi senedir kurduğum hayali 15 Ekim 2016' da teslim aldığım Suzuki Burgman UH200 (HayabusaJR) ile 32 yaşında nihayet gerçekleştirdim.
İsmim Emre, Beykoz/İstanbul' da ikamet etmekteyim ve aslen Trabzonlu' yum. motosiklet.net i senelerdir uzaktan takip eder, içerik araştırırdım. Bundan sonra inşallah tecrübelerimi paylaşmak ve bolca fikir almak için kullanacağım. Bu vesileyle tüm forum sakinlerine selamlarımı iletiyorum. Herkese keyifli sürüşler dilerim.
Motorumun rodajı devam ediyor, henüz 260 km. yaptım. Hala rodajda olduğum için motoru sıkıştırmıyorum, yarım gazı da geçmiyorum. 40-70 km/s civarı hızlarda kullanıyorum. Teslim aldığımda depoyu tam doldurduktan sonra 220 km. deyken depoyu tekrar doldurdum. Yarım depodan fazla yakıt harcadığım için tüketim değerini merak etmiştim, bir hesaplayayım dedim. 220 km. yol yapıp 6,16 litre benzin harcamışım, yani 100km. ortalaması 2,8 litre. Zaman zaman yol bilgisayarları ile gerçek tüketim arasında farklılıklar olabiliyor ama bu değer bana bir hayli az geldi, çünkü göstergedeki veri 3,6 litre. Son yakıt aldığım benzincide depo bir şekilde tam doldurulamamış olabilir, aklıma gelen tek şüphe bu. Kendi manuel hesap yapıp yol bilgisayarıyla karşılaştıran başka Burgman 200' cü var mı bana bir fikir verebilecek? Ayrıca yakıt alırken motorunuzu yan ayakta mı bırakıyorsunuz, yoksa orta ayakta tamamen dikeltip mi dolduruyorsunuz? Teşekkürler.
Yukarıdaki mesajımdan sonra bir deneme daha yaptım. Orta sehpada yaptığım iki fullleme arasındaki 291km' yi 9,1 litre benzinle gitmişim. Yani ortalama tüketimim 3,13 lt/100km. Motor şu an 750 km'de ve rodaj devam ediyor. İlk denememdeki yanlışlığı düzeltmiş olayım.
Suzuki'nin dün gece yayımladığı zamlı fiyat listesinde Burgman UH200 bulunmuyor. Türkiye websitesinde de ürün sayfasına ulaşılamıyor. Bakalım altından ne çıkacak?
03 ocak 2017 de burgman 200 ABS 2015 aldım. 1600 km de idi. öceki motorum ise nMax 125. aidıktan sonra 200 km. uzun yol yaptım. Arkadaşların sorusu varsa cevaplayabilirim.
nmax ile kıyaslayabilir misiniz kısaca?
mrb. nmax ile yaklaşık 11000 km yol yaptım. suzuki 200 ile kıyaslayacak olursam. Öncelikle cc farkı çok bariz hissediliyor...
suzukinin selesi daha konforlu. dinlenmeden nmax la 100 km suzuki ile 200 km uzun yol gidebilirsin.
suzuki 120km ye ççok çabuk çıkıyor, Nmaxla bu mümkün değil, max 100-105km...
suzuki 110km hız ile stabil gidebilirken nmax 90km o da yol şartlarına bağlı...
suzukinin selesinin alçak oluşu orta ve kısa boylular için oldukça avantaj...
iki motorun da malzeme kalitesi iyi...
nmax özellikle şehir içinde çok seri,atak ve ivmelenmesi suzukiye göre çok daha iyi...
nmax 100 km de 2.4lt., suzuki ise 2.9lt. yakıyor...
suzukinin sele altı daha geniş...
kısa mesafe ve şehiriçi için Nmax daha uygun...
uzun yol ve Artçılı sürüşte Suzuki daha rahat ve konforlu...
Alın size burgman almak için bir neden daha 10bin km bakımı ve hala ilk günkü gibi
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)