araziye arada çıktığımı hesaplayınca böylesi daha bir mantıklı geldi niyeyse
araziye arada çıktığımı hesaplayınca böylesi daha bir mantıklı geldi niyeyse
Merhaba arkadaşlar. Sıfır Kuba STR 250 almayı düşünüyorum ama sahibindende baktığım motorların hepsinde 2012 model yazıyor. Yok mudur bu motorun 2013 modeli beni bu konuda aydınlatabilir misiniz ?? Çok teşekkürler.
kuba motor str satısını durdurdu.
belki elinde stokta olan bayi bulursan ancak sıfır bulabilirsin
internet sitesindende kaldırdı, 2014 de 150 cc black cat diye bir model gelecekmiş.
sitesine eklemiş
ankara'da sonuncuyu ben aldım. 2013 model yok. KUBA artık RKS diye bir marka getiriyor cross grubu için onun da fiyatları çok uçuk.6.500TLden bahsediyorlar zamla beraber ki çin motoruna verilecek bir rakam değil bence. benim motoru verelim size isterseniz. 0554 3000 292. ankara'da ararsanız görüşelim.1000likten inince 250lik kesmedi beni 59kmde rodajını yapıyorum şu an plakası çıkartılmadı sıfır almış gibi işlem yapabilirsiniz.
arkadaşlar daha önce zealsun 200gy'lerden kullandım torku yüksek hızı iyiydi sadeece bazı kronik problemleri vardı ve bıktırdı sattım şimdi ise;
lifan250 2012 7500kmde
xtreme max 2012 9000kmde
str250 2012 1700kmde
aşağı yukarı fiyatları aynı gördüğünüz gibi ikinci el ve temiz gözüküyorlar, görmeye gideceğim tabi ki ama sizce hangisini seçmeliyim? bana olumlu olumsuz yönlerini seçiminizle beraber söylerseniz sevinirim mesela strde arka frenin şişme olayı gibi... xtreme max biraz dar gibi gözüküyor gözüme ve 150cc olması biraz geri planda bırakıyor ama olumlu yönleri olduğu içinde onuda düşündüm fikirleriniz için şimdiden teşekkürler ve lütfen 2.el japon bak ya da başka bir şey seç demeden bu 3ü arasından yardımcı olursanız sevinirim..
ben de çok uzun araştırmalar sonucu STR aldım. daha önce bahsettiğim gibi plaka ve ruhsat çıkabilmesi için far sinyal ıvır zıvır standartları var ve sırf bu standartlara uysun diye oraya buraya yerleştirilmiş sinyaller. bir tanesi tam eksozun çıkışınaa denk geliyor ve hemen eriyor. ya egsozu egdirmeniz lazım ya da arka sinyalsiz kullanmanız. bunun haricinde biraz zangırtılı bi motor grenajlardan falan zırıltı yapıyor yüksek devirlerde. araları süngerle destekleyip giderilebilir ama dediğim gibi ben de alalı 70km oldu henüz uğraşacak vaktim olmadı açıkçası. bunlar eksileri.
çok torklu bir motor. crosslardan sürat beklemeyin zaten ama arazide falan japonların arkasından gidersiniz. 1.90 ve 85 kiloyoum tekere hemen geliyor yokuş çıkarken bana mısın demiyor. ve en güzel yanı ise bunları yaparken benzini kokluyor. kullanımı direksiyon turu falan çok rahat şehir içi vızır vızır biniyorum. bir de yedek parçasının muadillerine göre ucuz olması ve bol bulunması diğer bir artısı. ben aldım ve pişman değilim kesinlikle. tavsiye ederim. ankara'daysanız gelip benim motora binip deneme sürüşü yapabilirsiniz almadan karar vermenize yardımcı olur. tekeriniz düz bassın.
Cevap icin cok tesekkurler crossta zirilti takirti oluyo bide sonucta cinli kontrol lazim inanir misin valla ben karburator kapaginin vidasini bazen her isikta sikiyodim onlar koymaz vites gecis arasi kisa denildi ve de fren en korktugum malum onemli yoksa grenaj far hepsinde dert olabiliyo eskisehir-zonguldaktayim malesef:(
Arka fren merkezi o kadar büyütülecek bir sorun değil.Birçok kullanıcı bu konuda bir sıkıntı yaşamamış.Benim gibi sıkıntı yaşayanlarda başka bir fren merkezi yaptırarak sorunu çözmüşler...
