Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ekim 2013, 17:00
#1921
Gevşeyen vidaların tek kökten çözümü var oda vidaları sım sıkı anahtarıyla sıkın ve Kaynakçıda vidaların tam diplerine kaynak yaptırın.
Benim plaka ve egzoz vidaları gevşemekten beni bıktırmıştı...Kaynak makinasıyla sım sıkı kaynattık şuan kafam rahat :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
Arka fren sorunu yaşayanlar şunu uygulasın çünkü aynı sorun benimde başıma geçmişti.
Arka disk balataya gelen fren kablosunun Ana şasiye bağlı vidaları düştüğünde arka fren diskine gelen kablo çok gevşek uzun kaldığı için arka frene istediğin kadar sert bas tutmaz veya az tutar.
Nalburlarda kafası şemsiye gibi geniş olan vidalardan var 2 adet alın o arka fren merkezine gelen kabloyu 2 adet standart olan vida yerine sım sıkı vidalayın Arka frenin iyi tuttuğunu göreceksiniz...Bizzat başıma geçen sorundur bu şekilde çözdüm...Şuan arka ve ön fren Taş mübarek.
Bu arada kurban bayramınız cümleten mübarek olsun arkadaşlar.
Reklamlar
-
18 Ekim 2013, 18:03
#1922
vidalar hiç kaynakla sabitlenirmi? sökmek istediğinde ne yapacaksın? loctite denen bişey var..
-
18 Ekim 2013, 23:50
#1923
Evet abi locktite tarzi yapistirici yada fiberli somun tercih edin.
-
19 Ekim 2013, 09:32
#1924
bende alkon marka kullanıyorum orta sert olanı.
hem iş görüyor hemde locktite gibi pahalı değil
http://www.hirdavat.com/Vida-Gevsetm...ici-50-ml.html
-
20 Ekim 2013, 20:20
#1925
Evet beyler bizim Kubaların ikiside bu gün emekliye ayrıldı :D Birinin ya bujide yada pipoda sıkıntı var. Ateşleme yapamıyor az oynayınca gelir gibi oluyor gidiyor. Diğeride evin önünde birden duruverdi. Rölantide çok isteksiz çalışıyor az gaz verir vermez stop ediyor. İkisini de attık arka bahçeye öylece duruyolaaaa :D
Kim ne dersin Japon yine japon. Bunu bir kez daha anladım.
-
21 Ekim 2013, 01:46
#1926
20.10.2013 tarihli gezimizden...
Bu arada kompresör de işe yaradı...( lastik tamir spreyiyle kompresör arasında sadece 150 gr'lık bir fark var.Kompresör taşımak daha mantıklı çünkü sadece 500 gr)
https://vimeo.com/77351953
http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...ml#post3185018
-
23 Ekim 2013, 15:27
#1927
blamir adlı üyeden alıntı
Evet beyler bizim Kubaların ikiside bu gün emekliye ayrıldı :D Birinin ya bujide yada pipoda sıkıntı var. Ateşleme yapamıyor az oynayınca gelir gibi oluyor gidiyor. Diğeride evin önünde birden duruverdi. Rölantide çok isteksiz çalışıyor az gaz verir vermez stop ediyor. İkisini de attık arka bahçeye öylece duruyolaaaa :D
Kim ne dersin Japon yine japon. Bunu bir kez daha anladım.
Hocam Pipo ve Bujiyi NGK marka ile değiştirirseniz bir daha sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük olur. Bende o şekilde yaptım rahatım artık
Bu arada bu haftaiçi çok büyük ihtimalle bir XT600e alıyorum. Str250'mi de satacağım kesin olarak. Arka fren dışında bir sorunu yok. Sahibindene 3450 yamıştım saçma tekliflerden dolayı ama 3000TL'ye kadar vereceğim.
-
27 Ekim 2013, 22:42
#1928
-
28 Ekim 2013, 05:06
#1929
d.berkay adlı üyeden alıntı
Hocam Pipo ve Bujiyi NGK marka ile değiştirirseniz bir daha sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük olur. Bende o şekilde yaptım rahatım artık
Bu arada bu haftaiçi çok büyük ihtimalle bir XT600e alıyorum. Str250'mi de satacağım kesin olarak. Arka fren dışında bir sorunu yok. Sahibindene 3450 yamıştım saçma tekliflerden dolayı ama 3000TL'ye kadar vereceğim.
Sorun benzinde çıktı bu arada Arkadaşların motorlarıydı. Geçen haftaki sağanak yağmurda 2 gün yağmur altında bırakınca depo bir yerden su almış. Şu anda sıkıntı yok.
