Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Burgman 200 Kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep motorlardan bahsediyoruz. Suzuki Burgman 200 ile ilgili değerli paylaşımlar yapan (freewill) nikli üye epeydir paylaşım yapmıyor. Sağlık vs. bir problemi mi var acaba?
    motoru sattı ..sağlık problemleri vardı bi ara..şu an dh de aktif ..motoru sattığı için burada işi kalmadı o yüzden yazmıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Nmax 155 den sonra SYM Cruism 250i aldım. Sorularınız olursa yardımcı olabilirim.
    ee sonuç..aradan 3 ay geçmiş..memnuniyet durum nedir? kaç model km durumu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru sattı ..sağlık problemleri vardı bi ara..şu an dh de aktif ..motoru sattığı için burada işi kalmadı o yüzden yazmıyor
    Geçmiş olsun. Burgman 200'e epey emeği geçmiş.

  3. #143
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru sattı ..sağlık problemleri vardı bi ara..şu an dh de aktif ..motoru sattığı için burada işi kalmadı o yüzden yazmıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------



    ee sonuç..aradan 3 ay geçmiş..memnuniyet durum nedir? kaç model km durumu?
    SYM Cruism den çok memnunum. 194Kg ağırlığından dolayı Nmax 155 deki ok misali fırlama yok. Fakat bayılma, ağır kalma vs yok. Boyut olarak çok tatmin edici. Maxi scooter' a bindiğinizi anlıyorsunuz. Bir depo (12,5LT) benzin ile karışık (%60 Ş.arası)350-360 Km yol yapıyorum.

    Xmax almayı düşünüyordum. Geçenlerde arkadaşın Xmax iron Max ini kullandım. İyi ki almamışım dedim içimden.

    Nedenini açıklayım; öncelikle gidon çok daha bedenime yakın geldi. Boyut olarak SYM den daha kısa. Hele ayak uzatma yerlerine ayağımı rahat etsin diye koyduğumda resmen karnıma doğru ayaklarım çekik kalıyor. Merdiven basamağı gibi yukarıda yapmışlar ayak uzatmayı. (1,75 boyum uzun değilim yani) SYM de daha uzunca ayağımızı uzatabiliyorsunuz. Xmax ilk kalkışta daha seri ve güçlü. İkimizde artçılı olduğu halde yokuş yukarı Xmax' ı geride bıraktım. yolcu kiloları hemen hemen aynı idi.

    SYM nin bana göre eksi yönleri;

    * Japon motorları kadar ikinci eli hızlı değil.Fakat Japon gibi hızlı satışı olmasa da SYM nin de azımsanmayacak hayran kitlesi var. Özellikle Cruism gibi maxi scooterlar ve GTS Evo lar çok çabuk satılıyor.
    * Gösterge paneli dijital olmalıydı. Hız göstergesinde çok fazla çubuk koymuşlar. Bazen kaçla gittiğinizi görmek için yoldaki dikkatinizi vermeniz gerekiyor.
    * Anahtarsız çalıştırma olmaması büyük eksiklik. Bazen eldivenleri taktıktan sonra anahtarın cebimde veya çantamda olduğunu hatırlıyorum. Tekrar eldiveni çıkar, tak yapmak durumunda kalıyorum.

    Artıları bana göre daha fazla, frenleme çok mükemmel,fren hortumları çelik boru, aynalar kristal ve daha fazla görüş alanı var, Silindir çeperleri seramik kaplama olması nedeniyle aşınma ve hararet açısından çok üstün.

    Bu düşünceler şahsi fikrimdir. Xmax cı arkadaşlar tamamen yanlış ve hatalı olduğumu düşünebilirler. Kimsenin motorunu küçümsemek gibi bir amacım yok. Kirpi bile yavrusunu pamuğum diye severmiş hesabı insanın kendi motoruna bağlanması normaldir. Bu nedenle anlayış göstermenizi rica ediyorum.

  4. #144

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SYM Cruism den çok memnunum. 194Kg ağırlığından dolayı Nmax 155 deki ok misali fırlama yok. Fakat bayılma, ağır kalma vs yok. Boyut olarak çok tatmin edici. Maxi scooter' a bindiğinizi anlıyorsunuz. Bir depo (12,5LT) benzin ile karışık (%60 Ş.arası)350-360 Km yol yapıyorum.

