Masai Motosiklet Grand Eagle 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Mayıs 2006, 22:18
#161
Forumdan Uzaklaştırıldı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2006, 23:03
#162
bu motorda güzel yaww
hangi hız da otobanda uzun yolda titreşim başlıyor?
konforlu yolculuk hızı nedir ?
-
29 Mayıs 2006, 00:36
#163
ben saglam acemi olduğum için titreşimin şurasını burasını bilemeyeceğim ama Grand'ımla 110-120 yaptım sahil yolunda gayet de aktı gitti cihaz. oyle delirten, dengeyi bozan bir titreşim almadım. ortalama 60 ya da 80 km arasında sürüyorum ayrıca. çok çok da tavsiye ederim, çok spor ve atletik bir duruşu var Grand'ın. gördüğün an kilitleniyorsun. ben beğenmeyen görmedim henüz.
ttopcu > abi ilk başlarda sisybar'daki, arkadaki çantayı beğenmesem de şöyle bir kez daha bakınca şık olduğuna karar verdim. bugün 1-2 çanta denedim, olmadı güzel görünmedi bana nedense. bakalım bulucaz artık uygun bir şeyler. bir de sosis çanta almamışsın, onu da tavsiye ederim :D iyi duruyor bence bu kasada.
1-2'de vites kutusundan ses gelmiyor ama uygun olmayan bir hızda düşük ya da yüksek vitese alırsam, devirle alakalı sanırım, bir parça takırtı oluyor. hemen gaz verip yükseltiyorum devri, ya da yavaşlıyorum düzeliyor. boşta stop etmesiyle karşılaşmadım, ışıkta hep 1 de duruyorum, Donald Duck'ın ilk dersi ;)
-
29 Mayıs 2006, 01:04
#164
Forumdan Uzaklaştırıldı
polo34: şu an rodajda olan motorumda (550 km) 75 80 civarı titreşim başlıyor (tabi 2. veya 3. viteste aşırı devirde de titreme yapaıyor) tahminimce rodajdan sonra bu motorla (çin malı ucuz bir motor olduğu bence asla akıldan çıkarılmamalı) 90 civarı bir hızla rahat yolculuk edilebilir. ara ara 100-110 a çıkılabilir ama hem titreşim hemde şaseden dolayı bence uzun süre bu hızda yolculuk edilmemeli.
Gabe: Abi bende ışıklarda 1. vitesten şaşman zaten; tam anlatmak gerekirse motoru çalıştırdım diyelim normal vaziyette çalışıyor ısınsın diye jikleyi çekip motoru ısıttığımda, motor sesi değiştiğinde (yani motor ısındığında ) jikleyi kapatıp boş viteste veya 1. viteste gaz vermezsem motor stop ediyor. Bu büyük ihtimal rölanti ayarının düşük olmasından kaynaklanmakta
ama asıl sorun (özellikle bu gün başıma geldi) yukarda anlatılan durumda kalkış yaparken normal gaz verişin bile yetmemesi (aşırı gazlamak gerekiyor ve acayip zararlı bir durum olsa gerek) Ki bu olayı ışıklarda yapması kadar iğrenç bir durum yok çünkü motoru anca aşırı gazla yerinden kaldırabiliyorsun :( umarım bu sorunda rölanti ayarı ile alakalıdır. Yoksa başka bir sorunmudur?
-
29 Mayıs 2006, 05:26
#165
-
29 Mayıs 2006, 10:06
#166
ya dostum binmekten resim çekmeye vakit bulamıyor insan şakası bir yana benim fotoğraf makinesi nanelik yaptı dün, bu akşam cep le fln çekip istediğin resimleri ekleyeceğim buraya.
gorduğunde beğeneceğine eminim, duruşu fln çok şık epey de kaslı bir motor. oyle yayla gibi geniş salmış durmuyor. kalk gidelim mod.unda mutemadiyen ;)
ttopcu adlı üyeden alıntı
Gabe: Abi bende ışıklarda 1. vitesten şaşman zaten; tam anlatmak gerekirse motoru çalıştırdım diyelim normal vaziyette çalışıyor ısınsın diye jikleyi çekip motoru ısıttığımda, motor sesi değiştiğinde (yani motor ısındığında ) jikleyi kapatıp boş viteste veya 1. viteste gaz vermezsem motor stop ediyor. Bu büyük ihtimal rölanti ayarının düşük olmasından kaynaklanmakta
abi kitapcıkta jikle ile çalıştırmak kısmına bakarsan eğer, soğuk motorda ozellikle içinde bulunduğumuz ay ve mevsimde 9-10 sn den fazla jikleyi acık tutmamak gerektiğini göreceksin. jikleyi kısıp gaz vermen lazım, motor alışıyor hemen ardından. jikle ile gazı aynı anda vermek motora buyuk zarar veriyor diye de duydum aman ha!
küçük ve önemli bir ayrıntı:
burada görülen karmaşa ve hıyarın tekinin gelip oradan bir şeyi koparması araklaması gibi durumları aşmak için küçük bir kapak, kaplama arıyordum. dün bir JinLun'da tam olarak orası için yapılmış drenaj gördüm, hava kanalı fln da vardı ustunde. pendikte bir servise gidip alacağım o aparatları. bence gerekli bir şey bu.
