Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Burgman 200 Kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #161
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bulunduğum şehre de en yakın burgman servisi 100km ötede ..burgman 200 forzaya göre her bakımdan eski bir teknolojiye tasarıma sahip bir scooter..forza 250 kategorisinin hemen hemen en iyi motoru olmasına rağmen (göstergesi muhteşem) burgman 200de sizi çeken ne var çok merak ettim..burgmanın konforu efsane derler ..konforundan başkaca insanı çeken gizli başkaca yönleri mi var beğendiğiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:51 ----------



    motor yok ehliyet yok..bu yaz sürücü kursuna gitmeyi düşünüyorum..A sınıfı ehliyet almak için başvuracağım..şu anda scooter mı vitesli mi daha bana uygun bilmediğim için her ikisini de kursta öğrenmek ve ona göre motor satın almak istiyorum..lakin benim tarzım %100 scooter ise eğer vitesliyi öğrenmeye çalışmakla boş yere vakit ve emek harcamış olacağım..belki hayatımda hiç vitesli kullanmayacağım ama sıfırdan vitesli eğitiminden geçip paso scooter kullanacağım sonra..haybeye amelelik gibi geliyor böyle olaya en başından bakınca..A sınıfı istememin sebebi her iki motor sınıfını da seversemeğer ileride istersem 200cc scooter ile başlayıp sonra 600 cc vitesli kullanırım tekrar onu satıp 250cc vitesliye veya scootera geçiş özgürlüğüm olsun istiyorum..belki de hiç scooterı zevkli bulmayıp sadece vitesli motorlar kullanacağım
    nasıl bir yaklaşım olmalı sizce..kursta ilk önce hangi motorla başlamılıyım ..hangisiyle başlarsam ona daha yakın olacağım..scooterla başlarsam vitesli eziyet olur sanki sonradan öğrenmek
    yada tam tersi keşke scooter gibi kolaylık varken bu nimet varken vitesliyle boşuna uğraşmışım mı derim
    Tarzım scooter olduğu halde vitesli ehliyet aldım. Öğrenmeye çalışmak diye bir şey yok. Vitesli motosiklet kullanmamışken ilk ehliyet kursuna ait vitesli motorla ilk seferinde şehir içi 17 km kurs binasından eğitim pistine ben kullandım motoru. Ayrıca ehliyet sınavındaki 8 çizme hareketi vb. parkurları scooter la yapmak vitesli motordan daha zor.Ehliyet almadan önce Nmax 155 vardı bende. Nmax ile parkuru yapmak Vitesliden daha zordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklette her sey cc degil, aradigimiz seyler farkli demek ki. Ayrica kendimi taniyorum, 250cc motosikleti sinirlarina kadar kullaniyorum ve fazlasini istemiyorum. Gidip Burgman 650 alacak param da var ama almiyorum cunku onu da sinirlarina kadar kullanirim ve bu beni tehlikeye sokar.

    Scarabeo'yu satmadan Forza'yi aldim, kullaniyorum, ABS ve konforu icin aldim. Esim motosiklet kullanmamdan cok memnun degil, o nedenle Forza'yi ve Scarabeo'yu da satarsam yerine 2. el Burgman 200 alabilirim sadece sehir ici kullanim icin. Cok zor bir matematik degil. 15-20 bin TL de cebime kalir.

    CC'den once ne istedigini bilmek onemli.
    Burgman 200 ve 400' ü yakından gördüm. Gerçekten etli motorlar. Burgman 200 de gerçekten güçlü 200 cc olsa da diferansiyel kaynaklı güçten dolayı 250 cc lere kafa tutuyorbazen geride bırakıyor. Fakat Forza 250 satıp da Burgman 200 almazdım. 400 olsa bi derece.

    Bendeki handikap şu; Burgman 400, Piaggio X10 b motorlar gerçekten efsane fakat ikinci elleri çok ağır, ayrıca 25-30 KTL bütçe ile 2013-2014 model alabiliyorsun. 4-5 sene kullansan 10 yaşında motor satacaksın. İkinci el satacam diye aylarca uğraşırsın gibime geliyor. Tabiki 2004 modelleri bile satılıyor fakat çok ama çok yavaş. Bazen güzel bir motor denk gelir kaçırmayım dersin ama motorunu satmak için aylarca beklersin kıymeti kalmaz. Piaggio X10 da efsane motor, Burgman gibi ikinci eli yavaş. Bu kadar güzel motorlar neden ikinci elde hızlı olmaz? Bilen tanıyan mı yok? Çok mu pahalı? Servis ağı mı sıkıntılı? Bakım ve Parçaları mı pahalı? Anlamış değilim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarzım scooter olduğu halde vitesli ehliyet aldım. Öğrenmeye çalışmak diye bir şey yok. Vitesli motosiklet kullanmamışken ilk ehliyet kursuna ait vitesli motorla ilk seferinde şehir içi 17 km kurs binasından eğitim pistine ben kullandım motoru. Ayrıca ehliyet sınavındaki 8 çizme hareketi vb. parkurları scooter la yapmak vitesli motordan daha zor.Ehliyet almadan önce Nmax 155 vardı bende. Nmax ile parkuru yapmak Vitesliden daha zordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------