    Xmax almayı düşünüyordum. Geçenlerde arkadaşın Xmax iron Max ini kullandım. İyi ki almamışım dedim içimden.

    Nedenini açıklayım; öncelikle gidon çok daha bedenime yakın geldi. Boyut olarak SYM den daha kısa. Hele ayak uzatma yerlerine ayağımı rahat etsin diye koyduğumda resmen karnıma doğru ayaklarım çekik kalıyor. Merdiven basamağı gibi yukarıda yapmışlar ayak uzatmayı. (1,75 boyum uzun değilim yani) SYM de daha uzunca ayağımızı uzatabiliyorsunuz. Xmax ilk kalkışta daha seri ve güçlü. İkimizde artçılı olduğu halde yokuş yukarı Xmax' ı geride bıraktım. yolcu kiloları hemen hemen aynı idi.

    SYM nin bana göre eksi yönleri;

    * Japon motorları kadar ikinci eli hızlı değil.Fakat Japon gibi hızlı satışı olmasa da SYM nin de azımsanmayacak hayran kitlesi var. Özellikle Cruism gibi maxi scooterlar ve GTS Evo lar çok çabuk satılıyor.
    * Gösterge paneli dijital olmalıydı. Hız göstergesinde çok fazla çubuk koymuşlar. Bazen kaçla gittiğinizi görmek için yoldaki dikkatinizi vermeniz gerekiyor.
    * Anahtarsız çalıştırma olmaması büyük eksiklik. Bazen eldivenleri taktıktan sonra anahtarın cebimde veya çantamda olduğunu hatırlıyorum. Tekrar eldiveni çıkar, tak yapmak durumunda kalıyorum.

    Artıları bana göre daha fazla, frenleme çok mükemmel,fren hortumları çelik boru, aynalar kristal ve daha fazla görüş alanı var, Silindir çeperleri seramik kaplama olması nedeniyle aşınma ve hararet açısından çok üstün.

    Bu düşünceler şahsi fikrimdir. Xmax cı arkadaşlar tamamen yanlış ve hatalı olduğumu düşünebilirler. Kimsenin motorunu küçümsemek gibi bir amacım yok. Kirpi bile yavrusunu pamuğum diye severmiş hesabı insanın kendi motoruna bağlanması normaldir. Bu nedenle anlayış göstermenizi rica ediyorum.
    hızır gibi yetişip hemen cevapladınız teşekkürler..şimdi arayıp konuştum ilçemizde bayii ve yetkili servisi varmış..2020 model crusym sordum fabrikaya sormamız lazım dedi
    oturma pozisyonu ve konforunda çok övülüyordu bu rahatlığı gördünüz mü? maximum sürati nedir?
    aynaların konumundan şikayetçi olunmuştu inceleme videolarında..neden gidona bağlı değil diye..siz rahatsız mısınız aynalardan?
    1- kaç model kaç km de kaça aldınız ?
    2. 3bin km bakım aralığı sıkıntı mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

    youtube kanalınız var mı sym cruısym videoları paylaştığınız?
    göstergeler gerçekten çok çok kötü..2020 model sym joymaxx a da sanki çok güzelmiş gibi aynı göstergeyi koymuşlar..kim bu tasarımı beğenip okey veriyor hayret

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

    0 fiyatı sitede 28.900 görünüyor fakat detaylı bilgileri çok az sitesinde..sele yüksekliği yazmıyor misal

  5. #145
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hızır gibi yetişip hemen cevapladınız teşekkürler..şimdi arayıp konuştum ilçemizde bayii ve yetkili servisi varmış..2020 model crusym sordum fabrikaya sormamız lazım dedi
    oturma pozisyonu ve konforunda çok övülüyordu bu rahatlığı gördünüz mü? maximum sürati nedir?
    aynaların konumundan şikayetçi olunmuştu inceleme videolarında..neden gidona bağlı değil diye..siz rahatsız mısınız aynalardan?
    1- kaç model kaç km de kaça aldınız ?
    2. 3bin km bakım aralığı sıkıntı mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

    youtube kanalınız var mı sym cruısym videoları paylaştığınız?
    göstergeler gerçekten çok çok kötü..2020 model sym joymaxx a da sanki çok güzelmiş gibi aynı göstergeyi koymuşlar..kim bu tasarımı beğenip okey veriyor hayret

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

    0 fiyatı sitede 28.900 görünüyor fakat detaylı bilgileri çok az sitesinde..sele yüksekliği yazmıyor misal
    Dostum,

    Aynaların gidona bağlı olmaması benim için çok iyi. Araba dikiz aynası gibi. Bir de cruism ayna kalitesi de çok farklı. Aynaların açısı da çok iyi. Memnun kalacaksınız.