-
29 Mayıs 2006, 11:08
#167
Gabe su koruma demirli resmi bi gorelim. cumartesi batista123 geldi (abim olur kendisi) onda RR var yan yana koyduk soyle bir baktim RR gercekten guzel motor ancak bizimkide baya guzel yaninda hic siritmadi kucuk falan diyenler olmustu ama yan yana durunca hicte oyle gozukmuyor, farkettigim en onemli fark on tekerlekte rr de on tekerlek bizimkinden bir parca daha ince, onuda kullandim ufak bir tur attim lastigin ince olmasi kontrolu kolaylastiriyor. bu arada 360 oldum hala servise gidemedim isallah persembe aksami birakacam servise.
-
29 Mayıs 2006, 11:21
#168
Merhaba araniza katildim
Merhaba arkadaslar Cuma aksami Masai Grand Eagle alarak ben de araniza katildim. Boylece de 3 aylik motosiklet hasretim sona erdi. Insallah hepimiz kazasiz belasiz devam ederiz.
Daha sonra fotograflarla ve ilk izlenimlerle yazmaya devam edecegim.
-
29 Mayıs 2006, 11:35
#169
hayırlı olsun, hoş geldin kardeş şöyle küçük bir Masai grubu da biz kuralım artık kardeşler
-
29 Mayıs 2006, 11:42
#170
Tanismak lazim
Merhaba,
Bir ara bulusup tanismak lazim aslinda. Motorun artilarini eksilerini, birlikte neler yapilabilecegini konusmak lazim.
Ben motordan su ana kadar cok memnunum. Alir almaz hafif bir yagmurda surmeye basladim ve kopru yoluna cikana kadar acemiligimi attim ustumden.
Sabah jikleyi cekmeden calistiramadim henuz. Bir de ara sira vites gostergesi kayboluyor. Vitesler geciyor ama numaralar yanmiyor. Sonra kendi kendine geliyor. Haa bir de uzun farlar 8. kati gosteriyor. Onun disinda cok memnunum motordan. Durusuyla saglam bir motor. Iki gunde 250 Km yol yaptim motor hasretimin acisini cikardim. Tabii popom da nasibini aldi bu 250kmden. Ne kadar rahat olsa da bir sure sonra insan oturamiyor artik.
Gabe arkadasim bu vites gecisleriyle ilgili bir operasyondan bahsetmistin. Bosa almada yasanan sorunu gidermek icin. Bu konuda bir calisman oldu mu?
Motor koruma demiri taktiranlar var mi aramizda?
-
29 Mayıs 2006, 11:50
#171
dostum ben motor koruma demiri ve vites geçiş işlemini yaptırdım süper işliyor vitesler.
Kartal Otosanayii'deki ustayı tavsiye ederim, epey ilgilendi sağolsun. Suzuki Servisi, kitapçıkta yazıyor adres ve numaraları.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14770 bu başlığa da katılım bekliyorum. ayrıntıları konuşalım buluşalım sürelim
-
29 Mayıs 2006, 11:53
#172
cinedev Hosgeldin kazasiz keyifli surusler dilerim. Masallah daha ilk gunden 250km, ttopchuda oyle 500 u gecmis ben hala daha 360 km deyim. sabahlari jiklesiz calismiyo bunlar ama 15 20 saniye falan sonra kapatiyorum.
-
29 Mayıs 2006, 11:54
#173
Sagolasin
Kartal bana biraz uzak ama bir ara ugrayip ilgilenecegim ben de bu konuyla. Dur kalk yaparken yogun trafikte bos vitese alamamaktan sol elim kasildikca kasildi.
-
29 Mayıs 2006, 15:35
#174
-
29 Mayıs 2006, 18:16
#175
ben de motoruma kavuştum.
-
29 Mayıs 2006, 21:18
#176
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
30 Mayıs 2006, 01:07
#177
resimler için çook tsk ederim , 2 gün sora umarm canlı canlıda görebilcem ve artık %80 alcam diyebilirim.
-
30 Mayıs 2006, 01:12
#178
Doğan2006 hayırlı olsun motorun, sana bir onceki partiden vermişler motoru ama soyleyeyim, stiker'dan anladım
1'den boşa alma olayı bugun beni deli etti. nedense tutturamadım. daha sonra oturuşumdan kaynaklanan bir sacmalık yuzunden olduguna karar verdim. son derece kararlı ve tık tık geçti hafif dik durunca. bir de abi çanta bulamadım. sosis canta alıp one koyduk bi serviste. far'la on camurluk arasına sıkıştı amortısore zeval gelmesin diyerek takmadım. ucuza yan canta buldum ama demirle sabitlemek için canta kadar para istedi cingoz'un teki. galiba Sisybar'ı yükseltip oraya tek parça uzun deri çanta takacağım.
ha bu arada bugun de resım cekemedım.
-
30 Mayıs 2006, 01:19
#179
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
30 Mayıs 2006, 01:21
#180
dogru soyluyorsun, gecen gun gordum dedim "bundan takmıştı bi arkadaş Grand'ına" diye bir dükkanda. ama denemedim ne yalan soyleyeyim. bakayım bir daha olmazsa ondan alırım.
Ama sosis canta olmuıyor, cok seviyodum ben de o goruntusunu. neyse saglık olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler