Masai Motosiklet Grand Eagle 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2006, 23:50
#221
Forumdan Uzaklaştırıldı
250 cc lik bir motor düşünüyorsan 90 gibi titreşim olması gayet normal
650 lik dragstar bile 110 da titreşim yapuyor ki zaten türkiye yollarında istersen hiç titreşimi olmayan motora bin en çok 120 de yoldan dolayı titrer
80 deki titreşim çok yoğun değil ve hala motor rodajda diğer arkadaşlarda titreşimleri belirtillerse daha etkin olabilir
Reklamlar
-
07 Haziran 2006, 01:33
#222
titreşimden kurtuluş yok gibi, zira ben de yok mok diyodum Grand'da ama hissetmeye başladım. devirli kullanır ve motoru zorlayıp "titretmezsen" (ne demek istediğimi ben de bilmiyorum ama başına gelince anlıyorsun titretmeyi) sorun yok. mesela ben sürekli 2-3 arası kullanıyorum. hızım 40-60 arası. 80-100 arasına girince sarsmaya başlıyor, 5. viteste fln takılır ve her an elin gaza abanmış gitmezsen, kararında basarsan sorun yok gibi geldi.
ayrıca on cam için Suızuki servisi 170 € civarı bi rakkam telaffuz etti. ben motorumu boyle seviyorum + o parayı verip taktırmam. 2 kişi rahat gider mi? aksam artcı aldım ilk kez, toplam 150 kilo vardık. başta biraz yalpaladım acemilikten ama motor pek oralı olmadı. yokuş mokuş çıktık, her şey yolundaydı.
bir de arkadaşlar şimdi girdim eve, fenerbahçe stadı ve sahil yolunda sürdüm. allahım o ne ruzgardı yaw, asfalta tutunamadım resmen. alıştık ama bana sorun bir de. ilk karşılaşmamızdan sıyrıksız kurtulduk Rüzgar efendi ile. aman dikkat...
-
07 Haziran 2006, 03:47
#223
bugün motorun sesini de duyabildim. Yalnız sesini duymak için usta çalıştırmaya çalışırken epey bi uğraştı. Baya bi marş gaz fln tam içimden noluyoruz diyodum ki sorun anlaşıldı. Usta motorun ayağını kaldırdı ve ilk seferde alet çalıştı. Açıkçası bu özelliğin kaliteli japon motorlarında fln olduunu biliyordum ama burda böle bişey beklemiodum ve çok hoşuma gitti bu özellik. beni de acaba destek açıkmı diye her oturuşumda telaşlanmaktan kurtardı Almadan önce gidip bi çok motoru yerinde görmüş sesini dinlemiş oldum. Aslında sesler bir birine oldukça yakın ama bunun sesi de diğer herseyiyle hoşuma gitti. artık plaka işlemlerine başlicaz ve umarım hafta sonuna elimde olmus olur. bu arada aksesuar bakmaya basladım bile internet sitelerinin dükkan kirası vermedikleri halde oldukça pahalı olduğunu gördüm. (aynı markaların aynı modelleri için konusuyorum) şimdi tek temennim memnuniyetimin sürerken ilerleyen zamanlarda da devam etmesi.
-
07 Haziran 2006, 04:07
#224
-
07 Haziran 2006, 09:31
#225
Amore, hayırlı olsun kardeşim, cok yakıştı "Grand Eagle 250" ibaresi sana gule gule kullan
-
07 Haziran 2006, 15:36
#226
Forumdan Uzaklaştırıldı
devrim_deniz
kertenkela
attilamm
xeros
JRS11
Gabe
ttopchu
amore
cinedev
dogan2006
dr.pina
bu kadarmıyız arkadaşlar?
nautilus
-
07 Haziran 2006, 15:43
#227
Super Moderator
Hayır onlardan 1 kişi eksiksiniz, devrim_deniz motorunu, motorla ilgili olmayan sorunlar yüzünden sattı.
-
08 Haziran 2006, 00:29
#228
Gabe adlı üyeden alıntı
Amore, hayırlı olsun kardeşim, cok yakıştı "Grand Eagle 250" ibaresi sana
gule gule kullan
eyw kardesim saol, fikir edinme aşamasında da resimleriniz ve deneyimlerinizle yardımcı olduunuz için hepinize tekrar tsk ederim
-
08 Haziran 2006, 00:38
#229
Forumdan Uzaklaştırıldı
amore güle güle kazasız belasız kullan
-
08 Haziran 2006, 15:47
#230
est. bi faydamız dokunduysa ne mutlu.
bu arada ben sisybar ve arka koltuk pad'ını kaldırıp tek koltuk kullanmaya karar verdim. haftasonu sokucem arka koltuğu, resmi koyalım fikrinizi soyleyin
-
09 Haziran 2006, 13:48
#231
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
09 Haziran 2006, 14:05
#232
geçmiş olsun abi, bakalım haftasonu yağmurlu gibi. biz de yeriz artık guzel bir yağmur
-
09 Haziran 2006, 20:18
#233
merhaba gençler..
umarım herkes motorundan memnundur..