    Oturuş rahatlığı çok iyi. Ayaklarınızı çok daha uzun pozisyonda. Boyum 1,75. Neredeyse kırmadan düm düz uzatacak bir pozisyonda bacaklarım.

    Son hızı topcase olduğu halde 135-138. Motorun 194 Kg olması son hızına etki ediyordur diye düşünüyorum. Topcase olmasa 140 görecektir.

    2018 Model ve 5.700Km de aldım. Şimdi 8.200Km de.

    3.000 de bir yağ değişiyor. Kayış ise 12 bin dedi. Fakat 15 bine kadar getirmeyebilirsiniz dedi servis. Nmax da 21 bin de kayış değişiyordu. 3 binde yağ değişimi değil de kayışın 12-15 binde değişimi insanı üzüyor. Fakat Yamaha ve SYM nin 250 cc kategorisinde kayış değişim bedellerini karşılaştırmak lazım. Fakat SYM den vaz geçecek kadar büyük bir sıkıntı değil benim için. Motor, piston kalitesi,dengesi çok önemli benim için. Xmax dan sonra siz bir SYM Cruism veya Honda forzaya binin demek istediğimi anlarsınız.

    Son olarak aklıma gelen ise dengesi. 194 Kg olmasına rağmen kırmızı ışıkta tam durduğumda neredeyse 1 sn dengede kalabiliyorum. Tabi bu sürekli olmuyor, sadece dengesine örnek vermek için söyledim.

    Sadetle kesinlikle ama kesinlile pişman olmayacaksınız. Etli bir motor. Bu kadar etli görünüm Burgman 400 lerde var. Xmaxı olan arkadaş beniğm motora binince yayla gibi abi dedi.
    Francisco77 bunu beğendi.

  6. #146

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum,

    Aynaların gidona bağlı olmaması benim için çok iyi. Araba dikiz aynası gibi. Bir de cruism ayna kalitesi de çok farklı. Aynaların açısı da çok iyi. Memnun kalacaksınız.

    Oturuş rahatlığı çok iyi. Ayaklarınızı çok daha uzun pozisyonda. Boyum 1,75. Neredeyse kırmadan düm düz uzatacak bir pozisyonda bacaklarım.

    Son hızı topcase olduğu halde 135-138. Motorun 194 Kg olması son hızına etki ediyordur diye düşünüyorum. Topcase olmasa 140 görecektir.

    2018 Model ve 5.700Km de aldım. Şimdi 8.200Km de.

    3.000 de bir yağ değişiyor. Kayış ise 12 bin dedi. Fakat 15 bine kadar getirmeyebilirsiniz dedi servis. Nmax da 21 bin de kayış değişiyordu. 3 binde yağ değişimi değil de kayışın 12-15 binde değişimi insanı üzüyor. Fakat Yamaha ve SYM nin 250 cc kategorisinde kayış değişim bedellerini karşılaştırmak lazım. Fakat SYM den vaz geçecek kadar büyük bir sıkıntı değil benim için. Motor, piston kalitesi,dengesi çok önemli benim için. Xmax dan sonra siz bir SYM Cruism veya Honda forzaya binin demek istediğimi anlarsınız.

    Son olarak aklıma gelen ise dengesi. 194 Kg olmasına rağmen kırmızı ışıkta tam durduğumda neredeyse 1 sn dengede kalabiliyorum. Tabi bu sürekli olmuyor, sadece dengesine örnek vermek için söyledim.

