Masai Motosiklet Grand Eagle 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Ağustos 2006, 17:10
#461
Kadir, hayırlı olsun dostum. Çanta olayı bir dert. kurtulmanın 2 yolu var, epey bir kafa yormuş grand'daşın olarak yazayım hemen:
1- aparat nakli ile çanta taktırmak:
öncelikle bizim motorun sagındaki solundaki bazı detay parçaların (çalışmayı ve performansını etkilemeyecek aksesuar zevatı) hemen hemen aynı kasayı kullanan JinLun, Kanuni gibi akranlarına göre eksik olması durumu soz konusu. Motor koruma demiri, çanta ve canta demiri, on sis farları, tabanlık pad'ler, on cam.
sırayla yazıyorum.
a. Motor Koruma demiri ...... TAKTIR
b. Canta ve cantayı jantlardan uzak tutan demir ...... Keyfine kalmış.
c. Ön sisler ...... Keyfine kalmış. ama ben takacagım bunlardan.
d. Tabanlıklı, geniş padler ..... Keyfine kalmış ama bulursam takacagım kesınlıkle
e. Ön cam..... Uzun yol, etrafı açık yollarda ruzgarı kesmesi için ideal ve gerekli. ama hantal gösteriyor, kullanmam.
Bu saydıklarımı piyasadaki muhtelif markaların yedek parçaları olarak temin etmen mümkün olacaktır. Ozellikle Mondial MCT 250'nin canta demirini cok cok ucuza edinmeni oneririm. 1-2 yere sordum yaptırmak için, 80 ytl istediler. Turk milletine aptal diyen Aziz Nesin'in ruhu gıdıklansın; kurnazız biz kurnaz..
demiri monte etmek cok kolay. bu işi hallettikten sonra istediğin çantayı al tak. sadece öne koyacağın sosis'e dikkat et. Far ile çamurluk arasına koyma!!! cukurdan geçerken fln Suspansıyonların sıkıştırır ve, ya çamurluğun çizilir ya da far'ın oynar.
2- çanta taktırmama:
80 YTL'ye son derece kalitesiz, bildiğin taklit deri ve mukavvadan 2 yan çanta + sosis bulmuştum ben. alacaktım, ne ve ne kadar olduğu önemsizdi benim için. sonra bir kez daha baktım motoruma. hayır yakışmıyor ben onu çıplak seviyorum dedim.
ve evet yanlış yazmışsın: AirBrush olacak.
ben henuz yaptırmadım ama guzel bir alternatif var motor susleme için. o da sticker.
ortalama 100 €'ya istediğin desenle, boydan boya kaplayabilirsin. yeri kadıkoy'de olacaktı.
Reklamlar
-
01 Ağustos 2006, 17:18
#462
Görünümden ziyade yolculuk için kullanılabilecek bir çanta arıyorum... ilk önce sırta asılabilen valizlerden almayı düşündüm... ama uzun mesafede yorucu olacağına karar verdim... daha sonra şu gözüme ilişti...
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=43998
kullanışlı bişeye benziyor... ekstradan bi aparat takmak gerekir mi bu çanta için?
-
01 Ağustos 2006, 20:21
#463
arkadaslar slm,
ben bi süredir sehir dışında olduğum için pek takip edemedim burayı, gördüm ki ben yokken millet olayı bitirmiş satmaya bile başlamış
motorumu 15 gün boyunca yakıt valfi kapalı bi şekilde bırakmıştım gitmeden, geldiğimde 2. marşta çalıştı. ama sanırım zincirinin yağlanması lazım, garip sesler geliyo ordan.
