Kuba KH150-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Motor bağırmasından kastım şu: Yüksek devir değil 2. vites 30 ile ancak gidiyorsunuz, devir saatine bakıyorum 6000 lerde...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------
İlk 500 km fazla zorlamadım. 60'ı geçmedim. İlk depo bittiğinde 100km için 3,2lt yakıt sarfiyatı olduğunu gördüm. Ama sitesinde ya da kitapçığında zyazdığı gibi 2lt'ye düşeceğini sanmıyorum. 500km tamamlanınca servisden de bilgi alarak, iki kişi Hanımın Çiftliği adlı dizinin çekildiği yere gittik. Toplamda 130km yol yaptık. Havalar ısınınca Adana'nın yaylalarına gezi düzenleyeceğiz. Sevgili bacanağımla beraber 2 adet Kuba KH150-12D aldık. Aynalar konusunda haklısın ybr aynaları olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------
Sonuç olarak cbf150 ve ybr 125 ile arasında yaklaşık 2000TL fark var. Kesinlikle cbf150 ve ybr 125 KUBA'dan daha kaliteli! Peki 2000TL farkı hak edecek bir kalite farkı mı derseniz; kesinlikle hayır. İki tekerle benim dostluğum 10 yaşlarında başladı. Uzun bisiklet gezileri, ardından meşhur mobiletler, scoterler, cup, kısa bir süre ybr125, bacanağım bir ara cbf150 almıştı, bu sayede cbf150'yi yakından tanıma fırsatı buldum. 1984'den sonra babam klasik 250cc lik jawa almıştı. Harika bir motosikletti tabii o zamanlar. Benim hedefim Kuba ile bu yazı atlattıktan sonra 650cc kategorisinde Hyosung 650 comet almak. Kuba motosiklete yeni başlayan, rüzgarı hissetmek isteyen arkadaşlarımın ihtiyacını rahatlıkla görür. Amacınız bir iki yıl motosiklet kullanıp, büyük cc li motosiklete geçmekse Kuba uygun. Yok bana 150cc yeter büyük cc düşünmüyorum ve daha rahat olsun isterseniz kesinlikle cbf150 almalısınız. Umarım yanlış anlaşılmam.[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 ----------
Reklamlar
-
Şöyle sorayım bir ara deneyip yazarsan sevinirim;
-6000 devirde 5. viteste kaç yapıyor, 4 de kaç yapıyor, 3 de kaç yapıyor, 2 de kaç yapıyor?
-80'i geçmeden, tek kişi, şehir içinde 1 litre ile kaç km gidiyor yada kaç litre ile kaç km gidiyor?
-
Sevgili Jawa dediğin gibi devirlere göre hızını senin için test eder yazarım yarın. İlk depo ile 100km de 3,2lt yakıt sarfiyatı oldu. Fabrika verileri olan 2lt ye düşeceğini sanmıyorum. En fazla 2,5 lere düşeceğini sanıyorum yakıt tüketiminin. 3,2lt zaten 60'ı geçmedim.
-
adanalı yaw soyle aklına ne gelıosa yaz be gardaş motorunla ılgılı ızlenımlerın vs cok ıyı oldu senın bu motoru aldıgın bende kullanıcı arıyorum ne zamandır bulamadım dıe ayar oluyodum balansorlu motor dıolar vıbrasyon ne durumda
-
Bu ara havalar yağışlı gittiği için pek çıkamıyorum. Vites devir aralıklarını sormuştun: 1. vites 20km de 2500-3000 arası 2. vites istiyor. 4500-5000 3. vitese atmak zorunda kalıyorsun hız 40'a yakın. bundan sonrakiler 6000 devirde vitese atıyorum. 5. vites son hız 110, bacanağım 120 ye ulaştı. Motorun bağırmasından şikayetçiydim. Şöyle bir çözüm bulduk bacanağımla: 15 olan ön dişliyi 17'ye 42 olan arka dişliyi 38'e düşürdük. Sonuç çok güzel oldu. Motor bağırması bir miktar azaldı ve daha düşük devirlerde daha yüksek hız üretiyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------
Vibrasyon yok, yüksek hızlarda bile ben vibrasyon hissetmiyorum. Bazı arkadaşlar çok hafif var diyorlar. Aynaları da değiştirdim çok daha iyi oldu. Bunun dışında şu an aklıma bir şey gelmiyor. Ne istiyorsan sorabilirsin. Daha önce de dediğim gibi kısa bir süre (15000km civarı) bineyim sonra daha da büyütürüm diyorsan kesinlikle başka motora para verilmez. Çünkü piyasada bu kalite de daha ucuzu bulunmaz. Ben her şey dahil 2500TL civarı aldım. Yok benim büyük cc ile işim olmaz daha rahat ve uzun süre kullanacağım bir motosiklet olsun diyorsan kesinlikle cbf 150... Kuba'ya göre cbf 150'nin en çok hoşuma giden tarafı sessiz motor ve çok yumuşak amortisör.
