65 km ne ki ben haftasonları 200 km kadar yapıyorum.
Yazın 11 günde 3000km yol yaptım Son gün, Pamukkale'den Ankara'ya geldim.Sanırım 500kmden fazlaydı. Hatta 250km falan hiç durmadan gittiğim için benzin bitip yolda kaldım benzinliğe 1km kala
benzin musluğumun kuyruğu aşağıya doğru bakıyor yani normal. kuyruk yukarı doğru olursa rezerve, yan durursa benzin kapalı. böyle biliyorum.
geçen uzun süre benzin alamadım, benzinliğe girdim 11 küsür litre yakıt aldı depo.
toplam depomuz 12 litre diye biliyorum. 2 litre rezerve olması lazım. yani 10 litre yaktığımız zaman son 2 litre kaldı mı rezerveye almak gerekiyor devam edebilmek için.
bende 1 litre hatta belkide daha az yakıt olmasına ragmen musluk normal konumda nasıl devam edebildim?
musluğum mu ters acaba?
belkide petrolde pompa hava basmıs da olabilir
Musluk yukarıdayken yedek depo konumunda oluyor.Dolayısıyla musluğunuz düz.(tecrübeyle sabittir.STR 250'de benzin musluğunda - hortumunda yada oradaki herhangi bir mekanizma da kronik bir problem var tıpkı arka fren merkezi gibi)
tamam yönünde problem yok ama bi terslik var, biraz daha devam etseydim benzin tamamen biticekti heralde..
musluk normal olmasına rağmen rezervede gibi çalışıyor galiba.
bu durumda tersine çevirmem lazım
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
en son benimki normaldeyden yedeğe düşmeden bitti.muslukta anlayamadığım bi anormallik var.hatta servisede depoyu söktürüp normal komutta boşaltmıştık oradada hepsi boşalmıştı.musluğu kontrol ettiğimizde bi sorun göremedik normal çalışıyor.ondan öncede normalde bitiyor yedeğe alıyorduk biraz daha gidiyorduk.bu musluk işi tam bir muamma,o yüzden 200km de bir fullemek en mantıklısı...
ama şu arka fren meselesi bende henüz olmadı merakla bekliyorum
aklınıza takılacagına, hep aceba diyeceginize, bir tane uyumlu muslukla değiştirin gitsin
birde arkadaslar mondial max ın muslugu 4.14TL
resimlere bakarken bunu buldum
depo içindeki hortumun uzunlugu normal deponun ust seviyesini belirliyor galiba. eger bu hortum yırtık
yada yerinden cıkmıs ise yedek konumla normal konum aynı olur
Abi Str kullanırken ben de bu olayı bir anlayamadım gitti. O yüzden musluğa hiç güvenmiyordum benzini sürekli kontröl ediyordum.
musluğu değiştirelim de musluğa bağlanan hortumlar yanlışsa yine aynı olmaz mı
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
musluga tek hortum baglanıyor, oda depodan gelen.
yedek normal olayını o beyaz boru ayarlıyor.
belki yerinden cıkmıstır belki o boru musluga yanlıs takılmıstır vs vs
ne yazıkki acılıp bakılması lazım depo bitmek üzere iken yada içindeki benzini bidona aktarıp kontrol etmeniz lazım.
hiç acıp incelemedim, belkide o beyaz boru yönlü takılıyordur ve ters de takılmıs olabilir
arkadaşlar motorum satılıktır bilginize kuba str 250 spormoto yanında 2 adet orjinal jant cemberleri ve ön arka cross lastikleri orjinal arka dişlisi yanında verilecektir.2011 model 2750 km de hatasız full bakımlı üzerindeki artılar 1000 tlden fazla pazarlık için aramayınız tek rakam 3000tl tel 5065170524
09.11.2013 tarihli gezimizden ... http://vimeo.com/78997221
Arka dişliye çözum bulamadım.. Varmı buyuk arka dişlisi olan??? Arka fren merkezini değistirdim baska bı marka ile canavar oldu :D
on dişli kuculttum torkta cok cok hissedilir bir artış alamadım. Sanırım tatminsizliğim arkadasımda olan crf250r surmemden kaynaklı
abi kuba kullanıyorsanız asla ama asla japon, spesiyal falan denemeyin.. sonra bir daha motorunuzu beğenmezsiniz
ben asla çinli mi aldatmıyorum cok fırsatım olmasına ragmen ktm, suzuki drz 400 hatta çinli mondial 250SM bile binmedim
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)