Str kullanma klavuzu olan varmı acaba ?
Str kullanma klavuzu olan varmı acaba ?
bu karburatör hava ayar vidası nerde ?
biriniz tarif edi verin. 2 saatttir bulamadım sitede
Str 250 akü 12Volt kaç Amper ? Akü şarj cihazı alcamda bilen varmı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
H-TRONIC AL800 AKÜ ŞARJ VE KORUMA CİHAZI
Bu akü şarj cihazı str'ye uygunmudur ? Veya başka öneriniz varmı ?
Erzurumdayım akü soğuktan dolayı boş beklemekten boşalıyor.
sanırım her modelde aynı parçalar kullanılmış :D
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:31 ----------
baktığınız şarj cihazı bütün motorlarla uyumludur. sanırım motomax firmasından baktınız. kadıköy mağazasını ararsanız arkadşlar size yardımcı olurlar ;)
---------- Post added at 23:44 ---------- Previous post was at 23:39 ----------
evet yine bir gün daha bitti. ama ne bitmek. gelelim olayın başlangıç noktasına...
bir gün önceden acaba nereye gitsem napsam derdiyle boğuşurken tirilyeden eşkele kadar uzanan tkaktör yolu gözüme ilişti googlemap te. kaybolma ihtimalimde yok bu sefer :D
hal böyle olunca motorun karnını doyurup ( kendi karnımı doyurmayı unutup:no-no: ) yola çıktım.
trilyede bi çay simit yaparım diyordum ki hiç bi fırında bişi kalmamış ne şans ama... :00
meşhur çamlı kahvenin oradan dalıyorum toprağa...
yol başlangıçta kendini belli etse de keyifli olacağı aşikardı. ama balçığa dönüşmüş vıcık vıcık toprakta bir de su birikintileri ve traktör izleri resmen kültür fizik hareketleri yaptırdı bana motosiklet üstünde :D
---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:44 ----------
zeytin ağaçlarının arasından yer yer çamların arasından dolaşan bu yol çok keyifliydi. bu denli balçık çamurda ilk tecrüben diyebilirim. ( hoş serhanlarla bi delmece maceramda tanışmıştım balçık çamurla serhan iyi bilir o anı :D )
çok keyifli bir sürüşün ardından bu iş ile uğraşanların neden çok ince jersey denen şeyleri giyip o soğukta tipide motorlarına atlayıp çıktıklarını çok iyi anladım. yağmur yoktu ama ben sırılsıklamdım
sonunda ağaçlık bölge bitti ve açık alanda sürüş keyfi başladı. manzara harikaydı.
vala bu güzellik karşısında sessiz kalsamda ufukta kara bulutlar var sanki :D
---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:46 ----------
bi ara baktım yağmur yağar gibi bulabildiğim en sığınaklı yer burasıydı :D ama yağmur vaz geçti. acıdı sanırım bana :D
az gittim uz gittim. dere tepe güz gittim. ve sonunda ulaştım :D
bu son kareler aslında çünkiii burdan sonra fena azıttım :D bu motora kumda bayılıyorum ya :D o yüzden foto çekemiyorum. ayldığımda da iş işten geciyor :D (kabul kabul iğrençti :D )
günün özetine gelecek olursak yine müthiş eğlendim. yalnızdım. belki böyle daha iyi oluyor. istediğim yerde duruyorum istediğim zaman gidiyorum. sanırım yalnızlığa alışıyorum :D
ama eğleniyorum :D müthiş bir günü ardımda bıraktım. önümüzdeki hafta nereye gitsem acaba ? :D
cok güzel olmus geziniz,
ama araziye tek cıkmak tehlikeli olabiliyor, motor arıza yapabilir, zincir kopabilir.
cukura girer cıkamayabilirsiniz vs vs . . .
ben araziye en az iki kişi cıkma taraftarıyım.
süper gezmişsin tekerine sağlık.bende motoru satma arifesindeyim.yanarımda kumda kullanamadığıma yanarım :(
tek başına sıkıntı haklısınız. her şey olabilir. saçma bi şekilde düşüp bacağınızı bile kırabilirsiniz.
ama hangi motorcu akıllı iş yaparki. motosiklet kullanmak başlı başına bir delilikken kros kullanmak daha beteri bence.
ayrıca insan kendi limitleirni motorunun limitlerini ve bulunduğu bölgeyi biliyorsa, yola çıkarken gideceği güzergahi en az bir kişi ile paylaşıyorsa ve yola çıktığından tahmini dönüş saatinden yine en az 1 kişinin haberi varsa en ölümcül bir tehlike olmadığı sürece sıkıntı yaşanmaz ;)
sevgi saygı hürmet ;)
önümüzdeki hafta asfalt ağırlıklı bir rota ile karşınıza cıkıcam. 1150 adv var misafirim olcak. biraz yöresel bi tur olcak sanırım. rotayı daha hazırlamadım :D
yalnız başına asfalttaysan(yol üzerindeysen) her ne problem olduysa bir şekilde çözmek kolay, arazideysen(yol dışındaysan) problemi çözmek neredeyse imkansız.
arkadaşım arazide ayağını feci şekilde burktu, arkama zar zor oturabildi ben olmasaydım zirveden aşağıya sürünerek inmesi her halde 1gününü alırdı.
hadi bu tarz kırık çıkıklık bir olay yok diyelim, mesela lastik patlaması veya zincir kopması, motorun yoldan aşağıya yuvarlanması.. vs. vs. yaşansın. herkes işin ucundan tuttuğu için kalabalıkken 30dk da bitecek iş, yalnızken 2-3 saati geçebilir.
birlikten kuvvet doğar ;)
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
arkadaşlar motosikleti'mi sattım.ancak sayfayı takibe devam edip edindiğim tecrübelerimi aktarmaya evam edeceğim.iyi bir arkadaşa sattığım için memnunum,yeni sahibine hayırlı olsun.Şimdi kısmetse daha büyük hacimli bir motosiklete geçiş yapacağım...
hayırlı olsun.
teşekürler arkadaşlar.
Engin,arabayıda değiştirmeyi düşünüyorum,ona göre kalan bütçeme uygun bişeyler bakacağım.sanırım 8000TL gibi bi bütçe ayırabileceğim.en mantıklısı KLE500 gibi görünüyor,yada Aprilla Pegaso650
Herkese iyi aksamlar yaza dogru bende bir str250 ile aranizda olmayi planliyorum.Bazi modifikasyonlarla tm racing gorunumune kavusturmayi dusunuyorum.Ogrenci olunca boyle oluyor malesef gezi ve haricindeki konularin takibindeyim.Herkese kazasiz belasiz surusler.
gezen gazlayan yeni aksesuarlar bulan yokmu ;)
http://motorstaravcilar.sahibinden.com/
burada birçok aksesuar bulmuştum.motoru sattığımdan almaya fırsat olmadı.sizde bir bakın isterseniz...
Slm abicim ben Hakan geziniz harika olmuş bende bu işe yeni başladım. size bir şey sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Benimde str 250 motorum var acaba ön amortisör körüğünü ve elcik korumayı nerden temin ettiniz bende almak istiyorum.
amortisör çorabı bu
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...eferences=true
elcik koruma da bu, biraz daha ararsan daha ucuzunu da bulursun
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...48942180/detay
Elcik koruma olarak bu gayet iyi tavsiye ederim http://www.aliexpress.com/item/Handg...523007221.html
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)