    Burgman 200 ve 400' ü yakından gördüm. Gerçekten etli motorlar. Burgman 200 de gerçekten güçlü 200 cc olsa da diferansiyel kaynaklı güçten dolayı 250 cc lere kafa tutuyorbazen geride bırakıyor. Fakat Forza 250 satıp da Burgman 200 almazdım. 400 olsa bi derece.

    Bendeki handikap şu; Burgman 400, Piaggio X10 b motorlar gerçekten efsane fakat ikinci elleri çok ağır, ayrıca 25-30 KTL bütçe ile 2013-2014 model alabiliyorsun. 4-5 sene kullansan 10 yaşında motor satacaksın. İkinci el satacam diye aylarca uğraşırsın gibime geliyor. Tabiki 2004 modelleri bile satılıyor fakat çok ama çok yavaş. Bazen güzel bir motor denk gelir kaçırmayım dersin ama motorunu satmak için aylarca beklersin kıymeti kalmaz. Piaggio X10 da efsane motor, Burgman gibi ikinci eli yavaş. Bu kadar güzel motorlar neden ikinci elde hızlı olmaz? Bilen tanıyan mı yok? Çok mu pahalı? Servis ağı mı sıkıntılı? Bakım ve Parçaları mı pahalı? Anlamış değilim.
    Bakis acisi. 2019 Haziran'da Forza'yi 27.000 TL'ye almistim, su an 37.000 TL. Aslinda 0 UH200 ile ayni fiyat. Scarabeo'yu ve Forza'yi satsam, 2014-2015 Burgman 200 alsam, 15.000TL civarinda para kaliyor cebime, yabana atilir degil. Ne kaybederim? 5HP guc, Anahtarsiz calistirma ve elektrikli ruzgar siperligi, 2. elde satma hizi. Ne kazanirim? Suzuki kalitesi, farkli bir aktarma sistemi, konfor, daha kucuk ve hafif bir motosiklet.

    Maalesef bizim ulkemizde her sey futbol taraftarligi gibi yasaniyor. Otomobilde de ayni sey gecerli, siyasette de, TV/Buzdolabi gibi urunlerde de. Ben cocukken Tofas/Renault kavgasi vardi, siyaset zaten surekli ayni. Tum dunyada farkli olmak basarili iken, bizde farkli seyler sevince/kullaninca kotu bir insan oluyorsun. Forza aldim, adam gelmis Xmax alsaydin ya daha kolay satarsin diyor. Begendigin bir otomobil var, adam gelmis "Polo al haci polo, bak 2 gunde satarsin" diyor. Kaliteli degil de herkesin kullandigi urunleri kullanmayi seviyoruz. Bu sorun elbette boktan olan ekonomimizden kaynaklaniyor. Ama kisilikler olarakta kaliteli seyler yerine ucuz ve kolay satilir seyleri seviyoruz.

    Yollar Xmax, Polo dolu. Eskiden de sahinler/broadwayler doluydu.

    Turkiye'deki cogunluk motosiklet kullanicilari olarak Piaggio, Aprilia, Vespa, Suzuki, Kawasaki gibi kaliteli markalara erisemedigimiz icin onlara bok atiyoruz. Ustune bir de bu markalarin Turkiye distributoru olan firmalar burunlarindan kil aldirmadiklari, kullanicilarina/musterilerine destek yerine kostek olduklari icin daha bilinir/ulasilabilir markalara yoneliyoruz. Yamaha ile Honda disinda cok para kazanan distributor var midir?


    Benim kisisel goruslerim bunlar. Yanlisim varsa elestirilere acigim.
    blueway2 bunu beğendi.

  3. #163
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakis acisi. 2019 Haziran'da Forza'yi 27.000 TL'ye almistim, su an 37.000 TL. Aslinda 0 UH200 ile ayni fiyat. Scarabeo'yu ve Forza'yi satsam, 2014-2015 Burgman 200 alsam, 15.000TL civarinda para kaliyor cebime, yabana atilir degil. Ne kaybederim? 5HP guc, Anahtarsiz calistirma ve elektrikli ruzgar siperligi, 2. elde satma hizi. Ne kazanirim? Suzuki kalitesi, farkli bir aktarma sistemi, konfor, daha kucuk ve hafif bir motosiklet.

    Maalesef bizim ulkemizde her sey futbol taraftarligi gibi yasaniyor. Otomobilde de ayni sey gecerli, siyasette de, TV/Buzdolabi gibi urunlerde de. Ben cocukken Tofas/Renault kavgasi vardi, siyaset zaten surekli ayni. Tum dunyada farkli olmak basarili iken, bizde farkli seyler sevince/kullaninca kotu bir insan oluyorsun. Forza aldim, adam gelmis Xmax alsaydin ya daha kolay satarsin diyor. Begendigin bir otomobil var, adam gelmis "Polo al haci polo, bak 2 gunde satarsin" diyor. Kaliteli degil de herkesin kullandigi urunleri kullanmayi seviyoruz. Bu sorun elbette boktan olan ekonomimizden kaynaklaniyor. Ama kisilikler olarakta kaliteli seyler yerine ucuz ve kolay satilir seyleri seviyoruz.

    Yollar Xmax, Polo dolu. Eskiden de sahinler/broadwayler doluydu.

    Turkiye'deki cogunluk motosiklet kullanicilari olarak Piaggio, Aprilia, Vespa, Suzuki, Kawasaki gibi kaliteli markalara erisemedigimiz icin onlara bok atiyoruz. Ustune bir de bu markalarin Turkiye distributoru olan firmalar burunlarindan kil aldirmadiklari, kullanicilarina/musterilerine destek yerine kostek olduklari icin daha bilinir/ulasilabilir markalara yoneliyoruz. Yamaha ile Honda disinda cok para kazanan distributor var midir?


    Benim kisisel goruslerim bunlar. Yanlisim varsa elestirilere acigim.
    Suzuki'nin artısı konfor ve bir tık iyi kalitesi.
    Fakat sizde iki motor var. Ben olsam iki adet motor yerine 1 adet 400cc düşünürdüm.

  4. #164

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    sym cruısym 29 bin
    -konfor denge fren çok iyi güç nispeten zayıf
    -servisi nispeten yaygın ve ucuz
    -gösterge paneli rezalet
    -anahtarsız çalıştırma yok
    -malzeme kalitesi düşük

    burgman 36 bin
    -konfor denge güç harika
    -servisi pahalı ve birçok yerde yok
    -gösterge paneli eski teknoloji fakat estetik olarak hoş
    -anahtarsız çalıştırma yok
    -kalite 10 numara

  5. #165
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Suzuki Burgman UH200 akü sökülmesi.
    https://youtu.be/CCvIi7XtGk0

  6. #166

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki Burgman UH200 akü sökülmesi.
    https://youtu.be/CCvIi7XtGk0
    sucutıcı brolar adlı yayıncı sen misin

  7. #167
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Suzuki Burgman arka lastik değişimi.
    https://youtu.be/W1xzn6fb2ig

  8. #168
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Burgman 200 Top Speed
    https://youtu.be/iQBtvPVkw2E

  9. #169

    Üyelik
    24 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH 200
    Bende bu hafta içerisinde bir uh 200 sahibi oldum, daha önce xmax - nmax ve pcx kullanmışlığım var ancak konfor olarak bu arkadaşların yanında Mercedes gibi kaldı. Sorusu olan varsa seve seve cevaplarım. Herkesin tekeri düz bassın.
    Francisco77 bunu beğendi.

  10. #170

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı gork26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bu hafta içerisinde bir uh 200 sahibi oldum, daha önce xmax - nmax ve pcx kullanmışlığım var ancak konfor olarak bu arkadaşların yanında Mercedes gibi kaldı. Sorusu olan varsa seve seve cevaplarım. Herkesin tekeri düz bassın.
    soru elbette var...bu konuya tekrar odaklandığımda soru bombardımanına tutacağım sizi..şimdilik bol bol keyfini sürüp tecrübe edinin burgman 200 le

  11. #171
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı gork26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bu hafta içerisinde bir uh 200 sahibi oldum, daha önce xmax - nmax ve pcx kullanmışlığım var ancak konfor olarak bu arkadaşların yanında Mercedes gibi kaldı. Sorusu olan varsa seve seve cevaplarım. Herkesin tekeri düz bassın.
    Hoşgeldiniz. Bir yeni motorunuzun şerefine fotoğraf koyarsınız artık.
    Ben de Burgman dan önce 6 yıl yamaha Xcity250 kullandım. Gördüğüm kadarıyla aradaki farklar şunlar;
    - Motoru sökmeye başladığınızda mühendislik kalite farkı net olarak görülüyor.(Örneğin Filtreleri iki kademeli. Filtre önündeki sünger sayesinde filtre ömrü daha uzun)
    - Yamaha Xcity de bakım periyodu 3000 km. Burgman da 5000km.
    - Daha ekonomik. Şehir içi kullanımda 100 km.de 1 litre daha az yakıyor.
    - Sele altı bagaj Xcity250'nin 3 katı büyüklükte.
    - Xcity'den daha iyi frenlere sahip.
    - Konfor farkı da var. Çünkü, amortisörler daha yumuşak. Ayak uzatma imkanı city250 de yoktu. Burgman da var önemli bir rahatlık. Fakat "vasat bir araçtan inip Mersedes'e binmiş gibi oldum" dersem Yamaha xcity250'nin hakkını yemiş olurum.
    - "Yiğidi öldür. Hakkını yeme." demişler. Xcity250 Burgman'dan daha performanslı. Büyük tekerleri nedeniyle 100 km/h üzeri hızlarda daha dengeli.