----------------
bi de çantaları netten almayın bence, ben çanta alırken neredeyse netteki fiyatların yarısına almıştım aynı çantayı aynı markayı,
-
01 Ağustos 2006, 20:25
#464
Kadir dostum aramıza hoşgeldin,iyi bir tercih yaptın hiç merak etme..Vites problemi için bu kadar erken davranma derim ben de de vardı 500 km de ilk bakımdan sonra yağ değişir değişmez hiç bir problem kalmadı şu anda çok rahat hiç sorun yaşamıyorum viteslerde.Çanta için motora yakışan güzel bir çözüm bulursan burdan haber ver de biz de taktıralım.Sirkeci'den bakacam ben ama nasıl bişey olur şimdilik bilemiyorum.
-
02 Ağustos 2006, 10:49
#465
O Rüzgari Ben De Aldim
allahım bu nasıl bir keyiftir ya.evet o rüzgarı bende aldım.sabah gittim motoru aldım.depoyu fulledim ya bismillah dedim.atladım motoruma libadiyedeki petsadan kadıköydeki dükkanıma geldim.ilk motor kullanısımdı (vitesli)biraz zorlandım ama kullana kullana uzerimden atacagım galiba..
cok dik bir yokusta istop ettirip kaldım ve cok zor anlar yasadım tabii otosan yokusuna 4 . vitesle çıkmaya kalkarsan olacagı bu neyse kazasız belasız birkaç istoptan sonra atlattım.ayak frenini hatırlamam çok işime yaradı çünü yokuşun ortasında iki elle(debriyaj ve ön fren)hakimiyet kurmak çok zormuş..sağ dikiz aynamı sıkmamışlar serviste asfaltı gösteriyo.şimdi inip onu sıkacagım ve kendime göre ayarlıyacagım.birazda silerim belki nede olsa yeni heves kullandıkça yazacagım,ben bunla haftaya altınoluğa giderim diyodum ama biras gözüm korktu galiba..
-
02 Ağustos 2006, 11:59
#466
KADİR hoşgeldin hayirlisiyla kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim, bencede vites mili icin simdilik bişey yapma zamanla alişilıyor viteslere falan.
attilam Yanlis zincir yagi nasil oluyor ne kullaniyodun onceden biraz bilgi verirmisin.
-
02 Ağustos 2006, 17:19
#467
bütün gün motorun üzerindeydim.ah şuu acemiliğin gözü kör plsun yaaa!!!
100 km yaptım.viteslerde hiçbir problemim yok iyi geçiyor.ama yokuş yukarı çıkamıyorum.motor gaz kesiyo ve istop ediyor.yokuşlRDA kaldım valla mahvoldum bugun..
birde benim egzozlar su an krom diye bişi kalmadı tamamen yanık gibi oldu..sizinkilerde oldumu yoksa yanlızca bende mı var bu problem?
mükemmel bir keyif arabalar trafikte dururken aralardan akıp gitmek harika
sadece kalkışlarda biraz zorlanıyorum onun dışında bir problemim yok tavsilerinizi bekliyorum..
-
02 Ağustos 2006, 17:40
#468
Kadir dostum acemiliğini üzerinden atıp motora iyice alışmadan sakın ola uzun yola çıkma derim.Az daha sabret zaten alışman çok uzun süreni almayacak göreceksin.
Yokuş yukarı motorun stop etmesini anlayamadım,bugüne kadar kimse böyle bir sorun yaşamadı.Acaba yüksek vitesle mi çıkıyosun diye düşünmeden edemedim,yoksa keçi gibi tırmanıyor.
Egsozlara gelince,benimkiler pırıl pırıl parlıyor.Sende neden böyle oldu onu da anlamadım.Ama parlatıcı spreyler var,iyice kararmadan onlardan al bir dene bakalım gerçekten işe yarıyorlar mı?
-
02 Ağustos 2006, 17:40
#469
vitesli motorlarla birinci dereceden ilk temasında motoru kaldırırken debriyaj gaz arası geçiş biraz can sıkabilir. sen iyisi mi biraz çalış bu olayı.
100 km ilk günden, maşallaahh. kromların yanması hayra alamet değil, motoru cok bagırtıosun gaza pek bir yükleniorsun demek ki!? tavsiyem sakin olman yonunde metal ısıya alışsın hem bi rodaj bitsin motor rahatlasın sonra istediğini yaparsın. cok yuklenme taze motora
-
02 Ağustos 2006, 17:45
#470
xeros adlı üyeden alıntı
KADİR hoşgeldin hayirlisiyla kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim, bencede vites mili icin simdilik bişey yapma zamanla alişilıyor viteslere falan.
attilam Yanlis zincir yagi nasil oluyor ne kullaniyodun onceden biraz bilgi verirmisin.
praktiker den her türlü dişliye uygun oldukça ince kaliteli bi yağ almıştım... markası şu an aklımda değil... ama yağ zincir üzerinde durmuyordu... 3 günde gidiyordu... ve jantın üstüne sıçrıyordu... son aldığım Motül bir haftadır zincirin üstünde ve hala zincir bembeyaz... Pazar günü bol suyla yıkamış olmama rağmen zincirin üstndeki yağ hiç etkilenmedi...
kısacası aldığınız yağın sıçramadan zincirin üstünde duruyor olması lazım... iyi koruma için...
-
02 Ağustos 2006, 18:00
#471
bir yardım
ben kadıköydeyim motoruma kadıköyde elcik püskülü,çanta gibi aksesuarlAAR bulabilirmiyimi acaba? bilen varsa bi tarif ederse çook sevinirim.
bu arada nautilus kardeşim yokusları yuksek vitesle çıkmaya uğraşmadım.2. viteste cıkmaya calıstım yemedi iyice yavasladı bire taktım yıne cıkmadı.yokusun ortasunda kaldım.cok ugrastım gitmedi.bende geri inip asagıdan kaptırarak çıktım.(çok zorda olsa çıktım..)ozaman motor 28 km de falandı belki yol yapcıkta bu sorundan da kurtulurum.yoksa yokuş fobim olacak walla :(
-
02 Ağustos 2006, 19:57
#472
Kadir bence motoru bir goster cekisin dusuk olmasinin mutlaka bir sebebi olmali egsozlarin kararmasida hos degil. emin degilim ancak bujilerinde bir problem oldugunu dusunuyorum tahminim tek silindir calisiyor olmasi bence biran evvel goster bildigim kadariyla motoru aldigin yer petsa ve onlarında servis hizmeti var.
-
02 Ağustos 2006, 20:04
#473
kadıkoy, hasanpaşa civarında eskiden bisiklet parçaları simdilerde ise motor aksesuarları satan dükkanlarla dolu bir sokak olduğuna dair rivayetler var. ben de gidip bir çift far alacağım sanırsam oradan.
eğer bu dediğim bir şehir efsanesi ise tek yer sirkeci diyorum.
-
03 Ağustos 2006, 11:09
#474
sorun çözüldü.
EVET AR5KADAŞLAR DÜN AKŞAM MOTORU SERVİSE GÖTÜRDÜM VE AYNEN TEK SİLİNDİR ÇALIŞIYOMUŞŞŞŞŞŞ.hemde fabrika çıkışlı bende anlamadıgım dan dolayı onla o şekilde 100 km yol yaptım.çalışmayan tarafın eksozuda boş havadan dolayı yanmış..eksozu değiştiremeyeceklerini söylediler garanti dışıymış.fabrika çıkışında karbüratorlerin içinde döküm çapağı kalıyomus bazen.onlarda memeleri tıkamış.zaten delikleri saç teli kadar..dün motoru yaptı bi bindim aman allahım.ben 100 km boyunca bisiklete binmişim.keçi gibi tırmanıyoı hakkatten.ama eksozun içinde bir parça koptu galiba cır cır ötüyor.birazdan kartala altan motora götürecem.petsanın servisinde iş yok.bakalım eksoza baktıracam belki onlar değiştirebilirmiş garantiden.öyle bi rivayet var.gidip görecez..hemde dün ordaki USTAA motoru toplarken yanlış bi soket taktı galiba debriyaj gizli kontak gibi oldu debriyaja basmadan motor çalışmıyoo.ona da baktıracam .bendeki de büyük şans işte burada kaçtane arkadaş var birtek benimki böyle çıktı:(
kısmet!!!
