ön arka ikisininde jant cemberleri değişti 18 yaptım arka zaten 18 di fakat krom aldım ikisinide cemberleri ve tabi akor telleri aynı orjinal göbeğine yeni çemberleri toplattırdım bunun için saglam bi akor ayarcı tamircin olması gerekli.
ön arka ikisininde jant cemberleri değişti 18 yaptım arka zaten 18 di fakat krom aldım ikisinide cemberleri ve tabi akor telleri aynı orjinal göbeğine yeni çemberleri toplattırdım bunun için saglam bi akor ayarcı tamircin olması gerekli.
bende bursada akor ayarı kime yaptırıcam diye düşünüyordum, arka tekerin tellerinden bazıları oynuyorda. sen kime gittin tarif edebilirmisin bana ve maliyeti ne olur sadece ayar yapılcak?
besyoldan etibanka doğru gittiğinde sevinç motor var orda yaptırabilirsin ben gemlikte yaptırmıstım
ön ve arka çemberlerim 18*1.85 1.85 demek genişliktir yeni ölçü birim olarak inçtir.1 inç 2.54 cmdir.yani 1.85*2.54=4.69cm benim jantlarımın iç genişliği yani şambrelin olduğu yerdış genişliği ise 7 cmdir ön için ideal fakat arka için biraz ince ben arastırdım bulamadım daha genişini bulamadım derken söyle krom olarak yok siyah var oda işime gelmedi size önerim renk takıntınız yok ise arkayı 2.15 yada 2.25 alıp 130 yada 140 genişlikte bi lastik takarsanız daha hoş olur tabi benim su anki lastiklerim ön 90-90-18 arka 100-90-18 ama ben gayet memnunum .nedeni ise su.eger daha geniş bi jant takmıs olsaydım motoru daha fazla yoracaktı ve istediği alamıyacaktım virajı ve freni daha saglam olabilirdi fakat iş performansa gelince işler değişiyor bizim motorlarında gücü belli zaten daha geniş takıpta motoru yormak cokta mantık deil bana göre.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------
tellere gelince o iş biraz zahmetli akor ayarı yapacak olan usta size tel ölçülerini verecektir sizde o tel ölcülerini alıp aramaya baslıcaksınız en zor kısmıda bu zaten cunku cok fazla tel cesidi var kalını incesi kısası uzunu derken baya ugrasmak gerekiyo ben 18 yaptığım için arka jantın tellerini kullandık sadece öne aldım ama o bile epey ugrastırdı cember konusunda sıkıntı yok (1.85 olan ölçüde) yedek parcacıların hepsinde var
besyol lambalarından saga giriyosun etibank çirişhane ye doğru 100 metre ilerde sagda
ön 100 arka 120 ideal olur gibi...
Bugün itibariyle bende ödemesini yaptım. P.tesi, salı elimde olacak inşallah. Asya rx250 ile arasında kaldım. Fakat kuba seçmemdeki en büyük etken yedek parça fiyatlarının ucuzluğu.Diğer modellerle arasında bariz fiyat farkları var. O meseleyide anlamış değilim zaten. Fiyatlardaki anormallik neden kaynaklanıyor.Kubanın parçaları çokmu kalitesiz yoksa diğerleri çok mu kaliteli. Yada diğerlerinin kar marjımı çok yüksek?
Neyse motor gelsin bende deneyimlerimi yazmak istiyorum.
Uzun zamandır motosiklet kullanmıyordum. En son dragstarla bıraktım ,evlilik çoluk -çocuk derken içimdeki şeytan! çıktı yine . Vuracam kendimi dağlara taşlara.
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
bence
asfalt hızı ve trafiği, hız ve trafikte beraberinde kaza riskini arttırır, oysa arazi öyle değil benim gözümde
birgün herkes endurocu olacak
hayırlı olsun iyi bir seçim yapmışsınız. zamanında bende asya rx 250 yi çok düşünmüştüm ama radyatörlerinin konumu beni çok korkuttu ve parça fiyatları dediğiniz gibi çok pahalı. kuba nın parçalarının ucuz olması kesinlikle çok kalitesiz olmasından falan değil, normali - ederi budur zaten. diğerleri aşırı pahalı olduğu için bizimkinin parçaları çok ucuz kalıyor.
evt olabilir fakat 120 tabanlı lastik istiyorsan mıchelın pırellı gb markalarda ancak bulabilirsin o ebatları fiyatlarıda tek lastiğin 300 tl civarında diğer ucuz firmalarda yok ırc duro vb.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
arkadaslar elimde bitane sym gts evo 250 i var satılık cok temiz 2012 3000 km de garanti devam ediyor.ilgilenen arayan arkadaslara duyurulur.
Hocam arka dişliyi nerden aldınız? Biraz araştırdım CBF150 ve YBR125 için bol çeşit var ama bizim motora uyarlar mı bilmiyorum. Siz dişliyi söküp mü aradınız yoksa rastgele mi aldınız?
kendi dişlisini elime aldım cıktım aramaya nihayetinde buldum biraz ufak ama sonuc olarak ii
ön 15 arka 40 orjinal arka dişlisi 51 ön 15 orjinal
arkadaşlar ben str yi uzun zamandır takip ediyordum. yuki izci ile str arasında kaldık arkadaşlarla. ve üç kişi sonunda karar verip yuki izci 250 cros aldık 3 tane. yakın civarda str 250 bulup deneme şansımız olmadı. ama bakıyorum da herhalde motor kısın-mları aynı. birçok parçası da benzer ya da aynı parçalar. o yüzden bu sayfayı takip etmeye devam ediyorum. yuki izci kullanıcıları sayfası bulamadım forumda. yardımcı olabilir misiniz. motor için ilk etapta yapılacak neler tavsiye edersiniz.
karşılaştırma amacıyla yazmıyorum benzer motorlar oldukları için bu mesajı yazma ihtiyacı hissettim.
STR Parcasi satan var mi Turkiye de Camgoz motordan baska?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)