-
abi dişlilerini böyle yapınca çekişi baya düşmedi mi motorun çünkü 2 tarafıda oynadığınızdan devrini alması nasıl oldu
-
5. vites çekişi bir miktar düştü. Ama önemli değil; şimdiden 10 km hızı arttı.
-
Adanalıİlhan adlı üyeden alıntı
5. vites çekişi bir miktar düştü. Ama önemli değil; şimdiden 10 km hızı arttı.
sizde fazla etkilememiş 150 lik olduğu için bende kanuni bretona denemiştim motor hiç gitmemeye başladı çekiş desen hiç yok gibiydi ondan dolayı sadece önü değiştirdim arkayı tekrar eskisini taktım
-
adanalı sanırım motorunla 1000km yakın bı yol kat ettın motordan yana bı sıkıntı yasadın mı hıc bı problem vs herhangı bısı oldumu yoksa gayet memnun musun?
-
Hiçbir sıkıntı yaşamadım, memnunum.
-
bak bi durum falan olursa yaz buraya gardas tamam mı ben ara ara gırer bakarım yarın gıresuna gecıyorum orda evde pc yok sık sık zıyaret edemıcem sız yorumlarınıza devam edın
-
Olumlu ya da olumsuz ne görürsem yazacağım merak etme.
-
tamam dır hacı hadı gorusmek uzere
-
Pazar günü akşam misafirlikteydim. Adana'da gökyüzü hüngür hüngür ağlamaya başladı. Kuba dışarda idi mecburen. Ertesi gün de dokuz aylık bebişim hastalandı ve o günümüz hastanede geçti. Salı günü Kuba'ya bakınca moralim bozuldu. Çünkü arka fren bağlantı demiri ile fren kolunun birleştiği yer sanki pas kuyusuna düşmüştü. Ne kadar çabuk korozyona uğradı şaşırdım. İşte forumun başında dayanıklılığını zamanla göreceğiz demiştim, görmeye başladım.
-
İlhan ben ybr 125 kullanıyorum, yağmur altında bırakırsam ybr de paslanıyor.Boyası çizilmiş metal yüzeyler, daha önce açılıp kapatılmış vida ve civata başları, yağsız ise orjinal japon malı o-ringli zinciri vs. Buralar hep paslanır.wd 40 sıkar temizlerim.
Sadece plastik aksam ve boyalı metal yüzeyler paslanmaz.Bahsettiğin noktanın fotoğrafını çekip ekleyebilirmisin.Boya mı yok, nedir görelim.
-
İlhan bey, kullanıma ilişkin tecrübe paylaşımlarınınızı bekliyoruz.
Bizleri merakta bırakmayın!
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
Şu an 1000km yi aştım. Malum yağışlar dolayısı ile bir şey yapamıyoruz. Daha net sorular sorarsanız cevap verebilirim. Ancak şunu söyleyim: cbf150 gibi performans ve rahatlık bekliyorsanız yanılırsınız. Ön amortisör fena sayılmaz. Arkalar ise gazlı olmasına rağmen esneme konusunda yeterince iyi değil. Kullanım amacınız sadece şehir içi ve kısa gezilerse tercih edilebilecek bir motosiklet.
-
Kuba markası bizdendir, getirdikleri motor da balansörlüdür aferindir, diye biraz da önyargı ile motorları olduğundan fazla abarttım galiba.
Son ötv indiriminden sonra cbf 150 ile bu model arasında 1,250 lira fark kaldı.Bunun fiyatını 2,750 den 2,500'e çekmişler. Bu durumda gerçekten bu motoru almak daha fazla soru işaretleri ile dolu oldu.Çünkü piyasaya daha önce denenmemiş bir motor getireceksin, ve bu çin malı markasız bir motor olacak.Karşısında ybr cbf gibi markalar ve kendini ispatlamış motorlar olacak.Bunlarla rekabet etmenin tyek yolu fiyat avantajı.Ancak büyük bir fiyat farkı olursa arada ancak o zaman tüketici ybr yada cbf alacağına daha önce duyulmamış senin motorunu gelir alır. Ve şu anda bana göre bu fiyat farkı ilk başta olduğu kadar fazla değil.
Cbf'in fiyatı yüksek olduğu için ötv oranındaki indirim fazla oldu.Neredeyse 500 lira indirim oldu. Karşında tanınmış, ispatlanmış marka 500 lira indirim yapıyor, sen halan pasif şekilde ötv oranına bakarak indirim yapıyorsun.Oluşan durumda kuba nın kar payından biraz fedakarlık edip motorların fiyatlarını daha aşağı çekmesi lazım.
3,750 ye cbf varken ben kuba almam mesela.
-
adanalı naptın ne ettın senın evlat nasıl varmı bı problem kac bınde km ?
-
Daha 2000 de... Ötv indiriminden sonra bu sınıfta alınacak tek bir motosiklet var o da CBF150!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler