Bu model hakkında ayrıntılı bilgi için www.kubamotor.com websitesini ziyaret ediniz.
Yetkili Satıcılar ve Fiyat Bilgisi için Tıklayın
Bu model hakkında ayrıntılı bilgi için www.kubamotor.com websitesini ziyaret ediniz.
Yetkili Satıcılar ve Fiyat Bilgisi için Tıklayın
çok güzel düşünmüşsün arkadaşım bende senin gibi uzun zamandır takip ediyorum fakat yeni üye oldum bende kh150-12d düşünüyorum ama kullanıcıların yorumlarını bilmiyorum sen kullanıyomussun sen bılgı verırmısın bıraz
Motosikletini güle güle ve kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Kuba'nın fotoğrafını koyar ve teknik özelliklerinden de bahsedersen,
bu konuda talebi olacaklara ışık tutmuş olursun..
[B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]
resmi sitesindeki yazan teknik özellikler aşağıdaki gibi
motor : balanslı tek silindir 4zamanlı
motor hacmi : 149cc
soğutma : hava soğutma
ağırlık : 93kg
maksimum güç : 12.3
yakıt tasarrufu : 2LT-100km
yakıt sistemi : karbüratör
fren sistemi : ön disk arka kampana
max hız : 140km/saat YUKARIDA Kİ İLE FARKLI OLAN SADECE 140KM/SAAT OLMASI
çelik jant : standart
aksesuar : -
garanti : 2yıl
yokmu kullanan yorumlarını ıletebılcek olan alsak pısman mı oluruz bı 1000daha ekleyıp cbf150 almadıgımıza
adanalı iyi hoş almışsın motoru hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kulanman dileğiyle.fakat motorla ilgili görüşlerini - yada + larını belirtsen çok daha memnun oluruz..
koskoca mtde bu motrsiklet ile ilgilenen biri yok mu yada kullanan yada ne bilim tanıdıgında falan olan tavsiyeleriniz nelerdir
Piyasaya yeni çıkan bir model, haliyle henüz kullanıcısı çok az.
Lakin motosiklet'in balansörlü olması dikkat çekici.
+ Gaziantep'de imal ve montajının yapılması, parça desteği ve bakım kolaylığı demek.
Euro3 Normları çerçevesinde üretim yapılıyor olması, kalite demek.
Son söz; "Yolun açık olsun KUBA"
Kaliteyi, tüketiciye saygıyı, malının arkasında durmayı becer. Biz arkandayız ve destekçinisiz.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
pek yok sanırım bu motorla ılgılenen yada satın alan kac gundur kımseden ses yok umarım bırılerı fıkır verır az bıraz
arkadaşlar kuba nın iyi yolda olduğunu herkez gibi bizlerde görmekteyiz fakat balans lı olması güzel titreşimsiz motora sahib olmak güzel fakat euro 3 normlarına göre üretim standartını bilmediğim için birşey diyemeyeceğim açıkçası bende mondial aldım aldıktan 7 ay sonra euro3 normlarına göre üretildiğini internetten gördüm mfh 100 modeli gerçekten euro3 olmasaydı da malzeme kalitesi biraz daha iyi olsaydı keşke ukh alsaymışım diyorum çünkü ukh ler daha sorunsuz kaparto bakımından kapartaya ne oldu derseniz kendiliğinden çatladı kimse inanamıyo sıfır aldım kendiliğinden çatladı deyince yalan söylecek halim yok 75tl lik masraf için birde servis olayına değinmek isterim motordan önce müşteriyi kazıklamaya çalışmayan servisler konulmalı bence iddaalı bi marka olacaksa yoksa motor euro 10 olsa insan gene nefret ediyo bunlar bence böyle
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
bende suanda 100ukh var kardesım ama ılk fırsatta tahmınıme gore yaza dogru ya küba kh150-12d alıcam yada honda cbf 150 sunu soyleyebılırım sana mondıalı yaklasık ıkı senedır kullanıyorum motor aksamından herhangı bır sorun yasamadım ustelık motorda hala canavar gıbı atlıyo kaporta ısı bıraz tırt olmus durdurk yere catlamadı ama benım kı arkadas park halınde calısır vazıyetteyken vıteste oldugunu fark etmedı gaza dokundu ondekı park halı aracla kaldırım arasındakı bosluga hafıf bı gırdım anında mudahale etmeme ragmen sag on yan catladı ama deıstırecek kadar bı sıkınıtısı yoktu hala aynı anlıyacagın ama ben bıle sasırdım motor umdugumdan da ıyı cıktı yınede 4vıtes yetmıyor artık bı vıtes daha lazım sende ımkanın olursa benım dusundugum gıbı bısı dusun ıstersen saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------
he bırde cok tekerım patladı ya nazar mı degdı benı mı buluyo anlamadım hıc unutmuyorum bı ay ıcınde kısa aralıklarla 3-4kez patladı en sonunda sınırlendım lastık samdıyerı sıfırladım kurtuldum
Öcelikle hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Uzun süredir foruma bir şeyler yazamadım. Birazdan resimleri ve bilgileri ekleyeceğim.
