Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Ocak 2014, 22:15
#2021
Maksat başlık canlı kalsın...
Bugünden...
Günün sonunda... Egzosun şaseyle bağlantısını sağlayan kaynak yeri gümlemiş.Egzos plaka sayesinde düşmemiş...Arada bi bu bağlantı yerini kontrol edin derim.(Gerçi ben 2 ay önce bu bağlantı yerinin hasar aldığını görüp kaynak yaptırmıştım ama sarsıntıya dayanamamış)
Reklamlar
-
15 Ocak 2014, 16:03
#2022
Arkadaşlar herkese merhaba ,
Konuyu bu kadar güzel bir şekilde paylaşımlar ile güzelleştirdiğiniz için herkese ayrı teşekkür ederim .
Buraya yazma sebebim ise , geçtiğimiz hafta arkadaşların ısrarları üzerine araç ile ( jeep ve atv ) off road gezisi yapmamdır .
Bu turdan aldığım gaz ile kendime göre bir off road enduro hazırlama arayışına girdim .
Ve ikinci el ( ortadan ikiye bölünmemiş ) evrağı tam olan bir str arıyorum . Malum cihaz üstünde custom edeceğim işler olduğu için çok temiz güneş görmemiş falan olması gerekmiyor
Temelde 2 arayışım var .1 yağsız bırakılmış torku bitmiş bir motor olmasın 2 Genel yapısı şase dahil bozuk olmasın .
Bu tarz bir motoru olup satmak isteyen olur ise ilgileniyorum .
Malum bu durumlara haiz bir str için maksimum 2000 TL ye kadar bütçe ayırdım .
Durum ile alakalı olacak arkadaşların mesaj ile dönüşünü rica ederim .
Hepinize iyi sürüşler
-
15 Ocak 2014, 23:07
#2023
2000TL ye kanuni nin 150cc cross u var onlarla ilgilen istersen...
-
16 Ocak 2014, 00:37
#2024
Dediğim gibi bu benim için cross amaçlı olucak diğer modeller bunun kadar mantıklı değil çok elzem bir durumumda yok şükür isteyen olur ise el sıkışırız olur biter.
-
16 Ocak 2014, 01:05
#2025
2000tl ye zor dostum aradığın özelliklerde bulman,biraz mantıklı olmak lazım...
-
17 Ocak 2014, 10:52
#2026
2000 liraya STR alamazsınız. Bulsanız da sizin tabirinizle ortadan ikiye bölünmüş olur.
-
20 Ocak 2014, 13:20
#2027
-
21 Ocak 2014, 10:36
#2028
oldukça güzel ve yer yer zorlu bir geziydi gerçekten, ama oldukça eğlenceliydi paylaşım için teşekkürler abi
-
24 Ocak 2014, 17:26
#2029
Arkadaslar kuba strlerın on amortisorlerını yukseltme ımkanımız var mı ?
Normallerıne gore cok alcak kalıyor ve ayakta kullanımda rahatsız bır durus oluyor. 4 cm gidon yukseltme yapmama ragmen asagıda hala..
Cozumu varmıdır acaba ?
Birde sibop ayarı nezaman yapılıyor
-
27 Ocak 2014, 01:13
#2030
ayakta kullanırken rahatsız oluyorsanız gidon yükseltilir amortisör değil.
4cm yetmediyse boyunuz baya uzun heralde, daha fazla yükseltin sizde.
-
27 Ocak 2014, 13:00
#2031
Buzzard adlı üyeden alıntı
07 D 2292 plakalı abinin oturuş-kullanış pozisyonu yanlış, düz yolda bile selenin arkasında gidiyor. biriniz uyarsın da alışkanlık yapmasın.
-
27 Ocak 2014, 13:51
#2032
sgurdal adlı üyeden alıntı
ayakta kullanırken rahatsız oluyorsanız gidon yükseltilir amortisör değil.
4cm yetmediyse boyunuz baya uzun heralde, daha fazla yükseltin sizde.
4 cm ustu yukseltmek ıcın fren kablolarının uzatılması gerekıyor.. max 4 5 cm yukseltılebılıyor yanı..
Ayrıca on amortısorlerın yuksek olması oturus pozısyonunu degıstırır.ayaga kalktıgında ayak ve gidon birbirine biraz daha yaklasmıs olur
Resimde Arkadakı crf ornegıne bakarak bızım motorların ne kadar alcak gıdonlu oldugunu gorebılırsınız
http://prntscr.com/2mzoit
-
27 Ocak 2014, 14:20
#2033
amasör yükseltmek sele yüksekliğinide etkileyecektir koltuk süngerini incelterek bunuda halledebilirsin daha çok oturarak sürüyorsan komforu düşürür tabiki.
-
02 Şubat 2014, 02:11
#2034
-
02 Şubat 2014, 17:16
#2035
ctolga21 adlı üyeden alıntı
sen gene hasta hasta cıkabilmişsin, benim sorun belde olunca (fıtık ) yakın zaman da araziye cıkamıycam.
iyileşme süreci cok uzun sürüyor ne yazıkki
-
02 Şubat 2014, 19:19
#2036
-
02 Şubat 2014, 20:32
#2037
str niz hayırlı olsun
zaten birinci vites yok gibi demişsiniz, arka dişliyi de biraz daha buyuturseniz
bu sefer motorda 2. vites de yok olacak
viteslerin uzaması için arkayı kucultmeniz lazım ama bu seferde tork düsecektir
-
02 Şubat 2014, 21:08
#2038
cenkito adlı üyeden alıntı
str niz hayırlı olsun
zaten birinci vites yok gibi demişsiniz, arka dişliyi de biraz daha buyuturseniz
bu sefer motorda 2. vites de yok olacak
viteslerin uzaması için arkayı kucultmeniz lazım ama bu seferde tork düsecektir
cevabınız için teşekkürler.ben viteslerin uzamasını istemiyorum zaten.amacım topspeed artsın değil. motoru genellikle arazide kullanacağım için torklu olmasını tercih ediyorum.o yüzden arkayı da biraz büyüteceğim. tavsiye edebileceğiniz marka model vs var mı uyan?
-
02 Şubat 2014, 21:59
#2039
ben mondial max sahibiyim, str sahibi bir arkadas yeni yaptırmıstı sanayıde, öle yazmıstı
ama uyumlu dişli varmı hali hazırda bilemiyorum
-
03 Şubat 2014, 00:05
#2040
cenkito adlı üyeden alıntı
ben mondial max sahibiyim, str sahibi bir arkadas yeni yaptırmıstı sanayıde, öle yazmıstı
ama uyumlu dişli varmı hali hazırda bilemiyorum
tamam teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)