-
03 Ağustos 2006, 11:35
#475
Kadir Gecmis Olsun, sana denk gelmiş aslinda bende yeni aldigim motorun tek silindir calistigini anlamazdim heralde. neyse kartaldaki altan motor iyidir ellerinden geleni yaparlar merak etme. buda tecrube olmus olur bundan sonra alacaklara bilgi olur.
-
03 Ağustos 2006, 11:38
#476
Hakkaten sendeki de şans yani..Ama Allah'tan çok da önemli değil.En azından erken teşhis oldu sorun halledildi.Ama fabrika çıkışı olan bir hatadan dolayı egsozu neden değiştirmediler anlamadım.Sonuçta hiç binmeden bu sorunun olduğunu kimse bilemezdi ki..Sen de farkeder etmez götürdün zaten.Umarım Altan Motor gerekeni yapar.Ben de motoru Petsa'dan almıştım.Adamların yaklaşımından hiç hoşlanmadığım için şimdi bakımlarına oraya götürmüyorum.Altan motor'dan memnun kalırsan bundan sonra ben de oraya götüreyim bari,gerçi çok uzak bana ama olsun...
-
03 Ağustos 2006, 11:50
#477
ben altandan baskasına goturmedim. tamer abi hem motordan anlıyor hem de ilgileniyor.
tavsiyeleri de epey mantıklıdır, onerırım yani ısrarla
-
03 Ağustos 2006, 14:53
#478
altan motor !
ALTAN MOTOR..bence motorcunun tek adresi olmalı..gittim çok iyi karşıladılar,ellerinde çok iş olmasına rağmen araya sokup ilgilendiler.eksoza hiç bişey demedim direkt söktü,yenisini taktı ve garantiden değiştirdim ben bunu dedi..sibopları söktü ayarladı,yağı eksik çıktı tamamladı,bujileri söktü temizledi,zinciri yağladı.sadece 25 ytl istedi.bende 30 verdim.ama helali hoş olsun..bence uzak falan demeyin gidebilecek olan motorunu başkasının eline teslim etmesin.bu arada debriyaja basmadan çalışmaması normalmiş,aslında normali oymuş bana teslim ettiklerinde o özellik çalışmıyomuş yani :(
artık benimki bir motor değil CANAVAR!!!!gücü parmaklarımın ucunda hissediyorum artık..2.gün ve 160 km deyim saat daha 14.00 akşama kadar 300 ü görürüm ben ne yapayım adamın canı hiç inmek istemiyoo!
bu forumun eski müdavimleri nerdeler yaaa kayboldular ortalıktan walla..biraz paylaşsalarda 2000 li km lerdeki tecrübelerini,bizde bilsek
-
03 Ağustos 2006, 17:15
#479
Ehliyetin cebinde heralde fır fır dolaştığına göre ben 1,5 aydır çıkamıyorum dışarı çok dayanamayıp 4-5 kere kaçtım ama yetmiyo tabi bu yazı boşuna geçirediğim için başımı vuracak duvar arıyorum bilen varsa söyleyiversin bir zahmet
-
03 Ağustos 2006, 17:25
#480
benım mayıstan beri vurduğum bi tane duvar var naut., onumuzdeki hafta boşa çıkacak (inşallah). istersen verebilirim sana olduğu gibi )
ben cok cıkıorum motorla, kopru haricinde anadolu yakasında epey geziyorum.
tam koruma, adam gibi sürüş gibi bileşenler mevcutsa ve çoook sağlam bir çevirme yoksa sorun olmuyor. kimse ilişmiyor bana
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler