benim değil valla ben istanbul dışındayım motorum da ofisin içinde
benim değil valla ben istanbul dışındayım motorum da ofisin içinde
merhaba arkadaşlar... aslında benim motorum truva 250 cc. ama Grand Eagle'la aynı olduğu için sorunumu sizinle de paylaşmak istedim... motorun selesi bana çok rahatsız edici geldi.. sürekli öne doğru kayıyorum... o nedenle de değiştirmek işstiyorum.. bu motora uyan sele varmıdır acaba.. yardımcı olabilirseniz sevinirim...
seleyi değiştirmene gerek yok, onu bi döşemecide halledebilir. yukarıdan iki tarafa birer düğme daha basıyolar o dediğin öne kaydıran şişkinlikten seni kurtarıyolar. Ben yaptırmadım ama yaptırılabilir.
arkadaslar sesimiz solugumuz kesilmis kacgundur yazan yok. masallah hic problem cikarmiyor galiba motorlarimiz. sorum su full depoyla kac km yapabiliyorsunuz ortalama olarak. ben gecen fullettikten sun anda 220 deyim 300 u rahat gececek gibi rodajdayken 200 zor gordude.
Arkadaşlar selam,
motoru ilk alanlardan biriyim... sonradan bu kadar kalabalıklaşmamıza sevindim, hepiniz güle güle kullanın arkadaşlar... motorum bugün 2000 km'yi aştı... yarın zincir ayarı ve vidaların tekrar sıkılması için götüreceğim tekrar...
şimdiye kadar yaşadığım problemler, ve tecrübelerim
1- Benzin göstergesi Çalışmıyordu. Rodaj bakımında 10 dkda halletiler.
2- sinyal göstergesinin üzerindeki plastik düştü. o parçayı bulmak mümkün olmadı malesef...
3- hepinizde olduğu gibi rodajdan önce 50km süratt yaptığı vibrasyonu artık 90'da yapmaya başlıyor... 120 km seviyesinde romatizma aleti gibi titretmeye başlıyor... 80km uygun sürrat gibi...
4- 70 km süratten sonra ön taraftan inanılmaz bir cızırtı geliyor... bunun vidalarla ve somunlarlailgili olduğunu düşünüyorum... yarından hepsini tekrar sıktırttıktan sonra buraya sonucu yazarım...
5- Ekstra hiçbirşey koymadım motora... koymayıda düşünmüyorum...
6- Evdeyken kapalı garajda tutuyorum ama iş yerinde malesef açıkta duruyor motor... Nikelaj kısımlarda özellikle yağmurdan sonra güneş görürse ufak ufak paslanma yapmaya başlıyor... hemen kurulamak gerek bilginiz olsun...
7- Boş vites problemini artık yaşamıyorum... alıştım sanırım... ayağımla yarım güç vererek rahatlıkla geçebiliyorum...
8- Sabahları illaki jikle ile çalışıyor... Ankara'nın akşamlarının soğuk geçmesinden de olablir... allahtan hemen ısınıyor motor... e yazın normal tabi...
9- Benzin bittiği zaman iki sarsıyor ve 50m sonra duruyor... ilk tıkanmayı hissettiğiniz anda durdurup yedek depoya geçin... motor zarar görmesin...
10- Motora 95 oktanlık kurşunsuz koyuyorum... şimdilik bi sıkıntı çekmedim...
aklıma gelenler şimdilik bu kadar...
Dikkat etmeden 300 Km geçtim ben... Kasarsak daha da çok gider tahminimxeros adlı üyeden alıntı
attilamm Selam uzun zamandir yoktun hosgeldin, bilgiler icin sağol.
bende 80 - 110 arasi ideal hizlar oldugunu dusunuyorum 110 ustunde vibrasyon yukseliyor gercekten,
pas için wd40 var ondan kullaniyorum tavsiye ederim ama en onemlisi ıslak bırakmamak tabiki.
boş vites için hem makina parçaları beraber çalışmaya alıştı hemde biz motorlara alıştık ,
jikle ile çalışma olayı aynen bendede oyle her sabah jikleyi açıyorum çalıştırmak için ama 10 saniye sonra kapatıyorum problem yok.
attilamm slm,
sanırım bu forumda senden ve benden baska ankara da olup da bu motora sahip olan kims yok. o yüzden bi kaç soru sormak istedim sana.
1. motora koruma demiri taktırdıysan nerden ve kaça taktırdın?