    Sadetle kesinlikle ama kesinlile pişman olmayacaksınız. Etli bir motor. Bu kadar etli görünüm Burgman 400 lerde var. Xmaxı olan arkadaş beniğm motora binince yayla gibi abi dedi.
    çok çok teşekkürler ..her soruya ayrıntılı cevap yazmışsınız..oldukça bilgilendirici ve teşvik edici oldu..aklınıza gelen yeni özellikler,bilgiler ,uyarılar olursa lütfen yazın.
    1.64 boy ..rüzgar konusunda avantajım our sanırım..76 cm sele yüksekliği diye biliyorum..80cm i geçmediği sürece bana uyar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    motoru araziye sürsek haşat eder miyiz acaba varyatörünü kayışını iç aksamını lastiklerini...o konuda dayanıklı ve güven veriyor mu yoksa asfalttan asla ayrılmam gibi bir güvenlik ağırlıklı bir prensibiniz mi var?
    stabilize düzgün yolda sürüş kalitesini koruyor mu?
    yine stabilize taşlık, çakıllı, çukurlu, tümsekli yollarda sürüş yaptınız mı?
    stabilize çamurlu yolda kayma, devrilme riski,patinajda kalma tecrübeleriniz oldu mu?
    yağmurda sürüş performansı nasıl?

  7. #147
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok çok teşekkürler ..her soruya ayrıntılı cevap yazmışsınız..oldukça bilgilendirici ve teşvik edici oldu..aklınıza gelen yeni özellikler,bilgiler ,uyarılar olursa lütfen yazın.
    1.64 boy ..rüzgar konusunda avantajım our sanırım..76 cm sele yüksekliği diye biliyorum..80cm i geçmediği sürece bana uyar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    motoru araziye sürsek haşat eder miyiz acaba varyatörünü kayışını iç aksamını lastiklerini...o konuda dayanıklı ve güven veriyor mu yoksa asfalttan asla ayrılmam gibi bir güvenlik ağırlıklı bir prensibiniz mi var?
    stabilize düzgün yolda sürüş kalitesini koruyor mu?
    yine stabilize taşlık, çakıllı, çukurlu, tümsekli yollarda sürüş yaptınız mı?
    stabilize çamurlu yolda kayma, devrilme riski,patinajda kalma tecrübeleriniz oldu mu?
    yağmurda sürüş performansı nasıl?
    1,64 boyda araba konforu ile rüzgar almadan yolculuk yaparsınız.
    Taşlık, bozuk yollara motoru sokmadım, sokmam. Bu nedenle yorum yapamayacağım. Evim yakınlarında stablize sanayi yolu var, sıkıntı çekmiyorum, gayet konforlu (Nmax' göre)
    Yağmurda sürüş bence lastiklerle direkt alakalı. Bende City Grip var. Çok memnunum.
    Francisco77 bunu beğendi.

  8. #148

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1,64 boyda araba konforu ile rüzgar almadan yolculuk yaparsınız.
    Taşlık, bozuk yollara motoru sokmadım, sokmam. Bu nedenle yorum yapamayacağım. Evim yakınlarında stablize sanayi yolu var, sıkıntı çekmiyorum, gayet konforlu (Nmax' göre)
    Yağmurda sürüş bence lastiklerle direkt alakalı. Bende City Grip var. Çok memnunum.
    maşallah maşallah..her şey süper o halde..
    peki 2021 cruısym çıkarsa şu özellik de gelmiş mi diye neyine bakarsınız? anahtarsız çalıştırma, daha yüksek motor gücü vs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------

    maddi imkanınız genişledi ve doğu karadeniz turu yapmak istediniz diyelim...bu motordaki özellikleri 650cc hangi motorda görüyorsunuz? uzun yol için dağ bayır gezmek için 2. motorunuz ne olurdu cruısym sevdalısı biri olarak

  9. #149
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Burgman 200'e led stop-fren lambası takılması.
    https://youtu.be/oTpF6qh3vXE

  10. #150
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maşallah maşallah..her şey süper o halde..
    peki 2021 cruısym çıkarsa şu özellik de gelmiş mi diye neyine bakarsınız? anahtarsız çalıştırma, daha yüksek motor gücü vs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------

    maddi imkanınız genişledi ve doğu karadeniz turu yapmak istediniz diyelim...bu motordaki özellikleri 650cc hangi motorda görüyorsunuz? uzun yol için dağ bayır gezmek için 2. motorunuz ne olurdu cruısym sevdalısı biri olarak

    Maxi scooter konforu, dengesi, teknik üstünlüğü nedeniyle motor satıyor, bu nedenle köklü bir revizyona gitmiyorlar.

    Cruismin her şeyden önce ön konsolu dijital yapmaları lazım. Kadranlı hız göstergeleri çok geride kaldı. Anahtarsız çalıştırma şart, PCX de bile olan start stop da çoktan uygulanmalıydı. Motor gücünü ise 23-25 Hp arasına çıkarmaları ufak da olsa fark yaratacaktır.

    Dağ bayır gezme konusunda sağlıklı yorum yapamayacağım.Tarzım scooter. Enduro gibi motorları her ne kadar beğensem ve aklımda bir yerlerde zihnimi kurcalasa da benim için fantazi olarak kalıyor. Vitesle uğraşmaktan bıktım (arabanda otomatik) zaten acemi motorcuyum bu nedenle tüm konsantrasyonumu sürüşe vermek istiyorum. 650 cc düşünse idim yine integra 750 veya Burgman 650 düşünürdüm.
    Francisco77 bunu beğendi.

  11. #151

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maxi scooter konforu, dengesi, teknik üstünlüğü nedeniyle motor satıyor, bu nedenle köklü bir revizyona gitmiyorlar.

    Cruismin her şeyden önce ön konsolu dijital yapmaları lazım. Kadranlı hız göstergeleri çok geride kaldı. Anahtarsız çalıştırma şart, PCX de bile olan start stop da çoktan uygulanmalıydı. Motor gücünü ise 23-25 Hp arasına çıkarmaları ufak da olsa fark yaratacaktır.

    Dağ bayır gezme konusunda sağlıklı yorum yapamayacağım.Tarzım scooter. Enduro gibi motorları her ne kadar beğensem ve aklımda bir yerlerde zihnimi kurcalasa da benim için fantazi olarak kalıyor. Vitesle uğraşmaktan bıktım (arabanda otomatik) zaten acemi motorcuyum bu nedenle tüm konsantrasyonumu sürüşe vermek istiyorum. 650 cc düşünse idim yine integra 750 veya Burgman 650 düşünürdüm.
    harbiden merak ettiğim için soruyorum..trollük için asla sormuyorum..sıkıldıysanız bıktıysanız soru haklarımı 1 ay sonrasına 6 ay sonrasına saklayayım ..şimdi sizi kızdırıp da en önemli referans kaynağımı kaybetmek istemem..
    son soru hakkımı kullanayım ..forza 250 teknolojik olarak daha ileride oluşu, malzeme kalitesi, çağdaş göstergeler ,anahtarsız çalıştırma vs bakımından cruisym in eksiklerini kapatan bir model..fiyatı pahalı parça ve servisi pahalı olabilir sym den ...sym almasaydım ve bütçe takıntısı olmasaydı 2. sırada alacağım motor honda forza 250 olurdu der misiniz yoksa benim bilmediğim çok kötü bir özelliği var mı sym seven biri için ..teşekkürler

  12. #152
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harbiden merak ettiğim için soruyorum..trollük için asla sormuyorum..sıkıldıysanız bıktıysanız soru haklarımı 1 ay sonrasına 6 ay sonrasına saklayayım ..şimdi sizi kızdırıp da en önemli referans kaynağımı kaybetmek istemem..
    son soru hakkımı kullanayım ..forza 250 teknolojik olarak daha ileride oluşu, malzeme kalitesi, çağdaş göstergeler ,anahtarsız çalıştırma vs bakımından cruisym in eksiklerini kapatan bir model..fiyatı pahalı parça ve servisi pahalı olabilir sym den ...sym almasaydım ve bütçe takıntısı olmasaydı 2. sırada alacağım motor honda forza 250 olurdu der misiniz yoksa benim bilmediğim çok kötü bir özelliği var mı sym seven biri için ..teşekkürler
    Trollük hissetse idim cevap vermezdim zaten. Hepimiz bu gibi yardıma ihtiyaç duyarız. Sıkıntı yok yani. Honda forza 250 iyi motor. (kafa sallama sorunu olsa da) Dediğiniz gibi sym nin açıklarını kapatıyor. Honda olduğu için de su içinde bile her zaman satarsınız. Bütçe sıkıntım olmasa idi, 250 cc yerine Burgman 400 veya 650 alırdım. Tek handikap ikinci elleri hızlı değil. Honda Forza ve Sym Cruism arasında 8-10 bin fiyat farkı var. Bütçem olsa da 10 bin TL ye yakın farkı vermezdim. Honda daki özellikler tabiki eksiklik duyduğum güzel ayrıntılar fakat 10KTL fazla vermektense SYM Cruism tercih ederdim. 10 bin üstüne biraz daha ekleyip Burgman 400 veya 650 alır ve scooter da çağ atlardım.

  13. #153

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trollük hissetse idim cevap vermezdim zaten. Hepimiz bu gibi yardıma ihtiyaç duyarız. Sıkıntı yok yani. Honda forza 250 iyi motor. (kafa sallama sorunu olsa da) Dediğiniz gibi sym nin açıklarını kapatıyor. Honda olduğu için de su içinde bile her zaman satarsınız. Bütçe sıkıntım olmasa idi, 250 cc yerine Burgman 400 veya 650 alırdım. Tek handikap ikinci elleri hızlı değil. Honda Forza ve Sym Cruism arasında 8-10 bin fiyat farkı var. Bütçem olsa da 10 bin TL ye yakın farkı vermezdim. Honda daki özellikler tabiki eksiklik duyduğum güzel ayrıntılar fakat 10KTL fazla vermektense SYM Cruism tercih ederdim. 10 bin üstüne biraz daha ekleyip Burgman 400 veya 650 alır ve scooter da çağ atlardım.
    Motorsiklet kullanıcıları için genel görüşüm maganda serseri it kopuk oldukları yönündedir..abart egsoz kullanıp milleti rahatsız eden motor ile hava attığını sanan ,aptalca drift yarış tek teker sürme gibi trafiği tehlikeye atan toplumdan tamamen soyutlanması gereken ,parçalanarak ölseler gram üzülmeyeceğim tiplerdir...ancak forumda geçirdiğim 10 gün boyunca çok çok iyi efendi saygılı kültürlü yardımsever anlayışlı sabırlı insanları da tanımak beni mutlu etti..maganda takımı için görüşlerim değişmedi hatta daha da sertleşti zira efendi saygılı kültürlü motorcuları da lekeliyorlar...ayrıntılı cevabınız için çok teşekkürler

  14. #154
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Mallaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trollük hissetse idim cevap vermezdim zaten. Hepimiz bu gibi yardıma ihtiyaç duyarız. Sıkıntı yok yani. Honda forza 250 iyi motor. (kafa sallama sorunu olsa da) Dediğiniz gibi sym nin açıklarını kapatıyor. Honda olduğu için de su içinde bile her zaman satarsınız. Bütçe sıkıntım olmasa idi, 250 cc yerine Burgman 400 veya 650 alırdım. Tek handikap ikinci elleri hızlı değil. Honda Forza ve Sym Cruism arasında 8-10 bin fiyat farkı var. Bütçem olsa da 10 bin TL ye yakın farkı vermezdim. Honda daki özellikler tabiki eksiklik duyduğum güzel ayrıntılar fakat 10KTL fazla vermektense SYM Cruism tercih ederdim. 10 bin üstüne biraz daha ekleyip Burgman 400 veya 650 alır ve scooter da çağ atlardım.
    Sahibi oldugum icin araya kaynayayim her ne kadar konuyla ilgisi olmasa da, Forza'daki kafa sallama olayi kronik degil, belli model/parti motosikletlerle gelen lastik/balans kaynakli muhtemelen. Bende 2019 (Pirelli Diablo Scooter ile gelen partiden) var ve kafa sallama diye bir sey yok. Bilgi olarak burada dursun diye yazdim, yoksa malimi oven biri degilimdir. ABS eksik olmasa Scarabeo'm ile mutluydum Forza'yi almadan once

  15. #155

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahibi oldugum icin araya kaynayayim her ne kadar konuyla ilgisi olmasa da, Forza'daki kafa sallama olayi kronik degil, belli model/parti motosikletlerle gelen lastik/balans kaynakli muhtemelen. Bende 2019 (Pirelli Diablo Scooter ile gelen partiden) var ve kafa sallama diye bir sey yok. Bilgi olarak burada dursun diye yazdim, yoksa malimi oven biri degilimdir. ABS eksik olmasa Scarabeo'm ile mutluydum Forza'yi almadan once
    hiiiç kaynama felan yapma doğrudan konuya dal..bursalı arkadaşı yeterince yorduk bu hafta biraz da seni yoralım
    forza 250 yi bugün alıcı gözüyle takip ettim youtubeda gerçekten de birçok yönden harika bir scooter ..özellikle de muhteşem gösterge paneline bayıldım..sym cruısym denge ve konforda mükemmel olsa da göstergede ciddi manada mali kısıntı yapıp geçiştirmiş o bölümü..forza 250 ise ışıl ışıl parlıyor göstergede ..kaç aylık veya yıllık kullanıcısın forza 250de ..şehiriçi uzun yol arazi yağmur yetkili servis yedek parça vs deneyimlerin nelerdir anlat hele
    youtube kanalın varsa harika olucak