-
29 Ekim 2013, 23:41
#1930
motorumu ağır bakıma soktum, tüm dertlerini liste yapıp verdim ustama ve 5 gün sonra aldım.
-ön amortisör keçelerim patlamış ve zamanla tüm yağ akmıştı onlar değişti (keçeleri yıldırım motosiklet sakarya dan aldım 40 tl çifti)
-sübap ayarı yapıldı (12 bin km de motor) çok sağlıklı çalıştığı direk hissediliyor artık
-benzinliklerde basınçlı su ile yıkama sonrası motor çalışmıyordu, bujinin altındaki tahliye tıkanmış onu açtılar birde buji piposunun içine conta gibi bişey yapmışlar
-fren hidrolikleri değişti, ön balatalar değişti, arka fren merkezi komple değişti.
-zinciri 3 ay kadar önce almıştım ama çok uzadı, arazide riske girmemek için DID marka 428 ebat 134 bakla oringsiz zincir aldım 72 TL ye. Artık gözüm arkada kalmaz. (STR 250 nin zincir uzunluğu tam 134 bakla)
-ön amortisörlere amortisör çorabı denen keçeleri çamur ve tozdan koruyan çoraptan taktım.
-Tüm Gidon ve teker rulmanları değişti.
-ön dişlinin arkasından yağ kaçağı vardı, oradaki keçe de değişti.
maliyeti :
250 lira ustaya verdim (rulman bedelleri, amortisör yağı, hidrolikler ve ön balatalar dahil)
40 lira amortisör keçeleri
28 lira arka fren merkezi
72 lira DID marka zincir
-
30 Ekim 2013, 03:00
#1931
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın..
Arka fren merkezini ne ile değiştirdiniz?
-
30 Ekim 2013, 11:01
#1932
valla 3 tane parçacı gezdim (cuplar ve çin motorlar için parçalar satan dükkanlar) üçüncüsünde buldum. orjinalinden tek farkı, hidrolik haznesi ayrı. o da sorun olmadı.
bak bunun aynısı aldığım merkez
-
30 Ekim 2013, 14:01
#1933
uygun fiyata motoru çok iyi yapmışsın.uzun süre götürür seni sorun çıkarmadan.ayrıca zincir ölçüsünü merak ediyordum,verdiğin bilgi için teşekkürler...
-
31 Ekim 2013, 12:00
#1934
Kuba str ıcın buyuk arka dıslı nerden bulabılırım ? Manısa sanayıde bu ısı cozmek bıraz daha zor oluyor. Bırde su arka fren merkezınde degıstırdıgınız parca hangı motora aıt onuda belırtırsenız sevınırım..
-
31 Ekim 2013, 12:15
#1935
twstr adlı üyeden alıntı
Kuba str ıcın buyuk arka dıslı nerden bulabılırım ? Manısa sanayıde bu ısı cozmek bıraz daha zor oluyor. Bırde su arka fren merkezınde degıstırdıgınız parca hangı motora aıt onuda belırtırsenız sevınırım..
twstr manisa sanayizinde özel yapıyorlar bildiğim kadarıyla birde akhisarda var http://www.facebook.com/media/set/?s...2571407&type=1
-
31 Ekim 2013, 12:32
#1936
Valla aslında bunu bende yapabılırım ama Teknık resmı lazım. bızım motorların buyuk dıslılerı ıcın belırlernmıs bır standart varmı kod gıbı bısey ?
-
01 Kasım 2013, 10:29
#1937
twstr adlı üyeden alıntı
Kuba str ıcın buyuk arka dıslı nerden bulabılırım ? Manısa sanayıde bu ısı cozmek bıraz daha zor oluyor. Bırde su arka fren merkezınde degıstırdıgınız parca hangı motora aıt onuda belırtırsenız sevınırım..
arka dişli bulmakta zorlanabilirsin, onun yerine ön dişliyi küçültmek daha kolay bir çözüm olur.
arka fren merkezi hangi motora ait bilmiyorum, bunlar üniversal parçalar yani bir çok motora uyuyor belli bir markası yok.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
02 Kasım 2013, 13:23
#1938
selamlar ısmaıl ben antalya alanyadan bende yenı bır kuba str 250 kullanıcısyım forumda cok guzel bılgı paylaşımlarınız ıle nerde nelerde sorun yasayacagımı sımdıden gormus gıbıyım emegı gecen herkese tesekkurler
-
03 Kasım 2013, 01:36
#1939
-
04 Kasım 2013, 21:41
#1940
Bu Motorla Eskişehir Merkez'den Çiftelere Gidebilirmiyim?(65 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)