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 ----------
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------
Uploaded with ImageShack.us
çok sağol fotolar için adanalı motor için neler düşünüyorsun şimdi son durum nasıL gidişi bakımları falanı filanı
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------
Uploaded with ImageShack.us
2750 liraya bu motor dururken halen daha 4300 liraya motor almaya kalkanlar var.Ne diyim allah akıl fikir versin.Marka saplantısı bambaşka birşey.
adanalı vitesler nasıl bunda 1 N 2 3 4 5 mi yoksa N 1 2 3 4 5 mi???
Kuba KH150-12D (Kuba Kitapçığındaki bilgiler)Teknik Özellikler:
Silindir Hacmi: 149cc
Maksimum Güç: 12.3Psi
Net Ağırlık: 93 (Ağırlık yanlış yazılmış, sitesinde de aynı bilgi var. 135 Kg )
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Kampana
Azami Hız: 140Km
Yakıt Tüketimi: 2Lt (100Km'de)
Şanzıman: 5 Vites
Jantlar: Çelik
Motosikleti teslim alır almaz ilk iş depoyu doldurmak oldu. İnanamadım tam 17 lt aldı. Tabi bu da oldukça uzun mesafe demek. KH150-12D'yi değerlendirirken objektif olmaya gayret edeceğim. Önce artılarını madde madde yazayım:
1- Görsellik görecelidir. Ancak motosikletimi gören herkes görüntü olarak beğendi.
2- Selesi gayet rahat
3- Vites geçişleri ne çok sert ne de yumuşak.
4- Park halinde iken park lambası yanık vaziyette kontak anahtarını çıkartabiliyorsunuz.
5- Sol tarafta gidonun hemen ardında selektör düğmesi var.
6- Gücü 150cc için yeterli
7- Ön ve arka fren yeterli
8- Sol ve sağ yanda sele ile peglerin arasındaki gri bölge metal (devrilme olursa avantaj)
9- Ayak marşı var.
Gelelim eksilere:
1- Bence en önemli eksiği, vites aralıkları çok az. Kalkış yapar yapmaz 2. vites istiyor. 30 km'yi aşınca 3. vitese atmalısınız, aksi takdirde motor bağırıyor.40-80 arası 4. vites üzeri 5. vites. Şu an 870 km deyim, fazla sıkıştırmadım ama iki kişi 110km'yi görüyor.
2- Aynaları berbat ötesi, kullanamadığım için değiştireceğim. En küçük engebede ya da 40 km yi aşınca aynaların ayarı bozuluyor.
3- Bagaj demiri sağlam ama çanta montajını yapabilmek için üzerine kestirdiğim mdfyi monte ettim. Aksi takdirde çanta montajı imkansız.
4- Motor gaz açtıkça çok bağırıyor. Sesi sevenler için iyidir belki!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------
Sevgili cengaver vites 1N2,3,4,5
Gaz açınca ybr de bağırıyor.Kaç devirden bahsediyorsun mesela, 7000-8000 ?
Aynaları ybr aynası ile değiştirebilirsin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)