2. motorunu ankara motor dan mı ulusan dan mı aldın?
ve servis için nereye götürüyorsun, memnun kaldığın ve beğenmediğin yönleri neler servislerin.
km 4000 e dayandı arkadaşlar.şu ana dek problem çıkarmadı.
ama sıcak yaz günlerinde , ön ve arka frenin sıcak asfaltta lastikleri kaydırmasından hiç memnun değilim.
aman dikkat..
if something sounds to good to be true , it probably is..
kertenkela ABS lazim bu durumda gerceginden tabi bu fren sistemine sahip olan motorlar var tabi ama pahali tabi, genede senin dedigin gibi cok dikkatli olmak zorundayiz arkadaslar.
selam arkadaşlar bende uzun bır araştırma donemınden sonra massaı de karar kıldım arkadaslar gordumkı butun cın malı motorsıkletler montaj ve motorları aynı kalıte bır kacı degısık model 750 km de su an motorsıkletım ve simdılık sorun gozukmuyo sadece rampa asagı ınerken ınce bır ses gelıyo ve sesı bulamadım delı ettı benı 500 km den sonra motorunu acalım dedık 110 dan fazla yapmadı galıba zamanla acılır.celık yukı ve dıgerlerıne nazaran daha yakısıklı ve spor bır gorunumu var kesınlıkle
dün torkta bi düşüş farkedip servise götürdüm kızımı , dediler ki tek silindirden çalışıyor,üzüldüm tabi,yoksa bu haftasonu izmir balıkısesir yapacakttık birlikte.
2 gün serviste kalacak bakalım , yazarım pazartesi,haftasonu da olmadı k...sorun yok derken.....
neyse sağlık olsun,
herkese iyi haftasonları
if something sounds to good to be true , it probably is..
sindoma53 hosgeldin hayirli olsun kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim,
kertenkela gecmis olsun üzüldüm planinin bozulduguna, neden oldu acaba servisten aldiktan sonra anlatirsin.
saolasın xeros hafta sonları gezme fırsatım oluyo anca arkadaslar ya benım evlat rampa aşaıya ınerken cukura düştumu amartısor kısmından hafıf bır ses gelıyo. bugun on frene basıp motoru esnettım ses galıba amartısorden gelıyo. oyle tahmın edıyom acaba bakımı falan varmı amartısorlerın yaglanması falan?yardım edersenız sevınırım
arkadaşlar meraba , bi haberim var ,(bilmeyenlere )motana com tr de açılan sohbet forum sayfalarını inceledim.daha çok yeni bi sayfa lakin , muhtemel herhangi bi soru ya yada soruna bir yetkili tarafından ivedilikle cevap verilmiş.burada kendi kendimize bulamadığımız soruların cevaplarını veya varsa şikayetlerimizi motana sayfasında çözebiliriz.öte yandan ; markanın kendi sayfasında bu iletişimin aktif hale gelmesi (eğer tercih ediliyorsa ) grand eagle kullanıcı sayısını artıracaktır.bu arada ben hala almadım.mondial 100 cup 'a biniyorum. ekonomik şartlar oluşmadı .
hergün bayinin önünden geçip (bi kaç kez ) motora bakıyorum. bayii sahibi de bana bakıyo .ne zaman gelip götürecek acaba şu motoru diye düşünüyo.
selam.amore adlı üyeden alıntı
koruma demiri taktırmadım. taktırmayı düşünmüyorum. ama düşündüğüm zamanlarda biraz fiyat araştırması yaptım. Motor Kanuni Seyhan'ın aynısı olduğu için Kanuni Servisine sordum, 150 YTL'ye montaj dahil takarız dedi. Ayrıca Şaşmaz'a gidip bir motorcuya da yaptırtabilirsin artık nasıl bişey istiyosan.
motoru ulusan'dan aldım. çok yardımcı oldular. zaten eğitimi de ordan aldım. vehbi ve pako baya iyi insanlar. bi sıkıntım oldu mu hemen yardımcı oluyolar. ama servis için Ankara Motor'a götürüyorum. Sanırım Ulusan Yetkili servis değil... Benzin göstergesi çalışmıyo dediğimde ulusan'daki ustanın tepkisi bi garip gelmişti, depoyu şöle bi osmanlıyla yoklayıverdi ...
ahaha süpermiş. aslında sorun deponun alt kısmındaki şamandırada bitior gostergede değil de, soyleseydin -keşke ustaya
çift silindirden teke düşme sorununun kaynağı bujilermiş.değişti ok..
if something sounds to good to be true , it probably is..
Hocam Su Ankİ Fİyati Nedİr Paylasirsaniz Memnun Olucam
Sehİrden Sehİre DeİŞen Bİ Fİyat Polİtİkasi Yoktur Umarim.
En Son 2950 Tl Dİye Okudum Forumda.
Şu An Emİnİm 3000 Tl İn ÜstÜndedİr ?
Comfirmation Bias
Rene emin degilim ama 3300 olmali su anki fiyati.
Kertenkela sadece buji olmasi sorunun cabuk cozulmesi sevindirici ama sanirim hafta sonu planin gerceklesmedi neyse gecmis olsun
amore ve gabe belirli nedenlerden dolayı uzun sura takib edemedim anladıgım kadarıyla iki talihsiz olay yasanmış... sevindirici taraf ise sizelere bişi olmaması... cok cok cok geçmiş olsun...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)