Dostum,
Aynaların gidona bağlı olmaması benim için çok iyi. Araba dikiz aynası gibi. Bir de cruism ayna kalitesi de çok farklı. Aynaların açısı da çok iyi. Memnun kalacaksınız.
Oturuş rahatlığı çok iyi. Ayaklarınızı çok daha uzun pozisyonda. Boyum 1,75. Neredeyse kırmadan düm düz uzatacak bir pozisyonda bacaklarım.
Son hızı topcase olduğu halde 135-138. Motorun 194 Kg olması son hızına etki ediyordur diye düşünüyorum. Topcase olmasa 140 görecektir.
2018 Model ve 5.700Km de aldım. Şimdi 8.200Km de.
3.000 de bir yağ değişiyor. Kayış ise 12 bin dedi. Fakat 15 bine kadar getirmeyebilirsiniz dedi servis. Nmax da 21 bin de kayış değişiyordu. 3 binde yağ değişimi değil de kayışın 12-15 binde değişimi insanı üzüyor. Fakat Yamaha ve SYM nin 250 cc kategorisinde kayış değişim bedellerini karşılaştırmak lazım. Fakat SYM den vaz geçecek kadar büyük bir sıkıntı değil benim için. Motor, piston kalitesi,dengesi çok önemli benim için. Xmax dan sonra siz bir SYM Cruism veya Honda forzaya binin demek istediğimi anlarsınız.
Son olarak aklıma gelen ise dengesi. 194 Kg olmasına rağmen kırmızı ışıkta tam durduğumda neredeyse 1 sn dengede kalabiliyorum. Tabi bu sürekli olmuyor, sadece dengesine örnek vermek için söyledim.
Sadetle kesinlikle ama kesinlile pişman olmayacaksınız. Etli bir motor. Bu kadar etli görünüm Burgman 400 lerde var. Xmaxı olan arkadaş beniğm motora binince yayla gibi abi dedi.