Ayrıca benim motosikletin sinyalleri de erimedi...Grenajlarda ki zırıltıyı ilk defa duydum.Genelde direksiyon kilidinin zırıltı yaptığı söyleniyor...Onun çözümü de önceki sayfalarda mevcut.
yo malzeme kalitesi öyle dandirik çinliler gibi değil. şasi falan sağlam.ben çok araştırıp aldım en son kask almaya bi motorcuya gittim ordaki usta da kroslardan en iyisini almışsın bakım dışında servise gelen çok az dedi. arka fren problemi olduğu söyleniyor ama tahtaya vurayım benimkinde henüz bişey yok. arka fren biraz aşağıda basıyo( ilk aldığımdan beri böyle vaktim olursa ayarlıyacağım) ama dibine kadar bastın mı hemen kilitliyor tekeri.. balatalar biraz mıyır mıyır ses yapıyo ara sıra ama dediğin gibi cross motorlarda çok da farkeden şeyler değil.
vites geçişleri gerçekten kısa. 1 zaten yok gibi 2 de kendini öne atıyor ama dediğim gibi o da kısa. 3-4 ideal bir 2-3 gibi çalışıyor diyebiliriz. tork için son hızdan vazgeçiliyor malesef. ama motoruna şasisine malzeme kalitesine ve sürüş rahatlığına ben kefil olabilirim.lastikler de fabrika çıkışlı çinli olmasına rağmen gayet yeterli. titeşim de gerçekten çok az. bence 4000tl civarında alına bilecek en iyi kros motoru.umarım yardımcı olmuştur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
benim hem sinyal eridi hem de grenajlar yüksek devirde zırıldıyor. büyük ihtimalle montaj sıkıntısı. söküp tekrar düzgün oturtarak takılırsa problem kalkabilir. vaktim olmadığı için uğraşamıyorum. ilginç bi şekilde herkesin şikayet ettiği direksiyon kilidinden zırıltı gelmiyor bende. farkediyo demek ki seriye göre.
Türkiye'de ilk kez Isparta - Davraz kayak merkezinde kar üzerinde motosiklet yarışları yapıldı.Oldukça zevkli bir yarıştı.
Yarıştan sonra şov amaçlı bir gösteri yapıldı.O gösteriden kısa bir video...
Yarışın hemen sonrasında Isparta Cross Enduro olarak kısa bir arazi yaptık.Gezimizin özeti...
Gruptaki motorlar: Honda (2),Kuba (2), Yuki ,Motoran,Ramzey
Herkese kazasız belasız sürüşler...
(Videonun sağ altındaki çarktan HD seçeneğini seçmeyi unutmayın)
veee beklenen videolar gelir. eline emegine saglık
Saolasın Cem yarışa yetişemedik;)Hava güzel olunca karlar yumuşamaya başlamış o yüzden yarışı erkene almışlar.( görüntülerde KTM'li bi arkadaş yumuşayan kar yüzünden küçücük bir rampayı bile aşamıyor)Neyse en azından şov kısmına yetiştik;)Selamlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Bu da yarışın haberi...
Tabi ilk defa olan bir organizasyonda ufak tefek aksilikler vs. Olması çok normal.Zamanla tecrübe kazanıp daha iyisini yaparlar.Burada önemli olan Federasyonun Ismok'u ( Isparta motosiklet kulübünü) tanıması...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
Video alıntıdır.Böyle bir tırmanış yok...
http://youtu.be/gjadAoPwlf0
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
Selamu aleykum dostum motoruna şuandan itibaren alıcı gözüyle bakıyorum. Xtrema max alcaktım ancak yorumlara göre buda iyi bi motor ve görsel olarakta beni rakiplerine göre tatmin etti sayılır. Ancak tereddütlerim var 2.el motor almaya çekinmekle beraber şuan motorunun artısını ve eksisini yazarsan ve üstad hocalarda yorum yaparsa belki el sıkışabiliriz. Ancak İstanbulda oturuyorum belki bu biraz problem olabilir.
FİRADİ bundan önceki sayfalarda motorun artısı ve eksisi üzerine birçok yazı mevcut...
Maksat forum hareketlensin...
Isparta Cross Enduro olarak 02.03.2014 tarihli gezimizden çok kısa bir video ...
Bu Motorlar Buraya Çıkmaz
http://youtu.be/FhjJC8m90YQ
(Videonun sağ altındaki çarktan HD seçeneğini seçmeyi unutmayın)
Fuarda Salcano'nun standında str gördüm. Aynı tasarımda sadece sticker farkıyla getirmişler. Bu str için iyi oldu yedek parça için bir alternatif doğdu. http://www.salcano.com/motor.php?cesit=4
Videodaki çoban arkadaş o yokuşu ne Husaberg ne Honda çıkamaz diyor sadece şu siyah motor (benim STR' yi gösterip) sadece o çıkar diyor;)
Bu arada videoda görünen yokuşun üstü daha dik.(görüntülerde o kısım görünmüyor)Sonuçta düşe kalka tüm motorlar o yokuşu çıktı
Hazırı çok seviyoruz...
Ben Kuba Str nin artısını eksisini söyleyin manasında sormadım. Hali hazırda satmaya niyetlendiğin motorun artıları eksileri nedir manasında sordum. Sonuçta ikinci el bi motor. Kronik bi arızası var mı ? Yane buna benzer bi amaçla sormuştum.
Burada özellikleri yazmışlar abi.
http://www.salcano.com/motor_k.php?ilk=10
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)