  12. #172
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    2 Ekim 2019'da taktırdığım Anlas Scooter Tournee lastiği buğün değiştirmek zorunda kaldım. Yerine Metzeler ME7 Teen taktırdım. İlk izlenimim yumuşak bir lastik olduğu yönünde. Konforlu bir sürüşü var. Ekranda yakıt tüketimi değeri 2.7 LT. den 2.6 LT ye düştü.(Aynı kullanım şartlarında)
    Kullandıkça izlenimlerimi anlatırım.(Okuyan olursa )
    erensel bunu beğendi.

  13. #173

    Üyelik
    24 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH 200
    Hayırlı olsun, Bende city grip kullanıyorum çok memnunum olur da değiştirmek zorunda kalırsam aklımda bulunsun.

    bu arada yakıt tüketiminiz çok iyi bende 2013 var 3.2 civarı yakıyor karışık.

  14. #174
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı gork26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, Bende city grip kullanıyorum çok memnunum olur da değiştirmek zorunda kalırsam aklımda bulunsun.

    bu arada yakıt tüketiminiz çok iyi bende 2013 var 3.2 civarı yakıyor karışık.
    Teşekkür ederim. Lastik hiç aklınızda bulunmasın. Çünkü hız endeksi olarak alt seviye bir lastikmiş. Ben de aldıktan sonra öğrendim. 50 tl daha verip uygun bir lastik almam gerekiyormuş Metzeler me7 Teen hız endeksi L: 120 km/h. Yani maksimum 120 km/h hıza uygun.

    Yakıt tüketimimin şu nedenlerle az;

    1- Şehirlerarası yolda elde edilen değer olduğu için.

    2- 80-100 km/h bandında ekonomik sürüş modunda kullandığım için.
    gork26 bunu beğendi.

  15. #175
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir

    resimdeki yağ filtresi o-ringini nasıl bulurum?

    Sağ üst köşede yazan ebatları ise bulmak kolay. (Et kalınlığı 2.4mm. çapı 52.6mm.)

  16. #176

    Üyelik
    24 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH 200
    İstanbul - Uğur ustaya bir danışın derim, kendisi yardımcı olabilir.

  17. #177
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı gork26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul - Uğur ustaya bir danışın derim, kendisi yardımcı olabilir.
    O-ringi Bergama sanayi sitesinden aldım. Ölçüler tam aynı değil. 2.4-52.6 yerine 2.6-53 (2 TL) uyarsa takarım. Olmazsa eskiye devam.

    Bu arada Metzeler me7 Teen konfor bakımından çok güzel. Pamuğun üstünde gider gibi. İlk kullandığımda yakıt tüketimi 2.7 den 2.6 ya düşmüştü ama şimdi 2.7 Lt.de sabitlendi(Sıfır trafik. Çok sakin kullanım)
    İstanbul'da bu kadar az yakmıyor tabii.

  18. #178
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Burgman başlığı çok garip kaldı. Bir şeyler yazayım.
    Servisin 20 bin de değişecek dediği kayış, baga vs.25 bin de değiştirdim. 130 km/h de 10 bine yakın devir çeviren motorum şimdi 140 km/h de 9500 devir çeviriyor. Benim tercihim 90-100 km/h yi geçmemek.
    Orijinal baga 21 gr diye biliyordum. 20 gr takıldı. Orijinal baga ağırlığını bilen var mı?

  19. #179

    Üyelik
    24 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH 200
    Orjinal baga ağırlığını bilmiyorum maalesef, bende 20k'da değiştirdim kayışı ancak bayır aşağı 140 km/h görebiliyorum, düz yolda 130-135. Devir saati olmadığı için kaç devir çeviriyor bilemiyorum.

    Ayrıca 120-130 yerine 90-100 gitmek arasında müthiş fark var. 4.2 yakarken, 2.9 yaktı 100 km'de.

  20. #180
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Yağ filtresi oringinin orijinali 2.4 mm. et kalınlığı ve 52.6 mm. iç çap ölçüsünde olduğunu daha önce paylaşmıştım. Oringciden 2.6 mm. et kalınlığı ve 53 mm. iç çapında bulabilmiştim. Yağ değiştirirken kullandım. Hiç sorunsuz oldu.


9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)