  16. #156
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiiiç kaynama felan yapma doğrudan konuya dal..bursalı arkadaşı yeterince yorduk bu hafta biraz da seni yoralım
    Aslinda benim hayran oldugum scooter Burgman 650. Ancak gucunden ve agirligindan cekindigim icin kullanacagimi sanmiyorum. Burgman 400 bile cok gelir bana. Bu yuzden Burgman 200 basligini takip ediyorum arada. Su an yedekte duran scooterim Scarabeo da 200cc, kendisi 19HP. Forza'ya gecis ile birlikte daha guvenli ve daha konforlu hissediyorum kendimi. Forza'yi satacak olursam (ki 2. eli cok hizli su siralar ve fiyati cok yukseldi) aklimdaki tek scooter da Burgman 200. Suzuki olmasi servis vs anlaminda dusundurmuyor degil. Hic bir zaman al/sat adami olmadigim icin de yillarca kullanirim muhtemelen.

  17. #157

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslinda benim hayran oldugum scooter Burgman 650. Ancak gucunden ve agirligindan cekindigim icin kullanacagimi sanmiyorum. Burgman 400 bile cok gelir bana. Bu yuzden Burgman 200 basligini takip ediyorum arada. Su an yedekte duran scooterim Scarabeo da 200cc, kendisi 19HP. Forza'ya gecis ile birlikte daha guvenli ve daha konforlu hissediyorum kendimi. Forza'yi satacak olursam (ki 2. eli cok hizli su siralar ve fiyati cok yukseldi) aklimdaki tek scooter da Burgman 200. Suzuki olmasi servis vs anlaminda dusundurmuyor degil. Hic bir zaman al/sat adami olmadigim icin de yillarca kullanirim muhtemelen.
    burgman sayfasını resmen trolledim 1 haftadır ortaya karışık amatör sayfasına döndü ...burgman diye girenler her daldan bir mesaj okuyor..200cc motorun var satmadın gittin forza 250 yi aldın ve onu da satıp 200cc burgmanı alabilirim diyorsun..çok çok enteresan ..200c motorun varken 250cc scooter neden..250cc harika bir forza 250 almışken onu satıp 200cc burgmana dönüş neden ..çok enteresan birisin.ç.seni yakından tanımak isterim dostum..ben 1 motoru bulamıyorum 1 haftadır hangisini alsam diyorum adam aynı kategorideki 3 motor arasında fantazi yapıyor..hangi darphane müdürünün biricik evladısın sen

  18. #158
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burgman sayfasını resmen trolledim 1 haftadır ortaya karışık amatör sayfasına döndü ...burgman diye girenler her daldan bir mesaj okuyor..
    Sen rahat ol. Biz de bir-iki bilgi paylaşımı yaparsak kar sayıyoruz. MT sayfalarının geneline bakarsan sıkıntı olmayacağını görürsün. Moderatörler trolleme yapmayanları cezalandıracaklar bu gidişle. Yani mekan size değil bize dar gelecek

  19. #159
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Francisco77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burgman sayfasını resmen trolledim 1 haftadır ortaya karışık amatör sayfasına döndü ...burgman diye girenler her daldan bir mesaj okuyor..200cc motorun var satmadın gittin forza 250 yi aldın ve onu da satıp 200cc burgmanı alabilirim diyorsun..çok çok enteresan ..200c motorun varken 250cc scooter neden..250cc harika bir forza 250 almışken onu satıp 200cc burgmana dönüş neden ..çok enteresan birisin.ç.seni yakından tanımak isterim dostum..ben 1 motoru bulamıyorum 1 haftadır hangisini alsam diyorum adam aynı kategorideki 3 motor arasında fantazi yapıyor..hangi darphane müdürünün biricik evladısın sen
    Motosiklette her sey cc degil, aradigimiz seyler farkli demek ki. Ayrica kendimi taniyorum, 250cc motosikleti sinirlarina kadar kullaniyorum ve fazlasini istemiyorum. Gidip Burgman 650 alacak param da var ama almiyorum cunku onu da sinirlarina kadar kullanirim ve bu beni tehlikeye sokar.

    Scarabeo'yu satmadan Forza'yi aldim, kullaniyorum, ABS ve konforu icin aldim. Esim motosiklet kullanmamdan cok memnun degil, o nedenle Forza'yi ve Scarabeo'yu da satarsam yerine 2. el Burgman 200 alabilirim sadece sehir ici kullanim icin. Cok zor bir matematik degil. 15-20 bin TL de cebime kalir.

    CC'den once ne istedigini bilmek onemli.
    Mallaca bunu beğendi.

  20. #160

    Üyelik
    25 Ekim 2018
    Motosikleti
    bisikletim bile yok
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklette her sey cc degil, aradigimiz seyler farkli demek ki. Ayrica kendimi taniyorum, 250cc motosikleti sinirlarina kadar kullaniyorum ve fazlasini istemiyorum. Gidip Burgman 650 alacak param da var ama almiyorum cunku onu da sinirlarina kadar kullanirim ve bu beni tehlikeye sokar.

    Scarabeo'yu satmadan Forza'yi aldim, kullaniyorum, ABS ve konforu icin aldim. Esim motosiklet kullanmamdan cok memnun degil, o nedenle Forza'yi ve Scarabeo'yu da satarsam yerine 2. el Burgman 200 alabilirim sadece sehir ici kullanim icin. Cok zor bir matematik degil. 15-20 bin TL de cebime kalir.

    CC'den once ne istedigini bilmek onemli.
    benim bulunduğum şehre de en yakın burgman servisi 100km ötede ..burgman 200 forzaya göre her bakımdan eski bir teknolojiye tasarıma sahip bir scooter..forza 250 kategorisinin hemen hemen en iyi motoru olmasına rağmen (göstergesi muhteşem) burgman 200de sizi çeken ne var çok merak ettim..burgmanın konforu efsane derler ..konforundan başkaca insanı çeken gizli başkaca yönleri mi var beğendiğiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:51 ----------

    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklette her sey cc degil, aradigimiz seyler farkli demek ki. Ayrica kendimi taniyorum, 250cc motosikleti sinirlarina kadar kullaniyorum ve fazlasini istemiyorum. Gidip Burgman 650 alacak param da var ama almiyorum cunku onu da sinirlarina kadar kullanirim ve bu beni tehlikeye sokar.

    Scarabeo'yu satmadan Forza'yi aldim, kullaniyorum, ABS ve konforu icin aldim. Esim motosiklet kullanmamdan cok memnun degil, o nedenle Forza'yi ve Scarabeo'yu da satarsam yerine 2. el Burgman 200 alabilirim sadece sehir ici kullanim icin. Cok zor bir matematik degil. 15-20 bin TL de cebime kalir.

    CC'den once ne istedigini bilmek onemli.
    motor yok ehliyet yok..bu yaz sürücü kursuna gitmeyi düşünüyorum..A sınıfı ehliyet almak için başvuracağım..şu anda scooter mı vitesli mi daha bana uygun bilmediğim için her ikisini de kursta öğrenmek ve ona göre motor satın almak istiyorum..lakin benim tarzım %100 scooter ise eğer vitesliyi öğrenmeye çalışmakla boş yere vakit ve emek harcamış olacağım..belki hayatımda hiç vitesli kullanmayacağım ama sıfırdan vitesli eğitiminden geçip paso scooter kullanacağım sonra..haybeye amelelik gibi geliyor böyle olaya en başından bakınca..A sınıfı istememin sebebi her iki motor sınıfını da seversemeğer ileride istersem 200cc scooter ile başlayıp sonra 600 cc vitesli kullanırım tekrar onu satıp 250cc vitesliye veya scootera geçiş özgürlüğüm olsun istiyorum..belki de hiç scooterı zevkli bulmayıp sadece vitesli motorlar kullanacağım
    nasıl bir yaklaşım olmalı sizce..kursta ilk önce hangi motorla başlamılıyım ..hangisiyle başlarsam ona daha yakın olacağım..scooterla başlarsam vitesli eziyet olur sanki sonradan öğrenmek
    yada tam tersi keşke scooter gibi kolaylık varken bu nimet varken vitesliyle boşuna uğraşmışım mı derim


8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)