2000 km yaptım ben...henüz problem youk , aman olmasın da..
pek yazamadım bu aralar , malum kaza da yaptım...amman kimse duymasın...
hava sıcak diyerek kask takmamayı düşünenler , bir daha düşünsün
neyse ucuz yırttık , 2-3 dikiş , sıtta ağrılar..
farlar , benzin göstergesi , depo ( sadece yamuldu) off ...
sağlam motormuş , kazanın ardından kaldırıp çalıştırdık , tık yok..eve kadar gitti..
bakalım zaman olursa depoyu söküp elden geçireceğim..diğerlerini elden geçirdim..
amman dikkat..
herkese keyifli sürüşler..
if something sounds to good to be true , it probably is..
-
09 Haziran 2006, 20:58
#234
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
10 Haziran 2006, 01:16
#235
çook geçmiş olsun kertenkela yaaa, haberimiz de olmadı.
bugun aksam ıstanbul a yagan her yagmur damlasından bi parça nasiplendim sanırım. eve geldim, sucuk gibi olmuşum. bir de motor evdeydi. allahtan paraya kıyıp guzel bir branda almışım yoksa her yerine girerdi bu yağmur Grand'ın.
stiker kasıyorum ben de, ttopcu resim çekmeyi ihmal etme aman 200 ytl iyi rakkam yaa guzel bir şey olur insallah.
-
10 Haziran 2006, 01:20
#236
çok geçmiş olsun hocam, allahtan kırık çıkık yok.
.................................................. .....
ya bende bişeyler çizdirmek yada yapıştırmak istiyorum üstüne ama bi türlü bulamadım ne stickercı nede airbrush yapan bi yer (ankarada) hatta fuardaki standlara bile sordum tek tek ama yok :(
fotoları heyecanla bekliorum ama
-
10 Haziran 2006, 11:24
#237
desertnight adlı üyeden alıntı
Ya Suzuki servisi falan da motor sanki bira güçsüz gibi Crim. Öyle değil mi çift silindire göre.
Arkadaşlar,
Önemli olan motorun gücü değil torkudur. Basitçe güç şöyle formülize edilir;
Güç = Tork x Devir x k
(k düzeltme katsayısı).
Tork, dönme momenti olarak adlandırılır ve silindirde oluşan her bir patlamanın kranka ilettiği kuvveti gösterir (Tork = Kuvvet x yol, yol burada biyel kolunun uzunluğu). Belirli bir zamandaki torkların toplamı ise gücü verir.
Aracın maksimum devri düşükse gücü düşük gibi görünebilir ama o devirdeki tork değeri yüksekse yürüyen aksamda aktarma oranlarıyla oynanarak aracın son sürati daha "güçlü" motorlarla aynı hatta daha yüksek yapılabilir. Hatta yüksek tork değerleri sebebiyle araç çok daha esnek olacağından çok daha keyifli sürüşler elde edersiniz.
Bir araç alacağınız zaman aracın tork ve güç eğrilerini de öğrenmeye çalışın. Temel olarak düşük devirlerde yüksek tork veren ve bu tork değerini belli bir devir aralığında koruyan, maksimum güç devrinde de aracın maksimum tork değerinin %30-40'ını koruyan motor iyi motordur.
Bunun yanı sıra şanzımanda küçük viteslerin aktarma oranı ne kadar yüksekse o kadar çabuk hızlanırsınız, son vites oranı da ne kadar küçükse o kadar yüksek maksimum hıza sahip olursunuz. 4 tekerli araçlarda arkadaki diferansiyelin aktarma oranı ne kadar yüksekse hızınız o kadar düşük ama tırmanma yeteneğiniz bir o kadar da yüksek olur. Lastiklerin ebadının ve aracın dolu ağırlığının ise ne kadar önem arz ettiğini anlatmama gerek yok herhalde.
Araç mekaniği motorundan tekerine kadar bir bütündür, motoru güçlü diye bir araç alıyorsanız aldanırsınız.
Bu açıdan baktığımızda RR diğer çinli rakiplerine büyük bir üstünlük sağlıyor. Grand Eagle'ın motor eğrilerine ve yürüyen aksamına bakmadım ama eminim o da keyifli sürüşler sağlıyordur kullanıcısına.
Yine bir dolu teknik gevezelik yaptım, boşverin bunları. Motora binin ve bir deneme sürüşü yapın, hangisi kanınızı daha fazla kaynatıyorsa motorunuz odur.
Sevgiler,
AA.
34 GS xxxx, may the force be with you...
MoER, MoMMO
-
11 Haziran 2006, 23:16
#238
Herkese Merhaba,
Uzun süren araştırmalardan sonra kafamı daha çok karıştırmadan nihayet bugün Grand Eagle 250 için kaporamı verdim.Yarın işlemler tamamlanırsa umarım Salı'dan itibaren ben de Masai ailesine katılmış olacağım.Suzuki'nin arkasında olması bu kararı vermemde en önemli etken oldu.Umarım doğru bir karar vermişimdir.En kısa zamanda acemiliğimi atıp ehliyetimi cebime koyarak her türlü organizasyonun vazgeçilmez bir üyesi olmak isterim.Aranıza bu acemiyi de kabul ederseniz tabi...
-
11 Haziran 2006, 23:53
#239
Forumdan Uzaklaştırıldı
nautilus hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
-
12 Haziran 2006, 01:12
#240
sağolasın ttopchu hepimize kazasız belasız sürüşler,bu arada 12 haziran pazartesi itibarı ile % 10 bir zam geleceğini öğrenmiş bulunuyorum.Bayinin yalancısıyım Almayı düşünen arkadaşların bilgisine...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler